Miralem Sulejmani

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
scharrelkip
Bankzitter

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door scharrelkip »

Het is wel duidelijk,dat het bericht bewust weer is geplaatst om de onderhandelingen in het voordeel van ajax te laten kantelen.
Let maar op,wanneer heerenveen het onderste uit de kan wil,komen de negatieve verhalen weer van derksen,zoals het destijds ook was bij alves.
Toen bleek,dat het toch ietsje anders bleek te zijn,geen commentaar.

Ik hoop echt,dat ie niet naar AJAX gaat,laat van basten er maar wat meer voor doen,met zijn klus daar bij ajax.
Wel makkelijk,koop de beste aanvaller van de concurrent en nog een paar en aan de slag....Overigens,als je ziet wat ie met het ned 11 tal heeft gedaan.......
Beter dat ie blijft,of voor een vermogen richting engeland.Zoals de dochter van Kuijt al zong,helemaal niets in amsterdam..... :D :D :D :D
SpongeBob
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

Op een andere site werdt 16 miljoen genoemd...
Ik heb geen onderschrift nodig...
Sulejmani
Jeugdspeler

Bericht door Sulejmani »

Sulejmani hoeft van mij niet per se weg, maar een bod na de 15 miljoen moet je gewoon accepteren. Voor Heerenveen is dit een absurd hoog bedrag en met onze goede scouting kunnen we vast en zeker zo'n nieuw groeibriljantje halen. Snap niet dat ze zo moeilijk doen eigenlijk. Hij is vervangbaar en kunnen met de rest van het geld nieuwe investeringen doen.
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Sulejmani schreef:Sulejmani hoeft van mij niet per se weg, maar een bod na de 15 miljoen moet je gewoon accepteren. Voor Heerenveen is dit een absurd hoog bedrag en met onze goede scouting kunnen we vast en zeker zo'n nieuw groeibriljantje halen. Snap niet dat ze zo moeilijk doen eigenlijk. Hij is vervangbaar en kunnen met de rest van het geld nieuwe investeringen doen.
We hebben al 20 miljoen voor nieuwe investeringen. Nog meer geld heeft geen zin, zulke dure spelers willen niet eens naar Heerenveen komen.
forca hveen
Superster

Bericht door forca hveen »

En als je al dure spelers haalt moet je niet denken dat die genoegen nemen met het salaris dat heerenveen biedt. Dit is een punt dat vaak vergeten wordt. Het is niet zo je hebt een dure speler en klaar is kees, nee je krijgt er een torenhoog salaris bij waardoor zo'n speler dubbel zo duur wordt.
Vind dat heerenveen de poot stijf kan houden tegenover ajax want wat is nou de reden dat ajax meer recht zou hebben op sulejmani dan heerenveen?
Van ajax mogen we blijkbaar maar kort van een goede speler genieten in het heerenveenshirt. Eerst huntelaar en nu die weg gaat sulejmani. Vind dat ze zelf ook moeten leren scouten maarja zij hebben natuurlijk liever een speler die zich in nederland al bewezen heeft ipv een speler die zichzelf nog moet gaan bewijzen.
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Bericht door Fanatic 4-ever »

Frisian Viking schreef:Wat ik me afvraag. Heeft Heerenveen toestemming gegeven aan Ajax om met Sulejmani te overleggen? Kan ik me toch niet voorstellen eerlijk gezegd.
Volgens mij is het zo dat de geinteresserde club enkel even hoeft te zeggen (per fax bijvoorbeeld) we onderhandelen met die en die speler van jullie. Dat is voldoende.
Corruption is everywhere, fight it!
Caspar
Superster

Bericht door Caspar »

Nee, een club moet wel degelijk 'toestemming' geven.
Ladies and gentleman: We've got him!
SpongeBob
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

Heerenveen: "Nog geen akkoord met Ajax"

Miralem Sulejmani kan dan een persoonlijk akkoord met Ajax bereikt hebben, volgens sc Heerenveen is de deal nog lang niet beklonken. Over de transfersom moet nog hevig gediscussieerd worden.

