Wees es creatief (spandoeken en banner-topic)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Nieuw talent
- Contacteer:
- forza heerenveen
- Selectiespeler
- FRL
- Jeugdspeler
- Contacteer:
Dit is dus dat nieuwe NN doek:

Ik vind het werkelijk een prachtig spandoek
Mijn complimenten aan degene die het gemaakt heeft
Hij was inderdaad ook goed zichtbaar 

Ik vind het werkelijk een prachtig spandoek

sc Heerenveen Fanzone: http://www.sc-heerenveen.co.nr
- Jornnn
- Jeugdspeler
Super doek! Zeer goed leesbaar, vele malen beter als het vorige doek
!
Sta altijd naast de gozer wie hem heeft laten drukken, heb ff met em erover gepraat en 't mooie ervan is, is dat hij hem helemaal GRATIS heeft laten drukken.
Wel zou ik nog willen zeggen dat mensen zo weinig mogelijk hun jassen/sjaaltjes over de letters heen moeten hangen, anders krijg je half leesbare woorden etc etc.
- Jorn

Sta altijd naast de gozer wie hem heeft laten drukken, heb ff met em erover gepraat en 't mooie ervan is, is dat hij hem helemaal GRATIS heeft laten drukken.
Wel zou ik nog willen zeggen dat mensen zo weinig mogelijk hun jassen/sjaaltjes over de letters heen moeten hangen, anders krijg je half leesbare woorden etc etc.
- Jorn
- mart761
- Basisspeler
- Contacteer:
Mensen bedankt voor de complimenten! doet me erg goed
Inderdaad die jassen dat is jammer als die er overheen hangen!
Maar verder ben ik erg tevreden over het eind resultaat.
Het ontwerp is gemaakt door mensen van de sfeercommisie van Nieuw Noord, dus eigenlijks alle credits naar hun toe, ik heb er alleen voor gezorgd dat het inderdaad geheel gratis bedrukt werd! Kleine moeite, groot plezier
Groeten Martijn

Inderdaad die jassen dat is jammer als die er overheen hangen!
Maar verder ben ik erg tevreden over het eind resultaat.
Het ontwerp is gemaakt door mensen van de sfeercommisie van Nieuw Noord, dus eigenlijks alle credits naar hun toe, ik heb er alleen voor gezorgd dat het inderdaad geheel gratis bedrukt werd! Kleine moeite, groot plezier

Groeten Martijn
FORZA SC HEERENVEEN
-
- Wereldspeler
Heeft iemand er problemen mee als ik de foto's van spandoeken op mijn site zet ? ( http://www.forza-heerenveen.co.nr ) 

- Freezeman
- Superster
Als jij die foto's zelf maakt kan niemand daar een probleem mee hebben.
En als je ze niet zelf maakt dan moet je de maker van de foto toestemming vragen en niet de eigenaar van het spandoek.
Als die dat niet wil moet hij/zij zijn/haar spandoek niet in het zicht hangen.
Ik denk zelf dat eigenaren van spandoeken er zelf trots op zijn dat hun doek op zoveel mogelijk plaatsen te bewonderen zijn.
En als je ze niet zelf maakt dan moet je de maker van de foto toestemming vragen en niet de eigenaar van het spandoek.
Als die dat niet wil moet hij/zij zijn/haar spandoek niet in het zicht hangen.
Ik denk zelf dat eigenaren van spandoeken er zelf trots op zijn dat hun doek op zoveel mogelijk plaatsen te bewonderen zijn.
Anti anti. 

