Miralem Sulejmani

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Baggerraartje
Wereldspeler

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door Baggerraartje »

Volgens mij speelde Huntelaar slechts anderhalf seizoen bij Heerenveen!!! Dus" ik speel hier al een paar seizoenen en wil hogerop" klopt dus niet echt...
Baggerraartje
Wereldspeler

Bericht door Baggerraartje »

Touwens daar gaat het ook niet om! Als een speler weg wil, laat hem dan zo snel mogelijk gaan en ga je energie dan in andere spelers steken. Hansson gaf een jaar van te voren aan dat hij wilde vertrekken en hoe lang heeft het geduurd voordat Bak Nielsen er was! En hoeveel punten heeft ons dat gekost in de start van de competitie! DAT IS MIJN PUNT!
Skopperij
Forumicoon

Bericht door Skopperij »

Baggerraartje schreef:Touwens daar gaat het ook niet om! Als een speler weg wil, laat hem dan zo snel mogelijk gaan en ga je energie dan in andere spelers steken. Hansson gaf een jaar van te voren aan dat hij wilde vertrekken en hoe lang heeft het geduurd voordat Bak Nielsen er was! En hoeveel punten heeft ons dat gekost in de start van de competitie! DAT IS MIJN PUNT!
Houd toch op man, Bak-Nielsen werd vastgelegd ruim voor de start van de voorbereiding. Hij heeft de hele voorbereiding kunnen meemaken en dat het veel punten kostte in het begin van de competitie ligt aan onze trainer. Die meende een middenvelder in deze mandekker te moeten zien.

Wij weten toch niet wat achter de schermen gebeurt? Grindheim werd ook vanuit het niets gepresenteerd, topaankoop. Als Sulejmani weg wil dan heeft Heerenveen het volste recht om het onderste uit de kan te halen. Het heeft écht geen zin om nu al te stressen over Sulejmani. Als je met 2 weken extra onderhandelen er een half miljoen bij kan krijgen moet je dat altijd doen. Daar koopt Heerenveen gewoon een nieuwe Sulejmani voor. Als je ziet hoe ze bij Heerenveen met transfers omgaan heb ik er alle vertrouwen in dat dit goed komt.
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Inmiddels staat Heerenveen financieel zo sterk dat het vervangers kan kopen voor spelers daadwerkelijk vertrekken. Mocht een speler onerwacht toch blijven kan dat ook financieel gedragen worden en leidt het sPortief tot een meevaller (sterkere selectie).
SCH-4-LIVE
Selectiespeler

Bericht door SCH-4-LIVE »

Hoe zit het met de Olympische Selectie van Servië?

Gezien het feit dat hij één van de grootste talenten van dat land is lijkt het me logisch dat hij mee gaat. Als hij daar positief opvalt in een poule met Argentinië (met dispensatie vedettes), Ivoorkust en Australië dan zullen alle topclubs zich mengen in de strijd. Zie de taferelen met Jong-Oranje vorig jaar, wanneer je goed presteerd op dergelijke toernooien speel je je in de kijker.

Als hij mee gaat mist hij toch al de voorbereiding. Hopen dat hij daar opvalt en je ontvangt de echte hoofdprijs en ajax is kansloos....
SC Heerenveen: Grootse spitsen, ronde prijzen, hamsteren!!
forca hveen
Superster

Bericht door forca hveen »

Snap niet waarom mensen zich druk maken over een vervanger van sulejmani die de voorbereiding niet mee zou kunnen maken.
Heerenveen krijgt toch sowiezo een waardeloze voorbereiding met de OS en het EK. Hierdoor kan je toch niet vroeg beginnen met de volledige selectie. Waarom zou heerenveen moeten wachten tot sulejmani weg is voor ze een nieuwe speler kunnen kopen? Er is ook nog het geld van Alves wat geinvesteerd kan worden in een vervanger van sulejmani al voordat hij daadwerkelijk is verkocht want dat hij verkocht zal worden is ondertussen toch wel bijna zeker. Geer het bestuur groot gelijk dat ze hem niet meteen voor het eerste het beste bod verkopen! Ze hebben nu nog alle tijd dus waarom zouden ze hem nu al verkopen? Nu lijkt alleen ajax directe interesse te hebben maar wellicht dat er straks buitenlandse clubs ook belangstelling hebben en over ajax heen kunnen gaan bieden zodat de prijs flink op kan lopen.
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

Ik snap in totaliteit de paniek niet. Los van het EK of de OS. Elk jaar vetrekken er speler en raakt de meerderheid in paniek. En toch elk jaar is weer gebleken dat er totaal geen reden tot paniek nodig is.
Spijt heb je morgen maar!
Flying Frisian
Superster

Bericht door Flying Frisian »

