Transferperiode - Tevreden??

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie

Mate van tevredenheid over afgelopen transferperiode

Peiling eindigde op 10-02-2006 22:18

Heel tevreden
9
12%
Was weinig keus
12
16%
Had wat beter gekund
21
28%
Ontevreden
16
21%
Zwaar ontevreden
18
24%

Totaal aantal stemmen: 76

abegoal
Wereldspeler

Transferperiode - Tevreden??

Bericht door abegoal »

Ik ben erg teleurgesteld over de laatste transferperiode.

Dat goede spelers weggaan is jammer, maar niet tegen te houden. Dat die spelers weggaan halverwege een competitie is al een stuk erger. Als daarna de selectie dan op deze manier weer 'op peil' wordt gebracht is in mijn ogen schandalig. Ik was tot vanavond er stellig van overtuigd dat er een echte topspits voor retour zou komen.

Ik ben erg benieuwd of er mensen zijn die wel tevreden zijn, vandaar deze nieuwe poll.
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

En ja hoor, weer een poll.
En daarin komt weer precies het zelfde te staan als in ...
Ach laat ook maar.
Anti anti. :)
Force
Wereldspeler

Re: Transferperiode - Tevreden??

Bericht door Force »

abegoal schreef:Ik ben erg teleurgesteld over de laatste transferperiode.
Kan niet, staat er niet bij.
Ik ben een tikkeltje ontevreden, omdat ik toch wel een 'grotere' naam had verwacht. Wel weer een overbodig topic btw.
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Ik heb niet het gevoel dat hier een geheel nieuwe discussie uit voort gaat komen... Kortom het zoveelste topic waar we het over ambities en het beleid gaan hebben.
Kaka
Selectiespeler

Bericht door Kaka »

Over de hele transferperiode ben ik natuurlijk zeker niet tevreden. We hebben weliswaar veel geld ontvangen, maar sportief was het een flinke achteruitgang. Heerenveen had zelf waarschijnlijk ook wel betere spitsen op het oog, maar jammer dat het dus niet gelukt is. Wat me wel tegenviel was dat ze telkens duidelijk maakten dat ze 1 spits wouden halen. Volgens mij hadden we toch wel behoefte aan en een 'goalgetter' en een type Samaras of een buitenspeler. Maarja, met deze selectie zullen we het moeten doen en dan maar hopen dat er in de zomer wel goede spelers worden aangetrokken, want dat zijn ze eigenlijk wel verplicht met zoveel geld op zak.
hummelinho
Invaller

Bericht door hummelinho »

Ik snap het probleem niet zo,
Bakkati ---> Poulsen lijkt mij een verbetering
Bradley erbij ---> positief
$$$$Huntelaar$$$$
$$$$Samaras$$$$ en hij was toch niet gemotiveerd geweest voor de rest van het seizoen.
Mark de Vries gehaald, scoort veel, ervaring en liep in zijn eerste twee seizoen 1/2 bij Hearts.
abegoal
Wereldspeler

Bericht door abegoal »

hummelinho schreef: Mark de Vries gehaald, scoort veel, ervaring en liep in zijn eerste twee seizoen 1/2 bij Hearts.
Even wakker blijven!! De de Vries heeft er maar 7 ingeschopt de laatste 45 wedstrijden op het nivo van Engelse 2e divisie.

Dat zou Seip daar ook wel halen :mrgreen:
hummelinho
Invaller

Bericht door hummelinho »

1e divisie vriend

en je moet natuurlijk wel positief blijven.
Riverside
Beheerder

Bericht door Riverside »

Ik heb op ontevreden gestemd. Waarom: als je 2 topspitsen kwijtgeraakt kun je sowieso niet tevreden zijn. Wie er dan ook voor terugkomt; het heeft altijd even tijd nodig en dat gaat je geheid punten kosten. Met Huntelaar en Samaras waren we een sterk team, zonder die 2 is het een stuk minder.

De Vries is een sterke speler, en wellicht een goed aanspeelpunt. Misschien dat Bruggink dan ook weer eens uit de verf komt op '10'. Toch jammer dat er geen topspits bij is gekomen, die een meerwaarde voor dit team zou kunnen zijn. Had gehoopt op Alves, maar die transfer was dus afgeketst. Mijns inziens had Heerenveen veel eerder moeten handelen, nu was het kort dag en is een stuk lastiger om een goede spits te halen.

De overige posities zijn trouwens wel versterkt. Poulsen voor Bakkati lijkt me een verbetering en met Bradley heb je een toptalent in huis.

Toch blijft de teleurstelling over deze transferperiode overheersen. Misschien dat er morgen nog wat bekend wordt gemaakt; net als destijds met Bruggink. Maar goed, verder kun je er toch weinig aan veranderen. De komende seizoenshelft als één man achter Heerenveen! Meer kunnen we als supporters ook niet doen, en het team heeft er zeker baat bij.
MJP
Nieuw talent

Bericht door MJP »

Bij wie kan ik geld terug krijgen voor mijn te dure seizoenskaart??
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

MJP schreef:Bij wie kan ik geld terug krijgen voor mijn te dure seizoenskaart??
Mijn zwager kocht gisteren een kaartje Feyenoord - Ajax voor € 50,- pp
Met zoontje van 12 dus € 100,- , nee geen jeugd korting.
Dan heb je het over een gewone competitie wedstrijd.
En dan klaag jij over een seizoen kaart van € 150,- ?
Blijf dan lekker thuis man, lekker goedkoop voor de buis.
Gerrits
Selectiespeler

Bericht door Gerrits »

Waarom altijd zo negatief. Het is nooit goed of het deugt niet. Toen ik zag dat de Vries kwam moest ik ook even slikken. Maar geef die jongen wat tijd. Hij schoot er in Schotland ook veel in. Dat hij dan in de 1e divisie in Engeland niet zoveel scoorde betekend niet dat hij een slechte spits is. En we hebben nu 4 spelers erbij. Ik geef de Vries en Bradley en Poulssen 5 wedstrijden. En daarna is het pas tijd om te zeuren(of niet natuurlijk).