- mart761
- Basisspeler
- Contacteer:
- Fanatic 4-ever
- Forumicoon
-
- Invaller
- Koekje
- Nieuw talent
- Contacteer:
Ga naar de dichtbij zijnde supermarkt en pak wat grote kartonnen dozen.
Teken daar met pen/stift de letters op en snij ze uit.
Zorg wel dat de letters nu op 1 lijn naast elkaar staan en dat de kartonnen niet bewegen tijdens het verfen. En als je klaar bent dat je de kartonnen voorzichtig oppakt zodat je geen vegen krijgt. Dat zou ik doen tenminste.
Teken daar met pen/stift de letters op en snij ze uit.
Zorg wel dat de letters nu op 1 lijn naast elkaar staan en dat de kartonnen niet bewegen tijdens het verfen. En als je klaar bent dat je de kartonnen voorzichtig oppakt zodat je geen vegen krijgt. Dat zou ik doen tenminste.
Koekje erbij?
-
- Nieuw talent
- Contacteer:
Wat je ook kan doen en wat ook wel goed lukt is gewoon allemaal hokjes maken en dan per hokje overtekenen dus het doek in hokjes verdelen en die hokjes in de juiste schaal op je computerafdruk tekenen en per hokjes gaan overtekenen wil vaak wel erg goed je moet alleen de hokjes later wel weer van het doek afhalen wat nog wel enige moeite kost
-
- Basisspeler
Creatief zijn heeft dus duidelijk wel zijn grenzen!
Onderstaand nav het spandoek bij Ajax - Feyenoord waarbij verwezen werd naar de bombardementen van Rotterdam in 1940-1945.
De volledige reactie van Ajax:
Spandoeken van dien aard stroken niet met de onderlinge afspraken tussen de clubs om alleen spandoeken te tonen die de eigen club positief ondersteunen. Het doek is door stewards in beslag genomen. Naar aanleiding van dit incident heeft de club besloten dat vak 410 tot en met de laatste wedstrijd, UEFA Cup en KNVB Beker incluis, is uitgesloten van georganiseerde sfeeracties.
Bij het opleggen van deze maatregel is in acht genomen dat leden van vak 410 in korte tijd betrokken zijn geweest bij het schenden van meerdere afspraken, te weten:
* het betreden van het trainingsveld zaterdag jl. tijdens de training van Ajax 1
* het afsteken van illegaal vuurwerk (c.q. rookpot) aan het begin van het duel Ajax - Feyenoord
* het tonen van het kwetsende spandoek
* het na afloop van de wedstrijd trachten op te trekken richting het vak met uitsupporters
Ajax bekijkt tevens of er via beelden individuele daders geïdentificeerd kunnen worden, zodat hen nog een extra passende straf opgelegd kan worden. Hierbij moet gedacht worden aan een stadionverbod.
Daarnaast zal Ajax de door de politie aangehouden personen die voorafgaand aan de wedstrijd rondom het stadion bij ongeregeldheden met de politie betrokken waren, een stadionverbod opleggen.
http://www.ajaxf-side.nl/
Onderstaand nav het spandoek bij Ajax - Feyenoord waarbij verwezen werd naar de bombardementen van Rotterdam in 1940-1945.
De volledige reactie van Ajax:
Spandoeken van dien aard stroken niet met de onderlinge afspraken tussen de clubs om alleen spandoeken te tonen die de eigen club positief ondersteunen. Het doek is door stewards in beslag genomen. Naar aanleiding van dit incident heeft de club besloten dat vak 410 tot en met de laatste wedstrijd, UEFA Cup en KNVB Beker incluis, is uitgesloten van georganiseerde sfeeracties.
Bij het opleggen van deze maatregel is in acht genomen dat leden van vak 410 in korte tijd betrokken zijn geweest bij het schenden van meerdere afspraken, te weten:
* het betreden van het trainingsveld zaterdag jl. tijdens de training van Ajax 1
* het afsteken van illegaal vuurwerk (c.q. rookpot) aan het begin van het duel Ajax - Feyenoord
* het tonen van het kwetsende spandoek
* het na afloop van de wedstrijd trachten op te trekken richting het vak met uitsupporters
Ajax bekijkt tevens of er via beelden individuele daders geïdentificeerd kunnen worden, zodat hen nog een extra passende straf opgelegd kan worden. Hierbij moet gedacht worden aan een stadionverbod.
Daarnaast zal Ajax de door de politie aangehouden personen die voorafgaand aan de wedstrijd rondom het stadion bij ongeregeldheden met de politie betrokken waren, een stadionverbod opleggen.
http://www.ajaxf-side.nl/
- ItFean82
- Forumicoon
-
- Basisspeler
Kwam dit ook nog tegen, veel arbeid en tijd (en geld!), maar dan heb je ook echt wat!
http://vak410.nl/fotos/0607/feyenoordthuisvoorb.html

http://vak410.nl/fotos/0607/feyenoordthuisvoorb.html
-
- Jeugdspeler
- Contacteer:
-
- Wereldspeler