Contract Venema en Klompe niet verlengd

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Nou is Mark niks voor cambuur? heeft hij tenminste een club waar hij wekelijks kan spelen.
Een onderschrift: wat is dat?
Jordi-SCH
Bankzitter

Bericht door Jordi-SCH »

Jammer dat het bij PSV niet lukte, mooie voetballer :lol:
Georgios Samaras
Nieuw talent
Contacteer:

Bericht door Georgios Samaras »

PSV: Vayrynen wordt verhuurd
27 augustus 2006, 19:34
Door: Roy van den Berghe
PSV wil Mika Vayrynen niet verkopen aan Celta de Vigo. De Eindhovenaren hebben nog altijd veel vertrouwen in de Fin en willen hem dan ook alleen voor één seizoen verhuren aan de Spanjaarden. Overigens zijn de clubs het nog niet eens.
Vayrynen zat vanmiddag niet bij de selectie van PSV omdat hij in Spanje was om te onderhandelen met Celta. Technisch manager Stan Valckx zegt tegenover het ANP het volgende over de situatie: "Wij willen hem eerst verhuren. Concreet is zijn vertrek nog niet. We zijn er nog niet uit met Celta."

Vayrynen wil dit bij PSV vertrekken omdat hij verwacht na de komst van Edison Vicente Mendez nog minder aan spelen toe te komen. Naast Mendez zijn ook de talenten Ismaïl Aissati en Ibrahim Afellay concurrenten van de Fins international.
Het wordt dus verhuur en geen verkoop, dus volgend seizoen is hij waarschijnlijk weer gewoon in Eindhoven te bewonderen....

Bron: voetbalzone
Beetle
Superster
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Wat heeft de transfer nu opgeleverd? Heerenveen werd er weinig wijzer van Mika had een lage transfersom en nu houdt hij na lang blessureleed de bank bij PSV warm. Deze transfer heeft alleen maar verliezers opgeleverd.
Wéér uit!!!!
michel
Wereldspeler

Bericht door michel »

Beetle schreef:Wat heeft de transfer nu opgeleverd? Heerenveen werd er weinig wijzer van Mika had een lage transfersom en nu houdt hij na lang blessureleed de bank bij PSV warm. Deze transfer heeft alleen maar verliezers opgeleverd.
Ik vind 3,5 miljoen geen peanuts (zou ook 2,5 kunnen zijn, ik twijfel) maar buiten de
financieën zijn er geen mensen beter van geworden zo lijkt 't. Wie weet kan ie in de primera
d. weer ouderwets potten gaan breken.
Heerenveen: superbia ex septentrio
Il prima Capo!
Invaller

Bericht door Il prima Capo! »

Mocht Pranjic toch nog vertrekken, dan zie ik Vayrinen wel als een goede vervanger. Of wellicht als Bosvelt ophoudt. Ik denk dat hij wel gaat redden bij PSV. Hij moet dan eerst wel een kans krijgen.
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler

Bericht door Kaz_SCH »

Volgens mij moest PSV 5,5 miljoen betalen voor Mika, en heeft de SCH daar uiteindelijk 3,5 aan over gehouden. Heerenveen is dus in feite de grote winnaar. Vooral als we hem terug kunnen kopen voor 2 á 3 miljoen als Paulus stopt.
Kaka
Selectiespeler

Bericht door Kaka »

Hij had nog een 1 jarig contract bij ons en volgens mij is hij niet voor meer dan 2,5 miljoen weggegaan. Veel hebben we er uiteindelijk i.i.g. niet aan over gehouden volgens mij.

Verder zal hij niet snel terugkeren. Ten eerste financieel niet haalbaar en ten tweede wil hij zelf sowieso niet denk ik, dan zou hij eerder naar Spanje gaan. De laatste periode bij Heerenveen was de motivatie ook ver te zoeken.
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Arek staat met Austria Wien inmiddels bijna onderaan...
Satyr
Superster

Bericht door Satyr »

Seipinho speelt intussen bij Plymouth Argyle in Ingerland. Da's in The Championship, de op 4 na grootste competitie ter wereld :D
oldtimer
Superster

Bericht door oldtimer »

