Miralem Sulejmani

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Lipton
Forumicoon

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door Lipton »

De Servyske revelaasje fan it ôfrûne fuotbalseizoen Miralem Sulejmani giet dochs net ûnder it mes. Yn de lêste kompetysjewedstriid tsjin Excelsior rekke de Hearrenfean-oanfaller blessearre oan de knibbel. Hy soe hjirfoar opereard wurde, mar yn oerlis tusken spiler, klub en medyske stêd is no keazen foar in 'konservative oanpak'.

Sulejmani krijt earst in pear wike rêst. Oer in moanne wurdt op 'e nij besjoen hoe't it liket mei de knibbel.
de krolse kater
Jeugdspeler

Bericht door de krolse kater »

verbeek moest het veld ruimen, want het bestuur van heerenveen wil kampioen worden. en dan denk je toch niet dat het zelfde bestuur dan het aller grootste talent aan een concurent zal verkopen, onzin dus..... of toch niet. beloofde het zelfde bestuur de seizoen kaarthouders niet een oefenwedstrijd voor sammie, als vergoeding voor het tussentijdsvertrek voor huntelaar en sammie. bij deze wedstrijd zouden alle seizoenkaarthouders vrij entree krijgen. niets dus.. dus. als dit bestuur roept "er is geen speler tekoop, met dit elftal gaan we de nieuwe competitie in". let dan maar op
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Even een reactie hierop, het bestuur heeft nooit maar dan ook nooit gezegd dat Verbeek weg moest omdat we kampioen moeten worden. Yme Kuiper heeft allen aangegeven dat het bestuur na 4 jaar iets anders wil en dat ze daarom niet met Verbeek doorgaan. Veel mensen geven hier nogal een andere draai aan.

De oefenwedstrijd is niet beloofd door Heerenveen maar is een onderdeel van de transfer van Samaras aan Manchester City. Manchester City komt hier een oefenwedstrijd spelen, en dat zou dan gebeuren binnen een bepaalde periode. (volgens mij is dit jaar het laatste jaar) Over de entreeprijzen van deze wedstrijd is nooit gesproken naar mijn weten.
Op naar het volgende seizoen....
Rumsas
Invaller

Bericht door Rumsas »

Om naar maar even in de geruchtenstroom te blijven omtrent Mikki; Jack van Gelder wist gister in zijn programma te melden dat Mikki binnen enkele dagen bevestigd zal worden bij Ajax. Ik weet natuurlijk dat Van Gelder 200% Ajaxied is, maar waar rook is is vuur.
Zolang er nog geen officieel bericht is, hou ik hoop dat Mikki volgend jaar nog in het Heerenveen shirt te bewonderen is, maar eerlijk gezegd houd ik mijn hart vast!
Willyfean
Invaller

Bericht door Willyfean »

Zelf ga ik ervan uit dat Mikki niet meer in H'veen speelt. De club is te stil hierom. Als hij al een nieuw opgewaardeerd contract had getekend was dit al lang met toeters en bellen gepresenteerd. Hoop uiteraard van niet maar denk dat ie weg is. :(
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Ik zie Sulejmani liever nu dan in Augustus vertrekken, ik denk overigens dat voor Sulejmani de keuze belangrijk is of Ajax CL gaat spelen of niet.
Overigens is het wel weer wat rustiger omtrend Sulejmani en Ajax.. Overigens kan Sulejmani wel door de Medische keuring komen met een knie blessure?
Skopperij
Forumicoon

Bericht door Skopperij »

Rumsas schreef:Om naar maar even in de geruchtenstroom te blijven omtrent Mikki; Jack van Gelder wist gister in zijn programma te melden dat Mikki binnen enkele dagen bevestigd zal worden bij Ajax. Ik weet natuurlijk dat Van Gelder 200% Ajaxied is, maar waar rook is is vuur.
Zolang er nog geen officieel bericht is, hou ik hoop dat Mikki volgend jaar nog in het Heerenveen shirt te bewonderen is, maar eerlijk gezegd houd ik mijn hart vast!
Laat Jack van Gelder nu net de enige zijn die er (bijna) nooit naast zit. Zijn inside-info klopt vrijwel altijd, zeker m.b.t. Ajax en alles wat daar speelt. Nou goed, als 'ie dan toch vertrekt zie ik dat liever nu dan in augustus. Nu maar hopen dat ze er een mooie deal uit hebben gesleept.
Rumsas
Invaller

