Miralem Sulejmani

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gekko
Forumicoon

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door Gekko »

Hij is beter maar hoeveel beter vraag ik mij af.
TWR22
Superster

Bericht door TWR22 »

Hij hoeft ook geen Messi te worden, die wordt vergeleken met een Maradonna.

Skopperij heeft gelijk: een Babel is minder dan Sulejmani bijvoorbeeld! Dat is gewoon zo. Als Sulejmani zo doorgaat, speelt ie na Ajax over 2, 3 jaar bij United, Real, Barca of Liverpool, dat nivo.
100% achter Marco van Basten!
TWR22
Superster

Bericht door TWR22 »

Sulejmani en Suarez hebben er aardig wat in liggen dit jaar...
AllardP
Wereldspeler

Bericht door AllardP »

Ane Lenstra schreef:Nou lekker. Heb je met Sulejmani en Suarez 2 linkerpoten, 2 buitenspelers. Wie gaat de ballen dan er in schieten als Huntelaar vertrekt?
Suarez is een rechtspoot, dat moet je toch wel zijn opgevallen in de afgelopen wedstrijden. Ajax heeft ook al een Argentijnse spits gehaald als vervanger van Huntelaar. De invulling van de voorhoede laat ik verder lekker aan MvB over. Het enige dat mij interesseert is dat we tot het uiterste gaan om Mikki te behouden of anders een Alves-achtig bedrag beuren. En stel a.u.b. een harde deadline voor vertrek, zodat we tijd hebben vervangers te halen.
Frisian4life
Wereldspeler

Bericht door Frisian4life »

Van Basten belde Sulejmani’
Uitgegeven: 6 mei 2008 9:54
Laatst gewijzigd: 6 mei 2008 9:54

AMSTERDAM – Het lijkt slechts een kwestie van tijd voordat Miralem Sulejmani een contract tekent bij Ajax. De middenvelder staat al geruime tijd in de belangstelling van de Amsterdammers en volgens De Pers belde Marco van Basten zondag zelfs al met de Serviër.

Sulejmani wordt gezien als een mogelijke vervanger van Edgar Davids. De huidige captain van de Amsterdammers heeft aangegeven dat hij hoogstwaarschijnlijk volgend seizoen niet verder gaat bij Ajax.

De beide clubs ontkennen echter in alle toonaarden dat ze in gesprek zijn over een overgang van de middenvelder naar Ajax. Ook de hoofdstedelingen zeggen dat ze Heerenveen nog niet officieel hebben benaderd voor de speler.

Lemic

Zondag beweerde Wilfred Genee in het programma RTL Voetbal Insite al dat zaakwaarnemer Lemic bezig was om Sulejmani bij Ajax te stallen. De nieuwe Ajax-trainer Van Basten wilde hier zondag in de uitzending echter niets over kwijt.

©NUsport
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Sulejmani wordt gezien als een mogelijke vervanger van Edgar Davids.
Hoe serieus moeten we dit artikel nemen? :lol:
Skopperij
Forumicoon

Bericht door Skopperij »

Niet heel serieus, als je nagaat dat Sulejmani alleen maar wat Oostblok-kreten kan brabbelen in de telefoon. :mrgreen:
TWR22
Superster

Bericht door TWR22 »

Niet als opvolger van Davids, wel als opvolger van The Hunter.

Ok dan stel ik voor - 10 mio EN Leonardo.
Skopperij
Forumicoon

Bericht door Skopperij »

Ik opteer voor 13mln zonder Leonardo. Voor 3mln Ruiz binnenvissen zodat Ajax over een jaar staat te jammeren dat ze Ruiz willen hebben.
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

De komst van Leonardo is alleen leuk voor Ten Voorde en Wiersma. Ik mag toch hopen dat onze lat voor transfers wat hoger ligt.
TWR22
Superster

Bericht door TWR22 »

Duidelijk is dat als Sulejmani gaat, we iemand moeten halen! Henrique is er nog lang niet, die is te traag, te lomp en moet zich nog ontwikkelen hoor, maar daar winnen we de prijzen niet mee volgend jaar.

