Contract Venema en Klompe niet verlengd
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Forumicoon
Voor John de Jong heb ik absoluut respect, maar ik denk dat hij straks beter kan stoppen. Op deze manier zal z’n lichaam ook niet beter worden. Telkens als hij fit is krijgt hij wéér een terugval, een beetje het Litmanen/Klompe-effect. Wel respect dat iemand ondanks elke nieuwe klap mentaal toch blijft knokken.
-
- Wereldspeler
Van Sparta-rotterdam.nl
IVAN CVETKOV NAAR SIVASSPOR (TURKIJE)
Ivan Cvetkov verruilt Sparta Rotterdam met onmiddellijke ingang voor het Turkse Sivasspor. De van Helmond Sport overgekomen aanvaller speelde bij Sparta Rotterdam twee seizoenen. In het seizoen 2005-2006 speelde hij 27 wedstrijden waarin hij 5 maal scoorde, in dit seizoen kwam hij uit in 14 wedstrijden waarin hij 3 doelpunten voor zijn rekening nam. Voor de KNVB-beker kwam hij voor de Kasteelclub 3x in actie, 2x in 2005-2006 (geen doelpunten) en 1x in dit seizoen waarbij hij ook eenmaal scoorde.
IVAN CVETKOV NAAR SIVASSPOR (TURKIJE)
Ivan Cvetkov verruilt Sparta Rotterdam met onmiddellijke ingang voor het Turkse Sivasspor. De van Helmond Sport overgekomen aanvaller speelde bij Sparta Rotterdam twee seizoenen. In het seizoen 2005-2006 speelde hij 27 wedstrijden waarin hij 5 maal scoorde, in dit seizoen kwam hij uit in 14 wedstrijden waarin hij 3 doelpunten voor zijn rekening nam. Voor de KNVB-beker kwam hij voor de Kasteelclub 3x in actie, 2x in 2005-2006 (geen doelpunten) en 1x in dit seizoen waarbij hij ook eenmaal scoorde.
- KingBee
- Wereldspeler
Tomasson misschien naar Villarreal
Volgens verschillende Spaanse media staat Villarreal op het punt om een akkoord met John Dahl Tomasson bekend te maken. De huidige nummer elf van de Primera División zal naar verluidt de aanvaller van VfB Stuttgart voor zes maanden huren.
De zaakwaarnemer van de oud-Feyenoorder, Bayram Tutumlu, was zaterdagavond in El Madrigal aanwezig om het duel tegen Sevilla (0-0) bij te wonen. Bij de Andalusiërs staat namelijk Christian Poulsen onder contract, waarvan hij ook de belangen behartigt.
Tegenover de Spaanse media gaf Tutumlu na afloop van het duel toe dat Villarreal vergaande interesse heeft in de 30-jarige Deen. ”Gisteren sprak ik al met Llaneza (José Manuel Llaneza, bestuurslid, red.) en die gaf aan dat binnenkort een vergadering zou plaatsvinden. Een mogelijke contractering kan volgens mij niet lang duren.”
De oud-Feyenoorder staat ook in de belangstelling van Torino en Levante, maar de laatstgenoemde club maakte sowieso geen kans volgens Tutumlu. “Ik kreeg een belletje van Levante, maar ik was heel duidelijk. John Dahl wil alleen maar voor Villarreal uitkomen, ook al is de interesse van Levante, die al van drie weken geleden dateert, niet afgenomen.”
Net fan dat benaude!
-
- Selectiespeler
- Contacteer:
- ItFean82
- Forumicoon
Bron: vi.nlWens Tomasson vervuld: Villarreal
24/1/2007 19:45
Aan het weinig verheffende verblijf van Jon Dahl Tomasson bij VfB Stuttgart is voorlopig een einde gekomen. De Deense aanvaller krijgt zijn zin en verkast naar Villarreal.
Levante, Hamburger SV en Palermo werden in verband gebracht met Tomasson, die echter bij Villarreal onderdak heeft gevonden voor de rest van het seizoen. VfB Stuttgart verhuurt de Deense aanvaller voor een half jaar aan de Spaanse club, die daarbij een optie tot koop heeft bedongen.
