Miralem Sulejmani

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door Marça »

Even tussen de (terechte) verontwaardigde posts door: het bedrag dat Heerenveen voor Sulejmani heeft betaald is in anderhalf jaar ruim 50 keer over de kop gegaan. Spitsen behouden hebben we moeite mee, maar zaken doen.. :shock:
Caspar
Superster

Bericht door Caspar »

Ik zal mijn onderschrift maar eens aanpassen.

Hoewel het er al een tijdje aan zat te komen, baal ik hier wel van. Waarschijnlijk nog wel het meest van het bedrag.
Wat waren die hartjes waard van je Mickey? :evil:
Ladies and gentleman: We've got him!
visje
Invaller

Bericht door visje »

tds schreef:Nou ja Kassa Kassa 16.25 miljoen mogen wij onze hand even ophouden?
was het maar 16,25 miljoen die de club mag ontvangen echter gaat er een groot deel naar 3de partijen..

misschien moet heerenveen eens normale salarisen gaan betalen zodat spelers wel willen blijven..
Frisian Viking
Superster

Bericht door Frisian Viking »

Heerenveen rules schreef:Baal hier van en kan wel zeggen dat het me stevig tegenvalt van dit bestuur. Dikke kut is dit. En nu zijn er weer mensen met Eurotekens in de ogen die dit een goede deal vinden, maar onze beste speler is nu weg voor weliswaar een superbedrag, maar het begint zo weer op een leegloop te lijken. Wil je doorgroeien dan moeten de beste spelers eens behouden worden voor de club.
Dikke kut zelfs. Toe maar.

Ik baal ook enorm. 16 miljoen is enorm veel geld, maar dit is een fikse domper. Sulejmani was een goudmijn, die hadden we gerust nog een seizoen kunnen houden. Volgende zomer is ie waarschijnlijk nog meer waard. Verder weet je zeker dat je ook komend seizoen twee maal van Ajax gaat verliezen omdat Sulejmani ons wegspeelt. Doodzonde. Ik snap de timing ook niet helemaal. De transfermarkt is tot en met 31 augustus open. Dat is nog bijna twee maanden de tijd waarin andere clubs zich ook hadden kunnen melden. Jammer. Ik hoop in ieder geval dat met die enorme bedragen die we de laatste jaren vangen er nu ook echt iets gaat gebeuren. Het wordt zolangzamerhand toch wel tijd hiervoor.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Frisian Viking
Superster

visje schreef: was het maar 16,25 miljoen die de club mag ontvangen echter gaat er een groot deel naar 3de partijen..

misschien moet heerenveen eens normale salarisen gaan betalen zodat spelers wel willen blijven..
Is geen kwestie van willen. Die knaap had nog een contract voor drie jaar, daar had Heerenveen hem nog een jaar lang aan moeten houden.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Top deal! 16,25 miljoen is een hele hoop geld en daar kan je zeker een vervanger voor halen. Ik snap niet dat er ook nog mensen zijn die het een slechte deal vinden. Sulejmani had zijn zinnen gezet op wat anders en als je dan dik 16!! miljoen kan krijgen is dat een fantastische deal.

Ben benieuwd wat voor toppers we hiervoor halen. En misschien roepen we volgend jaar wel dat 18 miljoen veel te weinig is voor Henrique. :wink:
Op naar het volgende seizoen....
Glick
Invaller

Bericht door Glick »

Tja voor de versterking van het gehele elftal zijn de centen natuurlijk mooi meegenomen.. Maar als de parel van het team elk jaar wordt verkocht, kun je er donder op zeggen dat de parels een keertje op zijn. Dan hebben we een probleem
Legendarysk
Skopperij
Forumicoon

Bericht door Skopperij »

Iedereen had Sulejmani graag willen houden. Maar mogen we ook wat vertrouwen hebben in ons bestuur? We halen verdomme de ene na de andere topper die voor achterlijk veel geld naar een club gaat die wanbeleid voert. Wie weet wat ze achter de hand hebben. Kuiper weet heus waar hij mee bezig is.

Bovendien; Sulejmani is geen Bergkamp. Hij is verschrikkelijk goed, maar had ook z'n tekortkomingen. De beste jongen kan geen bal met rechts trappen, aannemen of passen. Wat heeft dát hem een doelpunten gekost zeg, dit seizoen.