Danny Blind, technisch directeur van Ajax, maakte gisteren wereldkundig dat de Amsterdammers en Sulejmani het eens zijn. "Maar wij zijn ook nog een partij en wij hebben nog geen akkoord met Ajax", reageert directeur Henk Hoekstra in de Leeuwarder Courant.

Heerenveen benadrukt nog maar eens dat het niet van levensbelang is om Sulejmani te verkopen. "Maar een goed bod kunnen we niet weigeren", aldus Hoekstra.
Bron: voetbalprimeur.nl

En wat verstaat meneer Hoekstra over een goed bod? De vorige keer had hij het over "Snijder-achtige bedragen" dus in dat geval kunnen we denken rond de 25 miljoen....
Ago
Selectiespeler

Bericht door Ago »

forca hveen schreef:En als je al dure spelers haalt moet je niet denken dat die genoegen nemen met het salaris dat heerenveen biedt. Dit is een punt dat vaak vergeten wordt. Het is niet zo je hebt een dure speler en klaar is kees, nee je krijgt er een torenhoog salaris bij waardoor zo'n speler dubbel zo duur wordt.
Vind dat heerenveen de poot stijf kan houden tegenover ajax want wat is nou de reden dat ajax meer recht zou hebben op sulejmani dan heerenveen?
Van ajax mogen we blijkbaar maar kort van een goede speler genieten in het heerenveenshirt. Eerst huntelaar en nu die weg gaat sulejmani. Vind dat ze zelf ook moeten leren scouten maarja zij hebben natuurlijk liever een speler die zich in nederland al bewezen heeft ipv een speler die zichzelf nog moet gaan bewijzen.
En daarom moeten we als supporters misschien ook maar accepteren dat SC Heerenveen altijd een opleidingsinstituut zal blijven en aan de top zit qua presteren, met hier en daar(zoals FC Twente afgelopen seizoen) eens een uitschieter naar boven, 3e 4e plaats.
Baggerraartje
Wereldspeler

Bericht door Baggerraartje »

Volgens mij is het altijd hetzelfde liedje! Ik vind dat heerenveen over het algemeen maar middelmatige/redelijke spelers haalt. Dat is echt niet beter dan groningen of Twente. Helaas (klinkt misschien gek) heeft Heerenveen ook vaak het geluk dat het 1 of 2 toppers aantrekt. Je kunt dat prachtig vinden natuurlijk maar, er kleeft een groot nadeel aan! Alle vorige trainers lieten het elftal zo spelen dat die toppers ook zeeer goed uit de verf kwamen! Dan spelen ze zich natuurlijk lekker in de kijker!
(tomasson, Korneev, Alves, Huntelaar, Samaras, Pranjic en nu weer Sulejmani)
Die spelers raak je dan al zeer snel kwijt. Andere spelers die wel voor heerenveen willen voetballen zitten op de bank, want passen niet in " het" systeem. Dit is natuurlijk al vele jaren HET beleid van Riemer v/d velde om lekker veel centjes te halen. Op zich niets mis mee, zolang je aan het opbouwen bent tot een stabiel subtopper. Alleen ze blijven dit beleid doorvoeren en daarom maak je NOOIT de stap naar de top. En daarbij is een hoop geld leuk maar, gearriveerde topspelers komen niet naar heerenveen!!! Zelfs tomasson komt niet eens afbouwen! Dus in hoeverre heb je iets aan een " vette" bankrekening! Alleen maar voor het stadion!

