01-04-2007: Sparta-sc Heerenveen (2-2)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

paparazzi
Superster

Bericht door paparazzi »

Alles is alweer zo`n beetje gezegd, maar toch nog een paar korte aanvullingen;

*Dat Heerenveen zo oppermachtig was in de eerste helft lag niet zo zeer aan het geweldige spel van ons, maar meer aan het futloze Sparta ,die het allemaal wel goed leek te vinden :!:

*Wanneer begint dat leeghoofd van een Verbeek nu eindelijk eens met Bovelt op de bank. Deze man is werkelijk een groot drama! Hij zorgt niet voor een goede aanvoer naar de beide spitsen.

*Over deze spitsen geproken, in een woord helemaal niks vandaag , incl ALVES :!:

Als je een team niet eens meer bij rust met een 2-0 voorsprong goed terug het veld weet in te sturen, dan is er slechts een conclusie; opzouten met die Verbeek :!:

Positief; SPARTA, leuke club, gezellig stadion, en een fantastisch thuispubliek.

Zo,en nu ga ik pitten! 8)
Miereneukert!
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

Gistermidag een ergslecht Heerenveen gezien.. dat in de eerste helft 2-0 voorkomt omdat Sparta helemaal niets er aan deed.. Tweede helft geeft Sparta gas en kan Heerenveen het niet opbrengen om er ook een tandje bij te schakelen...

Garcia vond ik wel vrij dom bezig en Verbeek moets hem wel wisselen want anders had hij zeker met rood kunnen vertrekken..

Verder snapte ik de wissel van Jonssen op zich wel.. Verbeek wilde snelheid aan de zijkanten zodat hij miscchien een keer goed valt.. als Hansson of Tarvajervi er dan staat om het deul aan te gaan maakt vrij weinig uit..

Verder samenvattend dramatisch..

Compliment aan de meegereisde fans.. de spartaspupporters om heen hadden het voordurend over het lawaai dat uit "ons'' kwam
Spijt heb je morgen maar!
Di Stefano
Jeugdspeler

Bericht door Di Stefano »

wij waren nog Rotterdam Centrum ingegaan maar daar zagen we geen andere SCH supporters :(

Zaten we in een sparta cafe :D best grappig daar de samenvatting gekeken en met sparta supporters te discuseren over de wedstrijd :D
Wiggs
Wereldspeler

Bericht door Wiggs »

Kan me helemaal vinden in het antwoord van Paparazzi

Heerenveen was niet goed sparta was de eerste helft bar slecht
Op het moment dat Sparta de passie erin gooit is het voor Heerenveen helemaal gedaan
Vele spelers waren ondermaats.

Compliment voor de meegereisde fans,heb ze de gehele wedtsrijd gehoord,al hadden ze denk ik liever de 3 punten gehad :roll:
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

De zesde plaats past bij ons (beperkte) niveau en onze (beperkte) ambitie. Een club als AZ of Twente dendert na de 0-2 door en geeft de tegenstander het gevoel dat er niets meer te halen valt. Dan kun je nog een keer een dubieuze strafschop hebben (en overleven). Deze (beperkte) ploeg schakelt een tandje terug bij 0-2. Om de 5e plaats te halen had men een behoorlijke serie neer moeten zetten met nog een aantal overwinningen op rij. Dat zit er bij deze (beperkte) groep, incl (beperkte) trainer gewoon niet in, dat brengen ze niet op. Dat wel kunnen is ook een kwestie van kwaliteit.
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

In een wedstrijd als deze mist heerenveen ook vechters die Sparta wel heeft, heerenveen heeft soms gewoon te veel voetballers in het veld en te weinig beukers met voetbal kwaliteiten.

Zelfs een SC Joure kan het heerenveen lastig maken door gewoon kort op de man te spelen en heel hard te spelen.

