Tarik Elyounoussi

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Hoho
Bankzitter

Re: Tarik Elyounoussi

Bericht door Hoho »

lol, als tie maar komt
eerst tekenen en dan geloven, zou wel een leuke versterking zijn
stop staring at my avatar
SpongeBob
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

diepFries schreef:Sportweek komt ook al met donderdag aanzetten.. Zou hij hier dan langer blijven dan alleen vandaag of komt 'ie 2x over?

Het is dan maar wiki, maar dit lijkt me toch vrij overtuigend:

Ukedager
Mandag | Tirsdag | Onsdag | Torsdag | Fredag | Lørdag | Søndag
Het scheelt maar 1 letter hoor. Dus een fout door een vertaalmachine is zo gemaakt lijkt me..

Maar is hij al gesingaleerd dan bij het ALS of Tsjongerschans? (volgens mij doen ze de keuringen daaro)
Ik heb geen onderschrift nodig...
SCH-FAN
Wereldspeler

Bericht door SCH-FAN »

Met Elyounoussi hoopt SC Heerenveen haar tweede aanvallende versterking binnen 24 uur te presenteren. Maandagavond werd al de komst van Bonvanture Kalou officieel gemaakt. bron sportweek
Kalou is gisteren gecontacteerd. Volgens sportweek hoopt Heerenveen die Elyanoussi vandaag dan te contracteren. Ik zie nergens staan dat de Sportweek zegt donderdag, zoals enkele berichten hierboven wordt gezegd.
Twente heeft een Cheik maar wij hebben de Koning!
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Eerst zien dan geloven. Die prutsmedia zit er wel vaker naast. Te vaak naar mijn mening. Ik zal super tevreden zijn met deze aankoop, maar pas als de club het officieel maakt hang ik de vlag uit. :mrgreen:
Mika Sverige
Nieuw talent

Bericht door Mika Sverige »

Zweeds, Noors, allemaal het zelfde, hier de vertaling van het stukje van Nijsing
Het kan een sportieve neergang worden

Elyounoussi gaat naar Heerenveen na medische keuring
Trainer Anders Grönhagen denkt dat een eventueel verkoop van Tarik Elyounoussi tot een sportieve neergang bij Fredrikstad kan leiden.

Zelf nu Elyounoussi zich nog niet officieel Heerenveen-speler kan noemen, wijst er veel op dat hij dat binnen korte tijd kan. Grönhagen denkt dat de jonge jongen een goede keus maakt met de club van Trond Sollied, al vreest hij de consequenties voor Fredrikstad.

Lees ook: Kan 11 miljoen verdienen met Tarik-verkoop

- Hij is dit seizoen fantastisch geweest, en hij kan nog beter worden als hij ervoor kiest naar Heerenveen te gaan. We hebben veel goede spelen in onze groep, maar het kan een sportieve neergang voor ons worden als hij verdwijnt. Hij is ondanks alles onze enige internationaal, zegt de Zweed (Grönhangen) tegen VG Nett

Wil tenminste twee spelers halen
Wanneer het transferwindow zich op 1 augustus opent, denkt Grönhangen dat het noodzakelijk is om nieuwe spelers te halen om Fredrikstads verblijf in de hoogste voetbalklasse te garanderen.
- We moeten niet één, maar tenminste twee spelers halen. Maar het wordt lastig om een type te vinden die Tarik kan vervangen, zegt hij.

Elyounoussie, die morgen naar Nederland vertrekt voor de verplichte medische keuring, is er zeker van dat hij dat hij naar de club van Sollied en Grindheim wil wanneer het transferwindow opent.
- Ik heb veel zin in om voor Heerenveen te spelen. Het is een spannende club, met een jong en lovende spelersgroep. Ik denk dat het een grote overgang voor mij zal zijn, zegt Elyounoussi tegen VG Nett na het verlies tegen Stabeak.

Wil met opgeheven hoofd vertrekken
Zelfs nu zijn agent, Torgeir Knuster de onderhandingen met Heerenveen voortzet over de persoonlijke overeenkomst, vind hij het belangrijk dat zijn laatste wedstrijd op 2 augustus tegen Valgerenga wordt.
Het wordt zwaar om Fredrikstad te verlaten. Ik was graag gebleven om te strijden. Het gevecht tegen Valerenga wordt waarschijnlijk mijn laatste, en ik hoop de club met opgeheven hoofd te verlagen, zegt hij.

- We willen natuurlijk Tarik behouden, maar hij verdient en hij doet wat hij wil.
Heja Sverige! Heja Europa!
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Kijk daar hebben we wat aan, dank voor de vertaling!
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Korneev
Selectiespeler
Contacteer:

Bericht door Korneev »

2 augustus zn laatste wedstrijd voor frederikstad? Dan nist ie toch een groot deel van de voorbereiding. Fysiek zal ie wel goed zijn, maar toch.

