Miralem Sulejmani
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- Gurbe2000
- Nieuw talent
Re: Miralem Sulejmani
Lijkt me toch wel echt nieuws dit bovenstaande. Dit is toch wel het verhaal waar je als supporter op hoopt. Sulejmani mag niet vertrekken, maar Kuiper geeft ook toe dat er bedragen zijn waar Heerenveen absoluut geen nee tegen kan zeggen.
Overigens vind ik niet Sulejmani nu al 27 miljoen waar is. Maar vanaf 15 miljoen zal Heerenveen zeker met een transfer instemmen. Een jongen van 19 voor dat bedrag dat maak je in het internationale voetbal maar zelden mee.
Overigens vind ik niet Sulejmani nu al 27 miljoen waar is. Maar vanaf 15 miljoen zal Heerenveen zeker met een transfer instemmen. Een jongen van 19 voor dat bedrag dat maak je in het internationale voetbal maar zelden mee.
Eén Pompeblêd maakt nog geen zomer!
-
- Basisspeler
Hmmm, mijn voelsprieten ook even gebruikt, het blijkt dat de top van Engeland achter Mickey aan zit. Clubs weet ik niet, maar het gaat waarschijnlijk om Arsenal en die andere drie topclubs. Persoonlijk zie ik hem liever naar Arsenal of Liverpool vertrekken dan naar Ajax!!
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
-
- Superster
Tsja je kan wel zeggen vorig jaar won Ajax arbitragezaak maar je kan ook de andere kant op redeneren. Heerenveen heeft immers vorig jaar (naja begin dit jaar) ook arbitragezaak gehad die heerenveen met glans heeft gewonnen ondanks dat de bladen tijdens de arbitragezaak tegen heerenveen waren.Ane Lenstra schreef:VoetbalPrimeur sluit af met het volgende:
Lekker suggestief zeg
Als het op een arbitragezaak aankomt weet heerenveen wel hoe ze moeten handelen, helemaal als er engelse clubs in de rij staan

- hansrob
- Basisspeler
Waarom ou Yme ook opnieuw reageren op deze uitlatingen, het enige dat hij kan doen is in herhaling vallen.Maandag gaf Heerenveen-voorzitter Yme Kuiper in weekblad Voetbal International aan dat zij Sulejmani niet zomaar laten gaan. Enkel voor ‘Wesley Sneijder-achtige’ bedragen zou de club zwichten. Real Madrid betaalde vorig jaar 27 miljoen euro aan Ajax voor Sneijder. Geconfronteerd met de uitspraken van Radonjic wil Kuiper vandaag geen toelichting geven.
Als ik deze beste man goed begrijp js dat bedrag dus (zelfs in de verste verte) niet door Ajax geboden. Dat komt dan mooi uit want Heerenveen wil een dergelijk bedrag wel voor hem hebben en dus zijn ze er nog lang niet uit. Wat mij betreft blijft dat ook zo en voetbalt Micky volgend seizoen nog lekker bij ons."Dat bedrag is niet waar.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
-
- Jeugdspeler
Ik geloof ook niet zo in deze verhalen, maar of hij nog in Heerenveen speelt of toch in Amsterdam na de zomer..........? 

-
- Forumicoon
Was Lemic niet zijn zaakwaarnemer? Die Radonjic is al maanden aan het baselen in de pers.
-
- Forumicoon
Right, net alsof er helemaal niks meer bij Heerenveen gebeurt omdat Kuiper op vakantie is, dat zou wel een erg vreemde gang van zaken zijn niet?Ane Lenstra schreef:Haha daarbij is Kuiper op vakantie, no way dat die onderhandelt![]()
Lachwekkend bericht
Maar wees eerlijk 27 miljoen voor Sulejmani is toch een belachelijk hoog bedrag of ben ik nou zo onozel?
- Skopperij
- Forumicoon
Dat is ook een belachelijk hoog bedrag. Het leuke is: als Kuiper zegt 'Sneijder-achtige' bedragen heb je meteen alle Ajacieden in de stress. Zij denken namelijk óók dat het dan om 27mln gaat. Kuiper bedoelt volgens mij gewoon een Sneijder-bedrag in Heerenveen termen. Wat Ajax voor Sneijder ontving, wil hij voor Sulejmani in Heerenveen-maatstaven. Zal dus een miljoen of 16 zijn.Lipton schreef:Maar wees eerlijk 27 miljoen voor Sulejmani is toch een belachelijk hoog bedrag of ben ik nou zo onozel?
