23-09-2003: sc Heerenveen-AZ (3-1, beker)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Bianc
Jeugdspeler

Bericht door Bianc »

Heerenveen heeft zaterdag verloren van AZ om niet gelijk alle geheimen prijs te geven. Vanavond gaat Heerenveen er tegen aan en weet AZ niet wat hun overkomt.
Ik hoop dat ik het kan volgen op radio 1 en anders maar teletekst.....en mijn sms-dienst in het stadion natuurlijk.

Maar vanavond gaat Heerenveen er keihard tegen aan en zal ik later balen als blijkt dat het 6 - 0 (een mens moet optimistisch blijven :D ) is geworden en ik er gewoon niet bij heb kunnen zijn (vanwege reistijd). :blbl:
GkaVnaVreoHeD
Jeugdspeler

Bericht door GkaVnaVreoHeD »

Je hebt de wedstrijd zaterdag zeker niet gezien? :D
Bianc
Jeugdspeler

Bericht door Bianc »

Nope niet gezien....was tijdens de uitzending van Studio Sport taxichauffeur aan het spelen. En zondag was ik eons het tijdstip van uitzending 's morgens op weg van Amsterdam naar Breda, en 's avonds van Amsterdam naar huis....dus heb jammer genoeg niks gezien.....
Maar ik denk dat ze vanavond wel hun wapen tevoorschijn halen...... :lol:
Noord
Bankzitter

Bericht door Noord »

Bianc schreef:Nope niet gezien....was tijdens de uitzending van Studio Sport taxichauffeur aan het spelen. En zondag was ik eons het tijdstip van uitzending 's morgens op weg van Amsterdam naar Breda, en 's avonds van Amsterdam naar huis....dus heb jammer genoeg niks gezien.....
Maar ik denk dat ze vanavond wel hun wapen tevoorschijn halen...... :lol:
Met de vraag doelt de hoer waarschijnlijk op het feit dat je niet in Alkmaar was, maar dat lijkt zo vanzelfsprekend dat je daar niet eens op reageert :o
GkaVnaVreoHeD
Jeugdspeler

Ik doel op de optimistische, onrealistische 6-0 voorspelling.
Bianc
Jeugdspeler

Bericht door Bianc »

Gekkuboel schreef: Met de vraag doelt de hoer waarschijnlijk op het feit dat je niet in Alkmaar was, maar dat lijkt zo vanzelfsprekend dat je daar niet eens op reageert :o
We zijn dit jaar voor het eerst in een paar jaar niet naar Alkmaar geweest (vorig jaar slechte ervaring met een stel dronken Alkmaarders die even wilden sarren).
Ik zal me verder niet bemoeien wat dees of gene voor werk doet.....want dat weet ik niet, dus ik kan ook niemand een naampie geven.
Maar bepaalde vetes dien je niet op de forum neer te leggen, want daar is dit niet voor lijkt me
Bianc
Jeugdspeler

Bericht door Bianc »

GkaVnaVreoHeD schreef:Ik doel op de optimistische, onrealistische 6-0 voorspelling.
Daarom zet ik er ook achter dat een mens optimistisch dient te blijven..... Hoop op 6-0 maar ik denk zelf iets van 1-0 ofzo....maar 6-0 zal wel erg leuk zijn (hoewel liever zaterdag want dan ben ik erbij....)
fuss
Bankzitter

Bericht door fuss »

met de sfeer moet t goedkomen vanavond :P
GkaVnaVreoHeD
Jeugdspeler

We zullen het zien. Fijne wedstrijd in ieder geval en dat de beste maar mag winnen net als zaterdag :D
Heert-Jan
Basisspeler

Bericht door Heert-Jan »

Enig idee over het aantal verkochte kaarten voor het uitvak?
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
GkaVnaVreoHeD
Jeugdspeler

Ik denk heel weinig. Het is toch dinsdag en best ver weg. Ik heb er een keer een kleine 2 uur over gedaan (inclusief sanitaire stop). Verder geef ik zelf de voorkeur aan de wedstrijd in Eindhoven van zaterdag. Ik denk een stuk of 100?!
eddie
Nieuw talent

Bericht door eddie »

En het is al 1-0 voor Heerenveen, mooi zo nu doorzetten.
Gescoord door Sibon en volgens omrop fryslan al kansen op 2-0 geweest.
eddie
Nieuw talent

