Hattrick.org -> online CM!
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- Feanfan
- Selectiespeler
Re: Hattrick.org -> online CM!
Voor mensen die zich aangesproken voelen om lid van de volgende federatie te worden:
Nieuw Noord (N-N)
(AllianceID: 67318)
Meldt je nu aan!
Nieuw Noord (N-N)
(AllianceID: 67318)
Meldt je nu aan!
- Feanfan
- Selectiespeler
Ik wil hem niet omhoog halen ofzo, maar we hebben wel leden nodig binnen de Fed, dus kom er gezellig bij!
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
-
- Superster
Helaas een terechte 1-0 nederlaag in de competitie geleden en inmiddels al uit de beker. Dat houdt dan weer wel in dat ik in staat ben om mooie reisjes te maken met de club en de aanhang.
Vandaag staat Iran op het programma.
Vandaag staat Iran op het programma.
Wie moet er kapot?
- mechielz
- Basisspeler
- Contacteer:
De Bliksem Boys zijn er vanavond ook uitgevlogen.
Ik kan dit seizoen niet degraderen gezien de drie bot-teams in de league en promoveren zit er ook niet in. Dus heb alle overbodige spelers verkocht en ga een jaartje sparen, volgend seizoen probeer ik te promoveren.
Ik kan dit seizoen niet degraderen gezien de drie bot-teams in de league en promoveren zit er ook niet in. Dus heb alle overbodige spelers verkocht en ga een jaartje sparen, volgend seizoen probeer ik te promoveren.
-
xander Verified
- Superster
Wil je een potje winnen speel dan tegen de multimiljonairs
Woensdag moet ik tegen de bliksemboys, sal wel op een dikke verlies partij uitlopen. Ik zal dit weekend een betere opstelling proberen te maken.. Hopen dat ik woensdag kans maak. Ik speel het spel nog maar een week maar heb domme setten gedaan aldus de kenners.. 

Alle ballen op Henkie!
-
- Superster
De mannen van de Captains vliegen er deze week even tussenuit. Ze gaan richting Japan. De jongens doen mooi wat reiservaring op de laatste tijd.
Vanavond mag CC het opnemen tegen de koploper. Er zal fel gespeeld worden en kaarten worden niet uitgesloten. CC ziet zich gesteund door 1200 supporters. Aaron heeft samen met zijn vrienden 240 kaarten voor de thuisvakken weten te bemachtigen.
Vanavond mag CC het opnemen tegen de koploper. Er zal fel gespeeld worden en kaarten worden niet uitgesloten. CC ziet zich gesteund door 1200 supporters. Aaron heeft samen met zijn vrienden 240 kaarten voor de thuisvakken weten te bemachtigen.
Wie moet er kapot?
-
- Forumicoon
Dinsdagnacht de confro tussen de jeugd van de Captains en Boca... Aaron Harder won de eerste ronde door vrijdagavond al op de Grote Markt te staan. Boca kon niet snel genoeg een groep bij elkaar krijgen en was pas rond 04:00 's nachts in het centrum, toen waren Aaron en zijn maten alweer teruggestuurd.
Dinsdag zullen we er staan!
Dinsdag zullen we er staan!
-
- Superster
Aaron wil graag op buitenlandse reisjes en dan het liefste naar landen waar je normaal niet zo snel komt. Echter als Camataru Captains teams uitdaagt in het buitenland, is het altijd afwachten wie er accepteert.
Nu kan ik mij herinneren dat het niet toegestaan is om mails of berichten in het gastenboek te plaatsen bij eventuele tegenstanders met vragen over 'het spelen van een friendly'. Maar is er misschien iemand die weet of er een mogelijkheid is om op een eenvoudige manier een internationale friendly te regelen. Op dit moment daag ik gewoon 25 gasten uit en hoop ik op een goede afloop.
Nadeel is dat het vaak even duurt voordat je een wedstrijd hebt. Iemand de gouden tip?
Nu kan ik mij herinneren dat het niet toegestaan is om mails of berichten in het gastenboek te plaatsen bij eventuele tegenstanders met vragen over 'het spelen van een friendly'. Maar is er misschien iemand die weet of er een mogelijkheid is om op een eenvoudige manier een internationale friendly te regelen. Op dit moment daag ik gewoon 25 gasten uit en hoop ik op een goede afloop.
Nadeel is dat het vaak even duurt voordat je een wedstrijd hebt. Iemand de gouden tip?
Wie moet er kapot?
-
- Superster
Ga naar Forum, Friendly advertenties. Kies het forum van het land waar je wilt spelen en er zijn bijna altijd wel iemand die een wedstrijd zoekt. Echter de minder grote Hattrick communities zijn vrij moeilijk een vlag van te verkrijgen, er staan ook landen tussen daar wonen misschien maar 1000 mensenFotze schreef:Aaron wil graag op buitenlandse reisjes en dan het liefste naar landen waar je normaal niet zo snel komt. Echter als Camataru Captains teams uitdaagt in het buitenland, is het altijd afwachten wie er accepteert.