Ik heb liever een team zonder topppers en een goed collectief! Ik denk dat je dan verder komt!
Kijk maar wat er nu al weer weggaat qua spelers en wat er tot nu toe voor in de plaats is gekomen!
Ik word er niet echt vrolijk van...! We kunnen al niet eens goede Nederlandse spelers van concurenten halen!!
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Baggeraartje toch. Kop op! Met middelmatige spelers kun je prima een goed collectief maken. Met enkele toppers daartussen wordt het beter als ze wel onderdeel van het collectief willen zijn (zoals afgeloen seizoen Pranjic en Mickey wel, en Alves niet). Die toppertjes verlies je sneller dus moet je sneller vervangen. Met alleen een sterk collectief is het ook niet echt spannend. Stel je Groningen voor zonder Berg, Twente zonder Engelaar en N'Kufo.
De weg die Heerenveen nu inslaat, ervoor zorgen dat het gemiddelde van de kwaliteit van het collectief hoger komt te liggen ('doorselecteren' of 'de ondergerns omhoog'), kan ik prima leven. De toppertjes zijn vervolgens de slagroom op de taart.
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Wat zul jij het zwaar hebben als Heerenveen supporter Baggeraartje :wink: ........ Wie zou jij dan willen halen van de concurrenten (haalbaar)?

Als we kijken wie er weg zijn en wie er voor terug zijn gekomen, dan slaat dan de balans positief uit. Er zijn 3 spelers gehaald en er is één basisspeler vertrokken. Dan kun je toch moeilijk klagen. Ik zie ook liever dat er Nederlandse spelers worden gehaald die er 'staan' ipv een buitenlander die zich nog moet aanpassen en zich moet bewijzen. Maar willen die hier spelen?
drika746
Superster

Bericht door drika746 »

Baggerraartje schreef:We kunnen al niet eens goede Nederlandse spelers van concurenten halen!!
En onze concurrenten kunnen ook niet (meer) bij ons shoppen. Waarom zou je dat moeten willen uberhaupt. Omdat hij het zo goed doet bij een concurrent ? Je moet in eigen kracht geloven en van je sterke scouting uitgaan. En noem mij dan maar de club die het rijtje van Nistelrooij, Allback, Huntelaar, Alves, Sulejmani met spitsen van hetzelfde kaliber kan weerleggen ..
Baggerraartje
Wereldspeler

Kijk iedereen heeft het over " groeibriljantjes" Maar dan is Sulejmani (mocht ie verkocht worden) nog niet eens uitgegroeid tot een volwaardige embryo!! Slechts een half jaar goed gespeeld en dan alweer weg! Alves slechts 1 seizoen...wat heb je er dan aan??? Ja...je verdiend een hoop geld maar tillen je niet qua spelersmatriaal naar een hoger niveau!
Baggerraartje
Wereldspeler

drika746 schreef: En onze concurrenten kunnen ook niet (meer) bij ons shoppen. Waarom zou je dat moeten willen uberhaupt. Omdat hij het zo goed doet bij een concurrent ? Je moet in eigen kracht geloven en van je sterke scouting uitgaan. En noem mij dan maar de club die het rijtje van Nistelrooij, Allback, Huntelaar, Alves, Sulejmani met spitsen van hetzelfde kaliber kan weerleggen ..
Trouwens waarom wordt toch altijd van Nistelrooij genoemd??!?! Die heeft slecht 1 seizoen bij ons gespeeld en daarin als spits slechts 13 keer gescoord. Nog een keer een hele domme rode kaart tegen Twente gescoord.
Wat heeft die speler nu in vredesnaam toegevoegd aan Heerenveen (buiten die 15 miljoen gulden)
HELEMAAAAL NIKS!
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Klopt, je moet blij zijn met wat Mickey dit jaar heeft toegevoegd. Met Van Nistelrooy (1 seizoen) en Huntelaar (1,5 seizoen) was het niet anders. Maar ook Ajax kan Huntelaar niet vasthouden. We moeten het dus doen met de korte tijd die we zulke sterren aan boord hebben. Ze leveren wel de mogelijkhedenop om opnieuw relatief onbekende maar aantrekkelijke spelers te halen die toppertjes worden en ook betere spelers te halen voor de subtop en middenmoot in de selectie.
Laatst gewijzigd door Gekko op 03-07-2008 15:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

Hij heeft samen met Tomasson wel onze naam gevestigd als talentenfabriek. Dus hij heeft meer dan genoeg voor ons gedaan.
Spijt heb je morgen maar!
drika746
Superster

Bericht door drika746 »

