De feanfans uit Damwoude zijn vanaf dit seizoen ook vertegenwoordigd met een spandoek in het ALS, het ontwerp ligt nu bij de drukker en moet voor de eerste competitie wedstrijd klaar zijn. Heel orgineel is het misschien niet maar graag horen we de meningen!
KingBee schreef:De feanfans uit Damwoude zijn vanaf dit seizoen ook vertegenwoordigd met een spandoek in het ALS, het ontwerp ligt nu bij de drukker en moet voor de eerste competitie wedstrijd klaar zijn. Heel orgineel is het misschien niet maar graag horen we de meningen!
Allemachtig, die is echt schitterend. En dat die tekst niet zo origineel zou zijn maakt hem op de één of andere manier juist erg leuk, ik denk omdat ie in het Frysk is. Prachtig doek!
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Ik heb een vlag gemaakt met muurverf, maar dat doek is nu best wel hard en wapperd daardoor niet meer goed. Is dat normaal of heb ik iets verkeerd gedaan/gebruikt? Zo, ja wat kan ik daar tegen doen?
Frisian Viking schreef:
Allemachtig, die is echt schitterend. En dat die tekst niet zo origineel zou zijn maakt hem op de één of andere manier juist erg leuk, ik denk omdat ie in het Frysk is. Prachtig doek!
Helemaal mee eens! Formidabel doek! 'Niet van dat benauwde' is een uitspraak die ik heel vaak doe, dus heb er hartelijk om moeten lachen. Niks meer aan doen, ophangen, en de tekst mooi in het Fries laten! Ben benieuwd!
'Who the f*ck is Ugur', lijkt me voldoende. Of anders: 'Horecabond Drachten eo groet Yildirim'. Of: 'Ugur, het waren twee fantastische maanden (anderhalf jaar geleden)'. Enzovoort...
Allemaal wel grappig maar ik weet niet hoe leuk het is om echt een spandoek te maken met die teksten, ik heb ook niet zoon hooge pet op van Yildirim maar hij zet zich teminsten nog wel voor de volle 100% in voor heerenveen ( zegt hij in interview) en om hem zoon afscheid te geven heeft hij ook niet verdient.(denk aan zijn goede tijd)
sf-NN schreef: maar hij zet zich teminsten nog wel voor de volle 100% in voor heerenveen ( zegt hij in interview)
Ik weet niet of je hem afgelopen seizoen hebt zien spelen, maar dat was in mijn ogen bij lange na geen 100%. Bovendien zal een speler nooit in een interview zeggen: ik zet me nu maar even voor 60 of 70% in