Contract Venema en Klompe niet verlengd

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
KingBee
Wereldspeler

Re: de vertrokken spelers...

Bericht door KingBee »

Op de site van ELF nog een stukje over Michael Bradley.

http://www.elfvoetbal.nl/?action=n&id=63312
Net fan dat benaude!
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Beetje ondankbaar. Hij heeft veel van zijn naam en faam te danken aan de kans die hij bij Heerenveen kreeg. De doelpunten hebben hem daarbij extra in de spotlights geplaatst.
hansrob
Basisspeler

Bericht door hansrob »

Gekko schreef:Beetje ondankbaar. Hij heeft veel van zijn naam en faam te danken aan de kans die hij bij Heerenveen kreeg. De doelpunten hebben hem daarbij extra in de spotlights geplaatst.
Die man maar even snel vergeten als hij de (belangrijke) rol die Heerenveen voor hem gespeeld heeft lijkt te zijn vergeten.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

Grappig! Bradley wilde verdedigend spelen en stond aanvallend opgesteld en Roorde wilde aanvallend spelen maar stond verdedigend opgesteld.
Spijt heb je morgen maar!
Rumsas
Invaller

Bericht door Rumsas »

Dit is een grote tegenslag voor Mikki!
Sulejmani lang uit de roulatie

Amsterdam, 23 sep 2008
Miralem Sulejmani heeft aan de Klassieker een scheur in zijn rechterhamstring overgehouden. Hij is naar verwachting acht weken uitgeschakeld. Oleguer kampt ook met een scheur in zijn hamstring, maar moet minder lang revalideren.

Beide spelers ondergingen dinsdag een MRI-scan om meer duidelijkheid te krijgen over de ernst van hun blessure. Oleguer liep de blessure net als Sulejmani zondag op tijdens de ontmoeting met Feyenoord. De verdediger staat naar verwachting één tot drie weken aan de kant. Hij gaat de komende tijd revalideren op de ArenA.

Sulejmani gaat op de Toekomst aan zijn herstel werken. Daar revalideren Jan-Arie van der Heijden, Ismaïl Aissati en Mitchell Donald ook.
Bron: Off. website Ajax
massan
Selectiespeler

Bericht door massan »

Gelukkig mist hij dan ook de wedstrijd tegen Heerenveen.

Nog een artikel over de zaak Alves: http://www.sportknowhowxl.nl/index.php? ... cntid=2426
Edmanian Devil
Basisspeler

Bericht door Edmanian Devil »

Even off-topic:
SCH017 schreef:Celtic is een fantastische club, maar met een zeer matig elftal.
Ik ben vorig jaar bij Celtic geweest en heb de eerste thuiswedstrijd tegen Hearts gezien. Ik kwam toen tot de conclusie dat het elftal van Heerenveen gewoon beter is (was), maar dat Heerenveen 9 van de 10 of misschien wel 19 van de 20 wedstrijden zal verliezen door de enorme strijdlust en wil om te willen die de Schotten hebben.
All clubs are equal, but some are more equal than others :-(
cross
Selectiespeler

Bericht door cross »

Michael Bradley verruilde afgelopen zomer SC Heerenveen voor het Duitse Borussia Mönchengladbach. De middenvelder van de Duitse Bundesligaclub zegt tegenover ELF Voetbal in een interview dat hij eindelijk op de goede positie speelt, waar bij SC Heerenveen geen aandacht aan geschonken werd.

''Bij sc Heerenveen heb ik me altijd geschikt in mijn rol als aanvallende middenvelder. De club wist dat het niet mijn positie was, maar ik heb me altijd bereidwillig opgesteld tegenover de club. Daarom viel de houding van de club me afgelopen maand ook tegen'', sprak de Amerikaanse middenvelder.

Pas vlak voor het einde van de transferperiode werd de overgang van Bradley naar Gladbach beklonken. ''In de tussentijd kwamen er diverse interessante aanbiedingen voorbij, vooral van buitenlandse clubs'', vervolgde Bradley. ''Daar zaten ook Engelse clubs tussen. Maar sc Heerenveen had de bal in handen. Die clubs moesten eerst met de club tot overeenstemming komen.''

Uiteindelijk heeft de Amerikaanse jeugdinternational wel de goede keuze gemaakt, vindt hij zelf. ''Ik ben blij dat het nu toch zo is afgelopen. De Duitse competitie is een stuk groter dan de Nederlandse. Qua spelniveau, qua sfeer, qua toeschouwersaantallen. Dit was de beste manier om mijn ontwikkeling voort te zetten.''

