Wat een wedstrijd zeg. Vooral de uitslag. Ik heb gekeken via planet.nl/voetbal en ik moet zeggen dat ik genoten heb. Ook de verdediging zag er fel uit, Breuer speelde heel aardig. Zuiverloon viel op door zijn aanvallen over rechts, Dingsdag soms wat TE, dan maakte hij een foutje door teveel te willen doen. Nielsen vond ik ook goed, sterk in de lucht.
Middenveld werd soms teveel overgeslagen, lange ballen op Alves en Sibon. Het werkte wel, maar ik ben bang dat de verdedigers te makkelijk denken: Lange bal, en zij zoeken het maar uit. Het werkt tegen Heracles, maar tegen de grotere clubs misschien niet.
Verder maakte Heracles het niet echt moeilijk, Alves was soms 3 keer de bal kwijt maar krijgt hem dan toch weer terug door een verdediger.
Jammer dat Alves nu met Brazilie meegaat, dan zit je toch weer zenuwachtig te kijken of hij misschien in het verkeerde vliegtuig stapt. Maar de publiekswissel zonder een invallende speler, dat vond ik weer typisch iets voor deze middag. Alles vergeten en vergeven, als je die ballen er maar weer intrapt
Hebben jullie ook in de gaten dat Alves bij zijn goals niet echt juichte/joog?
Misschien dat het gezichtsbedrog was, of juichte/joog hij nooit echt bij zijn goals, ook vorig seizoen niet.