Wees es creatief (spandoeken en banner-topic)

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Harris
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door Harris »

Dat doek hoeft natuurlijk niet weggegooid te worden. Met een kleine aanpassing is er nog best wat van te maken. Hier een ideetje van ene Jordy-FCG in de reacties op m'n site:

Afbeelding

:mrgreen:
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Of gewoon iets als "wij worden ziek van Alves". Klopt ook nog.

Maargoed, grappig artikel op je site Harris. Ben benieuwd of je nog reacties krijgt van Heerenveen-supporters daar :D .
Harris
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door Harris »

Superfries88' schreef:Of gewoon iets als "wij worden ziek van Alves". Klopt ook nog.
Haha, ja: 'Kotsmisselijk van Alves'. :P
Tokstra
Nieuw talent
Contacteer:

Kanaries hearre yn in koai

Bericht door Tokstra »

Afbeelding
Poenkt
Superster
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Freezeman schreef:Nu we toch creatief aan het denken zijn en het niveau zo hoog is, kan Poenkt zijn avatar aub door mailen aan de beeldscherm commissie van het stadion,
Dit is gewoon Lotte op zoek naar Alffie.. :wink: met de nieuwste I-pod.
Graaijax Hamsterdam!!
pluisje
Invaller

Bericht door pluisje »

Mucticulturele overwinning met een pompebleden hart
Boegyman (NL)
Wereldspeler

Bericht door Boegyman (NL) »

feanfanhannes schreef:PS: Zeg ff wat je er van vindt.
Ik moet even mijn excuses maken. Ik zag hem vanavond in Nieuw Noord (vanuit Vak 16) en het zag er toch wel tof uit. Dat het pompebledsje de verkeerde kant opwees viel niet eens op. Dus mooi stukje vakwerk.
Afbeelding
Frisian Viking
Superster

Bericht door Frisian Viking »

feanfanhannes schreef:drom denk je nou egt dat groningen niet zulke banners maken en tonen dat mag wel.
egt triest hoor
Wat boeit het nou wat Groningen-supporters doen. Kijk gewoon naar jezelf en wees verstandig.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
feanfanhannes
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door feanfanhannes »

Boegyman (NL) schreef: Ik moet even mijn excuses maken. Ik zag hem vanavond in Nieuw Noord (vanuit Vak 16) en het zag er toch wel tof uit. Dat het pompebledsje de verkeerde kant opwees viel niet eens op. Dus mooi stukje vakwerk.

Bedankt he.

http://www.trotsvanhetnoorden.nl/nieuws ... how&id=749

die groen witte homo's moesten ook even reageren.
Poenkt
Superster
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

feanfanhannes schreef:

die groen witte homo's moesten ook even reageren.

Hey,denk om uw taalgebruik, lieve Heerenveensupporter... :P
Graaijax Hamsterdam!!
paparazzi
Superster

Bericht door paparazzi »

Schandalig dat ze ons Fraizen zo behandelen daar in Grunn, bah! :mrgreen:
Miereneukert!
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

Iemand nog een ontwerp voor een spandoek ?
feanfanhannes
Basisspeler
Contacteer:

Poenkt schreef:
Hey,denk om uw taalgebruik, lieve Heerenveensupporter... :P

ja straks nog SV :P
Zuiverloon
Nieuw talent

Bericht door Zuiverloon »

Nu nog even een (late) reactie van mij over die banner, schandalig dat dit niet mag, waarom zou dit niet mogen? vind het bestuur ons te braaf om zulke doeken te gaan maken? ik hoop dat het bestuur zich bedenkt (denk het niet) en als nog deze banner legaal te maken ;)

Mijn complimenten voor die mensen die deze banner hebben gemaakt! :stan:
Anti-Frais
Jeugdspeler

Bericht door Anti-Frais »

Ik vind het overdreven om de banner te verbieden. Het gaat ten koste van de rivaliteit tussen de Noordelijke eredivisieploegen. Ook al is het slechts een sportieve rivaliteit zonder een historische grondslag.

Maar ik begrijp het ook wel weer van het bestuur. Nieuw Noord is hard bezig om meer sfeer te creëren. Dat is prima in de ogen van het bestuur. Maar bij sfeer horen af en toe ook provocerende zaken (zoals de banner) en dat is iets wat het imago van Heerenveen kan schaden. Grote sponsoren als Unive zijn dat immers alleen geworden om het 'lieve' imago van Heerenveen. Zij willen dus niet geassocieerd worden met een club met baldadige supporters.