'Het was de uitdrukkelijke wens van Jon om naar Spanje te verkassen', zegt teammanager Horst Heldt op de website van VfB Stuttgart. 'De verhuur aan Villarreal biedt hem de mogelijkheid weer aan spelen toe te komen en zo weer de vorm te pakken te krijgen. Ik ben zeker dat het dat gaat lukken.'
Op advies van toenmalig trainer Giovanni Trapattoni kwam Tomasson in 2005 terecht bij VfB Stuttgart, dat de international overnam van AC Milan. Maar het verblijf in Duitsland was geen onverdeeld succes. Mede door uiteenlopende blessures kon de oud-Feyenoorder niet aan de (hoge) verwachtingen voldoen.
Het is nu dus definitief. Tomasson naar Villareal.
Op naar het volgende seizoen....
- Edmanian Devil
- Basisspeler
-
Verified
- Forumicoon
Nog even dan is hij de Henk Vos van Denemarken..Edmanian Devil schreef:Zijn denk ik niet veel spelers die in Nederland, Engeland, Italië, Duitsland en Spanje hebben gevoetbald. Mis eigenlijk alleen Frankrijk nog in dit rijtje. Mooie carrière, hoor

Tomasson Clubhopper....
Heeft het bij Heerenveen, Feyenoord en Milan redelijk gedaan..
Stutgart en Newcastle waren niet de beste keuzes in zijn carriere..
Toch hoop ik dat hij nog eens terugkeerd naar het ALS.. over een jaar of twee.
Wel grappig dat op Milan na allle clubs ook betekenis hebben gehad in de historie van Heerenveen..
Spijt heb je morgen maar!
-
- Selectiespeler
op vz is een interview met em te zien(van de persconferentie) vooral de laatste vraag:
maar dat vond ik leuk dat hij daar ruim de ruimte voor liet
hij zinspeelt hier wel op een nog eventuele terugkeer naar nederland..wie weet h'veenVZ-vraag: Je zei net dat je de intentie hebt om hier bij Villarreal langer dan zes maanden te spelen. Zien we je ooit nog in Nederland terug?
Op dit moment wil ik gewoon lekker hier voor Villarreal gaan spelen en gaan mijn vriendin en ik eens de omgeving verkennen. We zien het allemaal wel in de komende maanden. In Nederland heb ik een geweldige tijd gehad, maar daar hebben we het mogelijk binnenkort wel eens over.

maar dat vond ik leuk dat hij daar ruim de ruimte voor liet
-
- Selectiespeler
- Contacteer:
-
- Erelid
- Contacteer:
-
- Forumicoon
Deen 1 vertrokken naar Spanje. Deen 2 terug naar Nederland?
Bron: VoetbalprimeurADO Den Haag test Ole Tobiasen maandagmiddag in een oefenduel tussen Jong NAC Breda en Jong ADO Den Haag. De verdediger beschikt over een transfervrije status waardoor hij, mits hij voldoet, direct kan instromen bij de Hagenaars.
Tobiasen is geen onbekende in Nederland. Zo speelde de 31-jarige Deen eerder sc Heerenveen, Ajax en AZ. In zijn vaderland kwam hij uit voor FC Kopenhagen en Aalborg aB, terwijl de zesvoudig international zijn laatste wedstrijden speelde hij het Noorse Sandefjord.
Behalve Tobiasen zal ook Armando Catsburg een kans krijgen zich te bewijzen. De 19-jarige doelman speelt normaliter zijn wedstrijden voor Jong FC Groningen.
-
- Superster
Ik zag zaterdag Daniel jensen in actie met Werder Bremen. Bremen viel me zwaar tegen en verloor kansloos van een perfect counterend Schalke. Jensen liet in elk geval zien dat hij mee kan gaan in het nogal physieke Bundesliga-voetbal. Zijn techniek is gebleven, maar daarnaast trok hij ook ziijn poot niet terug. Hij is een stuk krachtiger geworden.