Reeds fungeert Bradley als verdedigende middenvelder; een positie die voor hem is weggelegd. ''Op deze positie kom ik het beste tot mijn recht. Dat wist sc Heerenveen ook. Op hun verzoek ben ik echter aanvallende middenvelder geworden. Dat ging niet slecht, maar mijn voorkeur ligt in een meer verdedigende rol'', aldus Michael Bradley.
Cross-Side on tour
Skopperij
Forumicoon

Bericht door Skopperij »

Wat een gezeur. Meneer Bradley ging er hier prat op dat hij een 'box-to-box-player' was en dat ze die hier in NL niet kenden. Nu is hij ineens een verdedigende middenvelder? Voor die positie was hij destijds wel gehaald, maar blijkbaar heeft Heerenveen het toch niet zo slecht gezien; hij legde er immers een stuk of 15 in.

Nee, meneer Bradley missen we echt niet met Grindheim, Pranjic en Vayrynen op het middenveld!
Janneman
Superster

Bericht door Janneman »

Het schijnt tegenwoordig mode te zijn dat vertrekkende spelers nog even een sneer uitdelen naar de club die ze verlaten. Bradley vergeet dat Heerenveen heel veel geduld met hem heeft gehad en dat het gros van de supporters hem na een paar erg zwakke invalbeurten al had afgeschreven. En dat Verbeek (en Heerenveen) hem vorig jaar de kans gaven en hem de speler maakten die hij nu is wil meneer niets van weten. Wat mij betreft hoeft zo'n speler niet weer terug te komen!!!
scheerenveen.supporterswereld.nl
forza heerenveen
Selectiespeler

Bericht door forza heerenveen »

hahah lachwekkend,juist op het verdedigende gedeelte liet bradley het nog weleens afweten
drika746
Superster

Bericht door drika746 »

Ik ben nooit fan van hem geweest, heb zelfs vorig jaar nog geroepen die vent er eens uit te halen. PSV uit was hij voor het laatst van waarde, daarna was hij te druk met het prijzen van zichzelf en azen op een transfer. Blij dat hij weg is, nu hebben we met Mika een veel betere speler terug.
oldtimer
Superster

Bericht door oldtimer »

drika746 schreef:Ik ben nooit fan van hem geweest, heb zelfs vorig jaar nog geroepen die vent er eens uit te halen. PSV uit was hij voor het laatst van waarde, daarna was hij te druk met het prijzen van zichzelf en azen op een transfer. Blij dat hij weg is, nu hebben we met Mika een veel betere speler terug.
Ook tegen RODA ( 4 -3 ) was hij met 2 goals nog van waarde.
Ik zal hem overigens, ondanks zijn 15 goals, niet echt missen.
Zijn verwijt tegen Heerenveen is trouwens inderdaad komisch.
Juist omdat hij werd gepsosteerd als aanvallende middenvelder kon hij zich door zijn goals in de kijker spelen van buitenlandse verenigingen. Anders was dat toch moeilijker geworden.
Laatst gewijzigd door oldtimer op 24-09-2008 09:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

oldtimer schreef:Ook tegen RODA ( 4 -3 ) was hij met 2 goals nog van waarde.
Ik zal hem overigens, ondanks zijn 15 goals, niet echt missen.
In die wedstrijd speelde hij overigens als een krant. Dankzij hem kwam Roda een paar keer op voorsprong.
Laatst gewijzigd door Hielke op 24-09-2008 08:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Samaras heeft 2x gescoord in de bekerwedstrijd tegen Livingston. Lekker bezig.
Jalba
Nieuw talent

Bericht door Jalba »

Tony Alberda scoorde gisteravond 5 minuten voor tijd de gelijkmaker voor HHC-Hardenberg tegen Go-ahead Eagels.
Afbeelding
sam20
Bankzitter

Bericht door sam20 »

his flashy boots he loves to score, SAMMY SAMMY,
he speaks the greek we hate the huns, SAMMY SAMMY,
we bought the lad from man city, he's big and strong his hair is long, GEORGIE SAMARAS CELTIC'S NUMBER 9!! na nar na nar na nar na nar na nar na nar na nar na nar na nar na nar, GEORGIE SAMARAS CELTIC'S NUMBER 9..

Kreeg ik gisteren van een celtic supporter ik vond het wel grappig
sam20
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Ugur Yildirim gaat trainen bij FC Zwolle om zijn conditie op pijl te houden aldus Everse. Ze hopen bij Zwolle stiekem dat hij daar een contract gaat tekenen.
Op naar het volgende seizoen....
feanfans
Wereldspeler

Bericht door feanfans »

Ik dacht dat hij het zo goed deed in Turkije. Er zouden zelfs premierleague ploegen interesse hebben gehad.
Het kan snel verkeren..

