De banieri voor Lasse Nilsson! Vorige pagina van dit topic.
Nou Pippi Nilsson, leuk ontwerp. Wat mij betreft mag je 'm meteen maken!
En zo niet; iemand anders met de middelen om deze banieri voor Nilsson in elkaar te knutselen? Zelf zou ik het graag willen doen, probleem is alleen dat dat geen knutselwerk wordt, maar een prutselwerk.
Beste mensen ik ben druk bezig met het voorbereidende werk om een spandoek te maken. Ik wil mijn creatie nog niet laten zien maar ik heb hem gemaakt op paint. Hoe kan ik dit figuur het beste op een spandoek zetten. Heeft iemand een tip en de letters hoe ik die op een spandoek krijg. Wat is beter verf of een spuitbus. Heeft iemand nog bruikbare middelen of tips voor mij? Alvast bedankt,
mart761 schreef:Beste mensen ik ben druk bezig met het voorbereidende werk om een spandoek te maken. Ik wil mijn creatie nog niet laten zien maar ik heb hem gemaakt op paint. Hoe kan ik dit figuur het beste op een spandoek zetten. Heeft iemand een tip en de letters hoe ik die op een spandoek krijg. Wat is beter verf of een spuitbus. Heeft iemand nog bruikbare middelen of tips voor mij? Alvast bedankt,
Martijn
Ik heb er zelf geen ervaring mee, want heb nog nooit een spandoek gemaakt.
Maar wat heel handig schijnt te werken: Een beamer!! Daarmee projecteer je je ontwerp op het spandoek en kun je het gewoon overschilderen!
Over je originele tekening horizontale en verticale lijntjes (vierkantjes) trekken en dat bv. 10 x zo groot ook met afplakband of potlood op het te plaatsen doek doen.
Dan kan je lijntjes trekken van punt naar punt, zou heb ik het vaker zien doen met mooie resultaten.
Zo gebreurt het meestal wel Freezeman. Vooral bij het maken van de grotere. Bij een wat kleiner spandoek kun je wellicht beter een beamer gebruiken. Klasse dat je wat gaat maken mart.
hey mart...klasse dat je wat gaat maken!!! in paint wil het er nog wel eens wat blokkerig uit komen te zien en ik heb wel goede grafische programma's en kan daar wel redelijk mee overweg...als je graag wil dat ik hem wat strakker overtrek (ook in verband met uitvergroting) dan moet je het even zeggen dat wil ik wel doen...geld ook voor andere mensen, ik kan goed tekenen op de computer maar ben redelijk inspiratieloos dus als je goede ideeen hebt wil ik die best een keer proberen te tekenen....in ieder geval klasse dat al die mensen bezig zijn met mooie dingen!!!!
Kan iemand mij eens vertellen wat NN nu allemaal al in haar 'bezit' heeft? Volgens mij kun je het hele vak wel zo'n beetje een vlag of een banner geven, want we hebben dit jaar al heel erg veel voorbij zien komen. Echt super.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest
In de zomer stop zullen er denk ik wel aardig wat bij komen.
Van mij komen er dan twee.
Ik heb nog geen idee wat het word maar als er geen ideeen komen doe ik denk ik een van een speler.
maar kan bijna op het forum van nieuwnoord en daar zullen vast wle wat ideetjes op staan.
Bij die 2e moet je er wel om denken dat je alleen tekst in de middelste baan hebt staan en het dus erg klein word, dus bijna onleesbaar ben ik bang.
Je zou ook gewoon alleen een NN logo kunnen doen in het midden van de witte streep...