Bericht door eddie »

Heerenveen is duidelijk beter en heeft veel kansen gehad maar alle gemist, nu strafschop door Selakovic en raak!!!!!!!!! 2-0
Ondertussen (59 min) 3-0 door Quito.
70 min 3-1 (de Cler?) en direkt daarna kans op 3-2 maar gelukkig zat Hanson ertussen.
fuss
Bankzitter

sadsa

Bericht door fuss »

zo zou de sfeer dus altijd moeten zijn bij thuiswedstrijden...... :P
Berrie16
Nieuw talent

Bericht door Berrie16 »

Was er veel sfeer dan?
Dat zou wel mooi zijn want dan kan de grote baas er niet meer omheen.
En komt dat sfeervak er misschien wel eerder.
ALS 26.000
Superster

Bericht door ALS 26.000 »

Het beste Heerenveen van dit seizoen. Een uitblinkende Quito een steeds sterker wordende Selakovic en een missende Knopper. Krijg er wel veel meer vertrouwen in na deze wedstrijd alleen erg jammer van de blessure van Quito, hopen dat het meevalt.
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
fuss
Bankzitter

Bericht door fuss »

Berrie16 schreef:Was er veel sfeer dan?
Dat zou wel mooi zijn want dan kan de grote baas er niet meer omheen.
En komt dat sfeervak er misschien wel eerder.
ehm ja...ik vond van wel :twisted:
Mh
Bankzitter

Bericht door Mh »

Naar mijn mening was dit de beste wedstijd v/h seizoen. We hebben zomaar even de nummer 3 :!: van de eredivisie uitgeschakelt :mrgreen: .
Ik heb gehoord dat de persconferentie erg leuk was(Co Adriaanse), hopen dat het op SBS 6 komt.
superfean
Bankzitter

Bericht door superfean »

De sfeer was erg lekker idd.
Vond Heerenveen erg scherp in de duels(toch een wijze les geleerd in alkmaar??).
Natuurlijk war Quitto de man van de wedstrijd maar iedereen vocht voor de overwinning en deze was dus duidelijk terecht.
Cross79
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

eddie schreef:Heerenveen is duidelijk beter en heeft veel kansen gehad maar alle gemist, nu strafschop door Selakovic en raak!!!!!!!!! 2-0
Ondertussen (59 min) 3-0 door Quito.
70 min 3-1 (de Cler?) en direkt daarna kans op 3-2 maar gelukkig zat Hanson ertussen.
Nee het van niet de Cler maar stijn Hygumse ofzoiets....
lekker sfeertje en een topwedstrijd vergeleken met alles dit seizoen.
Lang leve het censuur
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

Freezeman en ik hebben iig ons steentje bijgedragen aan de sfeer in vak 27 :D
montana
Invaller

Bericht door montana »

leuk op sbs6 ....bandieri's mooi in beeld en een grote bende voor het vak .... ja ik heb genoten vandaag ...
villa Cruoninga
Invaller

Bericht door villa Cruoninga »

montana schreef:leuk op sbs6 ....bandieri's mooi in beeld
Ik heb ze gezien. Dat stads(dorps)wapen zag er fraai uit. Wat waren de andere afbeeldingen?

Concurrentie maakt blijkbaar beter.....
..still wearin' of the green!
Niels
Erelid
Contacteer:

Bericht door Niels »

ABE-logo, Grutte Pier met daaronder de tekst S.V. Nieuw Noord, een blauw duiveltje met ene Friese vlag en de Amstel Cup.

Sfeer was top, strijd in het veld was zeer goed en het spel bij tijden ook. Alleen kijk je na zo'n avond toch al weer op tegen de pot van zaterdag a.s. Qua sfeer bedoel k dan natuurlijk... :urgs:
Vak 15
Nieuw talent

Bericht door Vak 15 »

Ik heb net even de persconferentie bekeken op de officiele site, en ik moet zegen het is deze keer een behoorlijk lange, maar zeker de moeite waard om hem even te bekijken :) .

voor degenen die de bandieries en de confetti gemaakt heeft HULDE :!: .
En natuurlijk ook voor iedereen die mee heeft heeft staan zingen en klappen.
Ik heb een geweldig leuke avond gehad, dit is zeker voor herhaling vatbaar, en ik denk en hoop ook dat de hoge heren dit inmiddels ook in de gaten hebben.

