Contract Venema en Klompe niet verlengd

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Blizzard
Superster
Contacteer:

Re: de vertrokken spelers...

Bericht door Blizzard »

cross schreef:Ugur Yildrim houd zijn conditie op pijl bij FC Zwolle
Was net op NOS sport journaal
Was al wat langer bekend.

Maar ik snap niet dat hij nog geen club heeft. Hij kan voor bijvoorbeeld FC Twente een leuke speler zijn. Bied hem een contract aan voor 1 jaar met een optie voor nog 2 jaar ofzo. Ik schat hem hoger in dan Denneboom (als hij zijn normale niveau nog heeft). Met zijn traptechniek kan hij Kufo ook geweldig bedienen. Beter dan een ploeterende Denneboom aan de zijlijn.
Laatst gewijzigd door Blizzard op 29-09-2008 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
ALS 26.000
Superster

Bericht door ALS 26.000 »

Yidlirim heeft zich al jaren bewezen in de subtop van Nederland, Yildirim slechts een half jaar. Denneboom blijft daar basisspeler dus die kan echt wel wat.
Yildirim is misschien wel wat voor niveau Zwolle.
Lasse4evah
Wereldspeler

Bericht door Lasse4evah »

Yildirim komt ook nog regelmatig bijheerenveen kijken
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

ALS 26.000 schreef:Yidlirim heeft zich al jaren bewezen in de subtop van Nederland, Yildirim slechts een half jaar.
Deze is wel heel erg cryptisch. :mrgreen:
Op naar het volgende seizoen....
ALS 26.000
Superster

Haha, ik bedoel Denneboom in het 1e geval ;-)
Ben niet zo'n Yildirim-fan, dat kan je wel zien denk ik. Ik denk dat Yildirim zo'n typische voetballer is die niet met de weelde om kon gaan en daardoor stukken minder werd. Daarnaast bleek zijn voorzet steeds gemakkelijker te verdedigen waardoor er maar weinig overbleef, want echt een goede actie en snelheid had hij niet.
drika746
Superster

Bericht door drika746 »

ALS 26.000 schreef:Haha, ik bedoel Denneboom in het 1e geval ;-)
Ben niet zo'n Yildirim-fan, dat kan je wel zien denk ik. Ik denk dat Yildirim zo'n typische voetballer is die niet met de weelde om kon gaan en daardoor stukken minder werd. Daarnaast bleek zijn voorzet steeds gemakkelijker te verdedigen waardoor er maar weinig overbleef, want echt een goede actie en snelheid had hij niet.
Ben het niet helemaal met je eens. In de tijd dat hij hier zat heeft hij zich wel ontwikkeld. Toen hij hier kwam kon hij nog geen graspol uitspelen en moest hij het 100% van zijn traptechniek hebben, later ging hij per ongeluk nog wel eens een man voorbij.
ALS 26.000
Superster

Klopt, je zegt het goed, per ongeluk. ;-)
Mika Nurmela had hetzelfde, die kon op een gegeven moment zo nu en dan binnendoor iemand passeren. Ik vind wel dat Nurmeal overigens veel meer heeft betekend voor de club dan Yildirim.
TWR22
Superster

Bericht door TWR22 »

Ondertussen was Lurling heel goed begreep ik tegen Heerenveen?
100% achter Marco van Basten!
Wiggs
Wereldspeler

Bericht door Wiggs »

TWR22 schreef:Ondertussen was Lurling heel goed begreep ik tegen Heerenveen?
Ik draai het liever om
Drost was gewoon bar slecht!!
H-J
Wereldspeler

Bericht door H-J »

Het topic van deze beste man zelf was al op slot, maar het volgende vond ik op sc-heerenveen.nl

Radoslaw Matusiak gestopt (was verhuurd)
geert.
Superster

Bericht door geert. »

H-J schreef:Het topic van deze beste man zelf was al op slot, maar het volgende vond ik op sc-heerenveen.nl

Radoslaw Matusiak gestopt (was verhuurd)
Hij is gestopt en is teruggegaan naar Polen. Daar heeft hij een eigen zaak opgericht.
H-J
Wereldspeler

Bericht door H-J »

geert. schreef:Hij is gestopt en is teruggegaan naar Polen. Daar heeft hij een eigen zaak opgericht.
Klopt, dat hadden we al via via, maar een aantal zocht nog naar de bevestiging op sc-heerenveen.nl.
geert.
Superster

Bericht door geert. »

Volgens mij stond dat toen in de LC
Voorstopper
Superster
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Koster: "Bodul kan Huntelaar opvolgen"

Darko Bodul staat in de spotlights bij Ajax. De jonge Kroatische spits kwam afgelopen zomer over van sc Heerenveen en maakt tot dusverre indruk in het beloftenteam.

