Hattrick.org -> online CM!

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Satyr
Superster

Bericht door Satyr »

Hoe heet je team, Blizzard?
mechielz
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Blizzard schreef:Anyway, Teamnaam: Forteçia.
Mika- Bo
Nieuw talent

Bericht door Mika- Bo »

ik heb een vraagje weet iemand van het forum waar jezelf een mooi logo kan ontwerpen voor mijn Hattrick voetbal team.

of iemand die het kan en wil doen het liefst de eerste optie
ook in Eerbeek woont een groot fean fan!!!!!!!!
joop
Selectiespeler

Bericht door joop »

Mika- Bo schreef:ik heb een vraagje weet iemand van het forum waar jezelf een mooi logo kan ontwerpen voor mijn Hattrick voetbal team.

of iemand die het kan en wil doen het liefst de eerste optie
ik wil het wel proberen...zeg maar wat je wensen zijn
SCH_'05
Invaller

Bericht door SCH_'05 »

3e geworden bij het debuut in de VIe divisie!:D
Collettivo
Nieuw talent

Bericht door Collettivo »

In mijn eerste volledige seizoen tweede geworden in de 9de divisie en daardoor gepromoveerd naar de 8ste. Ben benieuwd wat het nieuwe seizoen en divisie me zal brengen.
Blizzard
Superster
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Collettivo schreef:In mijn eerste volledige seizoen tweede geworden in de 9de divisie en daardoor gepromoveerd naar de 8ste. Ben benieuwd wat het nieuwe seizoen en divisie me zal brengen.
Phoe ik speelde zelf ook in de VIII vorig seizoen, na net als jou het seizoen daarvoor 2de te zijn geëindigd. Ik moet zeggen dat de VIII best wel zwaar is, iig in mijn divisie haalden de teams toch zeker gemiddeld 3.5+ sterren per speler. Maar ja het is maar net of je team goed genoeg is. In ieder geval veel succes.

Zelf ben ik trouwens gedegradeerd naar de XI. Gebruik dit seizoen denk ik om ver in de + te gaan staan, misschien een goeie jeugdpul doen (jeugdopleiding staat op uitstekend in een paar weken) en middenvelders te trainen.
Satyr
Superster

Bericht door Satyr »

Blizzard schreef:(jeugdopleiding staat op uitstekend in een paar weken) en middenvelders te trainen.
Please, reken nergens op, want zo werkt het dus niet. Bovendien komt er morgen (over 8 minuten eigenlijk al dus) een nieuw jeugdsysteem bij. Maar dat staat allemaal op Hattrick zelf :)
Blizzard
Superster
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Satyricon schreef: Please, reken nergens op, want zo werkt het dus niet. Bovendien komt er morgen (over 8 minuten eigenlijk al dus) een nieuw jeugdsysteem bij. Maar dat staat allemaal op Hattrick zelf :)
Mja ik ga echt niet veranderen want ik heb net achterlijk veel geld in de jeugdopleiding gepompt...
Maar eens kijken hoe het in elkaar zit dat nieuwe systeem ben wel benieuwd.
Satyr
Superster

Bericht door Satyr »

Overzicht komt morgen, hoop ik. Ben druk bezig met verhuizen 8)
Satyr
Superster

Bericht door Satyr »

Afbeelding
Feanfan
Selectiespeler

Bericht door Feanfan »

Ik zie dat er met een nieuw seizoen is begonnen, ik sta er nog niet bij: VV Reva Gorredijk. Ik zou er wel tussen willen staan!
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
Riverside
Beheerder

Bericht door Riverside »

Het wordt na een zwaar seizoen in de 8e divisie, weer een mooi seizoen voor River City! Na vorige week met 5-0 te hebben gewonnen, deden de spelers er nu zelfs een schepje bovenop: 0-6. Het mag duidelijk zijn dat River City gaat voor het kampioenschap.

Ook de jeugd van River City begint uitstekend met 2 overwinningen:
Het was vandaag een prachtig weertje, en kennelijk hadden de spelertjes er zin in. Er werd een uitstekende partij op de mat gelegd, en uiteindelijk met 8-1 gewonnen. Uitblinkers waren verdediger Noah Zoetemelk en aanvaller Mees van de Well.
Na de wedstrijd dolle feestvreugde bij de spelers, ouders en vriendinnetjes. "De bloemen kunnen alvast besteld worden, evenals de kampioenskar", riep één van de jongens. "Zijn ze zelfverzekerd of ze lijden ze aan zelfoverschatting", vroeg de coach zich af.
Leuk systeem; die nieuwe jeugdopleiding. 8)
Feanfan
Selectiespeler

Bericht door Feanfan »

