23-09-2003: sc Heerenveen-AZ (3-1, beker)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

SuperFries
Bankzitter

Bericht door SuperFries »

Machtig mooie avond gehad schitterende Bandiers, hele goede sfeer etc...
nog een aantal jaren verder en we hebben ons eigen vak, en mischien ook al grijs haar. :wink:

Grootse complimenten voor Nieuw Noord!!

Montana mooie foto's kan j ook in een wat grotere (Mag grootste) resolutie de mooiste foto van het vak mailen, zodat ik die kan gebruiken als wallpaper??
e-mail adres is info@drylts.com

:P :P :P
bigbear
Invaller

Bericht door bigbear »

klasse jongens van NN, vooral die van jonge ABE vind ik gaaf.(mooier dan die oude lul van Ajax). Als het lukt nog eentje met het logo van SCH..
Ik hoop dat we snel naar een sfeervak gaan. Zodra Oost uitgebreid is, eerste vak voor jullie.
Bij verdere bouw terug achter de goal.
Ik zat voor een vak met kinderen, ik heb nog pijn in m'n oor van die kutfluitjes.
Complimenten voor Quito, Bakkati en Edman in het byzonder.

Het wordt hoopvoller op de vleugels!
Knopper is in aantocht en Sibon wordt scherper.
Wanneer krijgen we onze identiteit terug?
Niels
Erelid
Contacteer:

Bericht door Niels »

Of zijn er in Vak 27 dan écht geen NN'ers te vinden?
Tuurlijk wel. Maar je hebt dan twee scenario's:

1. Je gebruikt de banners voorin het vak en krijgt vervolgens van de andere 75% gezeik over je heen. Dat is natuurlijk niet erg, zal me een worst wezen. Maar die mensen stappen wel naar de club met hun klacht wat uiteraard niet in ons voordeel zal werken.

2. Je gaat bovenin staan met die dingen. Daar kun je ze gebruiken, maar dan ziet niemand er iets van.

Ik krijg alleen een beetje de indruk dat je je gepasseerd voelt VC... :mrgreen: :wink:

Dat liever moet je inderdaad in een bepaalde context zien. Tuurlijk gebruiken we die dingen het liefst altijd en altijd in ons eigen vak. Helaas is de realiteit anders en zullen we moeten genieten van de momenten dat het wel kan.
Ik heb niks met of tegen AZ. Maar al hadden we tegen AGOVV of Fortuna Sittard gespeeld, dan nog had ik dit alles liever tijdens dat sfeervak gehad. Een wedstrijd tegen FCG is natuurlijk specialer dan een potje tegen RBC, maar voor ons zijn in de huidige situatie beker- en EC wedstrijden de échte krenten in de pap.
montana
Invaller

Bericht door montana »

hier stonden foto's ..niet meer online

allemaal ongeveer 1,2 MB
Laatst gewijzigd door montana op 31-01-2004 17:20, 2 keer totaal gewijzigd.
NOMYTH
Nieuw talent

Bericht door NOMYTH »

Nog wat foto's van mijn kant...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
NOMYTH
Nieuw talent

Bericht door NOMYTH »

Waarom een Angolese vlag? Heerenveen heeft ook een gemeente vlag.

Afbeelding

Uitleg: Sinds 1963 beschikt de gemeente Heerenveen over een eigen vlag met wimpel. Op 27 mei 1963 nam de raad hiervoor een besluit. In de vlag zijn deels de kleuren van het wapen verwerkt.
De vlag bestaat uit drie liggende banen van gelijke hoogte, van boven naar beneden wit, zwart en wit, en aan de broekzijde een staande blauwe baan van een derde van de breedte met bovenin op een derde van de hoogte een gele, roodgevoerde kroon met gladde hoofdband en vijf parelpunten met daarop vijf witte parels. De zwarte band stelt het veen voor en de witte banen het water. De ‘herenkroon’ is het symbool van ‘de heeren van het veen’ die de aanzet gaven tot het ontstaan van Heerenveen en de bloei van de streek.
villa Cruoninga
Invaller

Bericht door villa Cruoninga »

