Football Manager

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Criz
Wereldspeler

Bericht door Criz »

Edwin. schreef:Helaas is de Nederlandse competitie niet beschikbaar... :(

Daarom blijf ik nog eventjes FM 06 spelen.
Daarom heet het ook een demo, het is een zeer beperkte versie van het orgineel. Ik wacht ook geduldig omdat ik helemaal gek werd toen ik dagen verder ging ingame.
Fatih
Nieuw talent

Bericht door Fatih »

ik heb een goed update waarin alleen Kuyt nog in 010 zit en de argentijnen nog niet bij West Ham, de rest is goed in orde. Weet niet waar ik m vandaag heb, maar dacht via dug-out of anders idd formation. kan m eventueel mailen..
Bush-wanker
Criz
Wereldspeler

Bericht door Criz »

Gebruik gewoon de update van Managers United, daar is alles goed geupdate.
Dieder

Bericht door Dieder »

Hopelijk heeft FM 2007 wel de play-offs...
Theo
Wereldspeler

Bericht door Theo »

FM komt 20 oktober uit. Heb de demo de afgelopen dagen gespeeld en moet zeggen dat deze er goed uit zag.
Smitte
Basisspeler

Bericht door Smitte »

Dieder schreef:Hopelijk heeft FM 2007 wel de play-offs...
Die zitten erin, ja.
kicking cobus
Nieuw talent

Bericht door kicking cobus »

Theo schreef:FM komt 20 oktober uit. Heb de demo de afgelopen dagen gespeeld en moet zeggen dat deze er goed uit zag.
dan kunnen we de nachtjes aftellen
Dieder

Bericht door Dieder »

Mooi, nog een paar dagen wachten en hij komt uit, ben zeer benieuwd. Wat opzich wel vervelend is dat als je bezig bent met FM 2006 en dat je dan in FM 2007 weer helemaal opnieuw kan beginnen...
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

FM 2007 is nu te koop in de winkel. voor 50 pleuri..
Spijt heb je morgen maar!
kicking cobus
Nieuw talent

Ebiede schreef:FM 2007 is nu te koop in de winkel. voor 50 pleuri..

Ik heb hem sinds gisteren. Ik had hem gereserveerd bij de Dynabyte in Leeuwarden, die belden. Het spel zou pas vrijdag uitkomen en ik was bang dat de release uitgesteld zou worden. Ik was dan ook ontzettend blij dat hij er al was en heb gisteren ook niets anders meer gedaan.
We staan na 2 duels alleen aan de leiding (6 punten, de eerste achtervolgers hebben 4, iedereen heeft 2 duels gespeeld). Sommige spelers kloppen niet, maar er is wel genoeg kwaliteit om voor de hoogste plaats te gaan. Al heb je wel weinig spelers zeker om met ons reserve en -19 team ook mee te doen, maar ik ga t proberen. Met het -19 team heb ik al bij PSV uit gewonnen.
Het grootste probleem heb ik met de financiele situatie van de club, je krijgt bijna geen transferbudget en hebt te hoge loonkosten.
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Pffff, elke keer als ik bezig ging met een nieuwe fm, ging ik het spel eerst aanpassen, spelers als Radomski en Bruggink hadden altijd salarissen van over de miljoen euro, dit schroefde ik natuurlijk omlaag. Anders houd je in het verdere spel altijd gezeur.

Spelers paste ik altijd maar kwalijk aan, soms verslechterde ik een speler een beetje naar wat normaal is, Yildirim had eens 20 als snelheid :)

Maar voor de rest lijkt het met weer een uitstekend spel, 2006 wes echt een hele verbetering ten opzichte van 2005 wat echt een matig spel was.

Zijn er nog veranderingen die echt van toepassing zijn?
vlqrt schreef:Hoe zit het met de optie om satalietclubs te kopen? Leek mij een van de leuke opties om talent mee te ontwikkelen.
Indien deze optie er inzit lijkt me dit een zeer interessante optie, omdat ik het altijd lastig vond om spelers te verhuren aan andere clubs.

