Edit: Ik snapte het al niet waar jasperio het over had, maar nu vat ik um

Moderators: Beheerders, Fanmasters
Ik wil daar nog drie conclusies aantoevoegen.Je kunt twee conclusies trekken. Er staan successupporters in het vak. En er staan mensen die alleen in het vak staan omdat ze zo aan een seizoenskaart kunnen komen. Want ik heb mensen gezien die slechts 1/2 keer stonden te 'zingen'.
Agendapuntje na 1 oktober.Il prima Capo! schreef: 1. De afstand van het veld. Je staat nu niet meer, zoals vorig jaar, bovenop het veld. Dat mis ik zelf in ieder geval toch enorm. Let wel, ik koos vooraf ook voor de optie middenin i.p.v het vak van vorig jaar. Maar ik denk dat nu achteraf gezien het andere vak wellicht beter doorgetrokken had moeten worden. Hoe denken jullie daarover?
Beste oplossing blijft natuurlijk onderin. Ik blijf er ook bij dat het alsnog moet, maar goed, dat zal helaas wel een utopie blijven.
Dat doe ik....en ik kan me voorstellen dat ik de jongste jeugd, 12 jaar en jongern...niet perse in het NN vak zou willen hebben. Zou me ook voor kunnen stellen dat Heerenveen en/of NN er zo over denken.Jeroen schreef:Denk eens logisch na Venderwel...
Jornnn schreef: Maar wat ik eigelijk wou vragen is, MOETEN wij nou tijdens de UEFA cup wedstrijden blijven zitten? Ik hoop 't toch echt niet he. En ik denk zelf dat er altijd wel mensen zijn die gewoon blijven staan ook al mag 't niet.
Iemand die hier mij verder over kan inlichten?
Daar verschillen de meningen dus ook weer over.Gekko schreef:Ook mooi was de zuidkant. Minder groots maar wel groeiend. Overigens: "vóór heerenveen" is een leukere nickname dan "anti ajax".