Wees es creatief (spandoeken en banner-topic)

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
ag-NN
Jeugdspeler
Contacteer:

spandoek

Bericht door ag-NN »

waar willen jullie dat spandoek dan op hangen of neer leggen ofzo.. :?: :?:
Squerrel
Superster
Contacteer:

Re: spandoek

Bericht door Squerrel »

ag-NN schreef:waar willen jullie dat spandoek dan op hangen of neer leggen ofzo.. :?: :?:
Wordt denk ik opgehangen buiten het stadion :mrgreen:
Jornnn
Jeugdspeler

Bericht door Jornnn »

De eerste thuis wedstrijd moet gelijk goed zijn dus ik hoop dan ook erg veel banderies te zien of 1 groot tifo doek.

Iemand die hier alles al een beetje op een rijtje heeft staan wat we allemaal al hebben voor de eerst komende thuis wedstrijd? :)
Smitte
Basisspeler

Bericht door Smitte »

Jornnn schreef:De eerste thuis wedstrijd moet gelijk goed zijn dus ik hoop dan ook erg veel banderies te zien of 1 groot tifo doek.

Iemand die hier alles al een beetje op een rijtje heeft staan wat we allemaal al hebben voor de eerst komende thuis wedstrijd? :)
Zie je vanzelf wel.
Frisian Viking
Superster

Bericht door Frisian Viking »

Jornnn schreef:De eerste thuis wedstrijd moet gelijk goed zijn dus ik hoop dan ook erg veel banderies te zien of 1 groot tifo doek.

Heb gehoord dat Zuid erg mooie plannen heeft. Van NN weet ik niet, maar ook die zullen ongetwijfeld wat moois uit de hoge hoed toveren.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
giny
Jeugdspeler

Bericht door giny »

Frisian Viking schreef: Heb gehoord dat Zuid erg mooie plannen heeft. Van NN weet ik niet, maar ook die zullen ongetwijfeld wat moois uit de hoge hoed toveren.
Kun je ook wat meer precies zijn in wat ze op zuid dan van plan zouden zijn en van wie hoor je nou zoiets? Ik dacht namelijk dat sfeer acties altijd zeer geheinm waren.
supporter voor alle dagen...... behalve de play offs
Frisian Viking
Superster

giny schreef:Kun je ook wat meer precies zijn in wat ze op zuid dan van plan zouden zijn en van wie hoor je nou zoiets? Ik dacht namelijk dat sfeer acties altijd zeer geheinm waren.
Nee, dat kan ik niet.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
giny
Jeugdspeler

Bericht door giny »

Frisian Viking schreef: Nee, dat kan ik niet.
Je hult je wel in nevelen he, alweer zo,n vaag antwoord. Komt het er op neer dat je er maar naar raadt? OF WEET JE GEWOON DAT ER IETS TE GEBEUREN STAAT. Wees eens duidelijk.
supporter voor alle dagen...... behalve de play offs
menjo
Basisspeler

Bericht door menjo »

Dit kun je beter via de pb regelen. Ik snap zoiezo niet waar iedereen zich druk om maakt als er wat komt op zuid of noord of oost. Dan zien we dat op de wedstrijd dag wel. Das toch het mooiste :D
NN gekkenhuis
hansrob
Basisspeler

Bericht door hansrob »

giny schreef: Je hult je wel in nevelen he, alweer zo,n vaag antwoord. Komt het er op neer dat je er maar naar raadt? OF WEET JE GEWOON DAT ER IETS TE GEBEUREN STAAT. Wees eens duidelijk.
Ook ik ben wel benieuwd wat er dan dan aan geruchten over mogelijke actie op zuid de ronde doen.

Kijk verhalen vertellen op het forum is wel aardig maar staat er nou werkelijk iets op stapel of niet? Zoals Giny al opmerkte zijn dergelijke zaken geheim en moet je niet op het forum zetten. Mijn vraag is dus waarom zet je het op het forum want je doet of iets dat not done is of je kletst maar wat.Welke van de twee is het nou? kom wees een vent en hul je verder niet in nevelen.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
hansrob
Basisspeler

Bericht door hansrob »

menjo schreef:Dit kun je beter via de pb regelen. Ik snap zoiezo niet waar iedereen zich druk om maakt als er wat komt op zuid of noord of oost. Dan zien we dat op de wedstrijd dag wel. Das toch het mooiste :D
Helemaal mee eens Menjo. Frysian Viking mag me het e.e.a. dan ook best per pbtje uit de doeken doen als hij dat liever heeft.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Frisian Viking
Superster

giny schreef:Je hult je wel in nevelen he, alweer zo,n vaag antwoord. Komt het er op neer dat je er maar naar raadt? OF WEET JE GEWOON DAT ER IETS TE GEBEUREN STAAT. Wees eens duidelijk.
Je trekt het je wel aan. Daaruit kan ik opmerken dat jij in de organisatie van 427 zit?
hansrob schreef:Ook ik ben wel benieuwd wat er dan dan aan geruchten over mogelijke actie op zuid de ronde doen.

