Hallo mensen! We hebben het hier over de voetbalwereld. Daar gelden al dat soort dingen niet. Andersom profiteert Heerenveen toch ook vaak genoeg van aflopende contracten elders?
Amen, wij plukken toch ook massaal talenten bij andere clubs vandaan..
Het is alleen maar te hopen dat Bodul zal slagen bij Ajax dat is alleen maar goed voor de naam van Heerenveen.
Ik weet niet of ie hier thuis hoort, maar Verbeek leek zijn ploeg aardig op de rit te hebben. Ze oogden fris, en sterk. Echter, Feyenoord moet accepteren dat ze qua scouting, spelers, club, financien etc ergens tussen de 3e en 8e plek thuis horen en niks meer of minder. Daar kan een Verbeek of wie dan ook niks aan veranderen. Ze zijn niks meer of beter dan SCH, FC Groningen of Twente. Men kijkt er teveel naar het verleden.
Samaras 'speler van de maand' in Schotse competitie
Voormalig SC Heerenveen-aanvaller Georgios Samaras ontwikkelt zich langzaam maar zeker tot één van de absolute smaakmakers van het Schotse voetbal. De Griekse goalgetter van Celtic scoorde dit seizoen al zeven doelpunten en werd, als beloning daarvoor, vrijdag verkozen tot 'speler van de maand' in september.
Ik zij dus dat samaras deze prijs kreeg samen met coach gordon strachan.en dat hij momenteel door de celtic suporters
op handen gedragen word.Maar sommige berichten verdwijnen spontaan op dit forum .
sam20 schreef:Ik zij dus dat samaras deze prijs kreeg samen met coach gordon strachan.en dat hij momenteel door de celtic suporters
op handen gedragen word.Maar sommige berichten verdwijnen spontaan op dit forum .
Een zondvloed aan spelfouten en emoticons wil er inderdaad nog wel eens voor zorgen dat we op de delete-knop drukken. Maar inderdaad; Samaras schijnt het aardig te doen daar.
Een zondvloed aan spelfouten? en emoticons wil er inderdaad nog wel eens voor zorgen dat we op de delete-knop drukken. Maar inderdaad; Samaras schijnt het aardig te doen daar.
Huntelaar is een winnaar. Ik kan me best voorstellen dat hij al tijden enorm gefrustreerd is. Hij is denk ik ook alleen bij Ajax gebleven omdat hij de landstitel een keer wil pakken bij die club.
Huntelaar mag klagen als aanvoerder, ook al vond ik m wat respectloos naar zijn oude club. Ik heb wel respect voor m dat ie bij Ajax gebleven is inderdaad, alleen of het slim is van Ajax? Want als er nu scouts op de tribune zaten, dan bleef het velletje leeg en dat is al tijden zo. Zouden ze eerder Sibon nemen .
'Ajax wil Vonk snel terughalen om niet verrast te worden'
05/10/2008 12:34
Ajax vindt het nodig snel een extra doelman aan te trekken. Bij de Amsterdammers ontbreken Maarten Stekelenburg en Dennis Gentenaar door blessures, waardoor Kenneth Vermeer de enige keeper met een beetje ervaring is.
Volgens De Telegraaf is Hans Vonk een belangrijke kandidaat om binnenkort aan te sluiten en het keepersprobleem op te lossen. De Zuid-Afrikaan speelde al twee jaar voor Ajax en voldoet aan alle vereisten.
'Ik ga niet in op namen', legde technisch directeur Danny Blind uit in De Telegraaf. 'We willen een ervaren doelman, die op dit moment contractloos is, een belangrijke rol in de kleedkamer vervult en zich kan schikken in zijn rol als stand-in van Vermeer.'
De zoektocht naar versterking is geen teken aan de wand voor Vermeer, benadrukt Blind. 'We hebben alle vertrouwen in hem, maar we willen niet voor verrassingen komen te staan als hij vandaag of morgen door zijn enkel gaat.'
Dat zou wel weer mooi zijn voor Vonk. Was toch geen beroerde keeper.
TWR22 schreef:Huntelaar mag klagen als aanvoerder, ook al vond ik m wat respectloos naar zijn oude club. Ik heb wel respect voor m dat ie bij Ajax gebleven is inderdaad, alleen of het slim is van Ajax? Want als er nu scouts op de tribune zaten, dan bleef het velletje leeg en dat is al tijden zo. Zouden ze eerder Sibon nemen .
Respectloos ja, dat is het juiste woord. Hij kan een winnaar zijn, maar hij kan zich ook richting zijn oude club, waar hij altijd zo vol van was, wel wat beter gedragen.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Tekenend vond ik het moment dat Ajax de bal uitspeelde ivm een blessure. Dingsdag uit een ingooi de bal kreeg om hem aan de Ajacieden te geven, echter Huntelaar er voor langs dook om de bal af te pakken.. Dan wacht je gewoon tot je de bal teruggespeeld krijgt, die pak je niet af..
Ook bij ons had KJH af en toe al z'n 'maniertjes', maar zo'n actie als gistermiddag.. Nee, dat doet mijn sympathie voor hem als voormalig Heerenveen-speler geen goed.
Vonk en Ajax akkoord over terugkeer van doelman
06/10/2008 09:31
Ajax en Hans Vonk zijn akkoord over een contract tot de winterstop. De komende drie maanden zal hij als extra doelman deel uitmaken van de Amsterdamse selectie.
'Ik vind het erg leuk, een mooie manier om een comeback te maken', zegt de 38-jarige doelman in De Telegraaf. Vonk zat in Zuid-Afrika zonder club sinds hij opstapte bij Ajax Cape Town. Vonk stond voor het laats op 18 mei in het doel. 'Ik was verrast toen ze contact opnamen, maar ik had er direct een goed gevoel bij.'
Voor de 43-voudig Zuid-Afrikaans international betekent het een terugkeer in Amsterdam, waar hij van 2004 tot 2006 onder contract stond en 27 competitieduels speelde. De komende maanden moet hij er als stand-in voor Kenneth Vermeer optreden, totdat Maarten Stekelenburg en Dennis Gentenaar zijn hersteld van hun blessures.
'Ik had mezelf voorgenomen fit te blijven tot de winterstop en dan beslissingen te gaan nemen. Er waren wel wat aanbiedingen uit Johannesburg, maar het was voor ons gezin geen optie Kaapstad te verlaten.'
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat meneer A.ALves vandaag in het ALS was. Stapte in een audi Q7 met NL kenteken. Iemand enig idee wat die hier kwam doen? Beker voor speler van het jaar terug brengen misschien?
NNoosterwolde schreef:Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat meneer A.ALves vandaag in het ALS was. Stapte in een audi Q7 met NL kenteken. Iemand enig idee wat die hier kwam doen? Beker voor speler van het jaar terug brengen misschien?
Manchester United heeft belangstelling voor Gianni Zuiverloon. De verdediger staat op dit moment onder contract bij West Bromwich Albion, waar hij tot op heden een goede indruk maakt.
»Reacties Print artikel Stuur naar een vriend Contact! galleria zoom "We zijn niet van plan hem te verkopen," aldus West Brom-manager Tony Mowbray in een reactie tegenover het Engelse Express & Star. "Wij hebben hem de kans gegeven om in de Premier League te spelen. Ik hoop dat Zuiverloon zich realiseert dat hij nog jong is."
De jeugdinternational kwam afgelopen zomer voor vier miljoen euro over van sc Heerenveen. In Engeland tekende hij afgelopen zomer een contract voor drie jaar. Eerder droeg de 21-jarige Zuiverloon het shirt van Feyenoord en RKC Waalwijk.