Nu op naar zaterdag, hoop op dezelfde uitslag.
( dezelfde sfeer is niet haalbaar jammer genoeg :crying: )

Is er trouwens iemand die de samenvatting op videoband heeft staan, dan zou ik daar wel graag een copietje van willen hebben, of hem even lenen.Ik was namenlijk te laat thuis om het te zien. stuur dan even een pb alvast bedankt.
villa Cruoninga
Invaller

Bericht door villa Cruoninga »

Nielshh schreef:ABE-logo, Grutte Pier met daaronder de tekst S.V. Nieuw Noord, een blauw duiveltje met ene Friese vlag en de Amstel Cup.
En dat wapen van heerenveen dan? Die zag ik toch duidelijk. Is Grutte Pier die viking?
Jullie komen er trouwens wel 1 thuiswedstrijd te laat mee.

Maar lijkt me duidelijk dat jullie met deze daad hebben aangetoond dat dit vervolgd gaat worden. Want het was toch een antwoord op de bandieri (is al meervoud en eigenlijk ook foute term maar hier in NL inmiddels de term hiervoor) van ons.
..still wearin' of the green!
The North
Selectiespeler

Bericht door The North »

3-1 :D was helaas niet in het stadion!!
Maar op Sbs6 de Samenvatting gezien.. Quito speelde goed en in Sella zat ook wat meer Energie..!!
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Arjen
Wereldspeler

Bericht door Arjen »

Eindelijk dit seizoen een leuke wedstrijd gezien. Waar Heerenveen zaterdag op felheid alle duels verloor was het nu stukken beter. Bovendien kwam AZ nauwelijks van de eigen helft af en ook dat was zaterdag omgekeerd. En er waren nu ook een aantal goede combinaties. Selakovic speelde een van z'n beste wedstrijden. Hopelijk kunnen de mannen dit niveau de komende twee thuiswedstrijden ook halen en dan staan we er leuk bij in de stand (maar ja een twaalfde man hebben ze niet in die wedstrijden vrees ik).

De sfeer was zoals eerder vermeld ook zoals die elke wedstrijd zou moeten zijn.
Negatief punt: Moest die muziek nu zo ongelofelijk hard na de wedstrijd :blbl:.
Ik heb een mooie avond gehad, nu maar hopen op een leuke loting.
Eastermar
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

De sfeer was zoals eerder vermeld ook zoals die elke wedstrijd zou moeten zijn.
Negatief punt: Moest die muziek nu zo ongelofelijk hard na de wedstrijd
Je hebt helemaal gelijk. De sfeer was prima en de muziek na de wedstrijd %@$#@$$. Kan daar echt niks tegen gedaan worden??

De bandieri waren erg mooi. Zijn er al foto's online??
hrfean
Jeugdspeler

Bericht door hrfean »

Ben niet gauw lyrisch over Heerenveen, maar moet wel ver teruggaan dat ik zo'n goeie wedstrijd van Heerenveen heb gezien.
1e 10 minuten werden ze echt helemaal weggespeeld door AZ, praktisch geen heerenvener die een bal heeft geraakt.
Na de 10 minuten een getergd Heerenveen met een balvaste en genieuze Sibon, zoals Quito speelt zit je op het puntje van je stoel, er gebeurt altijd iets als hij de bal heeft.
Selakovic was 1e helft onzichtbaar, 2e helft zag je vorm terugkeren, ook dankzij keihard werken. Prachtige duels met de Cler!
Ook positief, er wordt zo weinig gescoord, maar nu wel alle drie spitsen scoren.
Enige smetje: Knopper mist teveel kansen, speelde wel nuttig, maar twee opgelegde kansen moeten er echt in.
Voorbeeldige wijze van inzet, bij balverlies direkt fel op de bal storen met drie man, AZ kwam er niet aan te pas.
Petter Hanson, volgens mij momenteel de beste Nederlandse verdediger, valt haast op geen fout te betrappen.
Alleen bij de goal van AZ ging buitenspelval niet goed open, Hans Vonk liet de korte hoek wel erg open, maar verder ok.
Nu alleen nog hopen op mooie loting.
Plaats reactie