Nieuw Noord Vak

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Zou ik maar doen ja! 300 is overdreven maar er staan inderdaad wat mensen op de wachtlijst voor NN.
Janneman
Superster

Bericht door Janneman »

Ik wou even kwijt dat het NN vak een aanvulling is die vaak positief werkt tijdens wedstrijden. Ik stond er eerst wat sceptisch tegenover maar moet bekennen dat het me 100% is meegevallen. :huh:

Ik heb tijdens de bekerwedstrijd Heerenveen-Roda vlak onder het vak gezeten en heb toen mogen ondervinden dat de bijdragen van de supporters hier geweldig waren. Het zou mooi zijn als er meerdere van deze groepen en vakken in het stadion ontstaan waardoor de sfeer nog meer omhoog gaat en beter wordt. :D

Er zullen ook nadelen zijn al ken ik deze niet omdat ik aan de andere kant zit. Zolang dehet NN vak er is heb nog geen negatieve dingen ervaren zei het dat Heerenveen nu andersom voetbald dan voorheen en dat de warming up ook is verhuist. Dat is het enige at ik te zot vind, net of doen wij er niet meer toe!!! :grmbl:

Verder niets dan positief!!! :D
scheerenveen.supporterswereld.nl
mart761
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door mart761 »

zei het dat Heerenveen nu andersom voetbald dan voorheen en dat de warming up ook is verhuist. Dat is het enige at ik te zot vind, net of doen wij er niet meer toe!!!

:roll: Leuk dat je zo positief bent! Alleen je laatste zin begrijp ik niet echt!!! Vorig seizoen was de warming-up ook al aan onze kant! maar blijkbaar heb je dit jaar pas je seizoenskaart gekregen! De spelers hebben hiervoor bewust gekozen! Maar als je het zo ZOT :mrgreen: vind verhuis dan naar NN of ga op Noord zitten.
FORZA SC HEERENVEEN
oldtimer
Superster

Bericht door oldtimer »

Vrijwel elke club probeert toch de 2e helft naar de fanatieke aanhang toe te spelen?
Kortom: dit was toch te verwachten?
Nu komt naar vele jaren noord eindelijk eens aan zijn trekken.
Janneman
Superster

Bericht door Janneman »

mart761 schreef:zei het dat Heerenveen nu andersom voetbald dan voorheen en dat de warming up ook is verhuist. Dat is het enige at ik te zot vind, net of doen wij er niet meer toe!!!

:roll: Leuk dat je zo positief bent! Alleen je laatste zin begrijp ik niet echt!!! Vorig seizoen was de warming-up ook al aan onze kant! maar blijkbaar heb je dit jaar pas je seizoenskaart gekregen! De spelers hebben hiervoor bewust gekozen! Maar als je het zo ZOT :mrgreen: vind verhuis dan naar NN of ga op Noord zitten.
Uhm, heb al sinds dit stadion er zit al een seizoenskaart en toen was het ook niet nodig om van warming up kant te veranderen. Dus snap dit helemaal niet en ga dan op de noord kant zitten gaat nie zo gemakkelijk he. Als je bijv. in vak van NN wilt moet je nog wel even 300 belangstellenden voor laten gaan. Dus ja dit schiet dan ook niet op. :grmbl:
mart761
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Nou dan ben je al die jaren aan je trekken gekomen want pas sinds 2 jaar is de warming up aan onze kant!! :lol: Nu kiezen de spelers ervoor om de warming-up bij de fanatieke suppoters te doen :wink: En ik ben er niet rouwig om
FORZA SC HEERENVEEN
Janneman
Superster

Bericht door Janneman »

Maar waarom fanatieke supporters, met deze stelling doe je de andere supporters toch te kort, denk je niet dat wij ook niet fanatiek zijn?? Ik weet de keuze is lastig maar toch...we willen toch allemaal dat Heerenveen de drie punten binnenhaald? De oplossing lijkt mij om het om de thuiswedstrijd om te draaien, komt een ieder aan zijn of haar trekken. :wink:
oldtimer
Superster

Bericht door oldtimer »