Baggerraartje schreef:Ja...je verdiend een hoop geld maar tillen je niet qua spelersmatriaal naar een hoger niveau!
Grote onzin. Door deze spelers is het mogelijk geweest om jongens als dingsdag, bak nielsen, pranjic, grindheim, beerens etc. te halen. De hele club groeit en de spelersgroep wordt langzaam beter, terwijl je ondertussen de uitschieters zult kwijtraken aan grotere clubs. Je draaft heel erg door omdat je een punt wil bewijzen op dit moment. Het is niet zo dat het Heerenveen alleen maar financieel wat oplevert. Het transferbudget, de uitstraling van de club, de aanhang, mediabelangstelling .. alles groeit. De aanstelling van een internationale succesvolle trainer komt ook voort uit die eerste talenten die de club hebben doen groeien.
vak23
Jeugdspeler

Bericht door vak23 »

Dankzij alle toppers die we in de laatste jaren hebben gehad hebben we op dit moment een kwalitatief goed elftal staan. Er is een hoop doorgeselecteerd en hebben zeker een hoger basisniveau gekregen.

Maar over Suljemani en Ajax. Ajax heeft de laatste weken steeds te kennen gegeven dat ze liever het geld één keer goed uitgeven dan aan 5 Delorge/Collin spelers. Ze hebben verwachtingen geschept over de aankopen maar ik heb het idee dat de grotere spelers geen trek hebben in Ajax/Nederland. Zo is Henrique toch naar Barcelona gegaan en zie ik Pavlyuchenko ook niet naar Ajax gaan gezien de concurrentie en zijn huidige EK.
Maar omdat Ajax wel persé één of meerdere grote namen wil/moet presenteren, en Suljemanie wél naar Ajax wil, denk ik dat ze na lang onderhandelen met Heerenveen toch met het gevraagde bod komen wat Heerenveen gewoon simpelweg niet kan weigeren.

Het zou zonde zijn want hij is hier nog niet uitgeleerd, maar met een 'Sneijder-achtig' bedrag (18 milj?) kan je het elftal op meerdere plaatsen versterken.
Squerrel
Superster
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

vak23 schreef:maar met een 'Sneijder-achtig' bedrag (18 milj?)
Dat heet in de volksmond een Babel-achtig bedrag(je) :wink:
Bedankt Torcida:-)
Baggerraartje
Wereldspeler

vak23 schreef:Dankzij alle toppers die we in de laatste jaren hebben gehad hebben we op dit moment een kwalitatief goed elftal staan. Er is een hoop doorgeselecteerd en hebben zeker een hoger basisniveau gekregen.

Maar over Suljemani en Ajax. Ajax heeft de laatste weken steeds te kennen gegeven dat ze liever het geld één keer goed uitgeven dan aan 5 Delorge/Collin spelers. Ze hebben verwachtingen geschept over de aankopen maar ik heb het idee dat de grotere spelers geen trek hebben in Ajax/Nederland. Zo is Henrique toch naar Barcelona gegaan en zie ik Pavlyuchenko ook niet naar Ajax gaan gezien de concurrentie en zijn huidige EK.
Maar omdat Ajax wel persé één of meerdere grote namen wil/moet presenteren, en Suljemanie wél naar Ajax wil, denk ik dat ze na lang onderhandelen met Heerenveen toch met het gevraagde bod komen wat Heerenveen gewoon simpelweg niet kan weigeren.

Het zou zonde zijn want hij is hier nog niet uitgeleerd, maar met een 'Sneijder-achtig' bedrag (18 milj?) kan je het elftal op meerdere plaatsen versterken.
Hoe zit dat dan bij Twente die de laatste jaren boven ons is geeindigd?! Hoeveel miljoenen kwamen daar via spelers binnen?
Hebben die een slechtere selectie? Ik zie het verschil niet zo!
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

Baggerraartje schreef:
Hoe zit dat dan bij Twente die de laatste jaren boven ons is geeindigd?! Hoeveel miljoenen kwamen daar via spelers binnen?
En hoe kan het dan dat Feyenoord de afgelopen jaren onder ons is geeindigd..Voetbal is aparte wereld een baal binnen of buitenkant paal kan veel gevolgen hebben.

