Football Manager
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Wereldspeler
Re: Football Manager
Dat kunnen je allemaal aanpassen hoor.
-
- Forumicoon
Waar kan ik dit aanpassen dan? iig niet in het spel..
Ik draai op een 24" scherm met 1900x1200 resolutie, en dat ziet er fullscreen er echt totaal niet uit.
Daarom draai ik momenteel in windowed mode, en dat bevalt mij wel goed omdat ik dan ook verschillende andere dingen kan doen.
Ik draai op een 24" scherm met 1900x1200 resolutie, en dat ziet er fullscreen er echt totaal niet uit.
Daarom draai ik momenteel in windowed mode, en dat bevalt mij wel goed omdat ik dan ook verschillende andere dingen kan doen.
-
- Bankzitter
Wie weet een (de) perfecte opstelling + tactiek voor Sc h'veen?
FM 08 natuurlijk heh
FM 08 natuurlijk heh
-
- Superster
VDBBlueWhiteDynamite schreef:Wie weet een (de) perfecte opstelling + tactiek voor Sc h'veen?
FM 08 natuurlijk heh
ZUIVERLOON BAK NIELSEN DINGSDAG J DROST
PRAGER
POULSEN ROORDA PRANJIC
ALVES MATUSIAK
Matusiak als targetman, aanspelen in de voet. Alves vrije rol. Vleugelaanvallen met voorzetten op spits(en). Prager controlerend laten spelen. Meestal koop ik een centrale middenvelder, Roorda is een talent nog op FM, Bradley vind ik niet goed genoeg op FM. Paulo is ook een groot talent op FM, net als Matusiak. Deze spelers zijn beoordeeld als speler van hun vorige club. Loohuis is ook een optie om samen met Prager op het middenveld te zetten, maar ik speel graag met creatieve spelers op FM.
-
- Nieuw talent
Iemand een linkje waar hij te downloaden is? Thankx 

-
- Forumicoon
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP. ... _Section=1
Is bijna het zelfde als downloaden, veel plezier!
Is bijna het zelfde als downloaden, veel plezier!
-
- Nieuw talent
De leukste thuis? 

-
Verified
- Forumicoon
Uit respect voor de makers van dit spel download je het niet!!Monster schreef:Iemand een linkje waar hij te downloaden is? Thankx
Spijt heb je morgen maar!
-
- Superster
Uit respect voor mijn portemonnee download ik hem welEbiede schreef: Uit respect voor de makers van dit spel download je het niet!!

-
Verified
- Forumicoon
Met als gevolg dat de makers er minder tijd insteken, en de kwaliteit van het spel zal afnemen.drika746 schreef:
Bedankt namens alle fm-ers L. de behanger!
-
- Superster
Ik heb zelf nog meegeholpen aan de database van FM L. de schilderEbiede schreef: Met als gevolg dat de makers er minder tijd insteken, en de kwaliteit van het spel zal afnemen.
Bedankt namens alle fm-ers L. de behanger!
-
Verified
- Forumicoon
Dan is het nog onbegrijpelijker dat je het doet.drika746 schreef:
Ik heb zelf nog meegeholpen aan de database van FM L. de schilder
@ ane lenstra, elke 1 is te veel.
-
- Forumicoon
Mijn mening, wanneer je een spel kort speelt (lees call of duty achtige games) download je die maar lekker, maar wanneer je games gewoon grijs gaat spelen koop je deze gewoon.
Wat is tegenwoordig nou 40 euro? Voor werk tank ik bijna 3x per week, dan vind ik die 40 euro voor FM 2008 toch leuker..
Wat is tegenwoordig nou 40 euro? Voor werk tank ik bijna 3x per week, dan vind ik die 40 euro voor FM 2008 toch leuker..
-
- Superster
Klinkt wel goed maar vooral jongeren hebben niet altijd veel geld te besteden, en als ik dan moet kiezen tussen 2 uitwedstrijden en fm downloaden, of het spel kopen, dan is die keuze snel gemaaktLipton schreef:Mijn mening, wanneer je een spel kort speelt (lees call of duty achtige games) download je die maar lekker, maar wanneer je games gewoon grijs gaat spelen koop je deze gewoon.