Tja, terecht of niet, fanatisme wordt nu eenmaal het makkelijkst gemeten in decibellen!
Maar natuurlijk zijn veel andere supporters net zo betrokken.
Niklas Tarvajärvi
Bankzitter

Bericht door Niklas Tarvajärvi »

Janneman schreef:
Maar waarom fanatieke supporters, met deze stelling doe je de andere supporters toch te kort, denk je niet dat wij ook niet fanatiek zijn?? Ik weet de keuze is lastig maar toch...we willen toch allemaal dat Heerenveen de drie punten binnenhaald? De oplossing lijkt mij om het om de thuiswedstrijd om te draaien, komt een ieder aan zijn of haar trekken
Jullie hebben toch de coca-cola competitie al op jullie helft :lol:
Niklasse spits!
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Trouwens? hoorde ik NN kankerkind zingen?
cross
Selectiespeler

Bericht door cross »

niet gehoord in het nieuw noord vak gelukkig
Cross-Side on tour
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Lipton schreef:Trouwens? hoorde ik NN kankerkind zingen?
Doe normaal man. Of koop een gehoorapparaat. :angry:
Frisian Viking
Superster

Bericht door Frisian Viking »

janneman schreef:Maar waarom fanatieke supporters, met deze stelling doe je de andere supporters toch te kort, denk je niet dat wij ook niet fanatiek zijn?? Ik weet de keuze is lastig maar toch...we willen toch allemaal dat Heerenveen de drie punten binnenhaald? De oplossing lijkt mij om het om de thuiswedstrijd om te draaien, komt een ieder aan zijn of haar trekken. :wink:
Tjah, zo is het nu eenmaal. De tweede helft naar de harde kern spelen. In het oude stadion gebeurde het ook altijd zo.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
pete
Bankzitter

Bericht door pete »

Helaas heb je niet altijd invloed wanneer je naar de "harde kern" toe kan spelen. Ze zullen toch eerst moeten tossen of niet.
:roll: :roll: :roll:
mart761
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Niklas Tarvajärvi schreef:
Nou ik kan de mensen van feanfans niet echt extreem fanatiek noemen! er zitten zeker een paar fanatiekelingen tussen die af en toe wat mee zingen! Maar wij op Noord horen jullie nooit zingen! Ik bedoel meer de focale ondersteuning kwa zang etc!! Niet de manier hoe jullie voetbal beleven want die zal wel net zo fanatiek zijn als ons.

Trouwens hoorde gister de voorzitter van Feanfan zeggen dat feanfan samen met Nieuw Noord de sfeer maakt :lol: Nou dat vond ik niet echt kloppen maar jah!
FORZA SC HEERENVEEN
Frisian4life
Wereldspeler

Bericht door Frisian4life »

Nu gaan jullie een beetje Noord tegen Zuid tegen elkaar opboksen.
Komop we hebben allebei 1`doel, Heerenveen aanmoedigen en naar de 3 punten loodsen! Of je nou in Noord of zuid zit
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Op de zuidtribune zitten niet enorm veel fanatieke supporters, maar het begint wel beter te worden. Roda-thuis was een voorbeeld en qua acties is het in één jaar ook niet slecht te noemen. Natuurlijk zal Nieuw Noord veel meer lawaai maken, waardoor zuid niet is te horen, maar daar doe je verder weinig aan.
Trouwens hoorde gister de voorzitter van Feanfan zeggen dat feanfan samen met Nieuw Noord de sfeer maakt Nou dat vond ik niet echt kloppen maar jah!
Nieuw Noord en FeanFan proberen samen door middel van acties/gezang de ploeg te steunen, dus maken we toch samen de sfeer? Het is onnodig om te roepen wie nou de mooiste acties heeft of vocaal het beste is. Doel is om samen als één man achter Heerenveen te staan, dát is het belangrijkste.
Nu gaan jullie een beetje Noord tegen Zuid tegen elkaar opboksen.
Komop we hebben allebei 1`doel, Heerenveen aanmoedigen en naar de 3 punten loodsen! Of je nou in Noord of zuid zit
Precies.
Janneman
Superster

Bericht door Janneman »