Neemt niet weg dat al zijn complimentjes naar Heerenveen me ook niks meer waard zijn.
Bliksem
Bankzitter

Bericht door Bliksem »

ItFean82 schreef:Top deal! 16,25 miljoen is een hele hoop geld en daar kan je zeker een vervanger voor halen. Ik snap niet dat er ook nog mensen zijn die het een slechte deal vinden. Sulejmani had zijn zinnen gezet op wat anders en als je dan dik 16!! miljoen kan krijgen is dat een fantastische deal.
Prachtig we hebben weer wat geld op de bank, en als toetje op de taart hebben we de concurrent ook nog even versterkt.
Blij dat jij niet in het bestuur zit!
Skopperij
Forumicoon

Bericht door Skopperij »

Bliksem schreef:Prachtig we hebben weer wat geld op de bank, en als toetje op de taart hebben we de concurrent ook nog even versterkt.
Mag ik je er aan herinneren dat zowel AZ Alkmaar als Ajax Amsterdam door hun incompetente en labiele bestuurders Miralem Sulejmani voor een paar ton hadden kunnen kopen anderhalf jaar terug? Door vage redenen ging dat niet door en kwam hij bij ons. Nu nokt hij voor 16,25mln. Moet jij me eens uitleggen wie hier nu een slecht bestuur heeft. Juist ja, Ajax, Ajax en nog eens Ajax. Anderhalf jaar geleden hadden ze hem voor 5% van 16,25mln kunnen krijgen.

Eigenlijk zouden ze zich de ogen uit de harses moeten schamen.
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Als je er goed naar kijkt dan is Sulejmani misschien wel het meest overschatten talent op dit moment, hij zakte net als Bradley best wel terug in niveau op het einde van het seizoen. Hij heeft eigenlijk maar een "handvol" geweldige wedstrijden gespeeld.
Ik vraag me af of hij volgend jaar wel zoveel en zo goed zal spelen, wie weet stagneert hij wel..
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Bliksem schreef: Prachtig we hebben weer wat geld op de bank, en als toetje op de taart hebben we de concurrent ook nog even versterkt.
Blij dat jij niet in het bestuur zit, ik weet niet of je het door hebt maar voor dit bedrag kan je 10 sulejmani's in de dop kopen. Het is allemaal zo kortzichtig hier, iedereen denkt alleen maar aan die 2 wedstrijden tegen Ajax volgend seizoen. Je moet verder denken dat 2 wedstrijdjes Ajax. Je moet verder denken dan 1 seizoen voetbal. Een mooie kreet is altijd: Regeren is vooruitzien. Heerenveen denkt aan de toekomst en bouwt daar gestaag aan. Het is natuurlijk jammer dat Sulejmani is vertrokken maar je moet ook eerlijk zijn, veel meer dan 16 miljoen zullen we nooit meer krijgen voor Sulejmani. Met dat geld kan je het team versterken op meerdere plaatsen, je kan dus als het ware bouwen aan je toekomst met dat geld. De investering zullen we misschien niet gelijk terug zien maar we groeien wel gestaag naar een hoger niveau.
joop
Selectiespeler

Bericht door joop »

Juist blij dat jij niet in het bestuur zit bliksem.

Het was gewoonweg niet mogelijk om Sulejmani te behouden in mijn mening. Hij wilde weg en wilde zijn contract niet verlengen, zijn contract loopt door het Websterarrest nog eigenlijk maar 1.5 jaar, daarna kan hij voor niets weg omdat hij zowat niets verdient op dit moment. Gezien zijn achtergrond en het bij zijn komst al doorgeschemerde duistere netwerk durf ik wel te stellen dat dat arrest aangewend zou gaan worden., dus voor 1.5 jaar 16.5 miljoen, de duurste binnenlandse transfer uit de geschiedenis een hele hoop geld, als we alles maar gingen houden zijn we over een paar jaar vitesse ofzo: geen geld voor transfers.

Blij dat ons bestuur nog aan beleid doet.