- Janneman
- Superster
Ole Tobiassen is ook weer in Nederland, hij probeert nu voor de 2de keer een contract af te dwingen bij Ado Den Haag. De kans is klein want Ado heeft al 4 rechtbacks onder contract. Tobiassen heeft wel een goede indruk achtergelaten maar werd niet echt getest in de wedstrijd tussen Jong Ado-Jong Nac, hij kon het op routine aan. (bron VI)
Blijkt toch dat spelers goed presteren die vaak bij Heerenveen hebben gespeeld, je ziet ze overal weer opduiken!!
Blijkt toch dat spelers goed presteren die vaak bij Heerenveen hebben gespeeld, je ziet ze overal weer opduiken!!

scheerenveen.supporterswereld.nl
-
- Forumicoon
- Contacteer:
- michel
- Wereldspeler
-
- Superster
- Contacteer:
Dat is nog niet eens het ergste janneman, deze zin: "Blijkt toch dat spelers goed presteren die vaak bij Heerenveen hebben gespeeld, je ziet ze overal weer opduiken" slaat helemaal alles, je hebt volgens mij geen idee wie Ole Tobiasen is ofwel janneman?janneman schreef:Oeps, klopt, mijn fout, zal even beter lezen
Bedankt Torcida:-)
- Janneman
- Superster
[quote="Squerrel": Dat is nog niet eens het ergste janneman, deze zin: "Blijkt toch dat spelers goed presteren die vaak bij Heerenveen hebben gespeeld, je ziet ze overal weer opduiken" slaat helemaal alles, je hebt volgens mij geen idee wie Ole Tobiasen is ofwel janneman?
Ik heb Ole zelfs nog zien voetballen hoor, blijf erbij dat het de beste rechtsback is geweest die Heerenveen heeft gehad. Veel beter dan de vier "klunzen" die erna hebben gespeeld uitgezonderd Zuiverloon.
Okej, zit een stukje waarheid in dat hij na Heerenveen niet veel meer heeft laten zien maar dat lag niet aan zijn kwaliteiten maar aan zn blessures!! Sinds wanneer zijn die de maatstaf om te bepalen of een speler goed of slecht is??
Ik heb Ole zelfs nog zien voetballen hoor, blijf erbij dat het de beste rechtsback is geweest die Heerenveen heeft gehad. Veel beter dan de vier "klunzen" die erna hebben gespeeld uitgezonderd Zuiverloon.
Okej, zit een stukje waarheid in dat hij na Heerenveen niet veel meer heeft laten zien maar dat lag niet aan zijn kwaliteiten maar aan zn blessures!! Sinds wanneer zijn die de maatstaf om te bepalen of een speler goed of slecht is??

scheerenveen.supporterswereld.nl
-
- Invaller
Maar hoe kun je nu zeggen dat hij daarna nog goed gepresteerd heeft ("Blijkt toch dat spelers goed presteren die vaak bij Heerenveen hebben gespeeld")? Hij heeft sinds zijn blessure niet meer regelmatig gespeeld en is nu aan het testen bij Ado... Met alle respect, maar dat kan je toch geen goed presteren meer noemen? Het is verdomde jammer dat hij zo vaak geblesseerd is geweest, maar geen prestaties zijn helaas geen goede prestaties.janneman schreef: Okej, zit een stukje waarheid in dat hij na Heerenveen niet veel meer heeft laten zien maar dat lag niet aan zijn kwaliteiten maar aan zn blessures!! Sinds wanneer zijn die de maatstaf om te bepalen of een speler goed of slecht is??
Dat hij een van de beste rechtsbacks bij Heerenveen was (volledig mee eens overigens) heeft niets te maken met zijn presteren nadat hij bij Heerenveen vertrokken was.
-
Verified
- Forumicoon
Vrijdagmiddagdip
Wordt tijd voor het weekend mijn gedachten dwalen of..
Alan Maguy, speelde een proefwedstrijd tijdens de afscheidswedstrijd van Camataru.. Was volgens Foppe te goed voor Heerenveen.. Iemand een idee wat er van zijn carriere is geworden.. Kwam toen op proef van Atletico Madrid..
Wordt tijd voor het weekend mijn gedachten dwalen of..
Alan Maguy, speelde een proefwedstrijd tijdens de afscheidswedstrijd van Camataru.. Was volgens Foppe te goed voor Heerenveen.. Iemand een idee wat er van zijn carriere is geworden.. Kwam toen op proef van Atletico Madrid..
