26-07-2003: Lierse SK thuis/uit (4-1/0-1, Intertoto)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Superster
- Contacteer:
-
- Jeugdspeler
- Contacteer:
-
- Selectiespeler
Die zijn omgeruild Ko, de spandoeken liggen ook al klaar en hoe is het met jouw spandoek Ko? Ook al klaar.en rimpel heb je die batterijen voor de megafoon al om geruild?????
Zeg dat dan gelijk Megafoon, hoe dik wil je ze hebben als ze goed moeten passenIk heb hele dikke batterijen nodig

heb zin in morgen!!!
-
- Jeugdspeler
- Arnoud
- Wereldspeler
Dat is de juiste spirit
Kijk, zo is het maar net. Voetbal moet vooraf en achteraf toch gewoon een feest zijn. Dat we elkaar tijdens de wedstrijd verbaal "naar het leven staan" moet kunnen, maar verder....ach kom,als jullie met 500 komen is dat al genoeg we maken der gewoon een feestdag van ongeacht het resultaat
Dus, kleuren jullie Lier morgen geel/zwart en wij rood/wit/blauw met pompeblêden !
-
- Erelid
Re: Dat is de juiste spirit
Hey, wat een brave teksten ineens van onze grootste Hooligan. Pas maar op hoor Belgjes, het is een harde, hij ziet er oud en ongevaarlijk uit maar ondertussen........Arnoud schreef: Kijk, zo is het maar net. Voetbal moet vooraf en achteraf toch gewoon een feest zijn. Dat we elkaar tijdens de wedstrijd verbaal "naar het leven staan" moet kunnen, maar verder....
Dus, kleuren jullie Lier morgen geel/zwart en wij rood/wit/blauw met pompeblêden !

-
- Basisspeler
-
- Nieuw talent
- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
-
- Selectiespeler
-
- Jeugdspeler
-
- Jeugdspeler
-
- Selectiespeler
Wie tijdens zaterdagmiddag door hartje Lier wou, kon er niet naast zien: de Heerenveense supporters waren aangekomen. Ze namen de Eikelstraat voor hun rekening en hingen er Friese vlaggen op. Ze reisden met een 500 tal supporters naar Lier.
Bron: http://www.lierse.be
Bron: http://www.lierse.be
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
-
- Nieuw talent
- Contacteer:
-
- Jeugdspeler
Je kunt omrop fryslan beluisteren via 92.2 en via internet op http://www.omropfryslan.nl. Je klikt dan op: 'Harkje LIVE nei Omrop Fryslân Radio, mei fan 14.00-17.00 oere it skûtsjesilen.'
-
- Jeugdspeler
proficiat hoor...
duidelijke penalty ontkent
DUIDELIJKE goal niet gezien
mitu krijgt rood voor niks!
en sorry maar jullie zeiden dat wij verdedigend spelen?hah , 5-3-2 is dat dan niet...
die zwarte op links was wel goed!
zelden heb ik zo'n slechte scheids gezien,geef mij nog liever prendergast
een juiste uitslag had 2-1 geweest, niets minder ,dat zullen jullie sups terplaatse ook toegeven!
DUIDELIJKE goal niet gezien
mitu krijgt rood voor niks!
en sorry maar jullie zeiden dat wij verdedigend spelen?hah , 5-3-2 is dat dan niet...
zelden heb ik zo'n slechte scheids gezien,geef mij nog liever prendergast

een juiste uitslag had 2-1 geweest, niets minder ,dat zullen jullie sups terplaatse ook toegeven!
1906-2006 -->100 years of pride and glory<--
-
- Superster
Romano lijkt net als in de voorbereiding en het begin van het seizoen van vorig jaar weer in vorm. Hopen dat hij het nu langer vol kan houden. Prima om ook de 2e wedstrijd te winnen, terecht of onterecht. We zijn duidelijk gegroeid t.o.v. afgelopen jaar!
Ow ja, Fansite, waarom hebben jullie Romano niet bij de clubtopscorers? Volgens mij heeft die vorige week ook al gescoord...........
Ow ja, Fansite, waarom hebben jullie Romano niet bij de clubtopscorers? Volgens mij heeft die vorige week ook al gescoord...........
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Je twijfelt toch niet aan de kwaliteiten van Heerenveen hèRoelos schreef:Knappe overwinning op een subtopper in België. Ik had niet verwacht dat het niveauverschil tussen beide competities zo groot zou zijn. Echter, het kan ook toeval zijn ...

We kunnen gelukkig nog een rondje ballen

-
- Jeugdspeler
niveauverschilRoelos schreef:Knappe overwinning op een subtopper in België. Ik had niet verwacht dat het niveauverschil tussen beide competities zo groot zou zijn. Echter, het kan ook toeval zijn ...