Trouwens: Ander plaatje :?
...
de krolse kater
Jeugdspeler

Bericht door de krolse kater »

en het bestuur maar roepen `` hij hoeft niet weg, EN HIJ GAAT ZEKER NIET NAAR EEN ANDER NEDERLANDSE CLUB. MAAR JA DIT BESTUUR ROEPT WEL EEN VAKER WAT. en de seizoenkaarthouders, tja ze zullen dit ook wel weer slikken.
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Als je naar het interview van Kuiper op de site had gekeken, had je je deze onzin in iedergeval kunnen besparen... :roll:
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Ane Lenstra schreef:Tsjonge jonge, leuk hoor dat je voor dit geld 10 Sulejmani kan halen

Maar staan die er ook pas na een jaar? Zo kom je nooit aan de top zeg. Ja financieel gezien, maar dat mag wel eens geinvesteerd worden in directe versterkingen.
Fout, dit is de enige manier om naar de top te komen. Maar het gaat jou gewoon niet snel genoeg, dat is heel wat anders.
herman
Nieuw talent

Bericht door herman »

Geen slechte deal, idd wat veel mensen zeggen, je kan veel doen voor dat geld. Voor de zeikerds onder ons(zeg je seizoenskaart op bespaart je veel ellende) :D . Liever rustig richting de top, hoe jammer het ook is dat hij nu bij ajax gaat spelen. Gelukkig geeft het bestuur het geld niet onnodig uit, want juist dan zou het niet goed komen.
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Denk je nu echt dat we die 16 en 18 miljoen gelijk overgemaakt krijgen?? :shock: Hoe zie je dat voor je, Heerenveen stuurt even een Acceptgiro van 16 miljoen naar Amsterdam??

Dat gaat vaak allemaal in termijnen van jaren, zo zijn we dus in de toekomst ook gegarandeerd van geld.
de krolse kater
Jeugdspeler

Bericht door de krolse kater »

het heeft niets met zeiken temaken, maar verbeek moest het veld ruimen, want we willen een stap om hoog, en binnen een week verkoop je zuiverloon en Sulejmanie, (bradley/pragger) en loert verbeek op sibon en begin je dit sezoen weer op nieuw
Laatst gewijzigd door de krolse kater op 04-07-2008 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Frisian Viking
Superster

joop schreef:Juist blij dat jij niet in het bestuur zit bliksem.

Het was gewoonweg niet mogelijk om Sulejmani te behouden in mijn mening. Hij wilde weg en wilde zijn contract niet verlengen, zijn contract loopt door het Websterarrest nog eigenlijk maar 1.5 jaar, daarna kan hij voor niets weg omdat hij zowat niets verdient op dit moment. Gezien zijn achtergrond en het bij zijn komst al doorgeschemerde duistere netwerk durf ik wel te stellen dat dat arrest aangewend zou gaan worden., dus voor 1.5 jaar 16.5 miljoen, de duurste binnenlandse transfer uit de geschiedenis een hele hoop geld, als we alles maar gingen houden zijn we over een paar jaar vitesse ofzo: geen geld voor transfers.

Blij dat ons bestuur nog aan beleid doet.

Trouwens: Ander plaatje :?
Zijn contract liep nog tot 2011. Dat webster arrest is bijna niet op hem van toepassing omdat hij jonger is dan 28 jaar. Verder verdiende hij iets van 3 ton! Heeft ie zelf gezegd in een interview in de VI.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
mancity
Bankzitter

Bericht door mancity »

Voor dit geld kun je hem niet houden. Zo simpel is het. En dan kun je zeggen zo haal je de top nooit. Klopt. Het enige wat ik niet snap is dat je m aan Ajax verkoopt toch een redelijk directe concurent. Maar okee, er is nog tijd voor iets nieuws. Hoop alleen dat ze niet als een stel krenten weer voor een dubbeltje op de eerste rang gaan zitten. Er moet KWALITEIT gekocht worden! En ga dan svp niet weer in die eerste divisie shoppen. Ik verwacht toch die kerel van AA Gent hier. En zullen we ook nog eens een goede keeper kopen by the way ? Piet Velthuizen in een deal betrekken met die Drost jongen(off topic ik weet t)
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

de krolse kater schreef:het heeft niets met zeiken temaken, maar verbeek moest het veld ruimen, want we willen een stap om hoog, en binnen een week verkoop je zuiverloon en Sulejmanie, (bradley/pragger) en loert verbeek op sibon en begin je dit sezoen weer op nieuw
Voor de 720ste keer dan maar weer. Het bestuur heeft nooit gezegd dat Verbeek weg moest omdat ze een stap hogerop willen. Ze hebben gewoon gezegd dat het na een periode Verbeek tijd was voor wat anders. Tevens hebben we ook al aankopen gedaan met Popov, Kopic en Beda. Maar goed daar hoor je nu niemand over.
Predatorfish
Invaller

Bericht door Predatorfish »

...alsof er nog niet genoeg op de bank stond... :evil: Het is helaas niet tegen te houden en ik wens miki geluk, hij zal het nodig hebben in die slangenkuil. Daarbij mag hij van zijn miljoenensalaris wel een fatsoenlijk slot kopen voor die tweewieler van hem; die is hij ander zo kwijt.