-
FeanfanPieter Verified
- Invaller
In de update is Thomas Prager er volgens mij ook uit gehaald bij Heerenveen.
'Ik voel me meer Fries dan Nederlander. '
-
- Bankzitter
ja echt dom hij speelt nu ineens bij racing santander, waarschijnlijk geupdated toen die geruchten er waren dat ie verhuurd zou worden.
wel een lekker transferbudget trouwens na de update;)
wel een lekker transferbudget trouwens na de update;)
- ItFean82
- Forumicoon
Testen mensen van hier nog Football Manager Live? Ik zelf ben gister begonnen en ik moet zeggen ik vind het leuk bedacht, het ziet er ook nog eens superstrak uit. Zou wel eens een nieuwe hype kunnen worden.
Op naar het volgende seizoen....
- Venderwel
- Superster
- Contacteer:
- ItFean82
- Forumicoon
Kijk maar eens op
http://www.footballmanagerlive.com/
Je speelt gewoon Football Manger. (net zoals het spelletje wat verkrijgbaar is in de winkel) Je maakt een team, je maakt je eigen shirts en je krijgt een budget met een loonlast. (deze kan jezelf aanpassen) Vervolgens kan je je eigen selectie maken. Het leuke is dat alle spelers uit het dagelijks leven in het spel zitten. Zo heb ik op dit moment Sulejmani en Grindheim in mijn selectie. Vervolgens speel je wedstrijden tegen andere mensen. Door het spelen en winnen van competitie's krijg je extra geld en kan je dus je team steeds beter maken. Het leuke vind ik dat je bij transfers nu echt moet onderhandelen met een ander persoon over de verkoop/koop van een speler. Dit maakt het allemaal wat leuker dan gewoon FM te spelen.
Kreeg overigens vandaag een mail, en het spel moet helaas wel geld kosten. Dat zal de doelgroep aardig uitdunnen denk ik.
http://www.footballmanagerlive.com/
Je speelt gewoon Football Manger. (net zoals het spelletje wat verkrijgbaar is in de winkel) Je maakt een team, je maakt je eigen shirts en je krijgt een budget met een loonlast. (deze kan jezelf aanpassen) Vervolgens kan je je eigen selectie maken. Het leuke is dat alle spelers uit het dagelijks leven in het spel zitten. Zo heb ik op dit moment Sulejmani en Grindheim in mijn selectie. Vervolgens speel je wedstrijden tegen andere mensen. Door het spelen en winnen van competitie's krijg je extra geld en kan je dus je team steeds beter maken. Het leuke vind ik dat je bij transfers nu echt moet onderhandelen met een ander persoon over de verkoop/koop van een speler. Dit maakt het allemaal wat leuker dan gewoon FM te spelen.
Kreeg overigens vandaag een mail, en het spel moet helaas wel geld kosten. Dat zal de doelgroep aardig uitdunnen denk ik.
Op naar het volgende seizoen....
-
- Forumicoon
FM 2009 word echt heel stoer met eindelijk een 3d wedstrijd engine. Ook is de transfer code helemaal opnieuw geschreven waardoor transfers nog realistischer zouden moeten worden.
Ook kan je nu spelers vragen om favorite bewegingen zelf aan te leren.
Momenteel hebben we een jeugd opleiding waar heel veel goeie voetballers in lopen, echte uitschieters zijn er niet, maar Narshing en Jonsson zijn wel pareltjes van de opleiding.
Ook kan je nu spelers vragen om favorite bewegingen zelf aan te leren.
Momenteel hebben we een jeugd opleiding waar heel veel goeie voetballers in lopen, echte uitschieters zijn er niet, maar Narshing en Jonsson zijn wel pareltjes van de opleiding.
-
- Bankzitter
en ik heb hem (Fm 09) binnenkort al 

-
- Forumicoon
Mut niet malder
-
- Jeugdspeler
Ik kan niet wachten tot de nieuwe uitkomt. Speel graag met Leeds United 

- Johannesvk
- Jeugdspeler
Ik speel deze game al sinds FM 2005 en ik moet zeggen dat het me flink bevalt. Ik was/ben natuurlijk ook flink verslaafd geweest.
Ik speelde altijd vaak met Heerenveen, hoogtepunt was finale beker denk ik, en een 2de plek. Met FM2009, die 14 november pas uitkomt, ga ik natuurlijk ook weer beginnen met 't Fean!

Ik speelde altijd vaak met Heerenveen, hoogtepunt was finale beker denk ik, en een 2de plek. Met FM2009, die 14 november pas uitkomt, ga ik natuurlijk ook weer beginnen met 't Fean!
-
- Forumicoon
Ik kan echt niet wachten op FM09, het is z'n verschrikkelijk verslavend spel, en dit spel is geweldig om online te spelen met vrienden.
Ik hoop dat ze in 09 een optie hebben toegevoegd dat je meer invloed hebt op het uitbreiden van je stadion, want soms zit je bij een club met maar een stadion van ongeveer 8000 plaatsen, en dan blijf je financieel aan de grond zitten omdat het altijd uitverkochte stadion niet uitgebreid word.
Wel hoop ik dat 09 bij de release iets beter zal zijn dan 08 bij de release, want dat was echt een drama, allemaal bugs en foutive data, zonde was dat pas na de 8.0.2 patch werd 08 echt een hele goeie game.
Ik hoop dat ze in 09 een optie hebben toegevoegd dat je meer invloed hebt op het uitbreiden van je stadion, want soms zit je bij een club met maar een stadion van ongeveer 8000 plaatsen, en dan blijf je financieel aan de grond zitten omdat het altijd uitverkochte stadion niet uitgebreid word.
Wel hoop ik dat 09 bij de release iets beter zal zijn dan 08 bij de release, want dat was echt een drama, allemaal bugs en foutive data, zonde was dat pas na de 8.0.2 patch werd 08 echt een hele goeie game.
- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
Is er al wat bekend over de nieuwe features in FM2009?
o.a. 3D match-engine. Supervet. Weet nog niet of ik 'm ga downloaden of kopen. Toch weer 50 euro en zul je zien dat ik 'm na 3 maanden wegleg...Blizzard schreef:Is er al wat bekend over de nieuwe features in FM2009?
-
- Bankzitter
de demo is zondag om 0:00 te downloaden
-
- Forumicoon
FM 08 was een drama bij de release, pas vanaf 8.0.2 was het een beetje een goed spel.
Dat zelfde geld voor 09, er zitten zoveel bugs in de demo (die dan ook in de final versie zitten) dat er bij de release al een patch uit komt die niet eens alles fixt.
Je kan beter FM na de jaar wisseling eens aanschaffen want dan is het spel eindelijk van normale kwaliteit.
Dat zelfde geld voor 09, er zitten zoveel bugs in de demo (die dan ook in de final versie zitten) dat er bij de release al een patch uit komt die niet eens alles fixt.
Je kan beter FM na de jaar wisseling eens aanschaffen want dan is het spel eindelijk van normale kwaliteit.
Daarom ga ik 'm waarschijnlijk ook downloaden. Na een tijdje heb ik het gewoon wel gezien met zo'n spel of ben ik ergens anders in geïnteresseerd.