Nielshh schreef:1. Je gebruikt de banners voorin het vak en krijgt vervolgens van de andere 75% gezeik over je heen. Dat is natuurlijk niet erg, zal me een worst wezen. Maar die mensen stappen wel naar de club met hun klacht wat uiteraard niet in ons voordeel zal werken.
Hoe sneu kan je zijn als je helemaal de moeite gaat nemen om bij de club een klacht in te dienen omdat je zicht heel even een beetje belemmerd wordt, alsof die dingen de volle 90 min. omhoog worden gehouden.
Ik krijg alleen een beetje de indruk dat je je gepasseerd voelt VC... :mrgreen: :wink:
Ik kan al onze foto's hier ook nog weleens gaan neer kwakken... :wink:

Watch us tegen Ajax over 1,5 week.
Wanneer komt dat NN-vak nou?
..still wearin' of the green!
Beetle
Superster
Contacteer:

Bericht door Beetle »

De filmpjes zijn online!@@!!

Je weet waar je het vinden moet. :wink: :mrgreen:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Overigens heeft de AZ fanpage ook een redelijk aantal foto's online staan. Opmerkelijk: respect voor het Frysk Volksliet.
Link
Laatst gewijzigd door Beetle op 24-09-2003 21:04, 3 keer totaal gewijzigd.
Wéér uit!!!!
Niels
Erelid
Contacteer:

Bericht door Niels »

Ik bedoelde 'gepasseerd' op net een andere manier dan jij hem nu opvat. Ik bedoelde het in de zin van dat je je gepasseerd voelt dat we ze niet tijdens de wedstrijd tegen jullie gebruikt hebben, maar pas later... Snapst? :mrgreen:

Verder: zulke lui zijn er dus écht! Geloof me! :urgs:

Het Nieuw Noord vak komt er in het seizoen 2004/2005, zoals de plannen nu zijn. Maar we doen er natuurlijk alles aan om al eerder een eigen plekje te hebben. Dat het nut heeft hebben we gister weer bewezen. Alleen zullen de schoonmakers daar wel ietsje anders over denken... :mrgreen:

NOMYTH: die vlag moeten we dan maar eens even 'van stal' halen.
montana
Invaller

Bericht door montana »

ik hoop op een mooie loting morgen ..... SCHeerenveen-camb**r dat klinkt wel heel erg mooi
Beetle
Superster
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Aan Heert Jan:

Je hebt die toegangskaartjes toch niet op het confetti kanon gelegd? :mrgreen:
Wéér uit!!!!
SuperFries
Bankzitter

Bericht door SuperFries »

Mooie foto's Many Thanks....

IK heb de mooiste nu als achtergrond en heb em ook al op floppie gezet, want ik zet em op het werk ook op de pc's,
Ik werk tussen allemaal Gruningers die weten niet eens hoe een PC werkt..hihi, even de gek aan steken moet kunnen.
Ik hoop ook op een mooie loting Cambuur of Groningen...
Niels
Erelid
Contacteer:

Bericht door Niels »

Het maakt mij geen zak uit tegen wie, als het maar weer thuis is! :twisted:

Maar bij een uitwedstrijd pakken we de boel natuurlijk ook even gezellig aan lijkt mij! :mrgreen:

Btw, de volgende ronde is op 28/29 oktober. Houdt daar vast rekening mee met werk, trainen, oppassen, brei-cursus e.d.
1920
Selectiespeler
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Erg gaaf, die banieri actie.....

Verder gooi ik hier maar ook wat foto's online... Om het beeld maar compleet te maken:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Meer foto's zijn te vinden op http://www.feanfans.nl
Beetle
Superster
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Bytheway: Die gemeentevlag is ook mooi als zwaaivlag.

(Ik denk ik gooi het even in de groep...)
Wéér uit!!!!
superfean
Bankzitter

Bericht door superfean »

Die Bandieri zijn idd erg mooi ja en de sfeer zoals veel gezecht toppie.
Natuurlijk is het te hopen dat de volgende wedstrijd thuis is en dan tegen Cambuur das dubbel top.
En als gister de tjongerschans bereikt is wat word het dan als het echt om bijv een finale plek zou gaan.
Jelle E
Nieuw talent

Bericht door Jelle E »

Kon er helaas niet bij wezen, :angry: maar de foto's vergoeden veel. :D

Staat op de foto's van Sammy en Beetle mijn oude vriend de Zuid ?? Was hij weer eens aanwezig ? Zo ja, laat eens wat wat van je horen oude makker. :stan:
We're still a bunch of tough bastards.
Roelof
Wereldspeler

Bericht door Roelof »

Maar ach, dat zijn er meer. Maar goede zaak dat zuidje er weer was. Kwam vervolgens meteen bijna aangeschoten het stadion in.