-
- Basisspeler
-
- Jeugdspeler
lokeren is een gedoodverfde middenmooter!ik wil maar zeggen dat je toch overdrijft in het klasseverschil!technisch zijn jullie vandaag op het middenveld duidelijk overklast ,zeker door mitu (nr.99 die rood kreeg om iemand recht te helpenFC Drogeham schreef:Dan is Lokeren zeker titelkandidaat in België
P.S.
Als je op deze manier gaat vergelijken is Lierse denk ik ongeveer van het niveau RBC Roosendaal

P.S. ik dacht dat jullie zo'n aangename supporterskern hadden,neen,wat zitte uitpakken op straat tegen mannekes van 15jaar!

maarkom, succes in de halve finales
-
- Superster
- Contacteer:
Da's niet waar. Het was wederom Marc Schaessens die de vallende ziekte had en probeerde door tegen Vonk aan te vallen de scheidsrechter een kunstje te flikken. Hij was weer zeer irritant aanwezig. Er viel een rode kaart. En wie stond weer te zeuren? U raadt het al. Wat een ongelofelijke etter is dat.klsk casual schreef:proficiat hoor...
En dáár heb je wellicht een punt. Ik heb zelf beelden gedraaid en die komen online. Het wordt nog steeds niet 100% duidelijk (wij zaten nogal ver van de situatie) maar Vonk ving uiteindelijk de bal. Wel of niet de lijn gepasseerd blijft een punt van discussie.DUIDELIJKE goal niet gezien
I beg to differ! Dit heb ik ook op film vastgelegd en Mitu probeerde Knopper door midden te hakken. Da's duidelijk. Al met al zou ik de televisiebeelden er wel bij willen hebben. Er lagen plotseling twee Heerenveenspelers op de mat en alleen het incident met Knopper staat op de band.mitu krijgt rood voor niks!
Lierse was inderdaad een stuk aanvallender dan de heenwedstrijd. Waarschijnlijk omdat een aantal basisspelers teruggekeerd waren van een blessure. Al met al had Vonk niet veel te doen. Dat gold evenzeer voor de Lierse keeper. Ook die had een betrekkelijk rustige avond. In het begin van de eerste helft stond hij oog in oog met Samaras maar die schoot recht op het lichaam. Dan heb je het voor de eerste helft wel gehad. Lierse kreeg een aantal vrije trappen kado. Schaessens, of een medespeler, deed zo zijn best die kansen te verprutsen. Alles vloog over. Blijft staan de wel of niet goal van Lierse.en sorry maar jullie zeiden dat wij verdedigend spelen?hah , 5-3-2 is dat dan niet...
Allemaal academisch
Prendergast ken ik niet, maar aan je woorden te zien is dat niet veel goeds. Maar inderdaad, de scheids was niet echt best. De grensrechters waren wel bij de pinken. Er werd op de juiste momenten buitenspel gegeven. Weinig steken laten vallen op dat gebied.zelden heb ik zo'n slechte scheids gezien,geef mij nog liever prendergast![]()
Eigenlijk was 0-0 meer op z'n plaats. Veel kansen hebben beiden niet gehad. (En bovendien was Erik dan ook helemaal tevreden. Hij zag in de slotseconden de - behoorlijk gevulde - bus-toto aan zijn neus voorbij gaan.een juiste uitslag had 2-1 geweest, niets minder ,dat zullen jullie sups terplaatse ook toegeven!

Maar een kostelijke dag gehad. Dat begon al met een Seat Ibiza met het kenteken ABE896. Die auto is erg veel op de foto gezet, tot verbazing van de inzittenden.

Ook een rijzende ster tussen de fans is de 10-jarige Merijn (zeg vooral geen Martijn) de Jong, speler van Heerenveen-D jeugd. We hebben dubbel gelegen van het lachen over de lekker naive manier van opmerkingen maken.
Toppunt was het moment dat er een vrouw in de deuropening stond. We zeiden dat hij wel netjes gedag moest zeggen. Deed hij ook, maar 10 meter verder zei hij droog: "Volgens mij is het een man". Je kon ons bij elkaar vegen! Arnoud en ik kwamen niet meer bij van het lachen. Die vrouw moet het wel gehoord hebben.
Ach ja, 10 jaar.
Eén duidelijke dissonant op de dag was de (volledig terechte) arrestatie van een aantal mensen die te diep in het glaasje hebben gekeken. Het bier vloeide rijkelijk, de supporters die er geweest zijn kunnen dit beamen, maar er was wel even een verziekte sfeer. Ondanks de drank was er wel zoveel zelfdiscipline dat de meerderheid zich afzijdig hield. Een Lierenaar zat de boel flink te verstieren en een Heerenveensupporter was in het cafe te rollebollen. Die twee zijn afgevoerd om te ontnuchteren. De sfeer was daarna weer top.
Laatst gewijzigd door Beetle op 27-07-2003 04:19, 4 keer totaal gewijzigd.
Wéér uit!!!!