Daniel de Ridder, die Ruiz (ik ken m niet hoor), een type Berg, gewoon een GOEIE die zich al bewezen heeft! Waarvan we weten dat ie gaat scoren en dat mag best eens een keertje 5, 6 miljoen kosten vind ik.
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

TWR we winnen volgend jaar echt geen prijzen, en met geld smijten heeft al helemaal geen zin. Trouwens wel raar dat je Henrique niet goed genoeg vind en vervolgens met De Ridder aan komt zetten, die jonge is namelijk wel 2 klassen minder dan Henrique. We kunnen beter een paar soliede backs halen.
Op naar het volgende seizoen....
Caspar
Superster

Bericht door Caspar »

Dit is niet het topic voor vervangers van Mickey :!:

Bovendien, er is nog helemaal geen concrete interesse. Laten we niet te hard van stapel lopen en ons baseren op feiten in plaats van 'telfoontjes'. Ik verwacht nog steeds een bericht dat zijn contract met een paar jaar verlengd is tegen een mooi salaris.
Ladies and gentleman: We've got him!
SUPER FRIES 23
Invaller

Bericht door SUPER FRIES 23 »

Feyenoord praat met Sulejmani
Feyenoord lijkt de beste papieren te hebben om Miralem Sulejmani binnen te halen. De aanvaller van sc Heerenveen sprak maandag met de clubleiding van de Rotterdammers, weet VoetbalPrimeur uit betrouwbare bron.

Sulejmani bevond zich samen met zijn zaakwaarnemer in het Rotterdamse, waar hij met enkele vertegenwoordigers van Feyenoord sprak over een transfer. Niet duidelijk is in welk stadium de onderhandelingen zich inmiddels bevinden. De Friezen staan open voor een vertrek van het talent, maar eisen wel ruim tien miljoen euro als vergoeding.

Opvallend genoeg liet Sulejmani eerder nog weten een transfer naar Feyenoord niet te zien zitten, aangezien hij jaarlijks voor de prijzen wil spelen. Die houding lijkt nu dus echter veranderd, gezien de onderhandelingen. Voordeel voor de jonge aanvaller is het feit dat huidig Heerenveen-coach Gertjan Verbeek volgend seizoen trainer is in De Kuip.

De 19-jarige Serviër maakte dit seizoen veel indruk bij Heerenveen, waar hij om Gerald Sibon heen speelde. Sulejmani pakte zijn kans toen Afonso Alves vertrok, en kwam in 34 competitieduels tot vijftien doelpunten. Dat leverde hem de interesse van onder meer Ajax, PSV, Chelsea, Real Madrid en dus Feyenoord op.
Het ene moment is het bijna zeker dat ie naar Ajax, dan weer naar F'noord ..... ik moet het nog zien, maar de kans dat ie echt weggaat is dus wel heel erg groot! Jammer
Squerrel
Superster
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Ane Lenstra schreef:Micky was gister gewoon aanwezig op MSN. (en dat is wel zijn msn, heb uiteraard gechecked) In Rotterdam zeker? :roll:
Geen van alle verhalen klopt. Hij was niet in Rotterdam, en hij heeft niet gebeld met van Basten.
En dat kun je allemaal zien op msn, super zeg. Kan ik dat ook krijgen? :?
Bedankt Torcida:-)
Theo
Wereldspeler

Bericht door Theo »

Van Basten belt met Sulejmani, Feyenoord praat met Sulejmani... uuuhm PSV faxt morgen met Sulejmani. AZ stuurt Sulejmani sms'jes. HSV stuurt een brief naar Sulejmani.
Baggerraartje
Wereldspeler

Bericht door Baggerraartje »

Waar rook is is vuur!! Nu zou juist een man als kuiper naar buiten moeten treden en vertellen hoe de stand van zaken is! Maar dat heb ik in een ander topic al eens aangegeven!
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Zie je het voor je:

Kuiper: "Bod Ajax is hoog genoeg maar we proberen een miljoen meer te krijgen".

Directeur Yme Kuiper heeft op de clubsite uiteengezet hoe de status is rondom sterspeler Sulejmani. Daarin geeft hij aan dat er is gebeld door Atletico Madrid, Chelsea,Mancester United, Zenith St Petersburg en Bayern München. Emails heeft hij ontvangen van Fiorentina, HSV, Blackburn Rovers, Everton en Liverpool. Een telegram is ontvangen van Stade Reims, een topclub in Frankrijk in de zestiger jaren. Tijdens een weekend weg in Duitsland heeft de eigenaar van Hoffenheim, een tweede Bundesligaclub met promotiekansen, een beschreven bierviltje overhandigd aan Kuiper met daarop de vraag: Können wir Sturemani kaufen? Terloops heeft Ajax rondom de tweede play-offwedstrijd een bod uitgebracht van 12 miljoen euro. Hoewel Kuiper aangeeft dit bedrag voldoende te vinden wil hij toch proberen een miljoen extra te krijgen voor de Servische hazewindhond. Hij verwacht echter niet dat Ajax verder wil gaan dan dit bod waarin ook een percentage van 25% van de meeropbrengst bij doorverkoop is opgenomen en een seizoenkaart van Ajax voor de jongste zoon van Kuiper.
forca hveen
Superster

Bericht door forca hveen »