Il prima Capo! schreef:Mocht Pranjic toch nog vertrekken, dan zie ik Vayrinen wel als een goede vervanger. Of wellicht als Bosvelt ophoudt. Ik denk dat hij wel gaat redden bij PSV. Hij moet dan eerst wel een kans krijgen.
Vayrinen een goede vervanger voor Pranjic?
Als je naar het rendement van Pranjic kijkt en dat vergelijkt met dat van Vayrinen, dan mag de laatste de schoenen van Pranjic nog niet eens poetsen.
Poenkt
Superster
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Hij scoorde anders lekker tegen Polen... :wink:
Graaijax Hamsterdam!!
SUPER FRIES 23
Invaller

Bericht door SUPER FRIES 23 »

oldtimer schreef: Vayrinen een goede vervanger voor Pranjic?
Als je naar het rendement van Pranjic kijkt en dat vergelijkt met dat van Vayrinen, dan mag de laatste de schoenen van Pranjic nog niet eens poetsen.
Nou Vayrinen was anders belangrijke speler, alleen valt hij minder op dan Pranjic, ze spelen niet op dezelfde positie. Dus je kan dat niet vergelijken!
Theo
Wereldspeler

Bericht door Theo »

Lionel Lord inmiddels topscoorder van de Belgische tweede klasse. Van Voetbalkrant.com:
Lionel Lord van naderbij bekeken

Op het moment staat een zekere Lionel Lord van Oostende samen met Gunther Thiebaut aan de leiding in de topschutterstand.(==> artikel topschutters) Wie is deze Lionel Lord?

Lionel Lord, een klinkende naam voor een snelle sportman, het lijkt haast wel een artiestennaam. Niets van waar, zegt de geboren Zeeuw. "Ik ben van Surinaamse afkomst, maar mijn opa kwam van het Caraïbische eilandje St. Lucia. Dat is Engelstalig, vandaar de naam Lord."
De 26-jarige Lord is een laatbloeier. Hij werd hij op 20-jarige leeftijd ontdekt door Heerenveen, na een tip van verdediger Gérard de Nooijer. Samen met zijn broer kwam hij vroeger al vaak bij de grote familie Lord over de vloer. Lord speelde toen nog in de tweede klasse bij Veere. "Ik kon altijd al goed voetballen en speelde vaak hoger dan mijn leeftijdsklasse. Als klein mannetje stond ik tussen allemaal grote boerenjongens, daar had ik niet echt plezier in en toen ben ik gestopt." Na vijf seizoenen besloot hij toch weer te beginnen. Uiteindelijk kwam hij dus in Friesland terecht.
Na een jaar in het tweede elftal te hebben gespeeld kreeg Lord zijn eerste kans in het bekerduel met Veendam, in november 2001. Als invaller voor de geblesseerd geraakte Ronnie Venema maakte hij meteen het tweede en beslissende doelpunt. Sindsdien speelde hij door de fitheid van de selectie en de toegenomen concurrentie echter weer voor Jong SC Heerenveen.
Samen met de magere aanbieding die de club hem deed, deed dit Lord besluiten zijn heil ergens anders te zoeken. Daarom tekende hij een contract voor twee jaar bij Cambuur, waar hij vanaf het seizoen 2002/2003 onder contract stond. Na omzwervingen bij Dordrecht, Siegen en Fortuna Sittard is hij bij Oostende terecht gekomen.

Lord staat vooral bekend om zijn snelheid en zijn typische passeerbeweging. Hij kan als middenvelder en als aanvaller uitgespeeld worden. Hij scoorde dit seizoen al in elke competitiewedstrijd van Oostende. Hij pakte ook al wel een keer rood. Een speler om te blijven volgen dus!
H-J
Wereldspeler

Bericht door H-J »

Wist niet eens dat hij weg was. Van voetbalnoord.nl
Joey van den Berg is speelgerechtigd voor MSC-Antaris. De 20-jarige Nijevener (gemeente Meppel) is afkomstig van SC Heerenveen. Van den Berg debuteerde in het seizoen 2004-2005 tegen FC Den Bosch in de hoofdmacht van de Friezen en speelde onder meer tegen PSV (2-3 nederlaag). In het met 2-0 verloren bekerduel tegen Ajax speelde Van den Berg ook. De Nijevener werd vorig seizoen uitgeleend aan Omniworld. Bij SC Heerenveen is er dit seizoen geen plaats meer voor de Nijevener. Zijn contract is ontbonden.
Of Van den Berg daadwerkelijk in actie zal komen voor MSC-Antaris is nog hoogst onzeker. De Nijevener is deze week op stage in Engeland bij Ipswich Town. Mocht Van den Berg er niet in slagen een club in het betaalde voetbal te vinden, dan mag hij vanaf 12 september voor MSC-Antaris uitkomen. Op die datum is namelijk zijn schorsing opgeheven.