Weet iemand waar Mickey afgelopen maandag was, ik heb hem gemist tijdens de festiviteiten in het centrum van Heerenveen, terwijl hij wel bij de wedstrijd aanwezig was.
Pierke
Bankzitter

Bericht door Pierke »

Flying Frisian schreef:Weet iemand waar Mickey afgelopen maandag was, ik heb hem gemist tijdens de festiviteiten in het centrum van Heerenveen, terwijl hij wel bij de wedstrijd aanwezig was.
heb hem gewoon zien lopen tussen het volk, weet niet of hij ook op het balkonnetje heeft gestaan, want toen was ik nog niet aanwezig....
Bûter, Brea en Griene Tsiis ....
Sulejmani
Jeugdspeler

Bericht door Sulejmani »

Chelseau heeft zich ook gemeld volgens de papieren versie van Sportweek. Miralem, veel succes met het in de slop raken van je carriere...
drika746
Superster

Bericht door drika746 »

Sulejmani schreef:Chelseau heeft zich ook gemeld volgens de papieren versie van Sportweek. Miralem, veel succes met het in de slop raken van je carriere...
Verkopen en terughuren 8)
TWR22
Superster

Bericht door TWR22 »

drika746 schreef: Verkopen en terughuren 8)
Dat zou wel een goede optie zijn! Want langer dan een jaar genieten we toch niet van m, krijgen we meer geld EN hij zal zich erg moeten bewijzen, anders stallen ze m gewoon nog een jaartje langer ... en hij komt niet bij de concurrentie.
100% achter Marco van Basten!
Pierke
Bankzitter

Bericht door Pierke »

TWR22 schreef:Dat zou wel een goede optie zijn! Want langer dan een jaar genieten we toch niet van m, krijgen we meer geld EN hij zal zich erg moeten bewijzen, anders stallen ze m gewoon nog een jaartje langer ... en hij komt niet bij de concurrentie.
en er zijn natuurlijk in een dergelijk geval geen andere clubs, die zo'n speler wel willen huren.... :erm: :roll:
Bûter, Brea en Griene Tsiis ....
drika746
Superster

Bericht door drika746 »

Misschien wel, maar deze constructie komt wel vaker voor. Dan zijn wij, als huidige werkgever, toch wel een belangrijke gegadigde. Het is niet goed voor een speler om 2 keer te verkassen. Je moet dit als onderdeel van de deal zien. Bij Chelsea pakt hij lang niet zoveel minuten en Heerenveen kan hem volgend seizoen zeer goed gebruiken.
pieterpieter
Selectiespeler

Bericht door pieterpieter »

Dit zal denk ik nooit gebeuren voor een grote transfersom. Immers, Sulejmani valt over 1.5 jaar onder het Webster-arrest. In het geval van deze deal zou Chelsea pas de beschikking over Sulejmani hebben over 1 jaar. Juist, het moment waar hij nog 0.5 jaar contract heeft vanwege het Webster-arrest. Gezien Sulejmani's contract (salaris) zal het tribunaal een transfersom van maximaal enkele tonnen vaststellen. Nee, er zijn 2 opties om voor Sulejmani veel geld te vangen: 1. Deze zomer verkopen, 2. Laten verlengen en later verkopen.
Klaas Pier
Invaller
Contacteer:

Bericht door Klaas Pier »

pieterpieter schreef:Dit zal denk ik nooit gebeuren voor een grote transfersom. Immers, Sulejmani valt over 1.5 jaar onder het Webster-arrest. In het geval van deze deal zou Chelsea pas de beschikking over Sulejmani hebben over 1 jaar. Juist, het moment waar hij nog 0.5 jaar contract heeft vanwege het Webster-arrest. Gezien Sulejmani's contract (salaris) zal het tribunaal een transfersom van maximaal enkele tonnen vaststellen.
Eh...? Tuurlijk niet, als Chelsea wacht tot over 1.5 jaar dan kan Mikki allang naar een andere club zijn. Ze zijn dus ook voor zo'n constructie vast bereid veel te betalen.
Royce_SCH
Wereldspeler

Bericht door Royce_SCH »

Verschil van 1, 5 miljoen tussen vraag en aanbod: 'Morgen opnieuw gesprek Ajax en Heerenveen over Sulejmani'
15-05-08
Insiders binnen Ajax melden ons dat vrijdag er een nieuw gesprek gepland staat tussen delegaties van Ajax en Heerenveen om de overgang van Sulejmani naar Ajax te bespreken. Ook inhoudelijk weet onze bron informatie te melden: Er zou vooralsnog een gat van zo'n 1,5 miljoen zitten tussen het bod van Ajax en de vraagprijs van Heerenveen: Ajax biedt 9,5 miljoen, Heerenveen vraagt 11 miljoen plus een deel van de opbrengst mocht Sulejmani tussentijds door Ajax voor een hoger bedrag verkocht worden.