Ik verwacht nu wel echt een paar klinkende aankopen. Het geld mag nu wel eens gaan rollen, anders moeten we in plaats van het stadion uit te breiden een geldpakhuis naast het stadion bouwen, waar onze Dagobert Kuiper zijn dagelijkse baantjes kan trekken in de transfermiljoenen.

Laat ik de namen maar weghalen daar hebben we het elders wel over..
Laatst gewijzigd door Predatorfish op 04-07-2008 20:51, 2 keer totaal gewijzigd.
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

ItFean82 schreef:
Voor de 720ste keer dan maar weer. Het bestuur heeft nooit gezegd dat Verbeek weg moest omdat ze een stap hogerop willen. Ze hebben gewoon gezegd dat het na een periode Verbeek tijd was voor wat anders. Tevens hebben we ook al aankopen gedaan met Popov, Kopic en Beda. Maar goed daar hoor je nu niemand over.
Op zich vermakelijk dat je de advocaat van de duivel speelt hier, maar misschien moet je de interviews met Kuiper maar eens nakijken. Ze zeggen niet direct dat Heerenveen kampioen moet worden, maar wel 'dat we het de top 3 eens wat lastiger willen maken'. Dat is ook een stap omhoog.

En de club wil eens de beker winnen, een terechte doelstelling wat mij betreft. Voor een stabiele club als de onze eigenlijk een schande dat die nog niet in de prijzenkast staat. Oh wacht, we hébben niet eens een prijzenkast.
mart761
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Yme heeft het weer prima voor elkaar :twisted: Ben ontzettend kwaad en teleurgesteld ben benieuwd wat er nog wordt aangetrokken maar dat 19 jarige ventje wat zogenaamd van de club en de fans hield hoef ik hier niet meer te zien!

Nou Yme Geld moet op het VELD!!! Dus koop een paar grote namen( Aissati en Samaras, Ruiz
FORZA SC HEERENVEEN
Caspar
Superster

Bericht door Caspar »

Zullen we het noemen van ergens anders doen!!??
Ladies and gentleman: We've got him!
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Uit de verkoop aan Ajax mag je afleiden dat er geen concrete belangstelling was van buitenlandse clubs of dat Mickey alleen naar Ajax wilde. Beter dan direct maar verkopen zodat je geen gedoen hebt tijdens de voorbereiding. Want ik ben er niet zo zeker van dat dez jongen niet moeilijk was gaan doen. Het zijn (eer)gevoelige mannetjes die Balkanezen. Ook zit het er in dat men een goede opvolger denkt te kunnen strikken die de voorbereiding kan mee maken. Ik verwacht een dezer dagen ook nog wel het vertrek van Pranjic naar Ajax.
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Jeroen schreef: Op zich vermakelijk dat je de advocaat van de duivel speelt hier, maar misschien moet je de interviews met Kuiper maar eens nakijken. Ze zeggen niet direct dat Heerenveen kampioen moet worden, maar wel 'dat we het de top 3 eens wat lastiger willen maken'. Dat is ook een stap omhoog.
Iedereen is bijna in paniek omdat Sulejmani verkocht is. Het topbestuur van een half jaar geleden (zaak Alves) is inmiddels een prutsbestuur geworden. We stellen zonder Sulejmani niks meer voor en we kunnen het de top 3 niet lastig meer maken.

Dat noem ik pas vermakelijk!
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

ItFean82 schreef:
Iedereen is bijna in paniek omdat Sulejmani verkocht is. Het topbestuur van een half jaar geleden (zaak Alves) is inmiddels een prutsbestuur geworden. We stellen zonder Sulejmani niks meer voor en we kunnen het de top 3 niet lastig meer maken.

Dat noem ik pas vermakelijk!
Je leest en ziet dingen die er niet zijn.
Predatorfish
Invaller

Bericht door Predatorfish »

Gekko schreef: Ik verwacht een dezer dagen ook nog wel het vertrek van Pranjic naar Ajax.
Als dat gebeurt heeft het bestuur echt een probleem. Ik weet dat ze meelezen dus bij deze: Pranjic wordt niet aan ajax verkocht!! Al bieden ze 100 miljoen, er gaan dit jaar geen spelers van Heerenveen meer naar Ajax :evil: :evil: :evil:
Plaats reactie