Ja, die 10 jaar eredivisie van SCH weegt idd wel op tegen het verleden van FCG. Laat me toch niet lachen man. Op dit moment doet SCH het zeker goed, en zijn zij op dit moment beter (in het veld althansJoao Batista schreef:volgens mij gaat het om trots van het noorden vooral om hetgene wat de club gepresteerd heeft en de uitstraling van de club.

Natuurlijk is dat voor supporters wel relevant. Je hebt een band met je club, wat resulteert in beleving, waardoor er een bepaalde sfeer ontstaat. Jij kijkt blijkbaar liever naar cijfertjes...Joao Batista schreef:"wij hebben meer sfeer" is gewoon volkomen irrelefant
Dan was je een van de weinigen. En je mag mij aanwijzen waar ik roep dat het Oosterpark in dat rijtje past, en dat de sfeer werkelijk overweldigend is. Leuk dat je mijn naam even aanhaalt hoor, en je mij blijkbaar geen gemiddelde Groninger vind (ik voel me vereerd hoor NOT) maar hou je dan wel even bij de juiste feiten en uitspraken. Jij legt mij woorden in de mond die ik niet gezegd heb en ook niet zal zeggen. Tot zover die tamelijke objectiviteit van je.Joao Batista schreef:ik ben zelf bij de vorige FCG - Ajax in het Oosterpark geweest en het is daar echt niet een tweede Kuip, Nou Camp, Westfalen stadion of Ali sami Yen- ,die sfeer is helemaal niet zo overweldigend als de gemiddelde Groninger voordoet of Harris doet beweren...
Ow, tis gewoon je hobby om de zogenaamde objectieve ajaks-toeschouwer uit te hangen op andere forums? Nou, enorm bedankt voor je zwaarwegende mening.Joao Batista schreef:ik ben wel eens eerder bij het NEC forum geweest een ook daar heb ik gezegt dat NEC een leukere en betere club is, net als bv RKC t.o.v RBC.....

Ik geef je nog even een mooie overpeinzing mee (Tubbie, oogjes dicht

groetjes uit GroningenWat vinden we van Ajakz?
Ajakz is arrogantie. De club is arrogant en de supporters zijn arrogant. Maar veel reden om arrogant te zijn hebben de Ajakz-gloryhunters niet, want voetballen in een lelijke betonbak waar geen enkel grassprietje kan groeien en waar alleen successupporters zich nog op hun gemak voelen, zijn nou niet echt zaken waar wij jaloers op zijn. En door naar Beursplein 5 te gaan, heeft Ajakz defintief de status voetbalclub achter zich gelaten. Miljoenenverliezen en forse naheffingen zijn opeens belangrijker dan wat er op het veld gebeurt. Ze noemen zichzelf (kut)joden en ze staan op hun achterste benen als hun uitsupporters ergens benadeeld dreigen te worden, maar behandelen uitsupporters van andere clubs in de ArenA nog veel schandaliger. Men vraagt zelfs parkeergeld voor de bussen van spelers (!) en supporters. Om de gaten in de begroting te dichten zeker? Erg schijnheilig en arrogant volk kortom, en daar houden wij niet zo van.