Dat wel, staan wel leuke teksten in, alleen jammer dat je van mij won vorige week. Jij hebt het voordeel dat je vrij vroeg een paar spelers op de goede plaats had staan!
mechielz
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Hoe gaat het met Hattrick heren? De Bliksem Boys zijn nog ongeslagen en mijn topscorer heeft er al 9 inliggen.
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

0 uit 4, ga nog even een seizoen geld sparen, en volgend seizoen weer knallen.
Riverside
Beheerder

Bericht door Riverside »

Heb een paar echte toptalenten in mijn jeugdteam zitten. Gister een klasse vleugelspeler gescout, die gelijk 4 sterren haalde.
Fotze
Superster

Bericht door Fotze »

Aaron heeft het dit seizoen goed naar zijn zin. Bij de CC staan de resultaten qua voetbal niet hoog. Met 6 punten uit 4 wedstrijden is de 5de plaats het maximaal haalbare voor CC.

Gelukkig gaat het buiten het stadion beter! Samen met Aad, die laatst nog scoorde, maken ze de velden onveilig.

Het jeugdteam van CC, kansloze jeugd, maakt ook progressie. Inmiddels is er een speler met 3,5 sterren.

Meer info volgt snel.
Wie moet er kapot?
Voorstopper
Superster
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Door het lange nazitten in het funplaza vanmiddag heeft 1_FC_Vorwarts 0-5 (opstelling vergeten) verloren en daarmee het kampioenschap in de 6e divisie weggegooid. Ach, wat is belangrijker. Ik kan er niet mee zitten...
Feanfan
Selectiespeler

Bericht door Feanfan »

Die maak ik altijd een week ervoor al, als er nog wel een blessure komt kan ik het nog wel aanpassen. Anders moet je even een standaard team opstellen en de opstelling opslaan wil ook wel helpen, vergeet je het dan, dan doet de ME het zelf wel voor je!
Voorstopper
Superster
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Ach, normaal ben ik er altijd wel op tijd bij. Ik weet dat van de standaardopstelling ja, niet aangevinkt. Ach volgend jaar beter.
Feanfan
Selectiespeler

Bericht door Feanfan »

Gister heet mijn team op een gekke manier toch de 3 punten gepakt! Alleen mn tegenstander stribbelde eerst nog een beetje tegen met de laffe optie "counter".
Fotze
Superster

Bericht door Fotze »

CC heeft gisteren een belangrijke 3-0 overwinning geboekt. De zege is van belang voor het lijfsbehoud in divisie VI.

Aaron is inmiddels druk bezig om zijn internationale banden aan te scherpen met Colombiaanse vrienden. Sinds kort mag CC zijn eerste internationale supporter welkom heten. Het is waarschijnlijk geen toeval dat deze supporter uit Colombia komt.

Aaron heeft daar nogal wat connecties lopen voor zijn bedrijf.

Ps. Waar blijft die mooie tabel met alle wedstrijden??
Wie moet er kapot?
Satyr
Superster

Bericht door Satyr »

Fotze schreef:Ps. Waar blijft die mooie tabel met alle wedstrijden??
Zal 'm vandaag bijwerken... 8)
Satyr
Superster

Bericht door Satyr »

Afbeelding
Fotze
Superster

Bericht door Fotze »

Satyricon schreef:Zal 'm vandaag bijwerken... 8)
En mijn dag is weer goed...

Ps. kunnen we Boca Juniors voorlopig niet even uitsluiten van deelname :lol:
Wie moet er kapot?
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Elke topclub heeft zo zijn mindere periodes. Dat aanmodderen van jou in de 6e klasse is leuk om te zien zeker? :angry:
rottevalle
Wereldspeler

Bericht door rottevalle »

Ik heb sinds een tijd je ook een team ben in mijn eerste volledige seizoen naar divisie VIII gepromoveerd. Heb het nu erg moeilijk maar sta net boven de streep. In de jeugd heb ik een talent van net 16 die 4,5 ster haalt kan niet wachten tot ie jarig is!
Alderaarst!
Fotze
Superster

Bericht door Fotze »

Jeroen schreef:Elke topclub heeft zo zijn mindere periodes. Dat aanmodderen van jou in de 6e klasse is leuk om te zien zeker? :angry:
Tjonge jonge jonge... Je maatje Aaron wil dolgraag met je op reis in september, maar als het zo moet? :mrgreen:
Wie moet er kapot?
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Fotze schreef: Tjonge jonge jonge... Je maatje Aaron wil dolgraag met je op reis in september, maar als het zo moet? :mrgreen:
Je weet hoe het dan gaat he... alles kapot. 8)
Plaats reactie