Nieuw Noord Vak

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Force
Wereldspeler

Bericht door Force »

Ja dat klopt. Ik geloof zo'n 1000 man..... :urgs:

Edit: Ik snapte het al niet waar jasperio het over had, maar nu vat ik um :idea:
Laatst gewijzigd door Force op 18-09-2006 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.
jasperio
Jeugdspeler

Bericht door jasperio »

Ja dat klopt. Ik geloof zo'n 1000 man.....
Gelukkig niet anders zouden we het staanvak beter weer af kunnen schaffen :D
Il prima Capo!
Invaller

Bericht door Il prima Capo! »

Je kunt twee conclusies trekken. Er staan successupporters in het vak. En er staan mensen die alleen in het vak staan omdat ze zo aan een seizoenskaart kunnen komen. Want ik heb mensen gezien die slechts 1/2 keer stonden te 'zingen'.
Ik wil daar nog drie conclusies aantoevoegen.

1. De afstand van het veld. Je staat nu niet meer, zoals vorig jaar, bovenop het veld. Dat mis ik zelf in ieder geval toch enorm. Let wel, ik koos vooraf ook voor de optie middenin i.p.v het vak van vorig jaar. Maar ik denk dat nu achteraf gezien het andere vak wellicht beter doorgetrokken had moeten worden. Hoe denken jullie daarover?
Beste oplossing blijft natuurlijk onderin. Ik blijf er ook bij dat het alsnog moet, maar goed, dat zal helaas wel een utopie blijven.

2. Verschillende groepjes door het vak. Links staat het cross-side-groepje. Middenin staan zeg maar wat jongens van NN en dan staan er door de rest van het vak nog wat groepjes. Dat is jammer. Het zou veel mooier zijn als de wat fanatiekere fans bijelkaar staan. Zoiets is lastig te organiseren, maar in het andere NN-vak stond men wel dichter bijelkaar. Daarnaast is het ook mooi als er midden -en voorin wat jongens staan die het publiek wat kunnen opjagen. En dan bedoel ik dus mensen die ervoor zorgen dat er veel gezongen wordt. Ik wil geen luidspreker voor het vak of wat dan ook, maar het zou mooi zijn als zoiets enigszins geregeld is. Bovendien, en ik wil niet lullig doen, maar nu stonden er volgens mij ook mensen vooraan die nou niet bepaald fanatiek zingen, laat staan starten met zingen. Ik weet het wel, een ieder recht op een plaats en je stuurt mensen niet weg. Maar toch is het jammer.

3. Zicht vanuit het vak. Die blijft klote. Het is niet alleen ver weg. Er is geen voorkant in het vak. Ik zie mijn maten niet, iedereen wil vooraan staan waardoor iedereen voorelkaar staat. Hutjemutje.

[/list]
elp
Selectiespeler
Contacteer:

Bericht door elp »

Klopt als een bus! Toevallig kwam ik zondag pas net voor het begin maar als je dan bovenin een plaatsje wilt zoeken moet je eerst doot een hele rij mensen heen die al op de trap staan, dan is het vaak handiger ergens een plekje tussen te vinden (al sta je dan achter zo'n prachtige paal, ik snap nog steeds niet dat die er nog in staan (financieel gelul bla bla bla dat vind ik toch jammer. Ik betaal liever 20 euro meer als ze er niet meer staan zoals op oost). Het contact met de spelers is idd wat verloren gegaan nu we bovenin zitten...
Eala Frisia!
Ruud Huntbäck
Basisspeler

Bericht door Ruud Huntbäck »

Il prima Capo! schreef: 1. De afstand van het veld. Je staat nu niet meer, zoals vorig jaar, bovenop het veld. Dat mis ik zelf in ieder geval toch enorm. Let wel, ik koos vooraf ook voor de optie middenin i.p.v het vak van vorig jaar. Maar ik denk dat nu achteraf gezien het andere vak wellicht beter doorgetrokken had moeten worden. Hoe denken jullie daarover?
Beste oplossing blijft natuurlijk onderin. Ik blijf er ook bij dat het alsnog moet, maar goed, dat zal helaas wel een utopie blijven.
Agendapuntje na 1 oktober. :wink:
Wicky de Viking
Invaller

Bericht door Wicky de Viking »

Sinds wanneer voert Heerenveen een ontmoedigingsbeleid, voor jongere supporters in het Nieuw Noord vak? Mijn buurjongen kon altijd kaarten halen met korting.

