Websites over sc Heerenveen

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Skopperij
Forumicoon

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Bericht door Skopperij »

feanfanhannes schreef:bij elk filmpje gebruik ik gewoon hun foto's en nog nooit problemen gehad dus waarom nu dan wel?
Die valt bij mij in de categorie 'ik rijd al 50 jaar rond zonder rijbewijs en ik ben nog nooit gecontroleerd'. Indien iemand foto's plaatst zul je gewoon toestemming moeten vragen om ze te mogen gebruiken, zo simpel is dat. Dat je er nog nooit problemen mee had is geen argument

Prachtig filmpje overigens, mijn complimenten!
sch4-live schreef:Verdere discussie doen we wel op msn.
Laten we het daarop houden.
forca hveen
Superster

Bericht door forca hveen »

Leuk filmpje inderdaad.
Dat now you're gone past wel mooi bij het deel over alves maar niet echt meer onder deel van de graafschap, maarja is vaak lastig genoeg om beetje goede muziek te vinden.

Wat betreft het gebruiken van foto's e.d. zit je al snel met het auteursrecht en heb je dus toestemming nodig om het te gebruiken.
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Jammer dat Abelenstra.com er zo op achter uit gegaan is, want hun stukje over verhuurde spelers is helemaal in compleet en verkeerd, vooral het stukje over Turk is dikke BS.
drika746
Superster

Bericht door drika746 »

Turk gaat volgens mij naar de Eagles ja .. maar ik erger mij meer aan het copy paste gedrag van abelenstra.com, het heeft geen meerwaarde om een artikel van VI te kopiëren.
JD
Invaller

Bericht door JD »

Voor mij van geen enkele toegevoegde waarde, zal er dus ook niet op komen. Vind de layout ook wat saai/simpel/amateuristisch. Desondanks veel plezier ermee!
feanfanhannes
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door feanfanhannes »

De Lay-out is inderdaad saai maar verder qua updates wat er nieuw is wel een mooie vooruit gang.
:wink:
forca hveen
Superster

Wat me opvalt op de site van frisian pride is dat er bij geruchten staat dat bradley naar everton gaat terwijl in de nieuwsberichten staat dat hij bijna rond is met boro :wink:
forca hveen
Superster

Nu hopen dat je er mooie foto's van mag maken en je fotocamera niet door een vervelende steward wordt tegengehouden :wink:
feanfanhannes
Basisspeler
Contacteer:

Mooi ding.
Tsja hoop niet dat Heerenveen alle camera's gaat verbieden want dat zal wel zonde zijn.
En waarom? Ik snap het niet dat moet sc-heerenveen.nl maar eens wat meer foto's erop zetten.
Anders lijkt het net zo'n gevangenis waar je niks mag.

owja duurt niet lang meer dan komt onze nieuwe site online dus nog even geduld binnekrt meer info hierover :wink:
frisian-viking
Nieuw talent
Contacteer:

Bericht door frisian-viking »

EINDELIJK IS HET ZOVER

De nieuwe versie van http://www.forzaheerenveen.nl staat online.
De site is verhuisd naar een nieuwe server met meer ruimte zodat we nu de foto's zelf kunnen hosten.
Verder hebben we een nieuwe layout gemaakt en is het weer toegestaan om reacties te plaatsen :D
Om reacties te kunnen plaatsen is het wel noodzakelijk om in te loggen dit om onzinreacties zoals eerst te verkomen.
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

*knip*
Spijt heb je morgen maar!
feanfanhannes
Basisspeler
Contacteer:

Vandaag naar de 1e training van Heerenveen geweest.
Kijk snel op www.forzaheerenveen.nl voor de foto's !
Eastermar
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Zooo nieuwe site van feanfan ziet er echt prachtig uit!
Het is idd een verbetering ten opzichte van de vorige site. Maar nog steeds veel flash dingen die een website onnodig traag maken. Ook is de site nog niet compleet, er ontbreken teksten en foto's. Leuk dat voetbalnieuws, maar voegd het echt iets toe? Er zijn al meerdere sites die Heerenveen gerelateerd nieuws brengen. Volgens mij trekken die veel meer bezoekers.

Een site van de supportersclub moet toch primair over supporters gaan, lijkt me.
feanfanhannes
Basisspeler
Contacteer:

tsja Feanfan is ieder geval een verbetering.
Maar wat vinden jullie eigenlijk van www.forzaheerenveen.nl na de vernieuwing zie hier helemaal geen reactie over.
We zijn wel benieuwd eigenlijk??
Brand los met je commentaar zou ik zeggen :wink: :mrgreen:
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Ik vind het een mooie site hoor maar ik kijk er persoonlijk niet zoveel op. Het komt denk ik doordat er eigenlijk niet zoveel nieuwe dingen te zien zijn op je site. Het is een site waar veelal het laatste nieuws opstaat, nieuws wat ik hier op het forum ook kan lezen. Eigenlijk moet je je site speciaal maken, iets hebben wat anderen niet hebben. Maar ja dat is niet gemakkelijk.
Op naar het volgende seizoen....
frisian-viking
Nieuw talent
Contacteer:

