26-08-2003: Villarreal-sc Heerenveen (0-0, Intertoto)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Wereldspeler
Helemaal met Jelle eens.
De instelling was bij de meeste spelers weer fout en Foppe kan ze niet stimuleren om er vol voor te gaan. Zouden spelers zoals Vayrinen zich niet kapot ergeren aan sommige andere spelers? En dan noem ik vooral Selakovic. Wat een ergernis die vent zeg. Die zet echt geen stap vooruit, probeert zijn man niet voorbij te komen en toont totaal geen vechtlust. Ik snap dan ook niet waarom Foppe Selakovic niet eens slachtoffert ipv Denneboom. Maar ook Kolk was een drama. Maar dat is een terugkerend fenomeen. En praat alsjeblieft niet over wedstrijdritme. Dat bestaat niet. Ook Knopper is er nog lang niet. Je kunt nu steeds zien dat we Jensen, maar vooral De Jong, wel missen. Een man die de lijnen uitzetten en de verbinding is tussen de aanval en de verdediging. Er komt namelijk geen bal aan bij de spitsen.
De instelling was bij de meeste spelers weer fout en Foppe kan ze niet stimuleren om er vol voor te gaan. Zouden spelers zoals Vayrinen zich niet kapot ergeren aan sommige andere spelers? En dan noem ik vooral Selakovic. Wat een ergernis die vent zeg. Die zet echt geen stap vooruit, probeert zijn man niet voorbij te komen en toont totaal geen vechtlust. Ik snap dan ook niet waarom Foppe Selakovic niet eens slachtoffert ipv Denneboom. Maar ook Kolk was een drama. Maar dat is een terugkerend fenomeen. En praat alsjeblieft niet over wedstrijdritme. Dat bestaat niet. Ook Knopper is er nog lang niet. Je kunt nu steeds zien dat we Jensen, maar vooral De Jong, wel missen. Een man die de lijnen uitzetten en de verbinding is tussen de aanval en de verdediging. Er komt namelijk geen bal aan bij de spitsen.
-
- Selectiespeler
-
- Wereldspeler
Tja en dan lees ik net het Friesch Dagblad (zie internet) en dan Foppe is uiterst tevreden. Ze hebben goed gespeeld en Foppe is vooral tevreden omdat ze er vol voor zijn gagaan! Zeker een andere wedstrijd gezien. De laatste 20 minuten gooi je toch gewoon Hooiveld of Hanson erbij in de spits en ga je alles of niets spelen, pompen die ballen! Foppe de Haan u kunt wel gaan!
-
- Bankzitter
-
- Basisspeler
Sela had net een tik gekregen, en moest vervangen worden. Speelde niet echt sterk, net als Kolk. Het verschil is echter dat Sela wel wil en Kolk bij balverlies niet meeverdedigd(tot onze grote ergernis!) Iemand had het over of Vayrynen zich niet eens ergerde.... Dacht ik ook en hop, diep in de 2e helft was hij niet echt blij toen Kolk niets met een bal van Mika deed.
Hooiveld is normaal verdediger, dan krijg je dat.Hooiveld als invaller viel me zwaar tegen, hijkwam echt onwennig over.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
-
- Superster
- Contacteer:
Beetje snel geoordeeld. Sella zat er compleet doorheen. Daar kwam al niet zoveel goeds meer van. Hoewel de temperatuur al een behoorlijk aantal graden gedaald was, was het nog steeds zeer benauwd.Arie de Boer schreef:Mee eens!
Als je Hooiveld wisseld voor Selakovic in een wedstrijd waar je moet scoren, mag je van mij wel gaan....
Net terug thuis. De groep reizigers was wel leuk eigenlijk. Een mengeling tussen sponsors en reguliere fans. (ik durf het woord "echte" niet in de mond te nemen. Bovendien doe je daarmee de sponsors tekort.) De heenreis was meteen al raak. Een welbekende fan, Joop "Gonzo" Braakhekke, had meteen al bijna ruzie met het vliegtuig voedsel. We kregen pasta met saus en spinazie (trouwens een lekkere combinatie) en daarbij een stuk kwark als toetje. Gonzo dacht dat het boter was maar kwam er net op tijd achter... Pasta met kwark.... !
Wéér uit!!!!