Kijk verhalen vertellen op het forum is wel aardig maar staat er nou werkelijk iets op stapel of niet? Zoals Giny al opmerkte zijn dergelijke zaken geheim en moet je niet op het forum zetten. Mijn vraag is dus waarom zet je het op het forum want je doet of iets dat not done is of je kletst maar wat.Welke van de twee is het nou? kom wees een vent en hul je verder niet in nevelen.
Ik zet eigenlijk helemaal niets op het forum. Ik zeg alleen dat ik weleens wat hoor.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
chrissie
Basisspeler

Bericht door chrissie »

menjo schreef: Dan zien we dat op de wedstrijd dag wel. Das toch het mooiste :D
Hey luitjes, kappen met die vragen naar evt. acties. Ben het met Menjo eens, laat je verrassen!! IK neem in ieder geval mijn camera mee, mocht er iets te zien zijn dan maak ik er wat foto's van. De foto die gelukt is stuur ik dan door voor op de site. Leuk voor degene die op de achterlijn zitten (vak 16 of zo :wink: )
Frisian Viking
Superster

chrissie schreef:Hey luitjes, kappen met die vragen naar evt. acties. Ben het met Menjo eens, laat je verrassen!! IK neem in ieder geval mijn camera mee, mocht er iets te zien zijn dan maak ik er wat foto's van. De foto die gelukt is stuur ik dan door voor op de site. Leuk voor degene die op de achterlijn zitten (vak 16 of zo :wink: )
Haha, de dag na een wedstrijd, of de dagen erna, zit ik altijd vol spanning te wachten op de foto's die op de verschillende websites komen. De hele tijd maar F5'en ;) .
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Jornnn
Jeugdspeler

Bericht door Jornnn »

Het zou miss ook wel heel leuk zijn als iemand een camera mee neemt om in NN te filmen, en dan gewoon per thuiswedstrijd verschijdene video's maken en die bewerken. Daar 1 filmpje van maken een mooi nummer eronder en je gooit hem online.

Ik ben aardig ervaren in het maken van sites, dus ik zou zo een .NL site willen maken voor NN filmpjes en foto's en die dan ook up-to-date houden ;)
sf-NN
Selectiespeler

Bericht door sf-NN »

Daar heeft nieuw noord een eigen site voor, er staan ook al een aantal fimpjes op geloof ik. Maar altijd leuk om filmpjes van sfeer acties te maken en later terug te zien :D
Jornnn
Jeugdspeler

Bericht door Jornnn »

Ja ok, ik zou ze dan wel willen bewerken en dergelijke, je zegt 't maar.
''Pippi'' Nilsson
Invaller

Bericht door ''Pippi'' Nilsson »

Afbeelding

Dit is mijn banner die ik een tijdje geleden heb gemaakt.
Op een A4 zo groot mogelijk uitgeprint, het doek op de muur, de A4 ernaast en het hoofd uit de hand nagetekend met pen, toen de lijnen met een dikke viltstift(marker) overgetrokken, en wat zwart moest met zwarte marker ingekleurd, moest wel 2x om goed te dekken.
Toen heb ik de letters 1 voor 1 uitgeprint op een A4, ook steeds zo groot mogelijk..
de letters 1 voor 1 er steeds bij en nagetekend.. en toen ingekleurd met een blauwe Marker..

Nu nog de stokgaten erin naaien, en 2 stokken erin, en hij is klaar voor gebruik!! :stan:
sf-NN
Selectiespeler

Bericht door sf-NN »

Ziet er mooi uit! wanneer is hij te bewonderen in het stadion?
''Pippi'' Nilsson
Invaller

Bericht door ''Pippi'' Nilsson »

Zo snel mogelijk wel.. neem hem de eerste wedstrijd wel mee, schenk hem toch aan NN, dan kan die als we Bandieri's doen, deze er altijd bij gebruiken.. :)
Il prima Capo!
Invaller

Bericht door Il prima Capo! »

Ziet er goed uit. Voor de volgende keer misschien een tip. Als je je tekening rastert (in hokjes zet), dan kun je vervolgens het doek ook met tape rasteren. Dan weet je precies welk streepje waar zit.

Verder is ie wellicht een beetje sober doordat er veel wit in zit. Maar een oplossing weet ik er ook niet voor. Wel dikke prima dat er blijkbaar steeds meer mensen zijn die zelf aan de slag gaan.

Ik ben er zelf niet bij zaterdag. Zit er mooi stuk van, maar ik kan er niet onderuit. Ben bij een criterium in Harkema. Ook leuk.
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

En neem die roeptoeter ook maar mee. :D
Anti anti. :)
Shota
Jeugdspeler

Bericht door Shota »

Ja neef dat heb je netjes gedaan
Ik heb hem in het echt gezien , ik moet zeggen ziet er goed uit!

:stan:
René..!!
Jeugdspeler

Bericht door René..!! »

ja
Laatst gewijzigd door René..!! op 03-09-2006 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Beetle
Superster
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Iemand nog een ideetje voor een banieri nodig? Even een paar losse ideeen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
(En dan een speler nemen.)

Afbeelding
Heeere's Riemer!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Misschien helpt het.
Wéér uit!!!!
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Ik denk het niet.
Surhuisterveen
Forumicoon
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Alsjeblieft niet zeg.. :?
SCH
Korneev
Selectiespeler
Contacteer:

foto toeveogen

Bericht door Korneev »

ik wil graag een foto toevoegen, maar het lukt niet echt... enig idee?!
Een goeie De Haan kraait twee keer!!
sf-NN
Selectiespeler

Bericht door sf-NN »

Plaats reactie