Tarik Elyounoussi

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

mitrita
Superster

Re: Tarik Elyounoussi

Bericht door mitrita »

Als hommage bij zijn afscheid alle goals van Tarik voor Fredikstad

edit: en nu 2 dagen later ook op officiele site :roll: Tarik
gerdykster
Wereldspeler

Bericht door gerdykster »

Zoals het nu lijkt gaat Tarik vanavond in Beetsterzwaag zijn debuur maken! Hij is geheel fit dus ziet Sollied geen reden om hem op de bank/tribune te houden!
Wanneer krijgen wij weer eens waar voor ons geld?
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Zit er op jouw toetsenbord geen punt, want je sluit iedere zin die je typt af met een uitroepteken. :wink:
Baggerraartje
Wereldspeler

Bericht door Baggerraartje »

Heerenveen rules schreef:Zit er op jouw toetsenbord geen punt, want je sluit iedere zin die je typt af met een uitroepteken. :wink:
Na een bepaalde volume gin-tonic, denk ik ook geregeld dat er letters van mijn toetsenbord zijn gestolen. :D :D :D
Rodehond.net
Jeugdspeler

Bericht door Rodehond.net »

Ik ben zeer benieuwd naar deze jongen. Heb er wel hoge verwachtingen van. Hij staat in mijn voorlopige Coach van het Jaar team, dus ik wens hem heel veel doelpunten.
SpongeBob
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

hjwiltjer schreef: Is Rita toch nog ergens goed voor geweest..
Misschien dat ik even 'm niet snap????
Ik heb geen onderschrift nodig...
Heerenveen rules
Forumicoon

Wat een klein, iel mannetje. Hopen dat we geen stormen krijgen........... :mrgreen:
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

In de combinatie is hij beter dan Mickey, in de duels wellicht niet. Ik denk echter dat we Mickey snel zullen vergeten als 'Ely' zijn draai heeft gevonden. Opvallend: hij speelt met nummer 13. Nummer 9 is dus nog steeds beschikbaar als ik het goed heb. Nummer 1 ook trouwens. :D
diepFries
Wereldspeler

Bericht door diepFries »

Gekko schreef:In de combinatie is hij beter dan Mickey, in de duels wellicht niet. Ik denk echter dat we Mickey snel zullen vergeten als 'Ely' zijn draai heeft gevonden. Opvallend: hij speelt met nummer 13. Nummer 9 is dus nog steeds beschikbaar als ik het goed heb. Nummer 1 ook trouwens. :D
Nummer 1 is al jaren vrij :wink:

Benieuwd naar de kunsten van Elyounoussi. Dat hij voor nummer 13 heeft gekozen, wel weer typisch. In ieder geval niet bijgelovig dus. Mooi dat hij in ieder geval sterk is in de combinatie. Dat type speler hadden we zeker nodig in de aanval. Qua duelkracht, we hebben uiteraard nu Paulo Henrique die z'n kont tegen de krib gooit en gaat pielen met de bal. Mag hij Mikki daar doen vergeten :lol:

Mooi toch, een aanval met Tarik, Geraldinho en Paulo? En als ze hun best doen mogen Bona, Pedro, Radek en Roy ook af en toe eens mee doen :lol:
In case of doubt, make it sound convincing
Heerenveen rules
Forumicoon

diepFries schreef:[
Mooi toch, een aanval met Tarik, Geraldinho en Paulo?
Dan mag Paolo eerst zijn oogkleppen eens af doen en ophouden met pingelen want hij vertraagd het spel behoorlijk en is veel te veel uit op eigen succes. Voor mij absoluut geen basisspeler want hij moet eerst maar eens leren samenspelen.
Skopperij
Forumicoon

Bericht door Skopperij »

Tarik Elyounoussi speelde bij Fredrikstad ook met nummer 13. Het zal dus wel 'zijn' nummer zijn. Prima, als hij ze er maar in schiet. 8)
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

De eerste actie van Elyounoussi was echter een schwalbe. Ik denk dat dat hem snel word afgeleerd
hjwiltjer
Invaller

Bericht door hjwiltjer »

@SpnongeBob, Even doordenken, ALS 26.000 snapt em ook.. :wink:
Blauw-wit is mijn hart! | 17-05-2009 |
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Feanfan 1 schreef:De eerste actie van Elyounoussi was echter een schwalbe.
Nou, dat noem ik meer een gewone val. Elyounoussi leek ook niet voor een penalty te gaan, want hij ging direct alweer achter de tegenstander aan. Ook totaal geen aandacht voor de scheidsrechter. Als je echt een schwalbe maakt, dan doe je dat niet zo.

