Bron: FCUpdate.nlBij Middlesbrough viel oud-Ajacied Mido tijdens de warming-up geblesseerd uit. Hierdoor mocht Afonso Alves in de basis beginnen, maar hij bakte er weinig van.
Contract Venema en Klompe niet verlengd
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Forumicoon
Re: de vertrokken spelers...
- ItFean82
- Forumicoon
Dat is niet helemaal waar, ik heb de 2de helft van de wedstrijd gezien en Alves speelde gezien het spel van Middlesbrough best redelijk. En weer was het voor mij onbegrijpelijk dat Alves de penalty niet mocht nemen. Downing mocht voor de 2de keer dit seizoen aanleggen. Eerder in de competitie schoot hij de bal al op de lat, en nu schoot hij hem huizenhoog over. Diezelfde Downing mag ook alle spelhervattingen nemen, een behoorlijke misser van de coach als je het mij vraagt.
Op naar het volgende seizoen....
- hansrob
- Basisspeler
Maar eens een bandje met vrijetrappen bij Heerenveen opsturen dan. Echt belachelijk dat die jongen daar niet voor aangewezen is want als hij iets kan dan is dat het wel.ItFean82 schreef:Dat is niet helemaal waar, ik heb de 2de helft van de wedstrijd gezien en Alves speelde gezien het spel van Middlesbrough best redelijk. En weer was het voor mij onbegrijpelijk dat Alves de penalty niet mocht nemen. Downing mocht voor de 2de keer dit seizoen aanleggen. Eerder in de competitie schoot hij de bal al op de lat, en nu schoot hij hem huizenhoog over. Diezelfde Downing mag ook alle spelhervattingen nemen, een behoorlijke misser van de coach als je het mij vraagt.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
- mitrita
- Superster