- diepFries
- Wereldspeler
Updateje van SC diepFries:
In haar 2e seizoen gaat SC diepFries wederom fier aan de leiding. Afgelopen zondag werd directe concurrent Zwollywood City met 6-1 van het veld geblazen. Volgende week zondag komt Libertines, de derde kandidaat voor de 2 promotieplaatsen op visite. Ook die wedstrijd zou echter geen problemen mogen opleveren. Dit weekend eerst nog een uitwedstrijd tegen een team wat net eigenaarloos is geworden, na Libertines volgt de dubbele confrontatie tegen iemand die al sinds 2006 speelt, maar het niet lijkt te snappen (of veel geld spaart en hoopt op z'n sterke verdediging) en vervolgens de returns. Stadion wordt momenteel uitgebreid van 12000 naar 16000 plaatsen en het trainingsprogramma loopt naar wens. Na de volgende serie pops op Positiespel zal er een aantal weken Passen worden getraind om zo het team in haar geheel te kunnen versterken. Verder hoeft er dit seizoen niet geinvesteerd te worden, dus kan ik me volledig richten op trainen en sparen voor de promotie naar VIII (en evt. versterkingen die daartoe aangetrokken moeten worden, ik denk zelf aan een nieuwe winger, spits en centrale verdediger). Daarnaast doordeweeks wat vlaggetjes verzamelen. Dit seizoen richt ik me iig nog op de 'gemakkelijke' landen, wanneer ik éénmaal in VIII zit hoop ik ook bij de landen met minder dan 500 users een kans te kunnen maken.
Oja, en een aantal weken geleden heeft JV diepFries het levenslicht gezien. Gezien de recente wijzigingen die HT heeft doorgevoerd mooi op tijd. Het is op dit moment nog even uitpluizen welke spelers op welke positie kwaliteiten hebben en wat er uiteindelijk getraind gaat worden. Tot dusver echter lijkt er op middenveld en centraal achterin enige potentie te zitten. To be continued...
In haar 2e seizoen gaat SC diepFries wederom fier aan de leiding. Afgelopen zondag werd directe concurrent Zwollywood City met 6-1 van het veld geblazen. Volgende week zondag komt Libertines, de derde kandidaat voor de 2 promotieplaatsen op visite. Ook die wedstrijd zou echter geen problemen mogen opleveren. Dit weekend eerst nog een uitwedstrijd tegen een team wat net eigenaarloos is geworden, na Libertines volgt de dubbele confrontatie tegen iemand die al sinds 2006 speelt, maar het niet lijkt te snappen (of veel geld spaart en hoopt op z'n sterke verdediging) en vervolgens de returns. Stadion wordt momenteel uitgebreid van 12000 naar 16000 plaatsen en het trainingsprogramma loopt naar wens. Na de volgende serie pops op Positiespel zal er een aantal weken Passen worden getraind om zo het team in haar geheel te kunnen versterken. Verder hoeft er dit seizoen niet geinvesteerd te worden, dus kan ik me volledig richten op trainen en sparen voor de promotie naar VIII (en evt. versterkingen die daartoe aangetrokken moeten worden, ik denk zelf aan een nieuwe winger, spits en centrale verdediger). Daarnaast doordeweeks wat vlaggetjes verzamelen. Dit seizoen richt ik me iig nog op de 'gemakkelijke' landen, wanneer ik éénmaal in VIII zit hoop ik ook bij de landen met minder dan 500 users een kans te kunnen maken.
Oja, en een aantal weken geleden heeft JV diepFries het levenslicht gezien. Gezien de recente wijzigingen die HT heeft doorgevoerd mooi op tijd. Het is op dit moment nog even uitpluizen welke spelers op welke positie kwaliteiten hebben en wat er uiteindelijk getraind gaat worden. Tot dusver echter lijkt er op middenveld en centraal achterin enige potentie te zitten. To be continued...
In case of doubt, make it sound convincing
-
- Nieuw talent
Ik speel bijan altijd internationaal, omdat meer ervaring oplevert. Echter ik speel wel atijd thuis, en natuurlijk tegen bekerregels. Dan gaat je ervaring ook wat sneller omhoog.Fotze schreef:Aaron wil graag op buitenlandse reisjes en dan het liefste naar landen waar je normaal niet zo snel komt. Echter als Camataru Captains teams uitdaagt in het buitenland, is het altijd afwachten wie er accepteert.
Ik heb meestal snel een oefenwedstrijd. Ik weet niet of jij willekeurig teams uitdaagt? Als je kiest uit de lijst met teams die op dat moment online staan, komt het geregeld voor dat je tijdens het uitdagen van de max. 25 teams al iemand gebeten heeft. (Niet altijd, maar wel vaak).
Als je later in de week uitdaagt, dan zou ik eens kijken in Zuid-Amerika. Daar worden de oefenwedstrijden pas op donderdagavond (NL-tijd) gespeelt. Dus in het weekend zijn er nog veel teams zonder oefenwedstrijd.
En via de advertenties werkt het ook wel. Er zijn volgens mij ook sites buiten HT, waar je ook kan adverteren/mailen...
Nog meer sfeer in Vak 426/427!!
Come on and sing for Heerenveen
Come on and sing for Heerenveen
-
- Forumicoon
Fotze heeft alle grote landen al gehad, net als ik. In de kleinere landen met 300 spelers of minder gaat dat een stuk minder makkelijk.
-
- Superster
Ik moet nog steeds een paar grotel landen hoor, maar die probeer ik op dit moment te vermijden. Eerst de kleine landen en daarna als uiterste nood een groot land accepteren.Jeroen schreef:Fotze heeft alle grote landen al gehad, net als ik. In de kleinere landen met 300 spelers of minder gaat dat een stuk minder makkelijk.
Ik ben niet echt van de spammails naar spelers uit kleine landen en ook gastenboeken schrijf ik niet vol. Het nadeel is dat het dan lastig communiceren is met de kleintjes. Ik probeer nu al weken om Azerbeidzjan, Kazahkstan en Lubnan te bezoeken.

