Jong Heerenveen naar 1e ronde Amstelcup

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Romy
Nieuw talent

Jong Heerenveen naar 1e ronde Amstelcup

Bericht door Romy »

Jong Heerenveen heeft zojuist deelname aan de 1e ronde van de Amstelcup veiliggesteld door met 5-0 van Katwijk te winnen! :D

Gaat Jong Heerenveen net zo ver komen als Jong Ajax, dat de halve finale haalde?
The North
Selectiespeler

Bericht door The North »

:urgs: sorry maar er is al een topic over.. van VERWACHTING IN DE AMSTEL CUP... ook jong heerenveen telt in dat topic mee..
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Forza AZ
Nieuw talent

Re: Jong Heerenveen naar 1e ronde Amstelcup

Bericht door Forza AZ »

Romy schreef:Jong Heerenveen heeft zojuist deelname aan de 1e ronde van de Amstelcup veiliggesteld door met 5-0 van Katwijk te winnen! :D

Gaat Jong Heerenveen net zo ver komen als Jong Ajax, dat de halve finale haalde?
Nee, Jong Heerenveen gaat in de 1e ronde kansloos onderuit tegen AZ. :D
Cross79
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Ik denk dat Jong Heerenveen met seip erbij Quito, Samaras Prager hooiveld en fledderus veel kans maakt om van AZ te winnen.
Lang leve het censuur
Finuh
Invaller

Bericht door Finuh »

Ja ik geef ze ook een goede kans, AZ stelt weinig meer voor.
Glick
Invaller

Bericht door Glick »

AZ ---------> hahahahaha
Legendarysk
thomas
Jeugdspeler

Bericht door thomas »

Goede kans is wel erg optimistisch. Ik denk dat spelers als van Galen toch iets beter zijn dan Fledderus, maar als jongens als Samaras en Seip mee doen zit er zeker een verrassing in.

Maar is er niet ergens een regel dat spelers maar voor één club mogen uitkomen?
In dat geval denk ik niet dat Samaras, Seip en Waterman mee doen met de beloftes, en is er dus ook weinig hoop tegen AZ.
Heerenveennr1!
Nieuw talent
Contacteer:

Bericht door Heerenveennr1! »

Het mag wel hoor want ajax II had ook heel veel gewone ajaxieden er in toen ze het zo goed deen.Dus als Heerenveen het niet mag en Ajax wel dan is het gewoon hand boven de hoofd houden van de Knvb en dat is ook wel vriendjespolitiek.Dus VERBODEN!
Over 2 jaar is iedereen welkom in de Hel van Heerenveen!
thomas
Jeugdspeler

Bericht door thomas »

Als het wel mag is dat alleen maar goed nieuws :D

Maar het is wel vaker zo dat je voor niet meer dan één ploeg mag mee doen in de beker...vandaar
Cross79
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Heerenveennr1! schreef:Het mag wel hoor want ajax II had ook heel veel gewone ajaxieden er in toen ze het zo goed deen.Dus als Heerenveen het niet mag en Ajax wel dan is het gewoon hand boven de hoofd houden van de Knvb en dat is ook wel vriendjespolitiek.Dus VERBODEN!
Zijn mensen uit het tweede geen echte ajaxieden dan, zijn die ongewoon?
Lang leve het censuur
Beetle
Superster
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Zo'n misselijke truuk als Ajax destijds uithaalde is nu niet meer mogelijk. Het eerste team werd uitgeschakeld en prompt overgeheveld naar de beloften, of zoals het toen was, het tweede team.
Wéér uit!!!!
thomas
Jeugdspeler

Bericht door thomas »

Is er nu wel of geen regel die het verbiedt om voor twee verschillende teams uit te komen? :?
Riemer
Selectiespeler

Bericht door Riemer »

Sorry Nielshh, heb geen verslag voor je iedereen die wel met me mee wou haakte op t laatste moment af. En had geen zin om alleen te gaan. Maar gelukkig konden ze t ook zonder mijn hulp af. :lol:
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Volgens mij is idd door de goede prestaties van jong Ajax de regel ingevoerd dat je maar voor 1 ploeg mag uitkomen in de beker...

Ook ik weet het echter niet zeker, kunnen we het niet checken adhv de opstelling van vanavond?
Jelle E
Nieuw talent

Bericht door Jelle E »

Bij mijn weten is het helemaal niet aan de orde, want de wedstrijden worden tegelijk gespeeld volgens mij. Je kunt dus niet bijv Samaras en Seip met het eerste en de beloften mee laten spelen op het zelfde tijdsstip. De beloften zullen het dus alleen op moeten knappen. Ik ga lekker naar Putten, is hier om de hoek.
We're still a bunch of tough bastards.
Forza AZ
Nieuw talent

Bericht door Forza AZ »

Waar speelt Jong Heerenveen normaal z'n thuiswedstrijden. Gewoon in het Abe Lenstra stadion of ergens op een amateurveld in de buurt?
Beetle
Superster
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Wanneer grote belangstelling wordt verwacht spelen ze in het stadion, anders op Skoatterwâld, het trainingscomplex van de club. Dat ligt net aan de andere kant van de snelweg op loopafstand van het stadion.
Wéér uit!!!!
Niels
Erelid
Contacteer:

Bericht door Niels »

op loopafstand van het stadion
Nou, hemelsbreed lijkt dat misschien zo ja. Maar in werkelijkheid moet je dus helemaal om de velden heen. Maar daar is ook heel gemakkelijk met de auto te komen, afslag Oranjewoud aanhouden en dan ben je er zo.

