Ik vind het wel grappig doekje! Komt bijna overeen met wat ik altijd roep: NET NIET!
Het is immers bijna altijd "net niet" met onze jongens
gegroet chatmaatjes
Sinds ik mijn voet in het gips heb(zo'n 5 dagen) ben ik allemaal bandieri's aan het ontwerpen. Hier ff mijn creaties ik ben benieuwd wat jullie er van vinden ! laat it ff horen
Zitten hele mooie tussen ga zo door Vooral die laatste is heel mooi als ik een beamer kan regelen dan zal ik er wel eentje van jou ontwerpen willen maken
sch4-live schreef:Zitten hele mooie tussen ga zo door Vooral die laatste is heel mooi als ik een beamer kan regelen dan zal ik er wel eentje van jou ontwerpen willen maken
Hahahaha zeg je het dan wel ff ? anders maken we straks dezelfde bandieri en dat is natuurlijk niet de bedoeling!
kan ik deze gewoon spuiten met spuitbussen of moet er echt geverfd worden?
Hangt van de grootte af..Er zitten wel lastige stukjes op zoals de neus..Eigenlijk vind ik hem niet echt geweldig maar als jij hem graag wilt maken, vooral doen..
Ik ga in de zomer bezig met 5 ontwerpen voor banners voor het sfeerteam of Zuid.
De ontwerpen plaats ik hier niet, jullie zien ze in het nieuwe seizoen wel.
Niet dat ze zo speciaal zijn maar heb toch al goedkeuring gekregen van een lid van het team dus het is niet zo heel nodig om ze hier te plaatsen.
En een verassing is leuker
Laatst gewijzigd door SCH-P.O.T.N. op 07-03-2007 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Zal dan wel even zeggen welke ik ga maken ja maar hopelijk krijg ik voor Zaterdag de blue white boys banner klaar ! Deze is ook wel mooi alleen zou ik er Blue White Vikings ofzo van maken ipv super friezen !
Maak mischien met nog een deze bandieri alleen vind ik die laatste tekst niet echt goed heeft iemand een goeie tekst daarvoor ?
(liever geen oprotten want dan krijg ik hem het stadion denk ik niet in !)
van mij hoeft hij echt niet weg, op elke eventuele andere trainer zullen de mensen die hier nu roepen dat Verbeek weg moet, ook gaan roepen dat die andere trainer weg moet als de resultaten iets tegenvallen
laat hem zijn contract uitdienen, probeer dit team bij elkaar te houden en maak er volgend jaar iets moois van.
ik zit niet te wachten op type's als Ten Cate, Van Gaal of R.Koeman; als je ziet hoe vals die uit de hoek komen bij verlies of de feiten gaan verdraaien, de scheidsrechter of het veld de schuld geven etc. etc.