Misschien is Aaron zijn reputatie hem vooruit gesneld. De laatste wedstrijd in het midden oosten verliep nou niet echt rustig.

Het advertentieforum heb ik wel gevonden, maar daar staan de kleine landen bijna nooit op met vraag en aabod. Maar als er ook nog landen fora zijn waarop ik mij kan aanmelden, laat het me dan maar weten.
Het lid worden van een flagchaser community is ook niet alles.
Wie moet er kapot?
-
- Basisspeler
Fotze schreef:Ik probeer nu al weken om Azerbeidzjan, Kazahkstan en Lubnan te bezoeken.![]()
DOOR JOU UITGEDAAGD
Uitdagingen: 1
FC Sary-Arka
Aanvangstijd: 19-12-2007 om 12:10
Speelterrein: Sary-Arka Stadium, Bekerregels. Geregeld!
Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Kazakhstan reizen.
Sorry, ik was je voor.
-
- Superster
En jij kunt dan vast wel een goed woordje voor mij doen bij Sary-ArkaMuck schreef:
DOOR JOU UITGEDAAGD
Uitdagingen: 1
FC Sary-Arka
Aanvangstijd: 19-12-2007 om 12:10
Speelterrein: Sary-Arka Stadium, Bekerregels. Geregeld!
Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Kazakhstan reizen.
Sorry, ik was je voor.

Volgende week staat er nog niets op het programma.
Ik vind het wel een leuk idee om hier clubs te posten die een wedstrijd accepteren van forumleden. Zeker als het clubs zijn uit 'kleine' landen.
Wie moet er kapot?
-
xander Verified
- Superster
Daag mij maar uit:
Multimiljonairs (1361258)
Heb al 2x tegen forum leden gespeeld
Bliksem Boys (810724) 0-9 verloren 2 weken terug (mechielz)
River City F.C. (1005491) 0-3 verloren vandaag(Gearard)
Ik word langzaam beter begin het spel wat door te krijgen..
Multimiljonairs (1361258)
Heb al 2x tegen forum leden gespeeld
Bliksem Boys (810724) 0-9 verloren 2 weken terug (mechielz)
River City F.C. (1005491) 0-3 verloren vandaag(Gearard)
Ik word langzaam beter begin het spel wat door te krijgen..
Alle ballen op Henkie!
-
- Superster
Iemand nog connecties in Uman, Iraq, Benin en andere kleine hattrick landen. In ruil voor een oefenpot komt Aaron bij je op bezoek met zijn vrienden. Gegarandeerd dat je de westrijd wint
CC staat op dit moment op een gedeelde 2de plaats en maar 3 puntjes achter op de nummer 1. Met een beetje geluk kan er dit jaar een gooi naar de titel gedaan worden. CC dient dan blessure en schorsingsvrij te blijven. Wie weet....