Spijt heb je morgen maar!
- mitrita
- Superster

Dit is em. Als je het Frans machtig bent
Als ik het goed begrijp, heeft de periode bij Altletico niet lang geduurd en is hij daarna teruggekeerd naar Ivoorkust. Ten tijde van dit verhaal uit 2005 speelde hij bij Paris FC, niet te verwarren overigens met PSG. Glanzende carriere is het dus niet echt geworden.
Serge Maguy Alain : "A 37 ans, je suis grillé pour jouer encore avec les Éléphants"
lundi 21 février 2005
Oui, Serge, footballeur de renom est avant tout un gros amuseur. Toujours souriant, toute la nouvelle génération regrette son trop court parcours au sein de la sélection nationale.
Après ses premiers pas au sein de la formation de l’AS EECI à la fin des années 80 puis à l’Africa sport d’Abidjan de 90 à 93, Maguy fera un bref passage à l’Atletico Madrid. Pour des raisons encore difficiles à cerner, Maguy est retourné sur les bords de la lagune Ebrié rejoindre l’Asec Mimosas après une rupture de son contrat à l’amiable d’avec le club cher à feu Jesùs Gil y Gil. Son retour à Abidjan ne fut pas du tout rose à cause de blessures, accident et autres : Maguy n’était plus le "Sergent" qu’on avait découvert à la CAN victorieuse de 1992 et apprécié en Tunisie en 1994.
Néanmoins, son passage au Satellite FC après son contrat avec l’Asec lui a offert une nouvelle opportunité de monnayer son talent à l’étranger.La Suisse lui ouvre les portes :" Je suis arrivé au Cs Chênois, grâce à Georges Munier en 99. De plus je souhaitais m’en aller en raison de l’instabilité qui régnait dans mon pays. " Nous dira l’ex-capitaine des Eléphants.
Arrivé en fin de contrat, Maguy vient de mettre le cap sur la capitale française. Depuis octobre 2004, il remplit bien sa mission de milieu défensif (après avoir excellé au poste de milieu offensif) gauche de l’équipe du FC Paris.
"Je suis fier de la nouvelle génération de footballeur ivoirienne. Elle est certes ambitieuse tout comme la notre mais a plus de chance car les nouveaux dirigeants voient loin contrairement à ceux que nous avions à l’époques ; la coupe du monde doit être un challenge. Miser sur cette compétition avant celle de l’Afrique permet à chaque sélection de se positionner sur le plan mondial. Nous avons raté deux coupes du monde en 90 et 94,
Gezien zijn leeftijd, hij moet nu 39 jaar zijn, zal hij wel niet meer actief zijn.
Dat Paris FC is ook weer een mooi verhaal gezien bijgaand verhaal van Wikipedia
Paris FC is een Franse voetbalclub uit het oosten van Parijs en werd in 1969 opgericht.
De club wou in de 1ste klasse spelen en probeerde zo met CS Sedan te fusioneren, maar dat lukte niet. Dan fusioneerden ze met Stade St. Germain uit de 2de klasse. In 1972 splitte het team in Paris FC en Paris Saint-Germain. Paris FC kon in de 1ste klasse blijven en hield alle goeie spelers terwijl PSG naar de 3de klasse werd verwezen. Ironisch was het toen Paris FC na het seizoen 1973-1974 naar de 2de klasse zakte terwijl PSG naar de eerste klasse steeg.
In 1978 kon de club terugkeren maar slechts voor korte duur. De club zakte ver weg naar de 5de klasse, maar kon eind jaren 80 terug naar 3de keren waar ze tot 2000 bleven, enkel in 1992 maakte de club kans op promotie naar 2de maar miste die. Sinds 2000 speelt de club in 4de waar het moeilijk is om te promoveren omdat enkel de kampioen naar 3de gaat.
- bigbear
- Invaller
Weer wat nieuws bijelkaar gezocht uit de Mancherster City nieuwsbrief. Na een paar weken redelijk positief nieuws over Sammie bij de Blues gaat het de laatste 2 wedstrijden weer niet zo best: lees zelf maar.
