Nieuw Noord Vak
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Forumicoon
Maar waar hebben we het over? Hoe vaak gaat er nou werkelijk bier door de lucht? Ik sta heel vaak op de voorste paar rijen en heb afgelopen seizoen alleen tegen Levski Sofia een paar druppen bier in de nek gehad. Sommigen maken hier een voorstelling alsof het elke week een concert van Normaal is. De meeste mensen in het vak vinden het bier nog altijd te lekker om weg te gooien.
Kortom: we zijn weer problemen aan het zoeken voordat die er daadwerkelijk zijn. Wacht nou eerst gewoon eens af en benader het positief..
Kortom: we zijn weer problemen aan het zoeken voordat die er daadwerkelijk zijn. Wacht nou eerst gewoon eens af en benader het positief..
-
- Selectiespeler
- Contacteer:
Ik ben nooit voorstander geweest van een verhuizing van NN vanuit 10/11 naar de nieuwe locatie en ben dat nog steeds niet. Ik heb het idee dat de nieuwe locatie veel "kwetsbaarder" is vanwege de directere relatie met "de andere supporters". In vak 10 waren bepaalde acties gangbaar en mogelijk zonder met anderen te botsen. Op de nieuwe locaties kunnen dezelfde acties wel tot problemen leiden en we weten hoe de directie op problemen reageert...
Toch moeten we volgens mij met dezelfde instelling als afgelopen seizoen het nieuwe vak ingaan, namelijk om er elke wedstrijd een feest van te maken. Aan het eind van het seizoen kan dan een vergelijking gemaakt worden van de nieuwe locatie tov vak 10/11. In het achterhoofd houdt ik echter rekening met een situatie in/van het NN-vak in de loop van dit seizoen waar we niet vrolijk van gaan worden...
NB: zou het niet handig zijn om nog een extra hek te plaatsen ergens in dat vak??
Toch moeten we volgens mij met dezelfde instelling als afgelopen seizoen het nieuwe vak ingaan, namelijk om er elke wedstrijd een feest van te maken. Aan het eind van het seizoen kan dan een vergelijking gemaakt worden van de nieuwe locatie tov vak 10/11. In het achterhoofd houdt ik echter rekening met een situatie in/van het NN-vak in de loop van dit seizoen waar we niet vrolijk van gaan worden...
NB: zou het niet handig zijn om nog een extra hek te plaatsen ergens in dat vak??
Ik ruik corruptie...
- hansrob
- Basisspeler
Ik denk dat je mij goed genoeg kent om te weten dat ik zeker geen problemen zoek maar ze wel herken als ze er aan dreigen te komen. Je kunt niet ontkennen dat er nog wel eens bier anders wordt gebruikt daan om op te drinken. Dat dit niet in de proporties is als bij een popconcert heb je gelijk in maar zouden de mensen die er onder staan daarvoor ook begrip kunnen opbrengen?Jeroen schreef:Maar waar hebben we het over? Hoe vaak gaat er nou werkelijk bier door de lucht? Ik sta heel vaak op de voorste paar rijen en heb afgelopen seizoen alleen tegen Levski Sofia een paar druppen bier in de nek gehad. Sommigen maken hier een voorstelling alsof het elke week een concert van Normaal is. De meeste mensen in het vak vinden het bier nog altijd te lekker om weg te gooien.
Het laatste dat ik hoop of wil is dat NN in de problemen komt maar je zou ze ook niet moeten opzoeken en waar mogelijk proberen te voorkomen en zeker er niet voor weglopen als ze te voorzien zijn. Struisvogelpolitiek is niet de mijne want als je je kop diep genoeg in het zand steekt bijt je jezelf een keer in de staart en dat kan de bedoeling niet zijn.
Kortom mijn post is opbouwend bedoelt en zeker geen kritiek alleen om kritiek te leveren
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
-
- Invaller
Ik denk eerder realistisch. Er gebeurt nou eenmaal wel eens wat. Waarom niet wat meer ruimte voor het NN-vak als je daardoor weet dat het problemen kan voorkomen? Bovendien lijkt het me gewoon kut als ik op de eerste rij sta (en daar sta ik graag) en twee centimeter voor me is al het zittende publiek. Dat wellicht ook nog passiever is.Wat een negatieve benadering.
En begrijp ik het dus goed dat op die drie rijen voor het middelste gedeelte stewards zitten? Hoeveel dan wel niet? Laat ze gewoon ergens anders plaatsnemen. Ik heb helemaal geen zin om op zo'n korte afstand continue in de gaten te worden gehouden. Je kunt het als negatief of zeikerijg interpreteren, maar het gaat er gewoon om dat het volgens mij ook anders kan.
-
- Forumicoon
Als er met bier gegooid gaat worden op andere momneten als bijv de 201 tegen Levski is het rap gedaan met het stavak (ook ik zit niet te wachten op bier in mijn nek trouwens). Die stoeltjes staan er zo weer in. Weet dus wat je doet met zijn allen en corrigeer de mensen die het stavak in gevaar brengen met hun gedrag. Het zou zonde zijn als het fout gaat.
-
- Basisspeler
Jongen, er wordt echt niet zomaar bier naar beneden gegooid.Gekko schreef:Als er met bier gegooid gaat worden op andere momneten als bijv de 201 tegen Levski is het rap gedaan met het stavak (ook ik zit niet te wachten op bier in mijn nek trouwens). Die stoeltjes staan er zo weer in. Weet dus wat je doet met zijn allen en corrigeer de mensen die het stavak in gevaar brengen met hun gedrag. Het zou zonde zijn als het fout gaat.
Het kan gebeuren dat iemand een (half) vol plastic bekertje heeft als er gescoord wordt, als beide armen dan de lucht in gaan is er een grote kans dat er wat bier overheen gaat. Een paar druppeltjes bier kan een keer gebeuren, daar ga je niet dood aan.
-
- Forumicoon
Tussen 'dood gaan' en 'prettig vinden' zit nog een wereld. Nogmaals: voor de 2-1 tegen Levski wil ik wel een vat bier over me heen hebben maar bij iedere goal een half bekertje telt wel door in een seizoen. Er zitten daar genoeg mensen die zich daar zwaar aan zullen storen. Denk in het belang van de club (dat is dat het stavak blijft) en hou daar dus wat rekening mee. Dat was de strelkking van de boodschap.
- Fanatic 4-ever
- Forumicoon
Waar maken sommigen zich druk om, het is vorig seizoen misschien 3 keer gebeurd, tegen Groningen kan ik me herrinneren omdat er toen gelijk na rust gescoord werd, dan hebben de meesten nog bier, 3 minuten later en het meeste is weer op. Je moet niet ergens een ramp van maken wat niks voorstelt.
Corruption is everywhere, fight it!
-
- Erelid
- Contacteer:
- hansrob
- Basisspeler
Wellicht een goed idee voor merchandising van NN de NN parapluieNielshh schreef:Ik deel wel wat paraplu's uit. Klaar...