Iemand ook nog iets gehoord over Cziommer? Zou ik een goede aankoop vinden, maar dan zal Pranjic naast Bradley, ook wel vertrekken.
Een goeie De Haan kraait twee keer!!
joop
Selectiespeler

Tarik Elyounoussi

Bericht door joop »

en het is officieel:
sc Heerenveen legt Noors talent Elyounoussi vast
22 juli 2008
sc Heerenveen heeft voor de tweede maal binnen 24 uur een aanvaller naar Friesland gehaald. Nadat maandag al Bonaventure Kalou werd vastgelegd, verzekerde de Friese club zich vandaag van de diensten van het Noorse talent Tarik Elyounoussi van het Noorse Fredrikstad FK. De 20-jarige aanvaller werd voor een periode van vijf jaar vastgelegd.

Tarik Elyounoussi (23-02-1988) verhuisde op jonge leeftijd van Marokko naar Noorwegen. Op 17-jarige leeftijd maakte hij zijn debuut voor Fredrikstad FK. De razendsnelle en behendige aanvaller speelde de afgelopen vier seizoenen veertig competitieduels voor de Noorse club waarin hij negentien maal trefzeker was.

De Noor van Marokkaanse afkomst baarde opzien door tijdens zijn interlanddebuut tegen Uruguay, in mei dit jaar, de bal al na vier minuten tegen de touwen te jagen. De aanvaller werd in 2006 en 2007 uitgeroepen tot talent van het jaar in Noorwegen. Tarik Elyounoussi kwam dit seizoen voor Fredrikstad FK in vier duels in actie waarin hij vijf maal wist te scoren.

Er was veel belangstelling voor het talent. Volgens de media waren naast sc Heerenveen ook Tottenham Hotspur, Portsmouth, Newcastle United, Chelsea, Ajax en FC Groningen in Tarik Elyounoussi geïnteresseerd.
...
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Prachtig dat het nu rond is, ik ben erg benieuwd wat deze jongen kan. De berichten zijn in iedergeval lovend.
Op naar het volgende seizoen....
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Prachtig machtig! Vooral de snelheid van deze speler is in een woord ge-wel-dig.
Riverside
Beheerder

Bericht door Riverside »

Welk topic zal nu dicht gaan? :mrgreen:

Mooi nieuws weer. Versterking voorin konden we goed gebruiken, en de goede verhalen over deze jongen stemmen me tevreden. Zal de rol van Sulejmani hier overnemen denk ik.

Veel succes bij sc Heerenveen!
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Joop was de eerste dus aan hem de eer denk ik zo. :wink:
Op naar het volgende seizoen....
drika746
Superster

Bericht door drika746 »

schijnt een groot talent te zijn, welkom dus :wink:
Hopen dat wij ons Sulejmani kan doen vergeten :D
Voorstopper
Superster
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Het is toch wat met al die geopende topics :lol: Hier maar verder dan.

Prima aankoop. Groot talent, hopelijk gaan we veel van hem genieten...
The two most powerful warriors are patience and time.
el nino
Bankzitter

Bericht door el nino »

Keurige aankoop, de tweede in 24 uur.
Zie nu graag nog een middenvelder, rechtsback en een keeper komen.
We wachten rustig af.....
gerdykster
Wereldspeler

Bericht door gerdykster »

Doen ze goed, en ook gelijk voor 5 jaar vast gelegd dan kan je in ieder geval van hem genieten! Die middenvelder komt in Januari wel. Nu eerst maar eens een keeper en een rechtsback erbij! Hopelijk kan hij ook snel meetrainen en een wedstrijd spelen!
Wanneer krijgen wij weer eens waar voor ons geld?
BS
Wereldspeler

Bericht door BS »

Zeer goed nieuws. Hij zal dan wel de echte opvolger van Sulejmani zijn.
Vincent
Fanmaster
Contacteer:

Bericht door Vincent »

Gearard schreef:Welk topic zal nu dicht gaan? :mrgreen:
Ik heb de beide topics samengevoegd.
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Super! Dit oogt veelbelovend.Jong, talentvol en een speler met snelheid en scorend vermogen. Mijn ongeduld is weer voor niets geweest. :mrgreen:
Surhuisterveen
Forumicoon
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Goed bericht! Lijkt me een aanwinst die er direct zal staan.
SCH
forca hveen
Superster

Bericht door forca hveen »

Hij heeft afgelopen seizoen in 4 wedstrijden 5 keer gescoord. Klinkt wel erg veelbelovend.
Denk dat deze is gehaald als "opvolger" van Sulejmani.
Je zal mij niet horen zeggen dat hij de nieuwe Sulejmani is want dat hoeft niet. Wat moeten we met een kloon van een speler die al na een halfjaar werd verkocht? Dan zouden we hem ook alweer in een half jaar kwijt zijn en dat is toch niet iets dat ik hoop :lol:

Hoop dat het nu goed zit met het scorend vermogen met het aantrekken van Elyounoussi en Kalou :D
Skopperij
Forumicoon

Bericht door Skopperij »

Dus... over een jaar staat Ajax bij ons op de stoep te janken of we Elyounoussi willen verkopen? :mrgreen:

Ik heb wel vertrouwen in deze jongen. Zeker als je nagaat dat Heerenveen er rond de 3mln voor schijnt te hebben betaald. Tweede aankoop ooit dus, na Alves.
BK2007
Forumicoon

Bericht door BK2007 »

Zou hij morgen meteen mee gaan doen in de oefenwedstrijd tegen Gladbach ?
Samen maken we de club sterk.
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

Nee, hij speelt tot 3 augustus nog voor Frederikstad. Neem aan dat hij voor die tijd hier ook nog niet zal meetrainen of wat dan ook. Frederikstad speelt nog twee wedstrijden in tussentijd geloof ik.

Oh ja, nu het toch mijn eerste post in dit topic is: Topaankoop! Krijg net als de meeste hier niet veel beelden door vanuit Noorwegen maar wat ik gezien hebt stemt mij zeer positief. Volgens mij een type Sulejmani waarvan iedereen komend seizoen zegt, 'typisch weer een Heerenveen-briljantje'. Dat we Tottenham Hotspur, Portsmouth, Newcastle United, Chelsea, Ajax en FC Groningen hebben afgetroefd zegt wel genoeg denk ik. Hier zijn de omstandigheden ideaal om door te groeien tot een nieuwe topper. :)
Outlaw
Invaller

Bericht door Outlaw »

forca hveen schreef:Hij heeft afgelopen seizoen in 4 wedstrijden 5 keer gescoord. Klinkt wel erg veelbelovend.
Ik denk dat het toch echt 14 wedstrijden moet zijn.
Frederikstad heeft nu 14 wedstrijden gespeeld, of zou ie 10 westrijden lang geblesseerd zijn geweest?
De Grinzer bargen modderje om ‘e raak en knoarje kinne se ek
black
Jeugdspeler

Bericht door black »

Marça schreef:Nee, hij speelt tot 3 augustus nog voor Frederikstad. Neem aan dat hij voor die tijd hier ook nog niet zal meetrainen of wat dan ook. Frederikstad speelt nog twee wedstrijden in tussentijd geloof ik.

Oh ja, nu het toch mijn eerste post in dit topic is: Topaankoop! Krijg net als de meeste hier niet veel beelden door vanuit Noorwegen maar wat ik gezien hebt stemt mij zeer positief. Volgens mij een type Sulejmani waarvan iedereen komend seizoen zegt, 'typisch weer een Heerenveen-briljantje'. Dat we Tottenham Hotspur, Portsmouth, Newcastle United, Chelsea, Ajax en FC Groningen hebben afgetroefd zegt wel genoeg denk ik. Hier zijn de omstandigheden ideaal om door te groeien tot een nieuwe topper. :)
Die clubs die jij noemt hebben hem een keer gescout, maar echt concreet is dat natuurlijk niet geweest. Ajax en FC Groningen hebben geen spitsen nodig op het moment en als één van de Engelse clubs hem écht heel graag had willen hebben is elke Nederlandse club financiëel kansloos.
drika746
Superster

Bericht door drika746 »

black schreef: Die clubs die jij noemt hebben hem een keer gescout, maar echt concreet is dat natuurlijk niet geweest. Ajax en FC Groningen hebben geen spitsen nodig op het moment en als één van de Engelse clubs hem écht heel graag had willen hebben is elke Nederlandse club financiëel kansloos.
Hij heeft aangegeven bewust niet voor het geld te kiezen, maar voor een (de) club waar hij zich kan ontwikkelen, en daarom komt hij dus naar Heerenveen. :stan:
Satyr
Superster

Bericht door Satyr »

Outlaw schreef: Ik denk dat het toch echt 14 wedstrijden moet zijn.
Frederikstad heeft nu 14 wedstrijden gespeeld, of zou ie 10 westrijden lang geblesseerd zijn geweest?
http://www.fredrikstadfk.no/component/o ... temid,151/
14 wedstrijden, 5 goals.

Ook wel aardig: Abgar Barsom, 2x rood in 12 wedstrijden :)
BW Viking
Invaller

Bericht door BW Viking »

Volgens Noorse media betaalt Heerenveen zo’n 30 miljoen Noorse kronen (ongeveer 3,7 miljoen euro)
Ik denk de 2e duurste aankoop ooit voor Heerenveen (achter Alves, daar was ongeveer 4,5 miljoen mee gemoeid)
Outlaw
Invaller

Bericht door Outlaw »

7 posts boven je ook al gemeld.
Sorry voor deze one-liner.
Sommigen leren het ook nooit. :?
De Grinzer bargen modderje om ‘e raak en knoarje kinne se ek
Plaats reactie