Het begint mij nu trouwens echt te ergeren dat wij altijd een penalty tegen krijgen, als je de helft minder tegen had gehad, stond je nu vast en ZEKER 5e.
oldtimer
Superster

Bericht door oldtimer »

Die penalty van gisteren leek inderdaad onterecht. Er was geen sprake van enige opzet en daar gaat het toch om. Tenminste, zou je tegenwoordig haast zeggen, vroeger altijd.
Aan de andere kant moeten we niet gaan doen ( jij doet dat overigens niet ) alsof alle penalties tegen onterecht waren. Zo las ik gisteren ook een bericht waarin bezwaar werd gemaakt tegen de penalty die Dingsdag veroorzaakte tegen Utrecht door te spreken van een schwalbe van Utrechtse kant. Dat was wel degelijk een strafschop, gevolg van een blinde actie van Dingsdag.
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Dat is helemaal waar natuurlijk, maar het heeft ons zeker punten gekost, die tweede penalty tegen PSV was gewoon belachelijk, en meer dan zwaar onterecht.

Maar goed, het zal er wel bij horen, van mij part mogen we we wel eens vaker een penalty voor dan tegen krijgen.
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

De penalty was dan gisteren misschien wel onterecht, maar zeg nou aub niet dat we daar de wedstrijd op verloren hebben, want dat is zeer zeker niet het geval! Het was gewoon wederom een elftal wat te makkelijk denkt en zich niet inzet.
2-0 voorstaan en dan denken dat ze er al zijn...tuurlijk zo'n penalty helpt niet, maar dat is niet de reden dat we verloren hebben.
Zo futloos als Sparta de eerste helft was.....zo fuloos was Heerenveen de 2e, dus wat dat betreft een volledig terechte uitslag.

En wat betreft Feyenoord, die pakken we nog wel...echt wel!
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

Venderwel schreef: Zo futloos als Sparta de eerste helft was.....zo fuloos was Heerenveen de 2e, dus wat dat betreft een volledig terechte uitslag.
Heerenveen was de eerste helft ook futloos, alleen deed Sparta er toen echt helemaal niets aan..

Maar graag uitleg van het Spandoek "Verbeek: beunhaas"
Spijt heb je morgen maar!
Criz
Wereldspeler

Bericht door Criz »

Komen er ook nog filmpjes van onze kant op youtube of google video? Kan me herrineren dat vooraan het vak iemand voortdurend stond te filmen met een minicam.

Van Sparta kant staan al enkele filmpjes op youtube, maar deze zijn niet erg bijzonder.
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Ik stond te filmen inderdaad, maar dat materiaal komt op de NN-DVD. Dus dat komt niet online te staan.
Riverside
Beheerder

Bericht door Riverside »

Dat we dit seizoen zoveel penalty's tegen krijgen ligt allang niet meer aan de scheidsrechters, maar gewoon aan ons zelf!

Gemakzucht, onoplettendheid en slecht verdedigen liggen ten grondslag aan de vele tegengoals vanaf elf meter.
SpongeBob
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

paparazzi schreef:Positief; SPARTA, leuke club, gezellig stadion, en een fantastisch thuispubliek.
Helemaal mee eens. Behalve dan die paupers bij de metro met hun grote bek, die onze parodie op hun lijflied niet zo goed konden verkroppen :lol: :twisted:

De gemiddelde leeftijd ligt bij Sparta trouwens wel een heeeeel stuk lager dan bij ons..
Ik heb geen onderschrift nodig...
SCH-P.O.T.N.
Invaller

Bericht door SCH-P.O.T.N. »

Wat een beleving gister zeg, mooie treinreis meegemaakt!
Nja de wedstrijd was gewoon bagger, Alves niet op scherp dan heb je niks aan dit H'veen..
'Oer' die een grote kans mist en een onterechte penalty (alweer) tegen krijgen is gewoon zwaar balen.
Maar het was een mooi reisje en zal volgend jaar ook zeker weer mee.

