13-09-2003: sc Heerenveen-FC Groningen (1-0)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Bankzitter
Tja het lijkt er op dat Groningen uit en thuis nog 2 aparte werelden zijn vandaar dat de uitslag wel eens groot uit zou kunnen vallen.
Helaas denk ik dat dit na vorige week niet het geval zal zijn groningen zal heel compact en defensief spelen waardoor ik denk dat het een magere overwinning word. 1-0.
Helaas denk ik dat dit na vorige week niet het geval zal zijn groningen zal heel compact en defensief spelen waardoor ik denk dat het een magere overwinning word. 1-0.
-
- Jeugdspeler
- bigbear
- Invaller
Dit wordt een nette 3-0.
Vorig jaar was trouwens mij wat te spannend, Groningen helemaal zoek gespeeld, de winnende pas in de laatste minuut. Ik hoop dat die neppers die toen de goal gemist hebben (want al weg) er dit jaar niet bij zijn.
Nog een tip voor mensen die vooraan in een vak zitten. GA STAAN bij kansen en veel sfeer, dan moet de rest ook in de benen. Dit geeft Heerenveen veel passie en kracht.
Ik vond dit echt fantastisch tegen Feijenoord.
Vorig jaar was trouwens mij wat te spannend, Groningen helemaal zoek gespeeld, de winnende pas in de laatste minuut. Ik hoop dat die neppers die toen de goal gemist hebben (want al weg) er dit jaar niet bij zijn.
Nog een tip voor mensen die vooraan in een vak zitten. GA STAAN bij kansen en veel sfeer, dan moet de rest ook in de benen. Dit geeft Heerenveen veel passie en kracht.
Ik vond dit echt fantastisch tegen Feijenoord.
Wanneer krijgen we onze identiteit terug?
-
- Superster
Van mijn part scheld je iedereen de huid vol. Maar ik lees zo vaak het commentaar dat er onzinnige antwoorden worden gegeven. En dit topic gaat volgens mij over Sc H - Fc G. en stond er niet zoiets als : wat denken jullie??michel schreef: Ok iedereen verder de mondjes dicht!!
Sander heeft al bepaald dat voetbal alleen om de cijfertjes gaat.
Maar goed, als je wilt go your gong.
- michel
- Wereldspeler
sch-fcg gaat al een tijdje over meer dan alleen de uitslag van de wedstrijd, zeker gezien
het gehakketak tussen de supporters in verschillende subfora (?). Mooi toch dat er nu
1 duidelijk afgescheiden onderwerp is hiervoor, als mensen willen schelden laat ze het
dan in ieder geval hier doen (kan me trouwens niet heugen dat ik heb lopen schelden, dus
ik neem aan dat dat niet tegen mij bedoeld was).
het gehakketak tussen de supporters in verschillende subfora (?). Mooi toch dat er nu
1 duidelijk afgescheiden onderwerp is hiervoor, als mensen willen schelden laat ze het
dan in ieder geval hier doen (kan me trouwens niet heugen dat ik heb lopen schelden, dus
ik neem aan dat dat niet tegen mij bedoeld was).
-
- Bankzitter
- Contacteer:
Beste mensen,
Het lijkt mij duidelijk dat wij normaal gesproken van Groningen gaan winnnen.
Helemaal wanneer de selectie weer compleet is verwacht ik geen problemen. Maar inderdaad, eerst maar eens naar Tilburg; die lui zullen wel getergd aan de start komen na die afdroging bij PSV.....
(Lurling, misschien een goed alternatief op links?
)
Het beste maar weer.
Het lijkt mij duidelijk dat wij normaal gesproken van Groningen gaan winnnen.
Helemaal wanneer de selectie weer compleet is verwacht ik geen problemen. Maar inderdaad, eerst maar eens naar Tilburg; die lui zullen wel getergd aan de start komen na die afdroging bij PSV.....
(Lurling, misschien een goed alternatief op links?

Het beste maar weer.
Petter Hansson, rots in de branding.
-
- Basisspeler
-
- Invaller
Wederom moet ik vertellen dat dit China is en dat men in Twente het ook aardig doet.Heert-Jan schreef:(waar ze misschien het buskruit wel uitgevonden hebben)
Hadden ze in Joure niet het tabak uitgevonden of wat dat geen zuivere koffie? Het is te hopen dat jullie niet de sigaar zijn bij W II,Heert jan.
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
- michel
- Wereldspeler
Galaxy schreef: Wederom moet ik vertellen dat dit China is en dat men in Twente het ook aardig doet.
Hadden ze in Joure niet het tabak uitgevonden of wat dat geen zuivere koffie? Het is te hopen dat jullie niet de sigaar zijn bij W II,Heert jan.

Waar het buskruit uitgevonden is weet niemand zeker (twente heeft het gevonden niet
uitgevonden

Maar tabaks en/ of koffieplantages in NL, sterk bakkie galaxy.
De enige sigaar die wij roken bij WII is die na de overwinning.
-
- Invaller
Tabaks of koffiepalntages in NL is vinden, ze meenemen naar huis en verwerken tot het juiste product is uitvinden.michel schreef: Maar tabaks en/ of koffieplantages in NL, sterk bakkie galaxy.
De enige sigaar die wij roken bij WII is die na de overwinning.

Als het dezelfde sigaar is als in je avatar(de grooste lul van NL) dan zou ik zeggen- net als tegen JD.-:Flink doorroken des te eerder zijn we van je af.
-
- Erelid
- Contacteer:
-
- Bankzitter
-
- Invaller
Zal ik doen,lieverd. Vreselijk wat er gebeurt is in Enschede....jij zult ook wel nooit om gelachen hebben om moppen die daar over gingen. Leedvermaak hoort ook bij het verwerken van dit soort gebeurtenissen.superfean schreef:En wat jij wilt noem je dat ga eens bij jezelf ten rade kerel want je zegt dingen die erg genoeg zijn en al helemaal niks met het topic te maken hebben.
Maar we raken weer of topic!!!

-
- Invaller
-
- Basisspeler
- Contacteer:
Wat ook lachen is:

Want het is vandaag 28 augustus, en in de stad Groningen is dat een feestdag. Goed dat ze borden plaatsen, anders raken jullie misschien nog de weg kwijt als jullie onze prachtige stad komen bewonderen. Treffend dat jullie bij die andere knollen op het bordje staan, en niet bij de genodigden
Is deze grap nou leuk, flauw of mag ie niet?

Want het is vandaag 28 augustus, en in de stad Groningen is dat een feestdag. Goed dat ze borden plaatsen, anders raken jullie misschien nog de weg kwijt als jullie onze prachtige stad komen bewonderen. Treffend dat jullie bij die andere knollen op het bordje staan, en niet bij de genodigden

Is deze grap nou leuk, flauw of mag ie niet?

- michel
- Wereldspeler
-
- Invaller
- michel
- Wereldspeler
-
- Invaller
- Contacteer:
persoonlijk denk ik dat het heel moeilijk gaat worden tegen grongingen.
een 1-0 winst of mischien wel een 1-1,een zware pot woordt het iig.
mocht denneboom echt naar enegland gaan hoop ik dat er heel erg snel
een speler die echt wat kan klaar maken bijkomt en geen talentje uit
scandinavie.
anders zie ik het somber in
een 1-0 winst of mischien wel een 1-1,een zware pot woordt het iig.
mocht denneboom echt naar enegland gaan hoop ik dat er heel erg snel
een speler die echt wat kan klaar maken bijkomt en geen talentje uit
scandinavie.
anders zie ik het somber in