Sorry dat ik het moet zeggen maar raak je ook zo snel in paniek van belastingaanvragen en rekeningen Baggerraartje?
Je predik hier dingen waarmee je bijna wil zeggen dat Heerenveen eigenlijk niets goed doet.. We moeten snel spelers kopen volgens jou en het maakt niet uit hoe duur. Er moet veel meer openheid komen volgens jou ook al zal ons dat bakken met geld kosten in de onderhandelingen.
vak23
Jeugdspeler

Bericht door vak23 »

Baggerraartje schreef: Hoe zit dat dan bij Twente die de laatste jaren boven ons is geeindigd?! Hoeveel miljoenen kwamen daar via spelers binnen?
Door goed in te kopen kan je een goede selectie neerzetten. Twente heeft het de afgelopen 2/3jaar ook zeker niet slecht gedaan, maar is naar mijn mening in de breedte en individueel op de meeste plekken minder sterk als Heerenveen. Maar dit is een andere discussie natuurlijk.

Ik denk wel dat Ajax de echte buitenlandse toppers niet kan halen en daarom over de brug komt met het bedrag voor Suljemani.
Baggerraartje
Wereldspeler

Ebiede schreef:En hoe kan het dan dat Feyenoord de afgelopen jaren onder ons is geeindigd..Voetbal is aparte wereld een baal binnen of buitenkant paal kan veel gevolgen hebben.

Sorry dat ik het moet zeggen maar raak je ook zo snel in paniek van belastingaanvragen en rekeningen Baggerraartje?
Je predik hier dingen waarmee je bijna wil zeggen dat Heerenveen eigenlijk niets goed doet.. We moeten snel spelers kopen volgens jou en het maakt niet uit hoe duur. Er moet veel meer openheid komen volgens jou ook al zal ons dat bakken met geld kosten in de onderhandelingen.
Ten eerst raak ik niet paniek...in mijn baan raak je niet in paniek want, dan kun je wel stoppen!
Ik zeg ook niet dat heerenveen niets goed doet...vind zelfs dat ze het voor zijn klein clubje de zaken goed op orde hebben.
Ik vraag me alleen wel af waarom het spelers beleid af en toe hapert. Ik denk dat als je alle ploegen van nederland naast elkaar legt en dan kijkt hoeveel mutaties er de afgelopen 10 jaar zijn geweest in de spelersgroep...heerenveen danWEL eens bovenaan kan staan! En dan doe je toch iets niet goed!
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

Het paniekerige was cynisch bedoeld.

Het verloop in de selecties heeft twee kanten de missers en de toppers..

Elke club heeft een verloop en denk dat dit bij Ajac en Feyenoord negatief doorslaat en bij ons positief.

We hebben een verloop in spelers die ons financieel beter maken dus op langere termijn beter maken. Bij de top 3 is afgelopen maand een artikel geschreven in de VI over slechte/goede aankopen.. Alleen bij PSV was de balans bijna positief.

Bij Ajax en Feyenoord kwam echt het wanbeleid duidelijk naar voren.

Ik durf te stellen dat het bij ons geen wanbeleid is betreffende de aan- en verkopen. Vind het meer op een uitgekiende strategie lijken waar naar mijn idee de komende jaren alleen nog maar meer van geprofiteerd zal worden.

Onze weg van geleidelijkheid is altijd nog beter dan de luchtballon weg van AZ/Vitesse en straks ook weer Twente...(Lees artikel VI deze week over Twente en je ziet dat die Musterman weinig geleerd heeft van het bijna bankroet zijn een aantal jaren geleden)
vak23
Jeugdspeler

Bericht door vak23 »