Of hebben Friezen voorspellende gaven ofzo? Dat jullie al kunnen weten de de Vries niks is. Gewoon rustig blijven en dan in de zomer een paar spelers van Formaat halen. Nadat we CL voorronde gehaald hebben zullen er meer spelers willen komen natuurlijk :wink:
menjo
Basisspeler

Bericht door menjo »

Ik had ook niet de Vries verwacht.Maar stel ze hadden niks gedaan hoe had iedereen hier dan wel niet gereageerd, Heerenveen kon het toch al niet meer goed maken omdat ze hun beide spitsen verkochten. We moeten nu als supporters in de moeilijke tijd achter de ploeg gaan staan. Dan is er nog van alles mogelijk drie wedstrijden in de beker winnen en we zijn beker winnaar(makkelijker gezegd dan gedaan maar goed). Geef de Vries vertrouwen dan komt het allemaal wel goed :D .
NN gekkenhuis
DE ZUID
Basisspeler

Bericht door DE ZUID »

Zwaar teleurgesteld, omdat ze Bakkatti verkocht hebben en niet SEIP!;)

Andere kant hadden ze inderdaad wel even met die gevulde geldzak kunnen rammelen. Een goede verdediger, een spelbepalende middenvelder en een echte naam in de spits.
Maar goed, de beste stuurlui staan altijd achter het roer...........
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Zwaar ontevreden.

Uitleg overbodig!

Bestuur: : :oops: :oops: :angry:

ps welke zwakzinnige heeft op heel tevreden gestemd?
Caspar
Superster

Bericht door Caspar »

Ik heb op 'heel tevreden' gestemt. Maar om me direct zwakzinnig te noemen...

Ik vind dat de club het namelijk gewoon goed gedaan heeft. Huntelaar en Samaras waren gewoon niet te houden, en die vertrekken dan. Kan je niks aan doen, alleen mee leren leven en proberen op te vangen. Ga aub niet zeggen dat Riemer 'niet te koop' had moeten zeggen. Aan ongemotiveerde spelers heb je niks, bovendien is dat niet goed voor het imago naar spelers toe die twijfelen over een contract.

De club had, zoals we nu lezen een paar opties. De club van Alves probeerde Heerenveen extra uit te knijpen, en gebruik te maken van de transferopbrengsten die eerder binnen zijn gehaald. Als een speler dat bedrag niet waard is, moet je dat nooit betalen. Niet als het financieel niet goed gaat, maar ook niet als het geld wel aanwezig is. Niet meer dan logisch dat Riemer & co dan ook afzien van die transfer.

De club haalt dus een Marc de Vries, (en de club zal hem echt wel bestudeerd hebben), om in ieder geval komend half jaar het gat in de selectie op te vullen. Bedenk wel dat we nu dus heel veel geld op de bank hebben staan, en zonder tijdsdruk en verhogingen van afkoopsommen gerichte aankopen kunnen doen om volgend jaar een topteam neer te zetten!

Ik heb namelijk vele malen liever dat we dit seizoen verder uitzitten, en volgend seizoen 3 stappen voorwaarts zetten, dan dat we nu paniekaankopen doen voor veel te veel geld, en volgend jaar tot de conclusie komen dat het toch niet zo goed uitpakte, dat het eigenlijk weggegooid geld is, en dat we opnieuw moeten beginnen. Want dat is pas zonde!
Laatst gewijzigd door Caspar op 02-02-2006 08:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

DE ZUID schreef:Zwaar teleurgesteld, omdat ze Bakkatti verkocht hebben en niet SEIP!;)

Andere kant hadden ze inderdaad wel even met die gevulde geldzak kunnen rammelen. Een goede verdediger, een spelbepalende middenvelder en een echte naam in de spits.
Maar goed, de beste stuurlui staan altijd achter het roer...........
Seip in oranje! Die jongen moet eens wat meer steun krijgen!
casparD schreef:Ik heb namelijk vele malen liever dat we dit seizoen verder uitzitten, en volgend seizoen 3 stappen voorwaarts zetten, dan dat we nu paniekaankopen doen voor veel te veel geld, en volgend jaar tot de conclusie komen dat het toch niet zo goed uitpakte, dat het eigenlijk weggegooid geld is, en dat we opnieuw moeten beginnen. Want dat is pas zonde!
En CasparD, eindelijk een keer iemand die eens wat verder nadenkt! Iedereen maar schreeuwen dat heerenveen voor paar miljoen spelers moet kopen, zo zijn we niet groot geworden!
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

Heerenveen rules schreef: welke zwakzinnige heeft op heel tevreden gestemd?
Vast niet de persoon die bovenstaande intellectuele post neer zette.
Kan me ook helemaal in het verhaal van casarD vinden
Plaats reactie