Die bandieri (hoe noem je één bandieri dan? Bandierus?) zijn natuurlijk een groot succes en daar kunnen er op termijn zeker nog meer bij. Over de hele achterzijde lijkt me een geweldig gezicht. Maar eerst zo maar ff.
Bij de competitiewedstrijden kunnen die dingen ook gewoon de lucht in. Ik zit op rij 9 in vak 26 en wil wel even eentje meenemen. Als er dan ook nog een paar zijn, die in 28 en voor in 27 eentje meenemen, dan is het prima. Ze hoeven ook alleen maar omhoog bij de opkomst van de spelers en bij een doelpunt. Dus daar zullen de 'supporters' nauwelijks over vallen, hoop ik.

Toch nog één negatief puntje inderdaad. De muziek. Helaas, niet alles kan perfect zijn blijkbaar.

En Eastermar, ook in Marssum stroomde het bed vol met confetti hoor.
Niels
Erelid
Contacteer:

Bericht door Niels »

Toch nog één negatief puntje inderdaad. De muziek. Helaas, niet alles kan perfect zijn blijkbaar.
Daar gaan we dus ook maar wéér eens achteraan! Eens zullen ze wel moeten luisteren!
Beetle
Superster
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Foto's uit van de Telegraaf:

Edit: Zie post hier beneden. De foto's zijn foetsie.
Laatst gewijzigd door Beetle op 25-09-2003 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Wéér uit!!!!
villa Cruoninga
Invaller

roelof de vries schreef:Die bandieri (hoe noem je één bandieri dan? Bandierus?)
Bandiero. Maar als je het helemaal goed wilt zeggen in't Italiaans is het eigenlijk Stendardi/Standardo, staat op onze site ook nog niet maar ok.
Juiste woord in dit land lijkt me gewoon banners of dubbelhouders.
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

Beetle schreef:Foto's uit van de Telegraaf:

<knip>
<knip>
Klopt het onderschrift wel of zijn de foto's inmiddels verandert?
Anti anti. :)
Miekje
Nieuw talent

Bericht door Miekje »

Staan die spelers nou te klappen of lijkt dat zo.........
Klappen voor je trainer zeker :roll: :huh: of ze zijn zo achterlijk dat ze denken dat die "nepsupporters" echte zijn. :twisted:
SC Heerenveen, Superfriezen
montana
Invaller

Bericht door montana »

Freezeman schreef: Klopt het onderschrift wel of zijn de foto's inmiddels verandert?
de foto's zijn inderdaad veranderd ... wel laconiek dit :D
Beetle
Superster
Contacteer:

Bericht door Beetle »

De boel is weg...
Wéér uit!!!!
Noord
Bankzitter

Bericht door Noord »

Nielshh schreef:
Het Nieuw Noord vak komt er in het seizoen 2004/2005, zoals de plannen nu zijn. Maar we doen er natuurlijk alles aan om al eerder een eigen plekje te hebben. Dat het nut heeft hebben we gister weer bewezen. Alleen zullen de schoonmakers daar wel ietsje anders over denken... :mrgreen:
Bedoel je dat het NN-vak volgens de planning (begin?) volgend seizoen zijn intrede doet?
Niels
Erelid
Contacteer:

Bericht door Niels »

Hmmm, daar heb ik mezelf even versproken vrees ik... 2005/2006 is de planning.

Sorry! :oops:

Al hoop ik eerder natuurlijk... :huh:
villa Cruoninga
Invaller

Nielshh schreef:Hmmm, daar heb ik mezelf even versproken vrees ik... 2005/2006 is de planning.

Sorry! :oops:

Al hoop ik eerder natuurlijk... :huh:
Vergeef me als je het al eens uitgelegd hebt maar waarom is het aan het einde van dit seizoen niet mogelijk om de seizoenskaarten van desbetreffende vakken voor jullie vrij te maken? Of weigert SCH de koffiekanners hun optie tot verlengen voor die plek te ontnemen?
Niels
Erelid
Contacteer:

Bericht door Niels »

De club wil inderdaad geen mensen verplicht verhuizen. Het kan alleen als mensen vrijwillig elders gaan zitten. En dat zal niet gauw gebeuren natuurlijk.
Plaats reactie