Zijn trainer Adrie Koster (foto) is echter nog voorzichting met zijn lofuitingen. "We moeten niet te hard van stapel lopen", zegt hij in AD Sportwereld. "Hij heeft wel potentie, maar dat moet hij elke week weer laten zien. We gaan zien hoe hij zich gaat ontwikkelen."

In een eerder interview vergeleek de jongeling zich al eens met oud-Ajax-spits Zlatan Ibrahimovic. Koster vindt dat niet juist. "Je moet jezelf nooit vergelijken met een ander, want elke speler heeft zijn eigen kwaliteiten. Bodul is wel balvast en technisch vaardig, maar ik vind het te ver gaan om hem met Ibrahimovic te vergelijken."

Mocht sterspeler Klaas-Jan Huntelaar vertrekken, dan kan Bodul hem volgens Koster doen vergeten. "Hij moet de trainers ervan overtuigen dat wanneer Huntelaar verkocht wordt, ze weten dat zijn opvolger al bij Ajax loopt."
Voetbalprimeur
The two most powerful warriors are patience and time.
ALS 26.000
Superster

WBA-manager onder indruk van Donk en Zuiverloon

Gianni Zuiverloon en Ryan Donk maken indruk bij West Bromwich Albion. Tony Mowbray, trainer van de Engelse club, stelt beide verdedigers op in de basiself en roemt zich gelukkig met de Nederlanders.

West Bromwich Albion won afgelopen weekeinde met 0-1 uit bij Middlesbrough. De enige treffer van de wedstrijd werd gemaakt door Jonas Olsson, die afgelopen zomer over werd genomen van NEC.

Donk, die door AZ verhuurd wordt aan de club uit de Premier League, laat een sterke indruk achter. “Hij bezit veel kwaliteiten, hij is sterk, heeft veel kracht en is mentaal sterk. Die eigenschappen liet hij meteen zien”, aldus Mowbray.

Gianni Zuiverloon echter oogst nog meer lof van zijn trainer. “Ik vond onze rechtsback exceptioneel. Hij is nieuw in deze competitie, maar zijn teamgenoten vinden hem nu al een van de grootste talenten van de league. Hij speelde tegen Stuart Downing, niet de minste, en bleef overeind."
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

Betreft Darko Bodul, mocht hij van Heerenveen niet min of meer vertrekken? Zijn contract liep hier in ieder geval af, of wilde hijzelf niet verlengen? Heb hem vorig seizoen bij de beloften amper gezien in ieder geval. Viel een paar keer in geloof ik, maar daar is bij niks van blijven hangen.
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Bodul kwam transfervrij van de Friese club, vertelde Ajax. Geen contractverlenging bij Heerenveen? “Dat klopt eigenlijk niet”, vertelde de aanvaller tegen highlow.nl. “Ik kreeg wel een contract bij Heerenveen, maar ik voelde me daar niet thuis. En toen kwam Ajax. Dat is een mooie kans hè?”
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Dat noem ik nog eens stank voor dank!
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Bericht door Fanatic 4-ever »

Ach ja, voor dat soort jongens is Ajax een absolute topclub. Toen ze zelf op straat voetbalden als kleine jongentjes wonnen ze net de Champions leage en Wereldbeker. Over tien jaar zou dat een stuk minder zijn.
Corruption is everywhere, fight it!
massan
Selectiespeler

Bericht door massan »

ItFean82 schreef:Dat noem ik nog eens stank voor dank!
Waarom? Als die jongen zich niet thuis voelt is het zijn goed recht om zijn aflopende contract niet te verlengen.
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Eerst wel naar Heerenveen komen en dan vervolgens wanneer Heerenveen wat terug wil geen contract tekenen, vind ik stank voor dank. En natuurlijk is het wel die jongen zijn goed recht, maar daarom hoef ik het nog niet netjes te vinden.
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

Was al beetje 'bang' voor dit verhaal. Bij Ajax zien ze hem als een groot talent, terwijl hij van Heerenveen 'weg mocht'. Klonk al niet als een gelukkige combinatie. Als club kun je weinig als zo'n jongen niet wil verlengen. Als ze hem dan moeten laten gaan, dan er ook maar niet al te veel aandacht besteden, zo lijkt de club het te willen oplossen.