Wat ik bij fm 2006 soms nog wel miste, was dat je spelers soms niet echt kon zien ontwikkelen, dan had je wel een statistiek van bepaalde punten (bijv afstandsschoten) maar niet in over het algemeen.
Laatst gewijzigd door Lipton op 19-10-2006 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Hoe zit het met de optie om satalietclubs te kopen? Leek mij een van de leuke opties om talent mee te ontwikkelen.
Dieder

Bericht door Dieder »

Je kan aan het bestuur vragen om een samenwerking met een andere club aan te gaan, en die beslissen dan of ze dat doen en zoja welke club(s). Je kan dan met clubs spelers uitwisselen en vriendschappelijke wedstrijden spelen etc.
kicking cobus
Nieuw talent

Weet iemand nog geschikte spelers voor de club? Ik heb Modric (Dinamo Zagreb) gehaald voor 2,3 miljoen (deels op afbetaling).
Theo
Wereldspeler

Bericht door Theo »

Statestieken van Vandenbussche vind ik wel wat mager. Had wel wat hoger gekunt, maar ik ga het ff aangeven op het forum van SI: http://community.sigames.com/eve/forums ... 017852/p/3 Daarnaast nog enkele kleine foutjes (Lucius bestaat niet, posities van spelers kloppen niet enz.)
Smitte
Basisspeler

Bericht door Smitte »

vlqrt schreef:Hoe zit het met de optie om satalietclubs te kopen? Leek mij een van de leuke opties om talent mee te ontwikkelen.
Dit werkt wel inderdaad. Je kunt spelers ontzettend makkelijk verhuren aan die satelietclubs. Ik heb 'm op de download.

Mensen die 'm willen kunnen me PB-en.
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Aangeven op het forum heeft weinig zin denk ik, zoals ik in mijn vorige post vermelde, voordat ik serieus met het spel bezig ging, veranderde ik eerst alles naar wat normaal is (salarissen, posities, stadion capiciteit en zo voort)

Dat kan je allemaal simpel in de editor doen en is niet veel werk.
H-J
Wereldspeler

Bericht door H-J »

Ik heb nu een demo van FM2007 gehad en een "heel spel", die laatste is van sega. De demo lijkt nogal anders dan het hele spel. Zijn er 2 fabrikaten die een FM2007 op de markt brengen?
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Ja, al heet het dan wel Championship Manager als ik het goed heb.
Criz
Wereldspeler

Bericht door Criz »

Het 'vroegere' Championship Manager is gesplits in 2 managementgames. Voorheen brachtte Eidos & SI Championship Manager jaarlijks op de markt, maar na een conflict tussen beide bedrijven brengt ieder z'n spel apart. Eidos heeft de naam Championship Manager gehouden en SI is begonnen onder de naam Football Manager.

Uiteindelijk is Football Manager de duidelijke winnaar en is Championship Manager nu niet meer dan een slechte tweede.
Frisian4life
Wereldspeler

Bericht door Frisian4life »

Ik heb cm 00/01, 03/04, 5, en nu heb ik gedownload 2007, Heb nog nooit FM gehad maar ben nogal verslaafd aan cm.
Dieder

Bericht door Dieder »

Hoe is FM 2007? ben van plan m te kopen, aan een download mankeert toch heel vaak wat, en de patches werken dan vaak niet....
Frisian4life
Wereldspeler

Bericht door Frisian4life »

Dieder schreef:Hoe is FM 2007? ben van plan m te kopen, aan een download mankeert toch heel vaak wat, en de patches werken dan vaak niet....
Ik heb het 'r misschien niet bijgezet maar ik heb dus cm 2007 en niet fm 2007.. Download werkt goed, patches werken nog geen fout tegengekomen.
Theo
Wereldspeler

Bericht door Theo »

Dieder schreef:Hoe is FM 2007? ben van plan m te kopen, aan een download mankeert toch heel vaak wat, en de patches werken dan vaak niet....
Super spel!. Alleen een paar kleine foutjes, maar het spel is zeker aan te raden.
Dieder

Bericht door Dieder »

Klopt Heerenveen een beetje qua stats enzo?
Smitte
Basisspeler

Bericht door Smitte »

Dieder schreef:Klopt Heerenveen een beetje qua stats enzo?
Ja, wel redelijk. Om een beter beeld te hebben moet je gewoon de data-update downloaden.
Plaats reactie