Ik hoop dat ik het kan volgen op radio 1 en anders maar teletekst.....en mijn sms-dienst in het stadion natuurlijk.
Maar vanavond gaat Heerenveen er keihard tegen aan en zal ik later balen als blijkt dat het 6 - 0 (een mens moet optimistisch blijven

Moderators: Beheerders, Fanmasters
Met de vraag doelt de hoer waarschijnlijk op het feit dat je niet in Alkmaar was, maar dat lijkt zo vanzelfsprekend dat je daar niet eens op reageertBianc schreef:Nope niet gezien....was tijdens de uitzending van Studio Sport taxichauffeur aan het spelen. En zondag was ik eons het tijdstip van uitzending 's morgens op weg van Amsterdam naar Breda, en 's avonds van Amsterdam naar huis....dus heb jammer genoeg niks gezien.....
Maar ik denk dat ze vanavond wel hun wapen tevoorschijn halen......
We zijn dit jaar voor het eerst in een paar jaar niet naar Alkmaar geweest (vorig jaar slechte ervaring met een stel dronken Alkmaarders die even wilden sarren).Gekkuboel schreef: Met de vraag doelt de hoer waarschijnlijk op het feit dat je niet in Alkmaar was, maar dat lijkt zo vanzelfsprekend dat je daar niet eens op reageert
Nee het van niet de Cler maar stijn Hygumse ofzoiets....eddie schreef:Heerenveen is duidelijk beter en heeft veel kansen gehad maar alle gemist, nu strafschop door Selakovic en raak!!!!!!!!! 2-0
Ondertussen (59 min) 3-0 door Quito.
70 min 3-1 (de Cler?) en direkt daarna kans op 3-2 maar gelukkig zat Hanson ertussen.
En dat wapen van heerenveen dan? Die zag ik toch duidelijk. Is Grutte Pier die viking?Nielshh schreef:ABE-logo, Grutte Pier met daaronder de tekst S.V. Nieuw Noord, een blauw duiveltje met ene Friese vlag en de Amstel Cup.
Je hebt helemaal gelijk. De sfeer was prima en de muziek na de wedstrijd %@$#@$$. Kan daar echt niks tegen gedaan worden??De sfeer was zoals eerder vermeld ook zoals die elke wedstrijd zou moeten zijn.
Negatief punt: Moest die muziek nu zo ongelofelijk hard na de wedstrijd