NB sorry voor deze off topic kopieer hem maar naar het juiste topic op het NN forum.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
-
- Beheerder
-
- Wereldspeler
-
- Erelid
- Contacteer:
- Makkum8
- Basisspeler
Bier is goed voor de bevordering van haargroei zegt men. Dus als er allemaal oudere koffiekanners onder ons zitten is dat geen probleem. Ze zullen ons nog dankbaar moeten zijn
Bij het bezoeken van een gemiddelde feestten kom ik smeriger thuis, m.a.w. we moeten de boel niet gaan overdrijven (dus het gooien van bier en het gemopper hierover).

Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
-
- Erelid
- Contacteer:
- forzaSCH
- Jeugdspeler
bier gooien
Je kan er wel over zeuren maar het gebeurt toch telkens weer... ik heb er geen moeite mee,.. mensen die er tegen zijn doen maar een regenpak aan 

- Frisian
- Wereldspeler
- Fanatic 4-ever
- Forumicoon
-
- Selectiespeler
Dat viel af, een enkeling.Frisian schreef:De accoustiek viel mij ook 100% mee.
En van mensen die op de zuidtribunne zaten heb ik gehoord dat er ook veel meer geluid het stadion in komt dan toen we in vak 10 stonden..
Weet iemand of het ook doorsloeg naar de vakken onder ons? Of de mensen daar ook meededen?
-
- Basisspeler
-
- Selectiespeler