-
- Forumicoon
Volgens mij klopt dat niet helemaal, waarom zou je een speler (naam) bedrag aanhalen als je een hele andere prijs gaat vragen.
Je zegt toch ook niet als je een auto verkoopt, ik vraag er een Sneijder achtig bedrag voor.
Je zegt toch ook niet als je een auto verkoopt, ik vraag er een Sneijder achtig bedrag voor.
-
- Forumicoon
Dan had ie wel een 'Babel-achtig' bedrag gezegd.Skopperij schreef: Dat is ook een belachelijk hoog bedrag. Het leuke is: als Kuiper zegt 'Sneijder-achtige' bedragen heb je meteen alle Ajacieden in de stress. Zij denken namelijk óók dat het dan om 27mln gaat. Kuiper bedoelt volgens mij gewoon een Sneijder-bedrag in Heerenveen termen. Wat Ajax voor Sneijder ontving, wil hij voor Sulejmani in Heerenveen-maatstaven. Zal dus een miljoen of 16 zijn.
- camataru
- Wereldspeler
Aldus een hele betrouwbare site, en de rest van het verhaal.Mickey naar AjaxDe transfer van Miralem Sulejmani naar Ajax is afgerond. Dat zegt de zaakwaarnemer van Sulejmani Jovica Radonjic vandaag tegenover Goal.com.
"De onderhandelingen lopen al sinds begin mei. Beide clubs zijn nu echter heel dicht bij een akkoord. Voor het einde van de week komt er witte rook. Of dat voor zaterdag is kan ik uit professionele overwegingen niet zeggen," maakt de zaakwaarnemer van de spits duidelijk.
Wij zijn Heerenveen.
-
- Forumicoon
- Contacteer:
Benieuwd naar bedrag. Mooie van beursgang ajax is dat elke prijs naar buiten behoort te komen.
SCH
-
- Forumicoon
Right, dus als Elm zometeen ergens anders zou tekenen dan is het allemaal de schuld van Kuiper omdat die op vakantie is, right..Ane Lenstra schreef:
De onderhandelingen met Elm zijn daardoor ook stopgezet..
Toen Popov kwam was Kuiper ook al op vakantie..
Net of Kuiper in het buitenland niet bereikbaar is.
Net of Kuiper alleen de leiding heeft bij Heerenveen.
-
- Superster
Kuiper heeft zelf aangegeven na zijn vakantie te gaan onderhandelen met Kalmar. Elm gaat nergens anders heen, want die is in principe al rond met Heerenveen en komt anders over een half jaar als zijn contract is afgelopen
right .. 

-
- Forumicoon
Het kan inderdaad in Elm zijn geval zo zijn, dat ze eerst op het einde van Kuiper zijn vakantie wachten om vervolgens door te onderhandelen omdat er al een principe akkoord is.
Maar je gaat serieus waar toch niet menen dat ze bij Heerenveen helemaal niks doen omdat Kuiper op vakantie is?
Dat bewijst de transfer van Popov overigens wel..
Maar je gaat serieus waar toch niet menen dat ze bij Heerenveen helemaal niks doen omdat Kuiper op vakantie is?

Dat bewijst de transfer van Popov overigens wel..
-
- Superster
Denk dat Kuiper zelf bij de onderhandelingen wil zijn zoals ane lenstra zegt. Het is natuurlijk zo dat Kuiper niet onbereikbaar is als hij op vakantie is, helemaal niet in deze periode. Ben wel nieuwsgierig wat Kuiper met Sneijder-achtige bedragen bedoelt. Zijn namelijk meerdere mogelijkheden:
1. Een prijs van rond de €27 miljoen zoals Sneijder.
2. Een bedrag dat gelijk is aan de verhouding tot andere transfers (Bij Heerenveen staat record tegenwoordig op €18 miljoen).
3. Een bedrag dat je gewoon niet KAN afslaan.
Ben pas zeker van een transfer dat het rond is als Sulejmani wordt gepresenteerd bij Ajax of op de offieciële site van heerenveen staat dat hij is verkocht aan ajax (of een eventueel andere club wat ook nog altijd een mogelijkheid is, kijk maar naar Alves, toen was Alves immers ook al rond met AZ maar de clubs nog niet).
1. Een prijs van rond de €27 miljoen zoals Sneijder.
2. Een bedrag dat gelijk is aan de verhouding tot andere transfers (Bij Heerenveen staat record tegenwoordig op €18 miljoen).