Elyounoussi liet gisteravond nog weinig zien, maar dat was niet alleen zijn schuld. Daarvoor was het verschil tussen de eerste en tweede helft te groot.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

Hij ging ook niet voor een penalty, want het was niet eens in het strafschopgebied.
Maar ik vind het niet een manier om zo te vallen. De scheids gaf er terecht ook geen aandacht voor
Josse
Invaller
Contacteer:

Bericht door Josse »

Dat lange haar is eraf (zie video op sc-heerenveen.nl van scH'veen - Exc. Moeskroen) :lol:
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Zal wel moeten van Riemer. :lol:
Op naar het volgende seizoen....
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Het was in Beetsterzwaag ook al niet lang, vond ik.
Fries
Bankzitter

Bericht door Fries »

Beste vrienden.

Krijgt Eleyounousi wel een basisplaats of houdt Sollied hem achter de hand voor als Pranjic moe is of geblesseerd.

Hij is al 2 keer voor Pranjic gewisseld Sociedad en Xanthi.

Ik dacht dit is onze nieuwe linksbuiten maar begin nu te twijfelen.

Ik dacht meer:

Elyounousi----------Sibon---------------Beerens
-------------Pranjic----------------Grindheim
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Tegen Xanthi kwam hij voor Kalou, niet voor Pranjic.

Maargoed, een lastige vraag. Ik durf het niet te zeggen eigenlijk. Wel heb ik een voorkeur voor Elyounoussi. Zowel Kalou als Henrique zijn m.i. niet de juiste opties.
BS
Wereldspeler

Bericht door BS »

Tegen Sociedad kwam hij er inderdaad in voor Pranjic, maar dat was denk ik meer omdat Sollied Beerens graag de hele wedstrijd wilde zien spelen. Want net als Sibon en Jong-A-Pin speelde die de hele wedstrijd. En Henrique was al ingevallen, dus dan zou het sneu zijn om hem ook weer te wisselen.

Normaal gesproken zal Elyounoussi wel gewoon in aanmerking komen voor rechts- of linksbuiten.
Fries
Bankzitter

Bericht door Fries »

BS schreef:Tegen Sociedad kwam hij er inderdaad in voor Pranjic, maar dat was denk ik meer omdat Sollied Beerens graag de hele wedstrijd wilde zien spelen. Want net als Sibon en Jong-A-Pin speelde die de hele wedstrijd. En Henrique was al ingevallen, dus dan zou het sneu zijn om hem ook weer te wisselen.

Normaal gesproken zal Elyounoussi wel gewoon in aanmerking komen voor rechts- of linksbuiten.
op rechtsbuiten lijkt me persoonlijk niet daar speelt Beerens en die is goed genoeg voor het niveau dat Heerenveen nastreeft. Linksbuiten zal het dan worden.
Blizzard
Superster
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Kunnen ze mooi de hele tijd van flank switchen. Daarmee creëer je, mits goed uitgevoerd veel onrust in de verdediging van je tegenstander. Beerens en Elyounoussi kunnen ook op beide flanken uit de voeten.
ALS 26.000
Superster

Bericht door ALS 26.000 »