CC staat op dit moment op een gedeelde 2de plaats en maar 3 puntjes achter op de nummer 1. Met een beetje geluk kan er dit jaar een gooi naar de titel gedaan worden. CC dient dan blessure en schorsingsvrij te blijven. Wie weet....
Wie moet er kapot?
- abc123
- Nieuw talent
Sinds kort ben ik ook op Hattrick te bewonderen, en wel in divisie IX. De club is door de vorige manager in een uitzichtloze situatie beland (0 punten uit 8 wedstrijden, met een doelsaldo van 1 doelpunt voor en 33 tegen
). Het spelersmateriaal bestaat voorlopig nog uit brandhout, maar er werd vandaag wel netjes met 4-1 gewonnen.
Uitnodigingen voor een friendly zijn van harte welkom
.
Teamnaam: De Hallummer Koekefretters
TeamID: 1281604

Uitnodigingen voor een friendly zijn van harte welkom

Teamnaam: De Hallummer Koekefretters
TeamID: 1281604
Wat niet rekt, scheurt wel.
-
- Invaller
site van hattrick doet het niet meer ze zijn offline ofzo weet iemand meer?
- mechielz
- Basisspeler
- Contacteer:
De site is niet offline i.i.g. bij mij werkt hij gewoon.
Hoe doet iedereen het trouwens? Ik sta een jaar na promotie 4e in de 7e (is ook niet zo moeilijk met 4 bot-team).
Mijn topscorer heeft er inmiddels 20 in liggen (gedeelde 117e plaats in het Nederlandse topscorers klassement).
Jeugd ben ik mee gestopt. Had al begrepen van andere forummers dat dat achteraf zonde is geweest, omdat de spelers een stuk beter zijn geworden. Misschien begin ik er komend seizoen wel weer mee.
Hoe doet iedereen het trouwens? Ik sta een jaar na promotie 4e in de 7e (is ook niet zo moeilijk met 4 bot-team).
Mijn topscorer heeft er inmiddels 20 in liggen (gedeelde 117e plaats in het Nederlandse topscorers klassement).
Jeugd ben ik mee gestopt. Had al begrepen van andere forummers dat dat achteraf zonde is geweest, omdat de spelers een stuk beter zijn geworden. Misschien begin ik er komend seizoen wel weer mee.
- diepFries
- Wereldspeler
Site is gisteravond zo'n 35-40 minuten down geweest door een softwarestoring.. Was van 21:50-22:25u, iets in die richting..
Ben zelf inmiddels in m'n 2e volle seizoen hard op weg weer kampioen te worden en te promoveren naar VIII. Met 3 wedstrijden te gaan 8 punten voorsprong op de nr. 2 die ik afgelopen zondag in een uitwedstrijd met 1-7 op de broek heb gegeven. Komende 3 wedstrijden zijn tegen teams die net deze week een eigenaar hebben gekregen, ik moet m'n serie van 25 opeenvolgende overwinningen dus tot 28 kunnen uitbreiden.
Qua selectie denk ik redelijk klaar te zijn voor VIII, verwacht met 1 spits, 1 verdediger en 1 vleugelspeler 'rond' te zijn. Daarnaast wil ik m'n FC na afloop van de huidige competitie promoveren naar goed/goed coach. Jeugdopleiding begint (in haar eerste seizoen) ook aardig te lopen nu. Heb oa 7-sterren keeper en 2 interessante vleugelspelers. Echter vooral nog bezig om 'op te bouwen'. De vruchten zal ik over een seizoen of anderhalf waarschijnlijk pas echt gaan plukken
Ben zelf inmiddels in m'n 2e volle seizoen hard op weg weer kampioen te worden en te promoveren naar VIII. Met 3 wedstrijden te gaan 8 punten voorsprong op de nr. 2 die ik afgelopen zondag in een uitwedstrijd met 1-7 op de broek heb gegeven. Komende 3 wedstrijden zijn tegen teams die net deze week een eigenaar hebben gekregen, ik moet m'n serie van 25 opeenvolgende overwinningen dus tot 28 kunnen uitbreiden.
Qua selectie denk ik redelijk klaar te zijn voor VIII, verwacht met 1 spits, 1 verdediger en 1 vleugelspeler 'rond' te zijn. Daarnaast wil ik m'n FC na afloop van de huidige competitie promoveren naar goed/goed coach. Jeugdopleiding begint (in haar eerste seizoen) ook aardig te lopen nu. Heb oa 7-sterren keeper en 2 interessante vleugelspelers. Echter vooral nog bezig om 'op te bouwen'. De vruchten zal ik over een seizoen of anderhalf waarschijnlijk pas echt gaan plukken
-
- Forumicoon
Hard op weg om te degraderen naar de VI, heb bewust een baggerselectie (ik train coaches op van redelijk naar goed ervaring
). De jeugdopleiding heeft dit seizoen al 1 miljoen euro opgeleverd + 2 talentvolle keepers die ik nu in mijn echte team aan het optrainen ben, wat een verbetering! Zit nog veel meer leuks in de pijplijn. Als ik een miljoen of 40/50 op de bank heb (nu 30) ga ik weer serieus hattricken.