Ik verwacht dat er nog vele geruchten zullen komen rondom sulejmani en dat het meerendeel hiervan niet waar is. Zodra er een transfer rond is met sulejmani zal het op de off site komen te staan, denk dat het bestuur zich verder stil zal houden.
Wat hebben wij er eigenlijk aan om te weten wie er belangstelling hebben? Enige wat echt telt is waar hij volgend seizoen speelt.
sonnema
Selectiespeler

Bericht door sonnema »

Hahaha, heerlijke humor, gekko
Ik denk dat je inderdaad het beste op die manier met al die onzin berichten om kunt gaan.
Onzin met (kostelijke) onzin bestrijden.
Waarschijnlijk neemt soccernews het ook nog zo over...
Baggerraartje
Wereldspeler

Je zou hem ook kunnen proberen voor de club te behouden! Helaas de meeste supporters willen geld zien! (net of ze zelf een aandeel krijgen!) Of ze vinden het geweldig dat hij naar Ajax gaat! Toch een teken dat Heerenveen goed bezig is met talenten!
DAAROM wordt Heerenveen NOOIT een topclub! We zijn veel te onderdanig en te happig op grote bedragen! We blijven altijd een kruideniersclub (zoals van der Velde het liefst wilde)! Het is mij om het even...!
Ik begrijp daarom ook niet waarom iedereen zo idioot reageert naar de verloren wedstrijden tegen Ajax! We willen toch geen topclub zijn...dus laat ajax dan lekker winnen en Sulejmani kopen!
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Jaha, met die 20 miljoen van Alves gaan wij zeker ook helemaal niks doen?
Denk je nou echt dat een 19 jarige aanvaller niet te vervangen is?
Heerenveen word juist door zulke bedragen een topclub omdat wij met zulke bedrage hele leuke dingen kunnen doen.
Maar Sulejmani is gewoon een geweldige speler, ook omdat hij zo all-round is en een redelijk scorend vermogen heeft, maar uiteindelijk scoorde hij "maar" 3 doelpunten meer dan Den Ouden. :wink:
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Is het in het verleden gebleken dat we zoveel beter zijn geworden van al dat geld van transfers? We spelen al jaren om en nabij plaats 5. Als al dat geld ons zo veel beter zou maken zouden we clubs als NAC en Twente wel achter ons laten.

We worden pas beter als we zo nu en dan een toptransfer maken en niet steeds weer. Het geld van Alves is voldoende om leuke spelers te halen en het is niet nodig Sulejmani te verkopen. Bradley zal ook wel vertrekken (3 miljoen???) dus dan hebben we genoeg om te investeren.
Baggerraartje
Wereldspeler

Als we nu steeds beter worden van al...dat geld, waarom eindigen we dan al jaren rond plaats 5 of 7 (zie ranglijsten vanaf`93)
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

De vraag is of je transferopbrengsten moet besteden aan aankopen van pak 'm beet 2 miljoen en meer. Het rare is dat m.u.v. Alves aankopen in die categorie (Selakovic, Matusiak, Friend) ons minder sportief genoegen hebben gebracht dan die uit de goedkopere categorie (Bradley, Mickey en al die Scandinavische talenten). In de categorie boven vier miljoen zitten veelal spelers die hogere ambities hebben.
FC Drogeham
Basisspeler

Bericht door FC Drogeham »

Als we nu steeds beter worden van al...dat geld, waarom eindigen we dan al jaren rond plaats 5 of 7 (zie ranglijsten vanaf`93)
Omdat de top drie met veel hogeren begrotingen werkt dan wij.
Pierke
Bankzitter

Bericht door Pierke »

maar met al deze transfer opbrengsten moet het toch mogelijk zijn om je begroting op te waarderen :?:
Bûter, Brea en Griene Tsiis ....
Caspar
Superster

Bericht door Caspar »

En dat is ook gebeurd. De 'organisatie' en alles daaromheen wat er nu staat was er niet geweest zonder de grote transfers uit het verleden.

En meteen maar een dikke streep onder deze discussie omdat we een flink eind afdwalen van Miralem Sulejmani. Als iemand verder wil discussieren over transfers en de opbrengsten moet er een ander topic gezocht of aangemaakt worden.
Ladies and gentleman: We've got him!
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Ik meende dat het intussen verboden was nog langer berichten te plaatsen van hele vage bronnen zoals voetbalzone en voetbalmax....
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
BS
Wereldspeler

Bericht door BS »

Venderwel schreef:Ik meende dat het intussen verboden was nog langer berichten te plaatsen van hele vage bronnen zoals voetbalzone en voetbalmax....
Wat mij betreft wel in ieder geval. Wat een onzin zijn deze berichten zeg.
Plaats reactie