Joey van den Berg kan op alle linies prima uit de voeten. Bij SC Heerenveen speelde hij in de verdediging en samen met Samaras en Huntelaar in de aanval.
De jonge Nijevener speelde afgelopen week al voor MSC-Antaris in de afscheidswedstrijd van Bas Bijen. Van den Berg begon zijn voetbalcarriere op zijn 7e bij SVN'69 in Nijeveen. Op zijn elfde verhuisde hij naar Alcides in Meppel waar hij slechts een jaar speelde. Daarna vertrok hij naar SC Heerenveen om daar de jeugdopleiding te doorlopen.
oldtimer
Superster

Bericht door oldtimer »

Arnold Bruggink heeft zijn eerste goal voor Hannover 96 gescoord in de met 2 - 3 gewonnen bekerwedstrijd bij Dynamo Dresden. Het was ook de eerste overwiining van de club dit seizoen.
mitrita
Superster

Bericht door mitrita »

1e overwinning van Hannover, maar om het in perspectief te plaatsen wel tegen een ploeg die actief is in de regionalliga (3e divisie)
chrissie
Basisspeler

Bericht door chrissie »

Wat heet in perspectief plaatsen. Het blijft bekervoetbal. Werder Bremen eruit en HSV met penalties door tegen tegen amateurelftal. In die optiek is 2-3 weer goed 8)
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

chrissie schreef:Wat heet in perspectief plaatsen. Het blijft bekervoetbal. Werder Bremen eruit en HSV met penalties door tegen tegen amateurelftal. In die optiek is 2-3 weer goed 8)
Beetje scherp blijven Chrissie. :wink: HSV ligt er ook uit. 4-2 na verlenging.
chrissie
Basisspeler

Bericht door chrissie »

Heerenveen rules schreef: Beetje scherp blijven Chrissie. :wink: HSV ligt er ook uit. 4-2 na verlenging.
Nou ja ik bedoel maar 8) Het kan dus nog erger! :wink:
Jazzy F.
Invaller

Bericht door Jazzy F. »

Thisted [1 - 1] FC Copenhagen *

7' L. Jacobsen (pen.)
36' [0 - 1] H.B. Nørregaard
63' [1 - 1] D. Kristensen

Chesterfield [2 - 1] Manchester C.

40' [0 - 1] G. Samaras
51' [1 - 1] C. Folan
67' [2 - 1] D. Niven
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

De gemiste kansen van Joey van den Berg
door TIM BERGHUIS

22 SEPTEMBER 2006 - KOLDERVEEN - De droom is een nachtmerrie geworden. Joey van den Berg (20) zou het gaan maken als profvoetballer van SC Heerenveen, maar nu speelt hij bij hoofdklasser MSC uit Meppel. Een openhartig relaas over mentaliteit, domme dingen en eerherstel.
Minder dan een jaar geleden speelde Joey van den Berg namens Heerenveen in een uitverkocht Abe Lenstrastadion tegen PSV. Nu balt hij voor een paar honderd toeschouwers tussen welwillende amateurs. Geen Klaas Jan Huntelaar, maar Daniël Zeldenrust als trainingspartner. Wat is er toch misgegaan? ‘Het kan hard gaan hè. Nu ben ik nergens meer. Ik ben jong geweest, dom geweest.’

De prof in ruste transformeert zijn gulle welkomstlach in een ingetogen toon. Er zijn leukere gespreksonderwerpen te bedenken. ‘Van je fouten moet je leren. Ik denk wel eens terug aan hoe het zo heeft kunnen lopen. Toch moet ik de schuld bij mezelf zoeken en bij niemand anders.’