-
- Selectiespeler
-
- Wereldspeler
Hoe kom je daarbij? Als ik nou nog kon concluderen dat hij er wel voor streed, dan nam ik hem niks kwalijk. Maar er komt niks, maar dan ook hélemaal niks uit. Ik heb het helemaal gehad met hem. Schop onder zijn reet en eerst maar een andere speler de kans geven. Barsom bijvoorbeeld. Of wat mij betreft Van Eijck.Het verschil is echter dat Sela wel wil
-
- Nieuw talent
Ik vindt het wel goed dat er toch nog een paar "jonkies" (Fledderus, Hooiveld) in zijn gekomen, hebben die ook wat ervaring opgedaan enne............ Nu kunnen we ons volledig op de competitie richten enne misschien dit jaar direct uefa cup voetbal halen (wel een beetje positief bekijken

SC Heerenveen, Superfriezen
-
- Basisspeler
Sela probeerde iig nog ballen te pakken die hij kwijt was, terwijl Santi zijn man lekker liet lopen, dát was het verschil. Alleen voetballend was het niet.roelof de vries schreef: Hoe kom je daarbij? Als ik nou nog kon concluderen dat hij er wel voor streed, dan nam ik hem niks kwalijk. Maar er komt niks, maar dan ook hélemaal niks uit.
-
- Nieuw talent
Tjongejonge wat een zeikerds allemaal,
ik vond het gewoon leuk om 'Ons' Heerenveen in europees verband op tv te zien en heb genoten.
De wedstrijd was saai, maar saaie wedstrijden kunnen wel leuk zien.
Kijk maar naar inter-AC vorig seizoen
En met zo'n gehavend elftal wederom de 0 houden is toch ook iets positiefs.
ik vond het gewoon leuk om 'Ons' Heerenveen in europees verband op tv te zien en heb genoten.
De wedstrijd was saai, maar saaie wedstrijden kunnen wel leuk zien.
Kijk maar naar inter-AC vorig seizoen
En met zo'n gehavend elftal wederom de 0 houden is toch ook iets positiefs.
-
- Wereldspeler
Om je kapot voor te schamen toch!
Ik ben helemaal niet blij dat ik 'ons Heerenveen' (jeuk, jeuk) zo 'Europees' voetbal heb zien spelen. Je gaat zo toch af als een gieter. Verliezen van Villareal is geen schande, maar dat moet dan wel strijdend gaan. En als je dan zo'n Foppe na de wedstrijd ook nog eens hoort praten, dan schaam ik me helemaal kapot.
En met zo'n elftal de nul houden is helemaal niet knap. Ik had liever 3-0 verloren in de laatste minuten dan zo 0-0 gespeeld.
En Inter-AC was ook niet leuk hoor.
Ik ben helemaal niet blij dat ik 'ons Heerenveen' (jeuk, jeuk) zo 'Europees' voetbal heb zien spelen. Je gaat zo toch af als een gieter. Verliezen van Villareal is geen schande, maar dat moet dan wel strijdend gaan. En als je dan zo'n Foppe na de wedstrijd ook nog eens hoort praten, dan schaam ik me helemaal kapot.
En met zo'n elftal de nul houden is helemaal niet knap. Ik had liever 3-0 verloren in de laatste minuten dan zo 0-0 gespeeld.
En Inter-AC was ook niet leuk hoor.
-
- Wereldspeler
- Contacteer:
- Arnoud
- Wereldspeler
't Is duidelijk dat je er niet bij geweest bent Roelof, dan zou je anders praten. Je hebt het moeten hebben van de televisiebeelden, die, zoals bekend, onvolledig zijn en van het verslag van een saaie reporter die in een saai hotel (???) verbleef.
De omstandigheden in Vila-Real waren slopend en de ploeg heeft zich op een enkele uitzondering na (Kolk en in mindere mate ook Knopper) goed gehouden. OK, we hadden wellicht een beter resultaat kunnen halen, maar dat had al in de thuiswedstrijd moeten gebeuren. En afgegaan zijn we gisteren al he-le-maal niet !
Je begint een beetje als Derksen te schrijven - probeer eens een beetje positief over onze eigen scH te zijn.
De omstandigheden in Vila-Real waren slopend en de ploeg heeft zich op een enkele uitzondering na (Kolk en in mindere mate ook Knopper) goed gehouden. OK, we hadden wellicht een beter resultaat kunnen halen, maar dat had al in de thuiswedstrijd moeten gebeuren. En afgegaan zijn we gisteren al he-le-maal niet !
Je begint een beetje als Derksen te schrijven - probeer eens een beetje positief over onze eigen scH te zijn.
-
- Invaller
Op zich is de 0-0 niet eens zo'n slecht resultaat, maar als je naar de beleving van de meeste spelers zag dan hadden ze zich voor de wedstrijd al verzoend met de uitschakeling. Alleen Hanson,Seip,Mika en Samaras gaven mij nog het gevoel dat ze er in geloofden. Vooral Samaras ging voorop in de strijd, helaas was hij vaak ongelukkig in zijn acties. De meest tegenvallende speler vond ik Knopper (voor de 5e keer op rij). Die straalt momenteel helemaal niets uit en bijna geen enkele actie wil lukken. En zolang hij niet presteert is de afwezigheid van John de Jong een groot gemis.
Maar het komt allemaal wel weer goed....
Maar het komt allemaal wel weer goed....