It's time to put Samaras in the reserve team until he shows some desire to
play football, he is lazy without the right attitude to be a team player or a
goal scorer.
If Stu does not read these comments then someone at the club must, and tell
Samaras the first thing he needs to do to get his attitude right is arrange
to get his hair out of his eyes so he can see properly what's going on around
him at a fast pace. Stuart Pearce please take him to your barbers, he is
obviously going to a Ladies Hair Salon in the Old Trafford area.
The defeat against Reading was in ways unlucky one might say, but to me it
was a case of glaring missed chances by a very poor strike force. Reading
had a thoroughbred in Lita who scored two well taken goals and, City had a
Cart horse in Samaras. It's time to come out and tell it like it is about
Samaras, I would not mind if he gave 100% effort.
Many of you will know that for the best part I try to remain positive in my
postings, today I cannot. The excuse that he is young and a rough diamond I
no longer can accept, he needs a good shaking up. What ever others might
think you may give your opinions in the next Mc V, I will be interested to
find out if I am alone here?
Back to strikers, Vassell is a good footballer but lacks a clinical finish
and we haven't found a partner to replace Cole (or maybe even Fowler).
Corradi and Samaras don't seem to me to be making the grade although Samaras
may yet develop into something useful.
Performances against Reading:
Weaver 4. Barmy rush out that ended in him injuring himself plus a couple of
poor kicks.
Richards 8. Solid at the back and a threat going forward.
Dunne 7. Strong at the back.
Distin 7. Same as Dunney.
Trabelsi 5. Worked hard but crossing poor more often than not. Sinclair in
disguise?
Barton 7. Effective but not up to level of his last few performances and
should have scored.
Dabo 7. Thought he did really well up to his injury. Protected the defence as
some good distribution.
Ireland 8. Continues to shine. Our best player on the day.
Beasley 6. Not a wing back but did OK. Like to see him take defenders on
more.
Vassell 7. Prodigious work rate again and timing runs better. If only he
could finish consistently.
Samaras 4. If only he could do anything consistently! Needs help on the
training pitch but if he is getting it there's no sign of it on match days.
It's time to put Samaras in the reserve team until he shows some desire to
play football, he is lazy without the right attitude to be a team player or a
goal scorer.
If Stu does not read these comments then someone at the club must, and tell
Samaras the first thing he needs to do to get his attitude right is arrange
to get his hair out of his eyes so he can see properly what's going on around
him at a fast pace. Stuart Pearce please take him to your barbers, he is
obviously going to a Ladies Hair Salon in the Old Trafford area.
The defeat against Reading was in ways unlucky one might say, but to me it
was a case of glaring missed chances by a very poor strike force. Reading
had a thoroughbred in Lita who scored two well taken goals and, City had a
Cart horse in Samaras. It's time to come out and tell it like it is about
Samaras, I would not mind if he gave 100% effort.
Many of you will know that for the best part I try to remain positive in my
postings, today I cannot. The excuse that he is young and a rough diamond I
no longer can accept, he needs a good shaking up. What ever others might
think you may give your opinions in the next Mc V, I will be interested to
find out if I am alone here?
Back to strikers, Vassell is a good footballer but lacks a clinical finish
and we haven't found a partner to replace Cole (or maybe even Fowler).
Corradi and Samaras don't seem to me to be making the grade although Samaras
may yet develop into something useful.
Performances against Reading:
Weaver 4. Barmy rush out that ended in him injuring himself plus a couple of
poor kicks.
Richards 8. Solid at the back and a threat going forward.
Dunne 7. Strong at the back.
Distin 7. Same as Dunney.
Trabelsi 5. Worked hard but crossing poor more often than not. Sinclair in
disguise?
Barton 7. Effective but not up to level of his last few performances and
should have scored.
Dabo 7. Thought he did really well up to his injury. Protected the defence as
some good distribution.
Ireland 8. Continues to shine. Our best player on the day.
Beasley 6. Not a wing back but did OK. Like to see him take defenders on
more.
Vassell 7. Prodigious work rate again and timing runs better. If only he
could finish consistently.
Samaras 4. If only he could do anything consistently! Needs help on the
training pitch but if he is getting it there's no sign of it on match days.
Wanneer krijgen we onze identiteit terug?