Ben benieuwd, zou het dan toch op een manier rot vinden als zo'n jongen daar zou slagen. We ll see.. (Ik ken die Amsterdamse verhalen over Machlas, Sonck en Rosenberg nog wel. Je moet wel erg goed zijn wil je daar slagen.)
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

ItFean82 schreef:Eerst wel naar Heerenveen komen en dan vervolgens wanneer Heerenveen wat terug wil geen contract tekenen, vind ik stank voor dank. En natuurlijk is het wel die jongen zijn goed recht, maar daarom hoef ik het nog niet netjes te vinden.
Jij komt net van school en krijgt je eerst kans bij een bedrijf....maar later blijkt dat je je bij dat bedrijf niet zo thuisvoelt en er komt een ander bedrijf langs wat ook nog eens een grotere naam is in je branche en die willen je graag hebben??
Wat doe je? Voetballers zijn net mensen....Wat heeft dat met netjes te maken? Zo werkt dat in elke bedrijfstak toch?
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
ALS 26.000
Superster

Maar hier zitten ook veel mensen die nog nooit gewerkt hebben, dus die kunnen dat nog niet goed beoordelen ;-)
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Variant: stel je zit op een school waar je veel huiswerk moet maken om over te gaan en je diploma te krijgen en je hoort over een school waar je weinig huiswerk hoeft te maken om toch over te gaan en je diploma te krjgen. Wat zou je dan doen?
forca hveen
Superster

Bericht door forca hveen »

haha Gekko weet ook meteen een oplossing met zijn voorbeeld :lol:
Ajax lijkt het alleen wel erg te moeten hebben van spelers van Heerenveen. Stel dat hij op de plek van huntelaar dan is het oud heerenveenspeler voor oud heerenveenspeler met daarnaast sulejmani, indd ook oud heerenveenspeler.
Eric
Superster

Bericht door Eric »

Gekko schreef:Variant: stel je zit op een school waar je veel huiswerk moet maken om over te gaan en je diploma te krijgen en je hoort over een school waar je weinig huiswerk hoeft te maken om toch over te gaan en je diploma te krjgen. Wat zou je dan doen?
Kan je het beter zo zeggen ;) :

Stel jij werkt bij de Albert Heijn voor 4 euro in het uur. Je doet je goed je best en iedereen vind je aardig. Maar na een jaartje werken komt de grote concurrent Super de Boer aanzetten met een contract voor 8 euro per uur. Blijf je trouw aan je AH collega's of ga je meer verdienen?
FC Drogeham
Basisspeler

Bericht door FC Drogeham »

Geen van beide: je vraagt een salarisverhoging bij de Appie Heijn naar 8 euro per uur.
thestreets
Bankzitter

Bericht door thestreets »

Bron: Fcupdate

Ajax-aanvaller Bodul scheurt enkelband
02 oktober 2008

Ajax-speler Darko Bodul is voorlopig uitgeschakeld. De Kroatische aanvaller heeft zijn enkelband gescheurd en moet vier tot zes weken rust houden.
Habemus san Marco!
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Venderwel schreef: Jij komt net van school en krijgt je eerst kans bij een bedrijf....maar later blijkt dat je je bij dat bedrijf niet zo thuisvoelt en er komt een ander bedrijf langs wat ook nog eens een grotere naam is in je branche en die willen je graag hebben??
Wat doe je? Voetballers zijn net mensen....Wat heeft dat met netjes te maken? Zo werkt dat in elke bedrijfstak toch?
Als ik een poolse arbeider was geweest en ik had in Nederland kunnen werken door een Nederlands Bedrijf had ik dat gedaan. Op een gegeven moment heeft dat bedrijf jou gevormd tot "super" medewerker die het bedrijf geld kan opleveren. Op dat moment klopt er een ander bedrijf aan. Je kan nu A: je oude werkgever die jou gemaakt heeft tot wat je bent belonen, of B: Je gaat naar dat andere bedrijf waar je een paar grijpstuivers meer krijgt. Dat vind ik niet netjes. Maar daarmee wil ik niet aangeven dat hij dat niet mag doen, want ja het is zijn eigen keuze en hij doet in principe niks verkeerd.
Plaats reactie