-
- Erelid
Hou toch op zeg - jij moet juist van ons horen hoe het was. Op tv zie je het beter. In de ogen van tv-kijkend Nederland zijn we zeker wel afgegaan.Arnoud schreef:'t Is duidelijk dat je er niet bij geweest bent Roelof, dan zou je anders praten. Je hebt het moeten hebben van de televisiebeelden, die, zoals bekend, onvolledig zijn en van het verslag van een saaie reporter die in een saai hotel (???) verbleef.
Je hebt je zand in de ogen laten strooien. Voetballend was het misschien nog tot daaraan toe, al werd er bij tijd en wijle op hilarische wij ze maar balverlies geleden. Maar de strijdlust was er niet - nergens niet - totaal lam - en dat in zo'n wedstrijd. Ik neem het altijd voor heerenveen op maar op ons eigen forum zeg ik het zoals het is. Vonk met zijn domme gele kaart en de rest deed maar wat. Dat is de waarheid Arnoud.
Ik hoop dat je een leuke reis hebt gehad maar zeg niet net als Foppe dat het heel redelijk was en dat we er wat van geleerd hebben. We hebben gvd Europees voetbal laten liggen en daar ben ik erg pissed over.
-
- Invaller
-
- Nieuw talent
Europees voetbal laten liggen gister? Volgens mij hadden we dat twee weken geleden thuis al. Gister zat er echt niet meer in. Okay, Foppe had best eerder alles of niets kunnen spelen, maar dan waren we echt in een mes gelopen. Zij zetten 1x aan, en hebben gelijk een wereld kans uit counter (hakje Andersson).
Hebben toch ook wel kansen gehad, Kolk (ga anders eerst effe die bal aannemen
) Samaras. Als ( maar die telt niet) die er in gaat kun je gaan pompen. Maar ja, nu alles maar op competitie. Alleen mag vrijdag Knopper er wel uit, Mika 1 doorschuiven en dan radomski daar weer achter, laat de verdediging maar zo staan.
Hebben toch ook wel kansen gehad, Kolk (ga anders eerst effe die bal aannemen

-
- Superster
- Contacteer:
- the rockII
- Selectiespeler
Heerenveen en europees voetbal...het blijft iets wat schijnbaar niet klikt. Met alle respect voor Foppe, maar op europees gebied ben ik erg benieuwd naar de resultaten met de opvolger.
Heerenveen speelde erg houterig. Die spanjaarden speelden erg verdedigend en dan zul je wat meer moeten bewegen. Er was veel te weinig durf. Er werd gesproken van een slotoffensief in het laatste half uur...is dat een slotoffensief?? Op dat moment werd er redelijk normaal gespeeld. Er is nooit een groot offensief geweest. En dat is jammer, want Heerenveen was al afgeschreven en kon met de nodige durf nog best wat berijken. Sibon werd zeer zeker gemist.
Erg slecht was het nu ook weer niet, maar laf was het zeker.
Heerenveen speelde erg houterig. Die spanjaarden speelden erg verdedigend en dan zul je wat meer moeten bewegen. Er was veel te weinig durf. Er werd gesproken van een slotoffensief in het laatste half uur...is dat een slotoffensief?? Op dat moment werd er redelijk normaal gespeeld. Er is nooit een groot offensief geweest. En dat is jammer, want Heerenveen was al afgeschreven en kon met de nodige durf nog best wat berijken. Sibon werd zeer zeker gemist.
Erg slecht was het nu ook weer niet, maar laf was het zeker.
-
- Bankzitter
-
- Superster
- Contacteer:
Die heeft inderdaad Venema uit de basis gespeeld. Achterin staat het allemaal sowieso als een huis. Eindelijk een muur van verdedigers die over lijken gaat. Zijn gele kaart was een beetje knullig. Had hij die bal de tribune ingerost was er niets aan de hand geweest. hij probeerde het verdedigend op te lossen en hierd daarbij een speler vast. Terechte gele kaart.Jaap F. schreef: Waarom hoor ik niemand over Bakatti? Die jongen groeit met de week.
Verder puik gespeeld.
Seip was ook zo iemand die zijn finest hour beleefde. José Mari aan de ketting leggen en na diens wissel Sonny Anderson tegenover zich te krijgen en toch bijna geen kansen weggeven. Erg goed gedaan.
Wéér uit!!!!
-
- Basisspeler
Kunnen jullie op je schermpje zien of de buitens al dan niet achter de opkomende backs aangaan?
Wel geinig: De mensen die er waren delen de mening van de staf en waren tevreden met de verdediging en het middenveld en de mentaliteit bij velen. De mensen achter de kast hebben een geheel andere mening.
Wel geinig: De mensen die er waren delen de mening van de staf en waren tevreden met de verdediging en het middenveld en de mentaliteit bij velen. De mensen achter de kast hebben een geheel andere mening.
Laatst gewijzigd door Heert-Jan op 28-08-2003 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.