Tot afgelopen zaterdag. Toen moest hij plotseling het volle pond betalen voor de kaarten voor de UEFA cup, dus zonder jeugdkorting. Toen zijn vader verhaal ging halen bij Heerenveen zelf kreeg hij te horen dat er een ontmoedigingsbeleid geld voor het NN-vak wat betreft de jongste jeugd.

Nou gaat het mij niet zo beslist om het geld, maar wel om het feit dat de club een ontmoedigingsbeleid voert, voor het NN-vak.
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

foutje bij TB?
H-J
Wereldspeler

Bericht door H-J »

Dat zal het excuus wel zijn ja.
Il prima Capo!
Invaller

Bericht door Il prima Capo! »

Lekker dat je zo'n antwoord krijgt. Vertelden ze dat bij afdeling Ticketbox?
Niels
Erelid
Contacteer:

Bericht door Niels »

Toen zijn vader verhaal ging halen bij Heerenveen zelf
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Ligt dat ontmoedigingsbeleid bij Heerenveen, of bij NN??
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Denk eens logisch na Venderwel... :shock:
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Jeroen schreef:Denk eens logisch na Venderwel... :shock:
Dat doe ik....en ik kan me voorstellen dat ik de jongste jeugd, 12 jaar en jongern...niet perse in het NN vak zou willen hebben. Zou me ook voor kunnen stellen dat Heerenveen en/of NN er zo over denken.
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Kom zeg, er is maar 1 partij die het prijsbeleid bepaalt. Verder wil NN iedereen die wil zingen in het vak hebben, juist ook de jeugd.
Squerrel
Superster
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Zo raar vind ik de gedachtengang van Venderwel niet Jeroen, zo denk ik er ook over.

Dat Heerenveen op eigen initiatief zonder NN erover in te lichten het beleid verandert is natuurlijk wel erg vreemd, of is dit wel gebeurd?
Bedankt Torcida:-)
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Ik geloof ook niet dat het vanuit NN Komt, ik zeg alleen dat ik het me voor kan stellen dat NN een dergelijk beleid voert, dat men zegt, eerst maar eens van de lagere school af.
Dan zou ik het nog wel begrijpelijk vinden.....

Maar als de club dit op eigen houtje zou doen, dan vind ik dit één van de raarste dingen in de verhouding NN-SC Heerenveen die ik tot nu toe gehoord heb!
the rockII
Selectiespeler

Bericht door the rockII »

Deze maatregel komt niet vanuit het NN bestuur. Wanneer de club een dergelijke maatregel neemt zonder het NN bestuur hierin te betrekken dan wel in te lichten is dit een vreemde zaak. Het NN bestuur zal dit punt meenemen in haar overleg met de directie deze maand. Overigens zal de kaartverkoop ook op een aantal andere punten besproken worden en dat is (helaas weer) hard nodig.
Jornnn
Jeugdspeler

Bericht door Jornnn »

Idd, vind dit nogal apart.

Maar wat ik eigelijk wou vragen is, MOETEN wij nou tijdens de UEFA cup wedstrijden blijven zitten? Ik hoop 't toch echt niet he. En ik denk zelf dat er altijd wel mensen zijn die gewoon blijven staan ook al mag 't niet.

Iemand die hier mij verder over kan inlichten?
xander
Verified
Superster

Bericht door xander »

Jornnn schreef: Maar wat ik eigelijk wou vragen is, MOETEN wij nou tijdens de UEFA cup wedstrijden blijven zitten? Ik hoop 't toch echt niet he. En ik denk zelf dat er altijd wel mensen zijn die gewoon blijven staan ook al mag 't niet.

Iemand die hier mij verder over kan inlichten?
:? Ben je vorige UEFA Cup wedstrijden niet geweest?