Jeroen schreef:
Ik vind dit wel weer gaan zoeken om een stok om mee te slaan. Dit zal vast niet gezongen zijn maar ben wel met je eens dat er vaak dingen worden gezongen die absoluut niet kunnen. Want je moedigd je club aan en moet je nooit verlagen tot andere zaken en dat gebeurd mij inderdaad soms nog wel wat te vaak.
Koekje
Nieuw talent
Contacteer:

Bericht door Koekje »

Ik zat dit keer dichtbij Zuid en ze zingen bijna net zoveel als NN
Maar degene die zingen zijn een handval mensen die helemaal bovenin zitten dus inderdaad lastig te horen jah..maar alles begint klein :wink:

NN hoorde ik gister wel heel duidelijk...en kankerkind heb ik niet gehoord.
En zulke dingen moeten eigelijk nooit gezongen worden. Met zulke dingen moedig je, je club niet echt aan.
Koekje erbij?
kukkel
Basisspeler

Bericht door kukkel »

Nu krijgen we een discussie over iets wat niet gebeurt is?
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Koekje
Nieuw talent
Contacteer:

Bericht door Koekje »

Nee, ik citeer mezelf:
" NN hoorde ik gister wel heel duidelijk...en kankerkind heb ik niet gehoord."
En daarmee wil ik zeggen dat het niet is gebeurd, maar ik wil ook aangeven dat zulke uitspraken in het algemeen niet thuis horen in het voetbal en dat je daarmee ook niet je club mee aanmoedigd.
Koekje erbij?
fcdinamo
Selectiespeler

Bericht door fcdinamo »

Uiteraard niets gezongen wat ook maar lijkt op kankerkind :urgs:

@ Janneman: wat voor teksten hoor jij dan "zo vaak" die niet door de beugel kunnen :?: Ben erg benieuwd :upto:
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Janneman
Superster

Bericht door Janneman »

TORCIDA schreef:
ongeloofelijk, krap jezelf eens achter de oren voordat je dit soort onzin uitkraamt
het is net of lui bewust op zoek zijn naar iets om mee te slaan.
Welke lui bedoel je?? Volgens mij, en dat is echt niet de eerste keer, gaan ze bij NN wel eens met spreekkoren hun boekje te buiten. MEESTAL omdat de uitsupporters dat ook doen maar moeten deze supporters zich daar dan ook tot verlagen?? Nee, dat vind ik niet dus als iedereen aan een leuke sfeer mee werkt hebben de jongens op het veld er ook wat aan!!!
Flying Tilster
Forumicoon

Bericht door Flying Tilster »

He Janneman.. ik zit zelf in vak 11 (dus niet in NN), maar heb nog nooit spreekkoren van hun gehoord.
Er zijn nu eenmaal lui die "hopen" dat daar spreekkoren wegkomen.

Ik heb ze in ieder geval nog nooit gehoord.. en ga er vanuit dat ik die ook niet te horen krijg. 8)
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

Als ik janneman was zou ik samen met Lipton eens bij de lokale gehoorapparaten boer langs lopen om te kijken of ze iets aan jullie afwijking kunnen doen.
Er is helemaal niks verkeerds gezongen en tot zoiets wat Lipton graag wil horen, willen en zullen we ons in nieuwnoord nooit verlagen.
Pure stemmingmakerij weer van lipje.
Anti anti. :)
Allrounder
Nieuw talent

Sfeeractie!!

Bericht door Allrounder »

het het niet weer eens tijd voor een mooie sfeeractie op NN en/of de tribune eronder bv. een leuk doekje?
sch4-live
Wereldspeler

Re: Sfeeractie!!

Bericht door sch4-live »

Allrounder schreef:het het niet weer eens tijd voor een mooie sfeeractie op NN en/of de tribune eronder bv. een leuk doekje?
Zal wel leuk zijn maar lekker veel sfeer is ook leuk :P
Laatst gewijzigd door sch4-live op 05-02-2007 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.
rolandos
Invaller

Bericht door rolandos »

Ja?hmm ben benieuwd.
Nieuw Noord
Plaats reactie