We werken op het moment aan supporter interviews. Verder willen we de site nog op een aantal andere manieren interactief maken maar die ideeën moeten eerst nog verder worden uitgewerkt.
Voor de supporter interviews zoeken we trouwens nog mensen die een interview willen geven. Nu is het nog moelijk om mensen aan te spreken aangezien de wedstrijden nog niet zijn begonnen.
Mocht er interesse zijn dan kun je/u contact opnemen met info@forzaheerenveen.nl
feanfanhannes
Basisspeler
Contacteer:

ItFean82 schreef:Ik vind het een mooie site hoor maar ik kijk er persoonlijk niet zoveel op. Het komt denk ik doordat er eigenlijk niet zoveel nieuwe dingen te zien zijn op je site. Het is een site waar veelal het laatste nieuws opstaat, nieuws wat ik hier op het forum ook kan lezen. Eigenlijk moet je je site speciaal maken, iets hebben wat anderen niet hebben. Maar ja dat is niet gemakkelijk.
je hebt gelijk als de wedstrijden weer zijn begonnen hebben als alles mee zit van alle uit en thuis wedstrijden Foto's/filmpjes.
Daar komen de meeste bezoekers ook voor.
maar de rest is ook altijd leuk om te zien zoals mn collega ( :wink: ) al zegt de supportersintervieuwen we hopen dat hier wat aanmeldingen voor komen.
Lijkt ons wel een leuk idee namelijk.
visje
Invaller

Bericht door visje »

Ziet er leuk uit maar misschien is het een idee om wat minder informatie over de foto's te laten zien, want je ziet nu een klein foto'tje en daaronder Datum, toegevoerd door, reacties, waardering en aantal keer dat die bekeken is.. en die informatie is bijna groter dan de hele foto...

dus daar wordt het allemaal een beetje onoverzichtelijk van.
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

De eerste supporters intervieuwer hebben we,hij zou dan zondag/maandag over een week op de site staan.
Verder komen er in de loop van het seizoen meer dingen op.
geert23
Invaller

Bericht door geert23 »

=
vraagje worden die nieuwe blauwe rookbommen ook in de wedstrijden gebruikt?
geert23
Invaller

Bericht door geert23 »

even voor de feanfan site ik vind die titel:'Janmaat op weg naar Heerenveen' niet echt passen bij het verhaal er is niet eens duidelijkheid over zijn transfer oke we zijn dichtbij maar niet meteen roepen dat hij wel komt dan krijgen we het delorge-verhaal
frisian-viking
Nieuw talent
Contacteer:

geert23 schreef: vraagje worden die nieuwe blauwe rookbommen ook in de wedstrijden gebruikt?
Die rookpotten werden afgelopen seizoen ook al gebruikt bij enkele wedstrijden. Zelf ben ik een voorstander van sfeer verhogende activiteiten maar je wilt, zeker bij deze potten, niet recht de rook in je gezicht krijgen.
Je kunt nog beter 5 pakjes sigaretten roken dan die rook een paar minuten in je gezicht krijgen. Alles word blauw en het is enorm verstikkend
geert23
Invaller

Bericht door geert23 »

welke wedstrijden dan?
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

geert23 schreef:even voor de feanfan site ik vind die titel:'Janmaat op weg naar Heerenveen' niet echt passen bij het verhaal er is niet eens duidelijkheid over zijn transfer oke we zijn dichtbij maar niet meteen roepen dat hij wel komt dan krijgen we het delorge-verhaal
Waarom denk je dat de titel tussen '...' staat?
geert23
Invaller

Bericht door geert23 »

Superfries88' schreef: Waarom denk je dat de titel tussen '...' staat?
Bassis Beroeps :wink:
forca hveen
Superster

Dat is te zien, je ziet niet eens dat je BaSSis schrijft (typt) in plaats van BaSis. Verder niks mis mee hoor want heb zelf een vriendin die praktijkonderwijs heeft gevolgd.

Snap wel dat die titel verwarrend zou kunnen zijn. Was wellicht duidelijker geweest als er een vraagteken achter had gestaan.
geert23
Invaller

Bericht door geert23 »

forca hveen schreef:Dat is te zien, je ziet niet eens dat je BaSSis schrijft (typt) in plaats van BaSis. Verder niks mis mee hoor want heb zelf een vriendin die praktijkonderwijs heeft gevolgd.

Snap wel dat die titel verwarrend zou kunnen zijn. Was wellicht duidelijker geweest als er een vraagteken achter had gestaan.
oke, je hebt gelijk over dat basis, en ik ga ook niet laf doen om het te editen, maar geef men fout toe, werd eerder door mijn mentor gezegd dat ik dicletie heb, maar daar is geen sprake van maare ik ben eigenlijk gehanhaafd in Gemengde Theoretische Leerweg! BBers het spijt me :oops:
frisian-viking
Nieuw talent
Contacteer:

geert23 schreef:welke wedstrijden dan?
Heerenveen - Feyenoord werden de potten gebruikt.
Filmpje:
http://www.forzaheerenveen.nl/home.php? ... &filmid=19
en dan is het de bovenste
geert23
Invaller

Bericht door geert23 »

frisian-viking schreef: Heerenveen - Feyenoord werden de potten gebruikt.
Filmpje:
http://www.forzaheerenveen.nl/home.php? ... &filmid=19
en dan is het de bovenste
ik heb het over blauwe rook en niet rood vuur want die kende ik al :wink:
forca hveen
Superster

Hey Geert dan moet je even doorklikken bij dat filmpje naar 2:08 minuten dan is de blauwe rook wel te zien :wink:
Plaats reactie