Maar ik denk wel dat ze die wedstrijd gewoon in het ALS houden.
Forza AZ
Nieuw talent

Bericht door Forza AZ »

Nielshh schreef:Nou, hemelsbreed lijkt dat misschien zo ja. Maar in werkelijkheid moet je dus helemaal om de velden heen. Maar daar is ook heel gemakkelijk met de auto te komen, afslag Oranjewoud aanhouden en dan ben je er zo.

Maar ik denk wel dat ze die wedstrijd gewoon in het ALS houden.
Maar er zal van Heerenveen-kant waarschijnlijk niet zoveel belangstelling zijn omdat Heerenveen 1 op dezelfde tijd speelt.
Weet iemand al hoe laat de wedstrijd gespeeld zal worden?
Heert-Jan
Basisspeler

Bericht door Heert-Jan »

Ik kan me voorstellen dat Heerenveen 2-AZ leuker is, dat Putten-Heerenveen 1.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Cross79
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Ik denk ook dat het gewoon in het stadion gespeeld zal worden, en dat de kidsclub mischien wel gratis kaartjes gaat krijgen om toch wat gebrul van de tribunes te krijgen.
Lang leve het censuur
remko
Nieuw talent

Bericht door remko »

Dat denk ik ook, en het 1e gaat toch wel door,
het 2e kan onze steun beter gebruiken
Als er bij het 2e veel mensen komen kijken zal hun dat extra motiveren.
Glick
Invaller

Bericht door Glick »

Het 2e gaat verassen, let op mijn woorden :D
Legendarysk
Megafoon
Jeugdspeler

Bericht door Megafoon »

Moeilijke keuze. Op zich wil ik best wel naar Putten, alleen Heerenveen 2 kan onze steun meer dan gebruiken. Persoonlijk weet ik het nog niet waar ik voor kies.

Verder lijkt het mij toch wel eens gepast, om de seizoenkaarthouders gratis toegang te geven. Zeker gezien de kosten van de voorbereiding. Intertoto en oefenwedstrijden hebben toch lrond de € 75,-- aan toegangskaarten gekost. Dit buiten de kosten van hotelbezoek in Antwerpen, benzine, treinkaartjes en "drankjes". Ik zal niet klagen, immers een hobby kost geld, maar een kleine gift vanuit SC Heerenveen, in de trend van een gratis toegangskaartje is een goed gebaar. Misschien toch maar naar Heerenveen 2.
Beroepsvoetbalsupporter
Arjen
Wereldspeler

Bericht door Arjen »

Vroeger kreeg je nog wel eens gratis toegang bij een niet competitie wedstrijd. Tegenwoordig wil ook Heerenveen overal aan verdienen. ( neem maar de euro extra die een kaartje naar Lierse koste ) het is misschien een klein bedrag maar alle kleine beetjes helpen nietwaar. Maar los daarvan is het niet een makkelijke keuze waar heen te gaan.
Hoe laat is die wedstrijd in Putten eigenlijk?
Blizzard
Superster
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Kom op zeg, om nu te gaan denken dat Heerenveen2 wel ff gaat winnen van AZ vind ik een beetje optimistisch, ze maken zeker kans maar makkelijk is het absuluut niet, in iedergeval een prima testcase.......
The North
Selectiespeler

Bericht door The North »

Ik denk serieus dat.. de beloften een goeie kans maken..!!

Mooi, Fris en Talent Elftal dus waarom ook niet??? :upto:
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Mika the best
Nieuw talent
Contacteer:

Bericht door Mika the best »

Bij competitiewedstrijden van het 2de elftal mogen mensen met een seizoenkaart gratis naar binnen. K weet alleen niet hoe het komt met de Amstel Cup. :?
Forza AZ
Nieuw talent

Bericht door Forza AZ »

Arjen schreef:Vroeger kreeg je nog wel eens gratis toegang bij een niet competitie wedstrijd. Tegenwoordig wil ook Heerenveen overal aan verdienen. ( neem maar de euro extra die een kaartje naar Lierse koste ) het is misschien een klein bedrag maar alle kleine beetjes helpen nietwaar. Maar los daarvan is het niet een makkelijke keuze waar heen te gaan.
Hoe laat is die wedstrijd in Putten eigenlijk?
Ik lees net op jullie site dat Putten-Heerenveen om 17.45u begint en Jong Heerenveen-AZ om 20.00u. Als jullie heel erg snel zijn kunnen jullie dus beide wedstrijden zien. :lol:
Blizzard
Superster
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Forza AZ schreef: Ik lees net op jullie site dat Putten-Heerenveen om 17.45u begint en Jong Heerenveen-AZ om 20.00u. Als jullie heel erg snel zijn kunnen jullie dus beide wedstrijden zien. :lol:
Wat denk je dat het wordt??tegen AZ?
Plaats reactie