Bron: ajaxf-side.nl
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
forca hveen
Superster

11 miljoen zou me wel beetje tegenvallen van heerenveenbestuur, heb gevoel dat ze wel meer kunnen vragen.
TWR22
Superster

Bericht door TWR22 »

19 jaar, 1 goed seizoen, en wat heeft ie gekost? Ik weet niet hoor ...

En met al dat gezeur van Webster arrest enzo mag je er blij mee zijn. Inderdaad meeprofiteren als ie doorverkocht wordt, dat is belangrijk.

En ondertussen gaat ie gewoon naar Ajax ... dit is al weken bezig.
100% achter Marco van Basten!
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

De hoogste opbrengst is in theorie te halen bij een buitenlandse club al kopen die vaak liever spelers die al bij Ajax of PSV hebben gespeeld.
pieterpieter
Selectiespeler

Hij heeft geloof ik 2 of 3 ton opleidingskosten gekost. Salaris zal wel ongeveer 2 ton geweest zijn. Maximum van 4 a 5 ton kosten dus. Betekent een rendement van 2000%, gebaseerd op een verkoop van 10 miljoen euro. Dit was zelfs in Zimbabwe een verantwoorde investering geweest ;). Al met al denk ik dat Heerenveen een bedrag van minstens 10 miljoen niet kan laten lopen. Ik zeg: die 10 miljoen pakken, zelfde constructie bij doorverkoop als bij Huntelaar.
forca hveen
Superster

Sulejmani niet onder het mes
Uitgegeven: 16 mei 2008 11:19
Laatst gewijzigd: 16 mei 2008 11:20

HEERENVEEN - Miralem Suljemani hoeft geen operatie aan zijn knie te ondergaan. Dat liet zijn club SC Heerenveen vrijdag weten. De knieblessure van de aanvaller moet met rust genezen. "In principe wordt er geen ingreep gedaan", aldus fysiotherapeut Erik ten Voorde.
ANP

De 19-jarige Sulejmani liep in de laatste thuiswedstrijd van de reguliere competitie tegen Excelsior (6-0) een knieblessure op. Uit een mri-scan bleek toen dat de aanvaller een klein scheurtje in de meniscus van zijn linkerknie had opgelopen.

Sulejmani moet zich eind mei weer in het ziekenhuis melden. Dat wordt bekeken of en in hoeverre de Serviër hersteld is. Sulejmani miste door zijn blessure de play-offs. Heerenveen verzekerde zich daarin van een plek in de UEFA Cup.
bron: nu.nl
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Geweldig, geen CL voor Ajax! :lol:

Nu zie ik Sulejmani daar niet heen gaan.
Onedayflyer
Basisspeler

Bericht door Onedayflyer »

Heerenveen rules schreef:Geweldig, geen CL voor Ajax! :lol:

Nu zie ik Sulejmani daar niet heen gaan.
Ik denk dat het salaris daar ook wel een erg grote rol speelt en dat dat juist een reden is om wel te gaan.
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
mitrita
Superster

Bericht door mitrita »

Huntelaar zal nu wel vertrekken.
Met dat geld is, is sulejmani zo gehaald.
Aardige is dat we er dan dubbel aan verdienen.
Tante H
Jeugdspeler

Bericht door Tante H »

Volgends mij was het al bekend dat huntelaar niet wegging bij Ajax.
Huntelaar wou sowieso nog 1 jaar met van basten werken.
Sulejmani zal waarschijnlijk inplaats van de vertrekkende Urzaiz komen. :|
mitrita
Superster

Bericht door mitrita »

gelezen op ajax -forum
waarschijnlijk niet al te serieus, maar toch....
De kans dat deze transfer nog doorgaat is niet groot. Ajax had afgelopen vrijdag reeds een akkoord met Heerenveen, maar liet een definitieve overgang afhangen van het wel of niet bereiken van de voorrondes CL, deze dus niet gehaald, dus helaas, schat de kansen heel laag in.Bronnen zijn betrouwbaar, bekend bij de mods.

Okay, mijn bron is Michel Breuer, voetballer bij SC Heerenveen, rugnummer 4, en al 11 jaar een goede vriend van me.
pieterpieter
Selectiespeler

mitrita schreef:gelezen op ajax -forum
waarschijnlijk niet al te serieus, maar toch....
Ik geloof er eerlijk gezegd vrij weinig van. De voorrondes van de Champions League zijn absoluut geen vetpot (vergeleken met minimaal de groepsfase) en ik geloof niet dat Ajax het hier van af laat hangen.
drika746
Superster

Bericht door drika746 »

alsof Breuer op de hoogte is van de haken en ogen rondom transfers van medespelers :lol:
Raider
Basisspeler

Bericht door Raider »

De spelers mogen van de club niet over eventuele transfers praten, dus het lijkt mij stug dat Breurer dit heeft gezegd
Plaats reactie