FeanFan magazine

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Venderwel
Superster
Contacteer:

FeanFan magazine

Bericht door Venderwel »

Zaterdag vielen er 2 van deze leuke bladen op mijn deurmat, meteen maar even gelezen, vooral het stuk van Paul Bosvelt was erg goed, voor de supporters dan! ;-)
Maar er zaten aan aantal fouten in. Tenminste ik neem aan dat Omrop Fryslan niet is overgenomen door Talpa (zie het stuk over Mark de Vries).

En ik kan me het niet voorstellen dat het de bedoeling is dat iedereen die aardige schotse scheids gaat emailen!! :mrgreen:
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Heerenfan
Selectiespeler

Bericht door Heerenfan »

Dat van Mark de Vries viel mij ook gelijk op, een foto met duidelijk zichtbaar de Omrop fryslan microfoon en er dan onder zetten dat ie werd geinterviewd door talpa :?

Verder ook super dat die Schotse scheids de club bedankt voor de sfeer en samenwerking voorafgaand aan, tijdens & na afloop van de wedstrijd. Zelfs dat ie zijn medewerking aanbied als er wat mocht zijn waarbij die van dienst kan zijn zegt genoeg over de club....
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
Linda05
Nieuw talent

Re: FeanFan magazine

Bericht door Linda05 »

Venderwel schreef:En ik kan me het niet voorstellen dat het de bedoeling is dat iedereen die aardige schotse scheids gaat emailen!! :mrgreen:
Hoe geloofwaardig is een hotmail adres? :P
Aan de andere kant: hij zal vast wel een serieus adres hebben, dus het is juist de bedoeling dat we hem gaan mailen* :mrgreen:

* lees spammen.
Paolo Soprani
Invaller

Re: FeanFan magazine

Bericht door Paolo Soprani »

Venderwel schreef:Zaterdag vielen er 2 van deze leuke bladen op mijn deurmat,
ik heb het blad nog niet ontvangen, en jij hebt twee ??!
Surhuisterveen
Forumicoon
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Ik heb er ook twee terwijl ik alleen maar lid ben. Dit komt omdat er in het verleden iets is misgegaan bij de Feanfan.
SCH
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Grappig; wij, vader en ik, kregen er altijd twee thuis en zaterdag juist maar één :D .
Plaats reactie