3. Een bedrag dat je gewoon niet KAN afslaan.
Ben pas zeker van een transfer dat het rond is als Sulejmani wordt gepresenteerd bij Ajax of op de offieciële site van heerenveen staat dat hij is verkocht aan ajax (of een eventueel andere club wat ook nog altijd een mogelijkheid is, kijk maar naar Alves, toen was Alves immers ook al rond met AZ maar de clubs nog niet).
-
- Forumicoon
Juist, en wie de F is vito?
-
- Forumicoon
Grappig dat jij Paula heet en Ane Lenstra als bijnaam gebruikt.
-
- Superster
En de Engelse journalisten waren ook echte sjeiks. Wat een kinderachtig gezeik hier. Dit topic gaat over Sulejmani.
-
- Forumicoon
Precies en niet over Paula en Vito, dank u!drika746 schreef:En de Engelse journalisten waren ook echte sjeiks. Wat een kinderachtig gezeik hier. Dit topic gaat over Sulejmani.
-
Verified
- Forumicoon
nou das apart..
(19:52) Piebe: are you going to stay @ heerenveen?
(19:52) Oane..: i think so
(19:53) Piebe: why?
(19:53) Oane...: I like the club
(19:54) Piebe: so you stay at Heerenveen
(19:55) Oane...: sorry
(19:55) Piebe: You stay in Heerenveen?
(19:56) Oane...: i think
Oftewel wat een flauwekul...
(19:52) Piebe: are you going to stay @ heerenveen?
(19:52) Oane..: i think so
(19:53) Piebe: why?
(19:53) Oane...: I like the club
(19:54) Piebe: so you stay at Heerenveen
(19:55) Oane...: sorry
(19:55) Piebe: You stay in Heerenveen?
(19:56) Oane...: i think
Oftewel wat een flauwekul...
Spijt heb je morgen maar!
-
- Forumicoon
deja vu.. er was een paar weken geleden toch ook al iemand die exact hetzelfde msn-verhaal postte?
-
- Superster
Ach, hij zal echt wel weggaan, Piebe, Paula of niet.
Zou toch leuk zijn dat die gekke Amsterdammers meer dan 15 miljoen betalen voor hem.
Zou toch leuk zijn dat die gekke Amsterdammers meer dan 15 miljoen betalen voor hem.
- ItFean82
- Forumicoon
MSN verhalen over mickey, Hyves berichten over Gianni....
Wat krijgen we straks? Een SMS van de buurvrouw van een vriend van Michel Breuer die aangeeft dat Bradley vertrekt. Opgenomen geluidsfragmenten van de Papagaai van de zaakwaarnemer van Pranjic die zegt dat Pranjic naar Ajax gaat. Gestolen TOMTOM informatie uit de auto van Grindheim waaruit blijkt dat hij een ritje gemaakt heeft naar Eindhoven. Vingerafdrukken van Dirk Scheringa op de bel van Sibon.
Kan dit soort geneuzel niet gewoon verwijdert worden van het forum?!
Wat krijgen we straks? Een SMS van de buurvrouw van een vriend van Michel Breuer die aangeeft dat Bradley vertrekt. Opgenomen geluidsfragmenten van de Papagaai van de zaakwaarnemer van Pranjic die zegt dat Pranjic naar Ajax gaat. Gestolen TOMTOM informatie uit de auto van Grindheim waaruit blijkt dat hij een ritje gemaakt heeft naar Eindhoven. Vingerafdrukken van Dirk Scheringa op de bel van Sibon.
Op naar het volgende seizoen....
- Caspar
- Superster
Ja, dat kan. We kunnen er nu ook met zijn alleen een punt achter zetten en er niet op in gaan. Vanaf nu dus maar weer ontopicItFean82 schreef:MSN verhalen over mickey, Hyves berichten over Gianni....
(...)

Ladies and gentleman: We've got him!
- hansrob
- Basisspeler
En waarom moet je die aanbiedingen daarboven dan wel accepteren en moet je daaronder je selectie zoveel mogelijk bij elkaar houden? Euro's maken geen doelpunten en geven geen assists. Wat mij betreft deze selectie (op Bradley na) gewoon kost wat het kost bij elkaar houden.Ane Lenstra schreef: voor minder dan 18 miljoen hoeft het niet. Daarboven kom je in een zone dat je aanbiedingen moet accepteren. Maar zodra het daaronder ligt heb ik liever dat de selectie van vorig jaar zoveel mogelijk bij elkaar blijft.