-
- Superster
De Camataru Captains zijn in een spannende strijd verwikkeld om het kampioensschap van divisie VI.
Met nog 3 wedstrijden te gaan is de stand als volgt:
Dj City 11- 23
Max Chosen 11 -23
Camataru Captains 11-23
DJ city heeft het beste doelsaldok, maar die gasten krijg ik nog thuis. Afgelopen week gewonnen van Max Chosen met 4-3. Zondag tegen de nummer laatst van de competitie...
Met nog 3 wedstrijden te gaan is de stand als volgt:
Dj City 11- 23
Max Chosen 11 -23
Camataru Captains 11-23
DJ city heeft het beste doelsaldok, maar die gasten krijg ik nog thuis. Afgelopen week gewonnen van Max Chosen met 4-3. Zondag tegen de nummer laatst van de competitie...
Wie moet er kapot?
- AldeboarNN Fans
- Basisspeler
Na mijn kampioenschap verleden jaar in de 8e divisie, is het SC Scandinaveen dit jaar wederom gelukt om te promoveren.
Het kampioenschap zat er niet in, maar SC Scandinaveen was de beste van de rest. Nog 1 wedstrijd te gaan, en 6 punten voor op de nummer 3. Ik ben alleen bang dat ik (nog) niet zoveel heb te zoeken in de 6e divisie. Proberen te handhaven is het doel,
en lukt dit niet, dan is het jammer. We shall see
Het kampioenschap zat er niet in, maar SC Scandinaveen was de beste van de rest. Nog 1 wedstrijd te gaan, en 6 punten voor op de nummer 3. Ik ben alleen bang dat ik (nog) niet zoveel heb te zoeken in de 6e divisie. Proberen te handhaven is het doel,
en lukt dit niet, dan is het jammer. We shall see

- diepFries
- Wereldspeler
28 competitiewedstrijden op rij gewonnen inmiddels en nu gepromoveerd naar VIII. Hopelijk klopt de Alltid-indeling die er momenteel staat, dan zou ik ook volgend seizoen moeten kunnen promoveren met zelfs 14 nieuwe overwinningen (totaal 42 achtereenvolgend
) als het even meezit.
Momenteel 1,4mln op de bank, moet nog een nieuwe (liefst formidabel) spits (met Koppen of Snel), formidabel/uitmuntend winger (specialiteit Snel en als het kan met wat PM zodat 'ie niet nutteloos meetraint) en mogelijk verdediger/spelhervatter (Koppen of Krachtig) aangetrokken worden, dat moet lukken met dat geld. Zeker nu ik verwacht binnenkort nog 1-2 trainees voor zo'n 600-700k per stuk te kunnen verkopen (misschien echter ook dat ik ze nog 1-2 niveaus doortrain, met wat passen tussendoor). Daarnaast kan ik m'n FC over 1 week gaan promoveren tot goed-goed coach
De jeugdopleiding loopt lekker, na een waardeloos begin (1punt uit 7 wedstrijden) de tweede seizoenshelft slechts 1 nederlaag geleden en 5 overwinningen weten te behalen met een aantal interessante talenten