Zijn er ook nog foto's van de treinreis?
Janneman
Superster

Bericht door Janneman »

Die zijn er ja, heb gister ook een paar gezien maar volgens mij staan die op feanfans :mrgreen:
scheerenveen.supporterswereld.nl
SCH-P.O.T.N.
Invaller

Bericht door SCH-P.O.T.N. »

Nee daar staan geen foto's op van de treinreis, alleen een paar gemaakt door mensen die met de bus zijn gegaan.
Niels
Erelid
Contacteer:

Bericht door Niels »

Je kunt wel blijven zeiken over die penalty, maar zover moet je het gewoon niet laten komen lijkt me.
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

Leuke wedstrijd (de eerste helft dan:p) !
Jammer van die penalty maar je kunt het niet weet terug draaien !

Enkele foto's en filmpjes op http://www.forza-heerenveen.co.nr !
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Bericht door Fanatic 4-ever »

Vanavond zullen er waarschijnlijk een paar foto's van de treinreis op feanfans staan.
feanfanhannes
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door feanfanhannes »

SpongeBob schreef: De gemiddelde leeftijd ligt bij Sparta trouwens wel een heeeeel stuk lager dan bij ons..
haha ja rechts van ons allemaal kleuters van 12 jaar whaha vet grote bek steeds.
Janneman
Superster

Bericht door Janneman »

feanfanhannes schreef: haha ja rechts van ons allemaal kleuters van 12 jaar whaha vet grote bek steeds.
Heb je ze niet effe aangepakt :wink: , wat een irriterende kutkinderen waren dat. :upto:
scheerenveen.supporterswereld.nl
feanfanhannes
Basisspeler
Contacteer:

En ook niet een heel klein beetje ook.
dit keer geen stenen vangen maar vlaggenstokjes :wink:
SpongeBob
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

janneman schreef: Heb je ze niet effe aangepakt :wink: , wat een irriterende kutkinderen waren dat. :upto:
Die stonden anders ook bij ons in het vak.. paar van die kleine koters beetje stoer stoeltjes kapot staan te trappen.. ik hoop dat ze op de camera staan en flink kunnen dokken :twisted:
feanfanhannes
Basisspeler
Contacteer:

moeten ze al ze zijn gepakt hoorde ik van stewards.
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

Moet er nog een filmpje gemaakt worden over de wedstrijd van tegen sparta :P :?:
SpongeBob
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

feanfanhannes schreef:moeten ze al ze zijn gepakt hoorde ik van stewards.
Mooi...
Dikke SV aan de reet mag ik hopen??
Zulke meelopertjes ben ik liever kwijt dan rijk..

Maar goed, maar weer even on-topic dacht ik zo..
Alhoewel... alles over deze wedstrijd is al gezegd, en denk niet dat veel hier nog aan herinnerd willen worden... (al was het een erg leuk reisje met de trein/metro :D )
cross'79
Bankzitter

Bericht door cross'79 »

Ach ja. was weer ouderwets reisje.Naderhand met 30 man blijven hangen op Spangen. daarna nog kroeg gepakt op Utrecht CS. Jammer alleen dat er 2 losertjes strontvervelend moesten zijn de terug reis
Edmanian Devil
Basisspeler

Bericht door Edmanian Devil »

Mooie foto van het uitvak door de Sparta-aanhang (bron: Sparta Rotterdam Fanzine ITWM)

Afbeelding
All clubs are equal, but some are more equal than others :-(
Arjen
Wereldspeler

Bericht door Arjen »

Ebiede schreef: Maar graag uitleg van het Spandoek "Verbeek: beunhaas"
Die zal niemand van Heerenveen je kunnen geven omdat het werd opgehangen door enkele jeugdigen van Sparta. Waarom zij iets tegen Verbeek hebben is mij een raadsel. Misschien omdat er vorig seizoen iemand bij de warming up van de tribune geschoten werd(waarvoor zij trouwens een vip arrangement bij de thuiswedstrijd van Heerenveen heeft gekregen), dus eigenlijk kan dat het ook niet zijn.
Plaats reactie