Loohuis maakte vanavond een eigen goal met Veendam. De bal kwam tegen de paal en hij liep er bij op. De keeper was al uit z'n doel.
Ze speelden overigens nog wel 2-2.
Superfries88'
Forumicoon

feanfans schreef:Ik dacht dat hij het zo goed deed in Turkije. Er zouden zelfs premierleague ploegen interesse hebben gehad.
Het kan snel verkeren..
Vooralsnog staan beide zaken los van elkaar. Yildirim is clubloos, er is belangstelling en dus traint hij mee in Zwolle om zijn conditie op peil te houden. Het kan best zo zijn dat hij binnen 1-2 weken alweer is vertrokken.
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Dat klopt, al hopen ze bij Zwolle er stiekem op dat hij geen club vind en dan alsnog bij hun gaat voetballen.
Op naar het volgende seizoen....
drika746
Superster

Bericht door drika746 »

Wel raar dat hij, afkomstig van de Eagles, dan met FC Zwolle mee gaat trainen. Zou bij de Eagles eerder hem verwachten, misschien had Overmars hem nog wat kunnen leren :D
Superfries88'
Forumicoon

Middlesbrough-WBA 0-1

Oftewel: Zuiverloon wint bij Alves (beiden stonden in de basis).
oldtimer
Superster

Bericht door oldtimer »

Alweer geen doelpunt voor Alves, al was hij er ( o.a met een kogelhard schot tegen de onderkant van de lat en een van de doellijn weggewerkte kopbal ) enkele malen dichtbij. In de eerste helft speelde hij niet onverdienstelijk, al valt op dat hij vrijwel elk persoonlijk duel verliest. Na de rust kwam hij er minder aan te pas. Vrije trappen mocht hij ditmaal wel nemen, al leverden ze weinig op. Bij de eerste keek hij eerst nog even vragend naar Downing, wel een bewijs dat het allemaal nog niet zo vanzelfsprekend is. Borough verloor met 0 - 1 in een, vooral op laatst, adembenemend spannende wedstrijd.
Over Zuiverloon heb ik geen echt oordeel. Veel gelegenheid om op te komen had hij in elk geval niet.
Borough dicteerde vrijwel voortdurend de wedstrijd.
Bij tegenstoten van WBA viel de tenenkrommende zelfzuchtigheid van hun spits Millar op.
Squerrel
Superster
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

oldtimer schreef:Bij tegenstoten van WBA viel de tenenkrommende zelfzuchtigheid van hun spits Millar op.
Dat viel wel wat mee toch :wink:
Bedankt Torcida:-)
feanfans
Wereldspeler

Bericht door feanfans »

Het gaat snel met Gianni Zuiverloon. De verdediger maakte afgelopen zomer de overstap van SC Heerenveen naar West Bromwich Albion en verkast mogelijk in januari weer. Manchester United-trainer Sir Alex Ferguson is bijzonder gediend van de Nederlandse mandekker. (News of the World)
Stond bij voetbalzone.nl in de wandelgangen. Lijkt me niet serieus maar ik vermeld het toch maar even :wink:
Random
Nieuw talent

Bericht door Random »

Indien het wel waar zou zijn, dan hoop ik dat we een percentage van de doorverkoop hebben. ;)
Superfries88'
Forumicoon

Rob van Dijk maakt zijn debuut voor Feyenoord.
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

Superfries88' schreef:Rob van Dijk maakt zijn debuut voor Feyenoord.
Is dit een krantekop uit de vorige eeuw? Begin jaren 90 heeft hij zijn debuut nl. al gemaakt :wink:
Spijt heb je morgen maar!
cross
Selectiespeler

Bericht door cross »

Yildirim hoopt snel nieuwe club te vinden
Ugur Yildirim hoopt snel onderdak te vinden bij een nieuwe club. De vleugelspeler liet onlangs zijn contract ontbinden bij het Turkse Sivasspor en houdt momenteel zijn conditie op peil bij FC Zwolle.

"Het zou morgen alweer anders kunnen zijn, maar dat lijkt me vrij snel", bespreekt Yildirim zijn sportieve toekomst in De Stentor. "Zwolle-trainer Jan Everse kan spelers fitter en beter maken. Dat heb ik graag, een trainer die kritisch durft te zijn."

Yildirim werd kort na het ontbinden van zijn contract bij Sivasspor in verband gebracht met Blackburn Rovers. Die interesse lijkt echter van de baan.
Cross-Side on tour
Plaats reactie