Baggerraartje schreef:
Volgens mij heeft Heerenveen de laatste jaren juist zo'n groei doorgemaakt door de vele spelersmutaties. Jonge talentvolle spelers komen graag bij een club waar ze zich kunnen ontwikkelen. Heerenveen heeft de laatste jaren aangetoont dat spelers hier beter worden en naar mooie clubs kunnen vertrekken. Hierdoor heeft Heerenveen denk juist een streepje voor op spelers. Dit komt niet alleen ten goede aan de spelers, maar zeer zeker ook aan Heerenveen omdat wij ook steeds stappen voorwaarts maken en hierdoor spelers eerder geneigd zijn om bij Heerenveen te blijven.
Korneev
Selectiespeler
Contacteer:

Bericht door Korneev »

Baggerraartje schreef: Ten eerst raak ik niet paniek...in mijn baan raak je niet in paniek want, dan kun je wel stoppen!
Ik zeg ook niet dat heerenveen niets goed doet...vind zelfs dat ze het voor zijn klein clubje de zaken goed op orde hebben.
Ik vraag me alleen wel af waarom het spelers beleid af en toe hapert. Ik denk dat als je alle ploegen van nederland naast elkaar legt en dan kijkt hoeveel mutaties er de afgelopen 10 jaar zijn geweest in de spelersgroep...heerenveen danWEL eens bovenaan kan staan! En dan doe je toch iets niet goed!
Nee Feyenoord kan z' n spelers aan de straatstenen niet kwijt en voor NEC gold dit een tijdje terug ook ... die doen/deden het goed...
SCH is een voorbeeld van hoe het moet! Zuiverloon, Huntelaar, Nistelrooij voor een prikkie kopen en voor miljoenen verkopen
en strax ook Mikki ja.. dat hoort bij een kleine club als Heerenveen. Ja, idd een KLEINE club in een KLEINE competitie, betekent in Europa een heel erg kleine club. Leg je daar bij neer want meer zal het niet worden.
Een goeie De Haan kraait twee keer!!
oldtimer
Superster

Bericht door oldtimer »

Tja, baggeraartje, er zal dan volgens jou misschien wel eens iets aan het spelersbeleid haperen, maar een kleine club ( zoals jij Heerenveen zelf noemt ) heeft nu eenmaal niet alles in de hand en zal hoogstens incidenteel een keer heel hoge ogen gooien. Kijk gewoon eens wat meer naar wat er in de afgelopen twintig jaar is gepresteerd, er is buitengewoon veel om trots op te zijn. En nog steeds.
Baggerraartje
Wereldspeler

drika746 schreef: Grote onzin. Door deze spelers is het mogelijk geweest om jongens als dingsdag, bak nielsen, pranjic, grindheim, beerens etc. te halen. De hele club groeit en de spelersgroep wordt langzaam beter, terwijl je ondertussen de uitschieters zult kwijtraken aan grotere clubs. Je draaft heel erg door omdat je een punt wil bewijzen op dit moment. Het is niet zo dat het Heerenveen alleen maar financieel wat oplevert. Het transferbudget, de uitstraling van de club, de aanhang, mediabelangstelling .. alles groeit. De aanstelling van een internationale succesvolle trainer komt ook voort uit die eerste talenten die de club hebben doen groeien.
Ohja...stel Sulejmani gaat naar Ajax voor 15 miljoen, wij halen gauw Janmaat en iedereen gelukkig op het Forum.
DAN... de wedstrijd Ajax- Heerenveen. Sulejmani dolt Janmaat en scoort 3 keer en Ajax wint die avond overtuigend van Heerenveen. NEE...van dat geld wordt je echt een stuk sterker! Mensen...zet die rose bril nu eens af!
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Allemaal korte termijn politiek, gaat het om de wedstrijd komend seizoen tegen ajax. Is dat het hoofddoel van de club Heerenveen? Ik zal de vraag gelijk beantwoorden, Nee dat is niet het hoofddoel van de club. Het doel is om stapje bij beetje richting de top 3 te gaan en dan wel structureel bij de top 3 horen. Als je Sulejmani kan verkopen voor een hoop geld moet je dat zeker doen. Met het geld kan je elftal op een aantal plaatsen versterken. Misschien wordt je er niet gelijk beter op maar op den duur zal je er zeker sterker van worden.
Op naar het volgende seizoen....
Plaats reactie