Debuut bij Gladbach met 0-1 verlies.
In de basis maar wissel na 65 minuten
-
- Bankzitter
-
- Wereldspeler
De eerste is erg fraai.
-
- Superster
Je ziet hem nu weer geregeld acties maken, toch een sterk punt van hem.Theo schreef: De eerste is erg fraai.
In zijn City - periode was dat nauwelijks het geval.
Het spel ging toen vaak compleet aan hem voorbij ( ALS hij tenminste speelde ).
-
- Superster
Ik ben het volkomen met je eens in verband met die strafschop en heb dat zelf al eerder aangevoerd.ItFean82 schreef:Dat is niet helemaal waar, ik heb de 2de helft van de wedstrijd gezien en Alves speelde gezien het spel van Middlesbrough best redelijk. En weer was het voor mij onbegrijpelijk dat Alves de penalty niet mocht nemen. Downing mocht voor de 2de keer dit seizoen aanleggen. Eerder in de competitie schoot hij de bal al op de lat, en nu schoot hij hem huizenhoog over. Diezelfde Downing mag ook alle spelhervattingen nemen, een behoorlijke misser van de coach als je het mij vraagt.
Dat Alves verder redelijk speelde bestrijd ik echter enigszins.
Hij kwam nauwelijks echt aan de bal ( toegegeven, Middlesbrough kwam weer eens erg matig voor de dag ), maar maakte er, wanneer hij wel eens in het spel betrokken werd, ook bijzonder weinig van.
Meer dan zo'n 12 - 15 goals zie ik hem niet maken dit seizoen en dan ben ik m.i nog aan de ruime kant.
- ItFean82
- Forumicoon
Nou ja we zijn het wel eens, we verwoorden het beide wat anders. Alves kwam eigenlijk niet in het spel voor, maar dat was eigenlijk niet zijn schuld maar meer schuld van het team. Wat hij te doen kreeg deed hij niet slecht in mijn ogen. (heb alleen de 2de helft gezien) Hij had een aardig schot waar de keeper moeite mee had en nog een actie waar hij net niet bij de bal kon. Verder wat kaats en passwerk wat eigenlijk allemaal wel voldoende was.
- mitrita
- Superster
Ik vind dat allemaal niet zo vreemd.oldtimer schreef:Je ziet hem nu weer geregeld acties maken, toch een sterk punt van hem.
In zijn City - periode was dat nauwelijks het geval.
De Schotse competitie is toch van beduidend minder nivo dan de premier league.
Ik schat de Nederlandse competitie nog hoger in
- Hielke
- Forumicoon
Daar heb je een goed punt. Schots voetbal is best leuk om naar te kijken, maar stelt qua niveau bar weinig voor. Hooguit kun je zeggen dat Schotse ploegen op pure strijd en inzet het veel Nederlandse clubs nog flink lastig kunnen maken.mitrita schreef:De Schotse competitie is toch van beduidend minder nivo dan de premier league.
Ik schat de Nederlandse competitie nog hoger in
Celtic is een prachtige club, heel leuk dat Samaras het daar goed doet, maar ik blijf hem er toch een vlag op een modderschuit vinden.
- Caspar
- Superster
Ik begin steeds meer te twijfelen of Alves het wel gaat redden in Engeland. Hij speelt op een hele andere manier, laat zich veel meer terugzakken dan bij ons. Hij kaatst, komt ballen halen, is veel aan de zijkanten te vinden, maar als ze het eindelijk voor elkaar krijgen om in de buurt van de goal te komen kunnen ze hem niet vinden. Of de verdedigers beter zijn of zijn medespelers minder weet ik niet, maar feit is dat hij eigenlijk in 90 minuten maar 1 kans heeft gehad. En die mistte hij dus.
En of Alves nou de penalty's moet nemen? Ik was bij ons ook niet de eerste man geloof ik.
Ook mooi om te lezen:
En of Alves nou de penalty's moet nemen? Ik was bij ons ook niet de eerste man geloof ik.
Ook mooi om te lezen:
Radomski: "Heerenveen is mijn tweede thuis"
Het duel tussen SC Heerenveen en NEC betekende voor Arek Radomski een terugkeer op het oude nest. De middenvelder, tegenwoordig in Nijmeegse dienst, bracht acht seizoenen van zijn carrière door in Heerenveen.
"Dit is eigenlijk mijn tweede huis", vertelt Radomski na het 2-1 verlies in het Abe Lenstra-stadion. "Het was leuk om hier weer terug te zijn, alleen hoopte ik dat we hier een goed resultaat neer konden zetten."
Het spel van NEC was zondagmiddag tegenvallend. Dat Mario Been na afloop furieus was, kon Radomski dan ook begrijpen. "We speelden niet goed en leden veel balverlies. Ik heb nog nooit een trainer zo boos gezien, maar ik denk dat het terecht was. We hebben nu voor de eerste keer in lange tijd verloren, maar het is jammer dat het vandaag moest gebeuren", aldus de Pool tegenover Omroep Gelderland.
Radomski staat na een avontuur in Oostenrijk sinds de zomer onder contract bij NEC. Tussen tussen 1997 en 2005 verdedigde hij de clubkleuren van Heerenveen.
Ladies and gentleman: We've got him!
- Royce_SCH
- Wereldspeler
Ik geloof inderdaad dat jij niet de 1e man was voor de strafschoppenCaspar schreef:En of Alves nou de penalty's moet nemen? Ik was bij ons ook niet de eerste man geloof ik.

NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
- TWR22
- Superster
Mooi dat het stadion de naam scandeerde van Radomski bij zijn wissel, mooi respect. Dat kan echt alleen maar in Heerenveen.
100% achter Marco van Basten!
- TWR22
- Superster
En nog iets: die Lurling, wat een aanfluiting dat ze daar een penalty voor geven. Ik vind ook dat je de man 2 wedstrijden schorsing mag geven voor spelbederf. Ik bedoel, je kan achteraf op basis van televisiebeelden wel een schorsing krijgen voor een schop of elleboog, nou dan vind ik voor zoiets ook.
100% achter Marco van Basten!
- Caspar
- Superster
Pffft, en ik was al een tijdje op...Royce_SCH schreef:Ik geloof inderdaad dat jij niet de 1e man was voor de strafschoppen

Idee is duidelijk toch?

