''Pippi'' Nilsson schreef:
In mijn brief stond wel duidelijk, dat het Geld in week 21 afgeschreven zou worden..
Het is bij mij ook nog niet afgeschreven, komt allemaal wel goed..
Ben vandaag even bij Ticketing langsgeweest. De automatische incasso is een week uitgesteld, zal dus een dezer dagen moeten plaatsvinden. Geen enkele reden om ons zorgen te maken.
All clubs are equal, but some are more equal than others
Dus die brief moet er al zijn. Ik heb nog niets gezien.... Ik ben wel verhuisd (per april) maar heb het doorgegeven aan NN, de club en de sup.club. Alleen van NN heb ik een bericht terug gekregen. De club heb ik nog twee keer gemaild of het wel doorgekomen was maar ook daarvan heb ik niks gehoord, vreemd.....
Ik kreeg na 2 a 3 weken een mail terug ... maar ik had ook een paar moeilijke woorden gebruikt. De betalingen worden volgende week door de club verwerkt, volgens mij hebben we thuis wel een briefje gekregen ... al stond er meer in over de sportstad dan de seizoenskaart.
Weet iemand toevallig ook hoeveel seizoenskaarten er voor komend seizoen zijn verkocht voor het NN vak! Is dit uitverkocht of zijn er ook nog losse kaarten voor te krijgen?
Feanfan schreef:Weet iemand toevallig ook hoeveel seizoenskaarten er voor komend seizoen zijn verkocht voor het NN vak! Is dit uitverkocht of zijn er ook nog losse kaarten voor te krijgen?
jasperio schreef:Mijn ervaring is dat nieuw noord niet terug mailt en dat ik hierdoo nog nooit op dat nieuw noord forum ben geweest... wat ik erg jammer vindt
We behandelen anders redelijk snel de meldingen die binnenkomen. Vooral bij inlog problemen.
jasperio schreef:Mijn ervaring is dat nieuw noord niet terug mailt en dat ik hierdoo nog nooit op dat nieuw noord forum ben geweest... wat ik erg jammer vindt
Mijn login was binnen een paar uur geregeld toen het niet helemaal lekker liep ... dus mijn ervaringen zijn beter. Weet je zeker dat je naar het goede adres hebt gemailed ?
Ik heb nog een vraagje, Ik krijg allemaal verschillende antwoorden. Hopelijk kunnen jullie mij duidelijkheid verschaffen. Een seizoenskaart voor NN, moet je dan lid zijn van NN...?? Ik heb dus wel een kaart aangevraagd voor NN bij de club, maar ben ''nog'' geen lid van NN, maakt dat dan wat uit..?
Het schijnt niet verplicht te zijn. Maar als je niet lid bent van NN kunnen er op den duur geen sfeer acties enz meer worden gehouden. Dus ik zou zeggen word gewoon lid die 5 euro kan er ook nog wel af!!!
Je hoeft geen lid te zijn van Nieuw Noord om een seizoenskaart aan te vragen in het Nieuw Noord vak. Echter wordt dat wel op prijs gesteld. Je steunt ons daarmee in sfeeracties etc. En voor dat die 11 euro per jaar hoef je het ook niet te laten vind ik.
Vrieskist schreef:Je hoeft geen lid te zijn van Nieuw Noord om een seizoenskaart aan te vragen in het Nieuw Noord vak. Echter wordt dat wel op prijs gesteld. Je steunt ons daarmee in sfeeracties etc. En voor dat die 11 euro per jaar hoef je het ook niet te laten vind ik.
Het is niet verplicht maar goed het lijkt me op zich wel logisch in een sfeervak staan en lid zijn, vind toch wel erg vreemd mocht dit niet zo zijn. Bovendien krijg je ook nog korting toch als je lid bent.
Ik ben ook van plan om zeker lid te worden. 10% korting had ik al maarja... Voor dat beetje geld gaak et wel doen hoor..!! Ik vind dat NN altijd geslaagde acties heeft dus ik word gewoon lid
axl schreef:Ook als je niet in het sfeervak zit moet je natuurlijk gewoon lid worden.
Heb je helemaal gelijk in, heb dus ook vorige week gewoon het formulier ff ingevuld op de site.
Ik vind die sfeeracties helemaal top en wil daar graag aan bijdrage. Ik zit in vak 18 en heb er prachtig zicht op.
Dus jongens van de tifo's, mijn complimenten voor de acties van vorig jaar en succes voor het komende seizoen!!