Bericht door Rumsas »

Naar mijn mening kan ie met een knieblessure niet door een medische keuring komen.
Ik denk ook dat het risico nu te groot is om hem definitief over te nemen van Heerenveen. Kijk naar Roorda, die met de regelmaat van de klok geblesseerd is omdat hij in zijn jongere jaren een vrij zware blessure heeft gehad aan zijn knie. Ik denk dat Ajax die gok niet wil nemen.
Al met al zal het afwachten zijn, en ook ik heb liever dat ie morgen bevestigd wordt dan eind augustus of eind januari. Dit zijn de verkopen waar Heerenveen groot mee is geworden, en waar ze in de toekomst mee zullen groeien. Het verleden heeft al aangetoond dat voor iedere vertrekkende topspeler een minstens zo volwaardige vervanger voor aangetrokken zal worden...
BS
Wereldspeler

Bericht door BS »

Ik denk niet dat die blessure roet in het eten zal gooien hoor. Hij heeft zijn kruisbanden niet gescheurd ofzo.
BK2007
Forumicoon

Bericht door BK2007 »

Als het ervan af gaat hangen of Ajax CL gaat spelen volgend jaar, kunnen we maar beter duimen dat Twente gaat winnen...
Snap dat wel eigenlijk, wat heeft Ajax nou sportief meer te bieden, alleen CL maakt Ajax interessanter.
Maar goed ik ben van mening dat Mickey beter nog een seizoen bij ons kan blijven dan maakt die volgend jaar gewoon de stap naar een leuke club in een andere competitie.
Samen maken we de club sterk.
Theo
Wereldspeler

Bericht door Theo »

Sjeck leest natuurlijk ook de voetbalsites/kranten. Dit is oud nieuws.
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Als hij weggaat deze zomer dan liefst zo snel mogelijk. Niet weer een Alves soap, slecht voor de bloeddruk. :mrgreen: :mrgreen:
Gerrits
Selectiespeler

Bericht door Gerrits »

Heerenveen rules schreef:Als hij weggaat deze zomer dan liefst zo snel mogelijk. Niet weer een Alves soap, slecht voor de bloeddruk. :mrgreen: :mrgreen:

Dan heb je geluk, een Alves soap zal het zo ie zo niet worden :P

Ik zou het sulejmani ook kwalijk nemen, als hij na een seizoen al verkast. Laat hem maar lekker nog een jaartje blijven, kan hij dan altijd nog naar een topclub...
Boegyman (NL)
Wereldspeler

Re:

Bericht door Boegyman (NL) »

Gerrits schreef:Ik zou het sulejmani ook kwalijk nemen, als hij na een seizoen al verkast.
Zolang hij maar op een nette manier vertrekt neem ik hem niks kwalijk. Er zijn (bijna) geen clubvoetballers meer. Het zij zo.

Mikki heeft mij een seizoen lang doen genieten. Ik wens hem alle geluk en succes bij zijn nieuwe club. Het zal deze week wel bekend worden gemaakt.
Afbeelding
fcdinamo
Selectiespeler

Bericht door fcdinamo »

Persoonlijk vind ik dat veel mensen zich erg makkelijk neerleggen bij het vertrek van belangrijke spelers. Je wilt toch een keer doorgroeien en je bepalende spelers voor langer dan 1 seizoen behouden :?: :twisted:
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Rick
Wereldspeler

Bericht door Rick »

Iedereen baalt als Sulejmani weggaat, een feit blijft dat wij zeker weer 15 miljoen winst maken. Je kan van al dat geld leuke spelers kopen. Persoonlijk denk ik niet dat Sulejmani weggaat.
SUPER FRIES 23
Invaller

Bericht door SUPER FRIES 23 »

Volgend seizoen is hij alsnog 15milj. waard of misschien nog wel meer!!!
Waarom verkopen? Geef hem een flink salaris, dat geld haal je er een jaar later bij verkoop er weer uit!
pieterpieter
Selectiespeler

Bericht door pieterpieter »

SUPER FRIES 23 schreef:Volgend seizoen is hij alsnog 15milj. waard of misschien nog wel meer!!!
Waarom verkopen? Geef hem een flink salaris, dat geld haal je er een jaar later bij verkoop er weer uit!
Moet Sulejmani wel eerst bijtekenen. Dat zie ik niet zomaar gebeuren.
AllardP
Wereldspeler

Bericht door AllardP »

Mensen, wel even bij de les blijven.