Ladies and gentleman: We've got him!
-
- Forumicoon
Alle signalen wijzen bij Sulejmani wijzen op een afwezigheid van een week of wat. Dat zou betekenen dat we hem niet aan het werk zien in de wedstrijd tegen Ajax.
-
davp Verified
- Wereldspeler
Dan zal Leonardo wel spelen. Zetten we Breuer gewoon weer in de mandekking 

-
- Forumicoon
- Contacteer:
-
- Superster
Ik heb een vraagje over een vertrokken belgische verdediger die hier een aantal jaren geleden speelde. Ik ben z'n naam kwijt. Weet iemand dit (nog)?
-
- Forumicoon
Spencer Verbiest?
-
Verified
- Forumicoon
Of Damman de Brugge Hooligan..
Verbiest speelt bij Antwerp.

Verbiest speelt bij Antwerp.
Spijt heb je morgen maar!
-
- Superster
Ja die naam zocht ikSuperfries88' schreef:Spencer Verbiest?

Dankje

-
- Bankzitter
Boruc; Wilson, Caldwell, McManus, Naylor; Nakamura, S Brown, Crosas , Maloney , Vennegoor of Hesselink ,Samaras.Celtic is een prachtige club, heel leuk dat Samaras het daar goed doet, maar ik blijf hem er toch een vlag op een modderschuit vinden.
Weet niet over welke modderschuit jij het hebt maar zie hier echt een paar internationals tussen staan.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
sam20
-
- Forumicoon
Ik denk ook dat Celtic een goeie ploeg is, maar ze spelen net als Glasgow niet altijd even goed.
Boruc is echt een geweldige doelman, toch wel een tikje beter dan de doelmannen die wij hebben.
VoH zou Sibon ook moeiteloos uit de basis spelen gok ik
Boruc is echt een geweldige doelman, toch wel een tikje beter dan de doelmannen die wij hebben.
VoH zou Sibon ook moeiteloos uit de basis spelen gok ik

- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
Celtic zou gewoon meedoen om de titel in NL. Vergis je vooral ook niet in de grootte van die club. Waarschijnlijk spreken niet alle namen even aan (relatief onbekende spelers voor velen) maar in Schotland zullen ze ook niet warm lopen van Pieters, Vertonghen ect...
Wel mooi dat Samaras het goed doet, is in principe ook een beetje reclame voor Heerenveen, of op zijn minst goeie publiciteit.
Wel mooi dat Samaras het goed doet, is in principe ook een beetje reclame voor Heerenveen, of op zijn minst goeie publiciteit.
- ItFean82
- Forumicoon
Het ging erom hoe sterk de competitie is. Kijk Celtic en Rangers zijn wel goed, maar daarna komt heel lang niks en dan komen de andere clubs pas. Het verschil tussen Celtic/Rangers en de andere clubs is veel te groot voor een goede competitie.
- Hielke
- Forumicoon
Celtic is een fantastische club, maar met een zeer matig elftal. Samaras uitgezonderd en met Vennegoor als nuttige box-speler. Op basis van de wedstrijden die ik ervan gezien was ik niet onder de indruk van het fantasieloze beuk- en lange halen-voetbal, en dan ook nog eens slecht uitgevoerd. Kijk naar de laatste Old Firms, die werden vrijwel allemaal moeiteloos gewonnen door de Glasgow Rangers.
Maar het ging inderdaad om het niveau van de competitie, en niet van Celtic zelf.
Maar het ging inderdaad om het niveau van de competitie, en niet van Celtic zelf.
- vak-27
- Invaller
Gisteravond bij de wedstrijd van Jong Heerenveen vroegen wij ons af waar (Jerryl) Wolfgang terecht is gekomen. We kwamen niet verder dan dat hij naar Helmond Sport is gegaan. Iemand die iets meer weet?
- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
"In het seizoen 2006-2007 heeft Wolfgang vaarwel gezegd tegen het betaald voetbal en is gaan voetballen bij de Friese zondag-hoofdklasser VV Sneek."vak-27 schreef:Gisteravond bij de wedstrijd van Jong Heerenveen vroegen wij ons af waar (Jerryl) Wolfgang terecht is gekomen. We kwamen niet verder dan dat hij naar Helmond Sport is gegaan. Iemand die iets meer weet?
Bron: wikipedia

Wel opvallend. Volgens mij werd hij zelfs nog naar Jong Oranje gehaald door Foppe. Al zegt dat ook niet alles want iedere Heerenvener die een bal kan passen over 20meter wordt zo ongeveer opgeroepen...