Zaterdag vielen er 2 van deze leuke bladen op mijn deurmat, meteen maar even gelezen, vooral het stuk van Paul Bosvelt was erg goed, voor de supporters dan!
Maar er zaten aan aantal fouten in. Tenminste ik neem aan dat Omrop Fryslan niet is overgenomen door Talpa (zie het stuk over Mark de Vries).
En ik kan me het niet voorstellen dat het de bedoeling is dat iedereen die aardige schotse scheids gaat emailen!!
Dat van Mark de Vries viel mij ook gelijk op, een foto met duidelijk zichtbaar de Omrop fryslan microfoon en er dan onder zetten dat ie werd geinterviewd door talpa
Verder ook super dat die Schotse scheids de club bedankt voor de sfeer en samenwerking voorafgaand aan, tijdens & na afloop van de wedstrijd. Zelfs dat ie zijn medewerking aanbied als er wat mocht zijn waarbij die van dienst kan zijn zegt genoeg over de club....
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
Venderwel schreef:En ik kan me het niet voorstellen dat het de bedoeling is dat iedereen die aardige schotse scheids gaat emailen!!
Hoe geloofwaardig is een hotmail adres?
Aan de andere kant: hij zal vast wel een serieus adres hebben, dus het is juist de bedoeling dat we hem gaan mailen*