Natuurlijk mag je staan alleen de club is verplicht om stoeltjes te plaatsen want de uefa wil geen staan plaatsen hebben.
Alle ballen op Henkie!
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

Tijdens het volkslied mag je staan, maar als de mensen achter je beginnen te roepen "zitten!" dan zou ik maar gaan zitten.
Voor je het weet heb je een koffiekan in je nek. :wink:
Anti anti. :)
Jornnn
Jeugdspeler

Bericht door Jornnn »

Haha ok dan, maar met 't bekende "zitten" zal niet zo snel gebeuren in NN :)

Vorige UEFA cup wedstrijden was ik er idd niet bij jammer genoeg ivm dat ik op vakantie was en wegens langdurige ziekte.
elp
Selectiespeler
Contacteer:

Bericht door elp »

Wat me opviel tegen Groningen is dat de sfeeractie niet helemaal mooi uit de verf komt omdat NN bovenin het vak zit. Erg jammer want er wordt veel tijd ingestoken maar het valt toch een beetje in het niet. Net zoals de akoestiek. Er zal weinig aan te doen zijn maar het viel me gewoon op.
Eala Frisia!
Caspar
Superster

Bericht door Caspar »

Zijn gister alle vlaggen enzo teruggekomen? Ik heb na de wedstrijd vanaf de omloop nog een vlag teruggebracht die daar was achtergelaten door iemand.
anti ajax
Jeugdspeler

Bericht door anti ajax »

ik vond die van leeuwarden met dat hert aan de galg heel mooii!
goed bedacht! :D
blue white dynamite!
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Ook mooi was de zuidkant. Minder groots maar wel groeiend. Overigens: "vóór heerenveen" is een leukere nickname dan "anti ajax".
Smitte
Basisspeler

Bericht door Smitte »

Gekko schreef:Ook mooi was de zuidkant. Minder groots maar wel groeiend. Overigens: "vóór heerenveen" is een leukere nickname dan "anti ajax".
Daar verschillen de meningen dus ook weer over.

Was inderdaad een mooie actie aan onze kant, ook positief is dat zuid zich ook laat zien. Weliswaar wat kleiner, maar het zit eraan te komen. Als jullie nu ook gaan zingen is het helemaal mooi!
Riverside
Beheerder

Bericht door Riverside »

Misschien hadden de gemeente banners beter rondom het doek gekund. Als mensen in vak 12/13 bereid zijn onder een megadoek te zitten, willen ook vast wel even banner omhoog houden.

NN heeft erg veel vlaggen/banners en weet ik veel wat, en als je dat allemaal in het staanvak propt, vallen veel dingen in het niet. Ik denk dat het er indrukwekkender had uitgezien wanneer je het wat meer verdeeld.

Maar goed, daar ga ik niet over.
vak-27
Invaller

Bericht door vak-27 »

Smitte schreef: Als jullie nu ook gaan zingen is het helemaal mooi!
Het is al vaker gezegd, er komt genoeg geluid vanaf zuid, maar zolang noord niet de kleppen ;-) dicht houdt, kunnen jullie ons ook niet horen.
vak-27
Invaller

Bericht door vak-27 »

[quote="Gearard"]

NN heeft erg veel vlaggen/banners en weet ik veel wat, en als je dat allemaal in het staanvak propt, vallen veel dingen in het niet. Ik denk dat het er indrukwekkender had uitgezien wanneer je het wat meer verdeeld./quote]

Klopt, NN heeft de pech dat het sta vak erg breed is en betrekkelijk ondiep is. En als je dan veel spandoeken/vlaggen/baniers e.d hebt moet op bijna elke rij wel iets omhoog gehouden worden, waardoor het niet erg duidelijk is wat er allemaal omhoog gehouden wordt. Op zuid betrekt het sfeervak 427 nu vak-27 en vak-28 ook bij hun acties, waardoor de vlaggen beter verdeeld worden en beter zichtbaar zijn.
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

Vlaggen zijn idd wel mooi van jullie !
Plaats reactie