Dit wijze besef klinkt, nadat hij zijn verbazing heeft geuit. Over waarom Heerenveen-coach Gertjan Verbeek hem liet zakken, hoe hij ineens werd teruggezet naar het tweede elftal en over de kilte bij FC Omniworld. ‘Daar heb ik gemerkt wie mijn echte vrienden zijn en zag ik hoe het profvoetbal in elkaar steekt.’ Een wereld vol ego’s, waarin geen plaats is voor gekrenkte types zonder mentaliteit.

Hoewel Van den Berg zijn gram met zijn voeten had kunnen halen, koos hij voor het grillige pad der verleiding. Met als gevolg dat hij tweemaal werd betrapt op het gebruik van cannabis. De groeibriljant van Heerenveen en de international van het Nederlands elftal onder zestien jaar verdween als absolute nobody uit het profvoetbal. ‘Wanneer de motivatie er bij jezelf niet is, wordt het lastig. Als prof moet je alles eigenlijk ervoor laten, maar dat kon ik niet. Nee, mentaal ben ik niet één van de sterksten.’

De havo maakte Van den Berg niet eens af. Hij zou immers profvoetballer worden? Dat liep dus net even anders. ‘Moest ik een wiskundetoets maken, stond er helemaal niets in mijn schrift. Ik nam sowieso van niemand iets aan. Nu luister ik vaker en aandachtiger naar mensen.’ De Nijevener beseft dat een beschermde opvoeding in een land zonder ontberingen niet in zijn voordeel heeft gepleit. ‘Eigenlijk had ik een derde wereldmentaliteit moeten hebben.’

Een plakboek herinnert aan betere tijden. ‘De Amstelcupwedstrijd in de Arena voor veertigduizend toeschouwers. Kwam ik als invaller op Trabelsi te staan. Ik gaf hem gelijk een panna, daarna heb ik alleen maar achter hem aangelopen.’

Berusting is niet op zijn plaats, weet hij. Joey van den Berg heeft nog een rekening te vereffenen. Met de mensen die geen cent meer gaven voor zijn kansen in het profvoetbal. Maar vooral met zichzelf. ‘Bij MSC probeer ik het plezier terug te krijgen. Ik wil er alles voor opzij zetten om zo snel mogelijk terug te keren in het profvoetbal. Het is gewoon een kwestie van moeten. Alhoewel, niets moet in het leven, dus maak ik er willen van.’
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Triest verhaal, hoop voor hem dat hij wat meer disipline kan opbrengen in de toekomst. Hij is nog jong dus de kans heeft hij nog wel. Misschien iets voor onze vrienden DKV?
Op naar het volgende seizoen....
chrissie
Basisspeler

Bericht door chrissie »

Vind zelf dat het hier niet hoort maar weet ff niet waar wel.
Kent iemand de naam Pierre Bazie, verdediger? Is hij ooit hier in Heerenveen geweest, stage of op proef? Volgens mij is het zelfs een international van Trinidad & Tobago.
(als hij hier "gespeeld" heeft is het wel een vertrokken speler 8) )
oldtimer
Superster

Bericht door oldtimer »

Ik heb zo ongeveer alles van de laatste tig jaar wel in mijn hoofd, maar deze Pierre zit daar niet bij. Hoe kom je eigenlijk aan hem?
chrissie
Basisspeler

Bericht door chrissie »

Las dit op engels voetbalforum!! Dus dacht ook former? Ik kende de naam niet!

elgincityfan Today, 14:00 Post #11

First Division Regular

Group: Pie People
Member No.: 359
Elgin City

"we've signed former Heerenveen defender Pierre Bazie, who's a former Ivory Coast u-21 internationalist.

Sounds impressive, but we'll get to see how good this guy is against shire, some people have been raving about him.

We'll prob still be gubbed"
forza heerenveen
Selectiespeler

Bericht door forza heerenveen »

lasse schone scoorde gister de 0-1 namens de graafschap,schone heeft jammer genoeg nooit een kans in het 1ste gekregen en mocht daarom vertrekken.
onder trainer jan de jonge krijgt hij wel zijn kans.

doet me verder een beetje denken aan vayrynen.
Plaats reactie