Momenteel 1,4mln op de bank, moet nog een nieuwe (liefst formidabel) spits (met Koppen of Snel), formidabel/uitmuntend winger (specialiteit Snel en als het kan met wat PM zodat 'ie niet nutteloos meetraint) en mogelijk verdediger/spelhervatter (Koppen of Krachtig) aangetrokken worden, dat moet lukken met dat geld. Zeker nu ik verwacht binnenkort nog 1-2 trainees voor zo'n 600-700k per stuk te kunnen verkopen (misschien echter ook dat ik ze nog 1-2 niveaus doortrain, met wat passen tussendoor). Daarnaast kan ik m'n FC over 1 week gaan promoveren tot goed-goed coach

De jeugdopleiding loopt lekker, na een waardeloos begin (1punt uit 7 wedstrijden) de tweede seizoenshelft slechts 1 nederlaag geleden en 5 overwinningen weten te behalen met een aantal interessante talenten

- Skopperij
- Forumicoon
Toen ik nog Hattrickte heb ik ook zoiets gedaan. Op een gegeven moment speelde ik in de IV en promoveerde ik bijna naar de III. Het seizoen daarop ging het echter niet zo geweldig en had ik schoon genoeg van het spel. Wonder boven wonder stond ik met mijn team in de achtste ronde van de beker. Op dat moment heb ik al m'n spelers verkocht en daar hele dikke spelers voor terug gekocht. Ik wilde als latest trick de beker winnen. Het vergde heel wat rekenwerk, maar uiteindelijk zou het volgens mijn berekeningen nét moeten lukken. Toen had ik dus een team vol met magische en goddelijke spelers (en bijbehorende salarissen).Jeroen schreef:Hard op weg om te degraderen naar de VI, heb bewust een baggerselectie (ik train coaches op van redelijk naar goed ervaring). De jeugdopleiding heeft dit seizoen al 1 miljoen euro opgeleverd + 2 talentvolle keepers die ik nu in mijn echte team aan het optrainen ben, wat een verbetering! Zit nog veel meer leuks in de pijplijn. Als ik een miljoen of 40/50 op de bank heb (nu 30) ga ik weer serieus hattricken.
In de kwartfinale ben ik toen echter genaaid met hoofdletter G door de matchengine.

-
- Forumicoon
Er zijn per seizoen tegenwoordig zo'n 8 a 10 teams die op die manier de beker proberen te winnen volgens mij, dus het blijft een loterij. Misschien als ik echt geen zin meer heb dat ik op die manier mijn kapitaal ga verbrassen ja. Nu nog even niet.
-
- Superster
Het hebben van een jeugdopleiding heeft mij eindelijk een speler opgeleverd waar ik wat aan heb
Yannick Kosto
17 jaar en 85 dagen
Volgende verjaardag: 30-03-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 4 120
Keepen: goed

Yannick Kosto
17 jaar en 85 dagen
Volgende verjaardag: 30-03-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 4 120
Keepen: goed
-
- Superster
Aaron gaat komende week afmaken waar de Bliksem Boys mee zijn begonnen. Aaron gaat namelijk naar Noord Ierland toe, zelfde plaats, zelfde club, zelfde stadion.
Het gaat de laatste tijd wel lekker met het binnenhalen van nieuwe vlaggetjes. Toch blijven sommige landen erg lastig, zeker als je niet wilt spammen. Inmiddels is Camataru Captains wel trotse eigenaar van supporters uit Kenya, Cambodja en Nicaragua.
In de competitie moet het dit jaar zeker lukken om wederom in de VI te blijven. Zeker met een Bot team erbij. In de jeugdcompetitie gaat het gezellig worden. Inmiddels 3 forumleden in de competitie en de gastenboeken lopen vol met verwensingen en afspraken voor confrontaties tussen de jeugd en ouders.
Het gaat de laatste tijd wel lekker met het binnenhalen van nieuwe vlaggetjes. Toch blijven sommige landen erg lastig, zeker als je niet wilt spammen. Inmiddels is Camataru Captains wel trotse eigenaar van supporters uit Kenya, Cambodja en Nicaragua.
In de competitie moet het dit jaar zeker lukken om wederom in de VI te blijven. Zeker met een Bot team erbij. In de jeugdcompetitie gaat het gezellig worden. Inmiddels 3 forumleden in de competitie en de gastenboeken lopen vol met verwensingen en afspraken voor confrontaties tussen de jeugd en ouders.
Wie moet er kapot?
-
- Superster
Ahmed Harder heeft een federatie opgericht...
Aarons Coke And Beer Corner....
Aarons Coke And Beer Corner....
Wie moet er kapot?