1. Als Mikki weg wil, gaat hij natuurlijk onder geen enkele voorwaarde een nieuw contract tekenen.
2. Over 1,5 jaar valt Mikki onder het Webster-arrest. Hij mag dan weg voor een som die een tribunaal vaststelt. Dit geldt ook wanneer Heerenveen de eenzijdige optie licht (anders hadden we dat natuurlijk al lang gedaan!).
3. Hij is volgend jaar dus niet meer geld waard, omdat er dan nog maar 0,5 jaar voor de Webster-clausule zit.

Kortom: wil hij geen nieuw contract tekeken, dan hebben we geen keuze behalve nu te cashen!
oldtimer
Superster

Bericht door oldtimer »

Daar zou ik als bestuur dan maar voor gaan.
Hoe goed hij ook is, er zal nog even over hem worden nagesproken en dat was het dan.
Niemand is onvervangbaar ( vertelt een oude wijsheid heel terecht ).
JayT
Wereldspeler

Bericht door JayT »

je hebt er een gemengd gevoel bij...wat te doen...aan de ene kant kun je zeggen..ik heb der vrede mee en cashen, anderzijds is het toch een prachtige voetballer die hier nog zeker niet is uitgeleerd. Toekomst zal het uitwijzen. Zal wel prachtig zijn als deze jongen na 12 jaar en een dikke palmares (ik noem: SCH, *club*, Arsenal, Barcelona en Internazionale) terugkomt in het ALS om kampioen te worden :D
No offense, but....Defense! Defense!
SUPER FRIES 23
Invaller

'Bod Ajax op Sulejmani afgewezen'

SC Heerenveen heeft een eerste bod van Ajax op aanvaller Miralem Sulejmani afgewezen. Dat meldt De Telegraaf woensdag. De aanvaller van Servische komaf staat welwillend tegenover een overgang en de Amsterdamse club geniet zijn voorkeur.

"Heerenveen en Ajax zijn al enige tijd in onderhandeling over de transfersom en zullen er uitkomen", vertelde belangenbehartiger Jovica Radonjic eerder deze maand al in de ochtendkrant. "En als de clubs een deal hebben, is Miralem ook snel rond."

Volgens Radonjic heeft de Servische dribbelaar, die op 6 februari debuteerde als international tegen Wit-Rusland, zijn zinnen gezet op Ajax. "PSV en Feyenoord willen hem ook, maar die clubs zijn voor Miralem allebei geen optie. Voor een Servische jongen is Ajax de grote club van Nederland, de droom van elke speler."

Sulejmani ontwikkelde zich dit seizoen in Friesland tot de revelatie van de eredivisie. Hij maakte indruk met zijn spel en zijn productie van vijftien doelpunten en tien assists. Hij werd door de Johan Cruijff-Foundation als voetbaltalent van het jaar verkozen boven Luigi Bruins (Feyenoord) en Dirk Marcellis (PSV).
Gelukkig wijzen ze het bod af, maar goed ze zullen er wel uitkomen ... jammer ...
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Hoe kom jij erbij dat ze eruit komen? Dat is de wens van de zaakwaarnemer en van Ajax natuurlijk, maar ik geloof nog steeds niet dat Mickey naar Ajax gaat.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
SUPER FRIES 23
Invaller

Nou als hveen had gezegd dat ie neit te koop was zouden ze niet in onderhandeling gaan.
Als hveen in onderhandeling gaat betekent dat ze evt bereid zijn hem te verkopen (tegen een goed bod)!
Dus vandaar dat ik verwacht dat er wel uitkomen, Ajax doet bod, Hveen doet tegenbod en zo zullen ze wel steeds dichterbij elkaar komen qua prijs ...
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Ajax zal wel 3 miljoen ofzo geboden hebben. Net als met Huntelaar en Suarez beginnen ze met een fooi om vervolgens ergens half augustus toch 11 miljoen te betalen.
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Half augustus al en zonder arbitragezaak? Dat is niet zoals we Ajax kennen. Of zouden ze hun leven beteren nu Van Geel weg is. Ik vrees van niet. Dergelijk gedrag zit in de genen van Ajacieden (zie ook Van Basten). Ik denk da Heerenveen geen haast heeft, wetend dat half Europa op hem jaagt. De buitenlandse markt zal mindersnel op toerenkomen omdat de competities daar langer doorliepen/-lopen. De grote boost zal ook pas na het EK zijn, verwacht ik. Voor we diep in augustus zitten, weten wij noet hoe het met Mickey komt.
Baggerraartje
Wereldspeler