Het is af en toe vervelend, maar als Heerenveen supporter zul je gewoon moeten accepteren dat dit soort dingen niet horen bij een 'degelijke' club. Dit is namelijk de clubcultuur van Heerenveen. En dat Nieuw Noord de cultuur, op een forcerende wijze, wil veranderen is een prima streven. Maar dat kun je niet binnen een aantal jaren doen. Het vormen cirque veranderen van de clubcultuur met het daarbij horende imago kost zeer veel tijd. Zo heeft het FC Groningen ook minstens tien jaar gekost om van zijn negatieve imago af te komen naar aanleiding van de boekhoudfraude. Het imago van FC Groningen is pas definitief veranderd na het afscheid van het Oosterpark. Want naast het afscheid van het Oosterpark werd er ook definitief een afscheid genomen van het verleden waarmee het Oosterpark onlosmakelijk verbonden was tot in de eeuwigheid. De Euroborg is letterlijk een nieuwe start.
Feanfan-4-life
Invaller

Bericht door Feanfan-4-life »

K had even een vraagje wat betreft het meenemen van vlaggen naar uitwedstrijden. Mag je gewoon een zelf gemaakte vlag meenemen naar uitwedstrijden ? En als jullie uitgezwaaid zijn, waar laten jullie de vlaggen dan?
SCH-P.O.T.N.
Invaller

Bericht door SCH-P.O.T.N. »

Ja hoor dat is toegestaan, waarschijnlijk nemen ze wel even een kijkje in je opgerolde vlag.
Je kan als je 'uitgezwaait' bent, kan je hem vast houden (zodat je tijdens de wedstrijd ook nog even zwaait) , je pleurt em voor je op de grond of ergens anders in het vak of smijt em in de gracht.
Je kan em ook bij de vlaggen van NN leggen als die er zijn en gaat aan het einde van de wedstrijd er even bij langs en neemt je vlag weer mee.

:lol:
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Bericht door Fanatic 4-ever »

Je kunt je vlag ook bij Nieuw Noord inleveren(als je daar staat), ze zorgen dat hij dan veilig en droog opgeborgen is, en gebruikt wordt tijdens wedstrijden.
forza heerenveen
Selectiespeler

Bericht door forza heerenveen »

even voor de duidelijkheid,feanfan 4 life wil weten hoe het met uitwedstrijden zit.
wat er dan gaat gebeuren met de vlagggen.
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

Je kan ze naar mijn weten gewoon meenemen naar uitwedstrijden . Sommige clubs doen er wat moeilijk over maar als je gewoon PVC buis aan de vlag doet dan krijg je hem wel binnen en is het gewoon toegestaan. En de vlag kun je gewoon op je stoeltje leggen of op de grond. En als je hem wilt inleven bij NieuwNoord dan moet je hem gewoon geven en als je niet weet wie er bij NN over de vlaggen enzo gaan dan moet je gewoon hem bij de trommel neerleggen en even die jongen aanspreken.
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

Als je bij uitwedstrijden al zo'n @#&€* gitaar mag meenemen in het bezoekers vak, dan zal je toch ook wel een vlag mee mogen nemen?
Anti anti. :)
feanfanhannes
Basisspeler
Contacteer:

Tuurlijk mag je een vlag meenemen neem mijn super de luxe nieuwe vlag :lol: ook mee naar az.

en ja de meeste clubs willen alleen pvc als stok.(i.v.m de veiligheid ofzow)
en somigge clubs zeggen wel eens van he die stok is te lang mag niet.
(zoals bij grunn vorig seizoen moest er 20 centimeter af toen was ie oke :? )
Feanfan-4-life
Invaller

OK bedankt allemaal :) Ik ga voornamelijk naar uitwedstrijden en als ik dus bijvoorbeeld een vlag van 2m bij 2m maak kan ik deze gewoon meenemen, bij de rest van de vlaggen leggen en vervolgens even een melding maken dat ik er een vlag bij heb gelegt.
Mijn laatste vraagje was: Krijg ik de vlag bij aankomst bij het stadion weer terug of gaan andere mensen er mee zwaaien?(het maakt me niks uit wie er mee zwaait, maar ik wou het gewoon even weten)
feanfanhannes
Basisspeler
Contacteer:

moet je zelf weten ik neem em gewoon zelf mee de bus in maar als je weet welke van jou is leg je em tog ff apart ofzow.
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

Als je hem bij NN inlevert word die af en toe uitgedeeld en dan zwaaien de mensen er mee maar je kan je vlag ook gewoon opzoeken en dan zwaai je er zelf gewoon mee.
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

@ feanfanhannes.
lees dit eens rustig door
Anti anti. :)
SCH-P.O.T.N.
Invaller

Bericht door SCH-P.O.T.N. »

Sorry hoor, maar wat maak je je trouwens zo druk om je vlag?
1 vraag oke, maar hele waslijst vragen over een vlag..
Het lijkt mij dat je dat vanzelfsprekend dat je toch wel ziet wat er mee gebeurd.
Feanfan-4-life
Invaller

sorry hoor, maar aangezien er altijd word gezegt: "Hoe meer vlaggen hoe beter", kwam ik op het idee zelf ook een vlag te maken :) En ik vraag er zoveel over omdat zodat ik niet voor niets zoveel werk in de vlag stop, want misschien zijn er wel allemaal regeltjes over maximum grote etc. En volgens mij is een forum nog altijd bedoelt om vragen te stellen.....
SpongeBob
Wereldspeler
Contacteer:

Re: Wees es creatief (spandoeken en banner-topic)

Bericht door SpongeBob »

Misschien is dit wat voor de volgende keer :wink:

Hier moeten echt heel wat uren oefenen in gezeten hebben... Ken net oars..
Ik heb geen onderschrift nodig...
Feanfan-4-life
Invaller

Re: Wees es creatief (spandoeken en banner-topic)

Hmm, zou het misschien mooi zijn als ik drie banners maak? Met S op de eerste, C op de tweede en H op de derde? En ze dan naast elkaar omhoog houden :D
Plaats reactie