Ik snap ook wel dat je voor al die Euro's weer nieuwe spelers ja wellicht zelfs versterkingen binnen kunt halen maar daar zijn we al jaren mee bezig en kost ieder seizoen weer de nodige punten in het begin van de competitie en/of net na de winterstop. Wat mij betreft wordt er nu maar eens geinvesteerd in het behouden van wat we hebben, inclusief Sulejmani en Pranjic, om er direct weer te staan in de komende competitie.
- Hielke
- Forumicoon
Het is een luxeprobleem voor de directie. Houden of verkopen. Maar als je ziet wat Sulejmani gekost heeft, en hij zou na zo'n korte periode van goed presteren al voor een megabedrag weg kunnen... Dan kan ik me goed voorstellen dat men eens glimlacht, het glas heft en denkt "Dan kopen wij voor een paar ton toch weer een nieuwe."
- hansrob
- Basisspeler
Dat zou de directie inderdaad kunnen doen ja alleen moeten ze dan naar mijn mening ophouden met ons als fans steeds voor te houden de laatste stap naar de top te willen maken. Dat gaat mijn inziens namelijk nooit lukken als je steeds je trainer maar weer opnieuw laat beginnen met nieuwe jongens in te passen. Zelfs als je al meer ervaren spelers zou kopen dan heeft dat nog tijd nodig maar zeker met de talenten die Heerenveen steeds koopt heeft dat even nodig en kost de nodige punten.SCH017 schreef:Het is een luxeprobleem voor de directie. Houden of verkopen. Maar als je ziet wat Sulejmani gekost heeft, en hij zou na zo'n korte periode van goed presteren al voor een megabedrag weg kunnen... Dan kan ik me goed voorstellen dat men eens glimlacht, het glas heft en denkt "Dan kopen wij voor een paar ton toch weer een nieuwe."
Wat mij betreft is de eerste stap nu gezet met het aantrekken van een trainer met de nodige gewonnen prijzen op zijn CV maar zet die lijn dan nu voort en behoud je talenten eens voor langere tijd. Soms ontkom jet er door omstandigheden niet aan dat er spelers verkocht worden zoals nu bijvoorbeeld Bradley maar wat Sulejmani betreft is dat niet aan de orde. Heerenveen heeft hem gehaald en helaas een half jaar geduld met hem moeten hebben omdat hij niet mocht spelen. Zijn contract loopt nog door (zelfs met een te lichten optie voor een langer verblijf als ik het goed heb) en de club is niet bepaald armlastig dus heeft het geld niet echt heel hard nodig. Ik zie dus geen enkele reden om Sulejmani te verkopen.
Kortom ik zie Sulejmani niet als een luxe probleem maar als een luxe!
-
- Superster
- Contacteer:
Noem een paar namen, die gemiddeld een miljoen of 7/8 kosten, die naar Heerenveen zouden willen komen? Bij een transferbedrag van 7 miljoen hoort namelijk ook een voor heerenveen bovengemiddeld salaris en zolang heerenveen daarin niet mee gaat zal er dus nooit zo'n speler deze kant op komen. Nog even buiten het feit dat spelers van dat cailiber liever ergens anders voetballen.Ane Lenstra schreef: Daarvan kun je 2/3 spelers van naam halen die het niveau van de selectie zwaar omhoog halen.
Cunclusie, lekker houden dus.
Bedankt Torcida:-)
- hansrob
- Basisspeler
Da snap ik ook allemaal wel want dat systeem heeft de club gebracht tot waar zij nu is.Maar wanneer hou je daar eens mee op? want zoals gezegd kost het inpassen van (vaak veel) nieuwe spelers elk jaar weer punten die we aan het einde net te kort komen om de top echt te bedreigen. Verder heeft deze selectie het, wanneer ze bijeen blijft, in zich om die stappen omhoog ook te maken. Wellicht dat je dan in de komende jaren meer spelers tegen veel geld kunt verkopen maar dan op momenten en in een tempo dat het jou als club wel past.Als je een keer 20 miljoen krijgt, kun je dat ruim investeren. Als je 10-11 miljoen voor hem overhoud, kun je dat wel investeren maar grote stappen maak je daar niet mee. Als je in één keer meer dan 20 miljoen krijgt kun je echt grote stappen vooruit maken. Daarvan kun je 2/3 spelers van naam halen die het niveau van de selectie zwaar omhoog halen.
Het voordeel dat je dan hebt is dat de behaalde resultaten dermate aansprekend zijn dat de door jou gememoreerde "2/3 spelers van naam halen die het niveau van de selectie zwaar omhoog halen" ook voor Heerenveen willen spelen in plaats van voor een (zogenaamde) top club te kiezen.