Bericht door Baggerraartje »

En dan moet heerenveen weer op zoek naar een vervanger...die dus weer de hele voorbereiding mist. Kost ons weer een hoop punten! Het bestuur leert het nooit! Als hij zonodig weg wil...verkoop hem dan en haal zo snel mogelijk nieuwe spelers. Eigenlijk moet je je selectie voordat de voorbereiding begint op peil hebben! Overal om ons heen (groningen, AZ, Feijenoord en vele anderen) zijn alweer met nieuwe spelers bezig. Bij heerenveen hoor je alleen wie er weg mogen en weg gaan! Ik snap die uitspraak van Verbeek dan ook niet dat er al een echte topsport cultuur heerst...zeker bij het bestuur nog niet helemaal doorgedrongen. Ben bang dat je Sulejmani weer 3 dagen voor de competitie als nog weer moet laten gaan!
Baggerraartje
Wereldspeler

Bericht door Baggerraartje »

Ane Lenstra schreef:Tuurlijk, verkoop hem direct in Mei voor 3 miljoen als er 1 club geinteresseerd is. We hebben nog bijna 4 maanden voor het einde van de transferdeadline, de competitie start op 30 augustus, 1 dag ervoor. We hebben tijd zat, en het bestuur wil het maximale uit de transfer halen. Wat is nu eigenlijk je punt?
Mijn punt is dat Ajax heus wel geinformeerd heeft naar de vraagprijs en natuurlijk gaan ze daar onder zitten! (doen wij ook als je bijv. een huis koopt...toch?)
Stel heerenveen vraagt 11 miljoen, denk je dat echt dat Ajax 3 miljoen gaat bieden?!?! Zo gek zijn ze daar nu ook weer niet.
Kan me voorstellen dat ze 8 miljoen bieden.
Dus denk ik dat je er wel uitkomt, dus onnodig rekken heeft dan geen zin lijkt mij...ook niet voor ons als supporters.
Caspar
Superster

Bericht door Caspar »

Baggerraartje schreef:Stel heerenveen vraagt 11 miljoen, denk je dat echt dat Ajax 3 miljoen gaat bieden?!?! Zo gek zijn ze daar nu ook weer niet.
Kan me voorstellen dat ze 8 miljoen bieden.
Ja, zo gaat dat wel. Riemer heeft eens verteld hoe het met Klaas Jan Huntelaar ging:
``Het tegenovergestelde van deze twee is onze voormalige spits Klaas Jan Huntelaar. Op goed moment komt hij bij me en zegt: ‘Voorzitter, ik ben hier nu een aantal seizoenen en wil graag hoger op.’ Die ambitie kon ik billijken. Hij speelde gewoon open kaart. Ik heb Klaas Jan wel verteld dat we een goeie prijs voor hem zouden vragen. ‘Da’s prima’, zei hij. Op goed moment meldde AJAX zich bij ons voor Huntelaar en bood 2 miljoen. Daar konden wij hard om lachen en gaven hen te kennen dat we toch écht 10 miljoen wilden hebben, voor onze goalgetter. Klaas Jan vatte het sportief op: ‘Volgend seizoen loop ik hier toch gratis de deur uit, dus hebben jullie groot gelijk…’ Veertien dagen later meldde men zich opnieuw en bood 4 miljoen. Ik heb ze daarop duidelijk gemaakt dat er onder de 10 miljoen niet viel te onderhandelen. Uiteindelijk zijn we een aantal weken verder op 9 miljoen uitgekomen en hebben bovendien bedongen dat SC Heerenveen bij een volgende transfer nog 1 miljoen overgema! akt kreeg, plús een leuk percentage van de transfersom. Zo werkt dat dus."
bron
Ladies and gentleman: We've got him!
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Het is wel weer stuitend om te zien hoe de randstedelijke media druk uit oefenen om hem naar een 'top'club te krijgen. Lekker vasthouden aan de hoofdprijs zou ik zeggen en zorgen dat je op tijd zijn mogelijke vervanger in huis hebt. Het saldo op de bank staat dat toe.
Plaats reactie