Ben wel heel benieuwd naar dit mannetje. Wel erg iel en klein kereltje trouwens. Niet te vergelijken met de fysiek veel sterkere Sulejmani. Zal voorals de duels moeten ontwijken, denk ik. (en er gewoon omheen moeten lopen). Hebben we naast Beerens twee echte lichtgewichten op de vleugel.
Ben wel heel benieuwd wie er spelen als iedereen fit is. Sibon en Beerens lijken zekerheidjes voorin. Henrique lijkt weer buiten de boot te vallen. En dan zal hij kiezen tussen Elyounoussi en Kalou vanaf links?
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Ely is als teamspeler beter dan Henrique. Ely is meer de man van de combinatie, de steekpass en de assist. Hij laat anderen beter voetballen. Bij mij zou hij dus spelen omdat hij rust brengt in de ploeg, balvast is en het team beter maakt. Als een team goed draait kun je prima voor Henrique kiezen als verrassend en ongeleid projectiel (niet negatief bedoeld).
BW Viking
Invaller

Bericht door BW Viking »

Ik zie de aanval graag zo:

Steppe
Janmaat, Bak Nielsen, Dingsdag, Popov
Grindheim, Bradley, Pranjic
Beerens, Sibon, Elyounoussi

Ik vond wel moeilijk om keuze te maken om de spitskeuze Sibon doet het nog steeds erg goed, Paulo Henrique moet wat meer scoren en teamspelen alhoewel hij wel de talent heeft en eigenlijk zou de trainer hem ook de kans moeten geven voor een basisplaats, maar gezien de laatste wedstrijden is Sibon wel in vorm dus is hij 1ste man.

Ik koos verder Dingsdag boven Kopic omdat hij de NLse taal meer bemachtigd is en goed kan aanvoeren in de verdediging, en omdat Bradley wss blijft heb ik hem midden op middenveld gezet, na winterstop kan Elm daar spelen.
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Gister Elyounoussi gevolgd bij Jong Noorwegen. Maar het is tot nu toe nog niet de speler waar ik op gehoopt had. Net zoals tegen Volendam had hij het erg moeilijk en kwam amper in balbezit. En op het moment dat hij een keer voor de goal stond deed hij niks met situatie. De nieuwe Sulejmani is hij nog lang niet.
Heerenveen rules
Forumicoon

ItFean82 schreef:Gister Elyounoussi gevolgd bij Jong Noorwegen. Maar het is tot nu toe nog niet de speler waar ik op gehoopt had. Net zoals tegen Volendam had hij het erg moeilijk en kwam amper in balbezit. En op het moment dat hij een keer voor de goal stond deed hij niks met situatie. De nieuwe Sulejmani is hij nog lang niet.
Het is ook vrij moeilijk voetballen als de verdedigers alle ballen naar voren rossen en hij het maar uit moet zoeken met zijn 1 meter 70. Hij heeft vrijwel geen enkele bruikbare bal gekregen. Beetje vreemd dat je op basis van één wedstrijd tegen Volendam en één van Jong Noorwegen de conclusie trekt dat hij nog lang niet de nieuwe Sulejmani is. Als je dat wel had verwacht dan ben je weinig realistisch want zo'n talent als Sulejmani zul je eens in de 10 jaar aantrekken. Komt bij dat Sulejmani in de voorbereiding ook een allesbehalve overtuigende indruk maakte vorig jaar.
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

En daar komt nog eens bij dat Sulejmani en hij totaal verschillen in speelstijl.
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Heerenveen rules schreef:Beetje vreemd dat je op basis van één wedstrijd tegen Volendam en één van Jong Noorwegen de conclusie trekt dat hij nog lang niet de nieuwe Sulejmani is. Als je dat wel had verwacht dan ben je weinig realistisch want zo'n talent als Sulejmani zul je eens in de 10 jaar aantrekken. Komt bij dat Sulejmani in de voorbereiding ook een allesbehalve overtuigende indruk maakte vorig jaar.
Hij werd anders wel de Sulejmani van Noorwegen genoemd dus echt vreemd is de vergelijking ook niet. Als ik zeg dat hij in deze 2 wedstrijden bij lange na niet het niveau haalt van Sulejmani, dan is daar geen woord van gelogen. Ik heb echter niet gezegd dat hij dat niveau nooit zal halen, dus een echte conclusie was het niet. Zijn start valt me alleen niet echt mee, maar goed er zijn nog heel wat wedstrijden te gaan.
Plaats reactie