Stadionsongs
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- mh8
- Nieuw talent
-
- Bankzitter
- Contacteer:
Sinds de start van dit seizoen en dus ons eigen vak is het met de de stadionsongs duidelijk vooruit gegaan. Er zijn een aantal nieuwe liederen bedacht, die er ook steeds beter uit komen. Super!
Waar ik me wel enigszins aan stoor is het immer wederkerende; ' ga staan voor Heerenveen' soms zelfs (naar mijn mening) geheel overbodig gevolgd door het inzetten van de wave, zoals tegen RBC.
Ïk begrijp de gevoelens in de trant van ' het laten zien van ons respect / dankbaarheid voor de inzet van de spelers' enz. enz. Maar volgens mij laten we dat al genoeg blijken door er iedere keer weer te zijn en ons te laten horen.
Het was altijd een unieke blijk van waardering, maar de laatste tijd begint het wat gewoontjes te worden.
Daarnaast is het voor de mensen die bang zijn voor de file ook nog eens een prachtige kans om na het opstaan meteen maar te vertrekken, zodat ze weer lekker warm bij moeder de vrouw voor de kijkkast kunnen gaan zitten, bah!
Hoe wordt hier door jullie over gedacht?
Met vriendelijke groet, Sjoerd.
Waar ik me wel enigszins aan stoor is het immer wederkerende; ' ga staan voor Heerenveen' soms zelfs (naar mijn mening) geheel overbodig gevolgd door het inzetten van de wave, zoals tegen RBC.
Ïk begrijp de gevoelens in de trant van ' het laten zien van ons respect / dankbaarheid voor de inzet van de spelers' enz. enz. Maar volgens mij laten we dat al genoeg blijken door er iedere keer weer te zijn en ons te laten horen.
Het was altijd een unieke blijk van waardering, maar de laatste tijd begint het wat gewoontjes te worden.
Daarnaast is het voor de mensen die bang zijn voor de file ook nog eens een prachtige kans om na het opstaan meteen maar te vertrekken, zodat ze weer lekker warm bij moeder de vrouw voor de kijkkast kunnen gaan zitten, bah!
Hoe wordt hier door jullie over gedacht?
Met vriendelijke groet, Sjoerd.
Petter Hansson, rots in de branding.
-
- Wereldspeler
Ik vind, het "Ga staan voor Heerenveen" en de wave dat die alleen moeten worden ingezet, na een echt geweldige wedstrijd. Zoals tegen Levski, en Groningen. Maar tegen RBC en Twente niet. Want dat waren gewoon "mindere potten. En ook moet het gezeur over dat eerder weggaan gewoon een keer ophouden. Die "koffiekanners" willen dat nou eenmaal, en dat is hun goed recht.
Laatst gewijzigd door Force op 05-01-2006 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- SpongeBob
- Wereldspeler
- Contacteer:
Ik ben van mening dat er best wat gezegt (lees gezongen) mag worden over de mensen die eerder weggaan. Afgelopen zaterdag tegen Twente gingen de eersten al zo'n 7 a 8 minuten voor de wedstrijd weg. Kom dan niet... En als er dan over gezongen wordt, vind ik dat alleen maar grappig, en dat moet kunnen dacht ik zo.. maar ongetwijveld dat er mensen (vooral op de hoofdtribune) zijn die hier anders over denken..
Ik heb geen onderschrift nodig...
- hansrob
- Basisspeler
Tja, er zullen ongetwijfeld mensen zijn die er anders over denken maar ik iin elk geval niet. Een wedstrijd duurt 90 minuten met meestal wel wat extra en daar heb ik allemaal voor betaald.Bovendien is dit seizoen al een paar keer het ongelijk van de vroege vertrekkers bewezen (Tarva tegen Utrecht bijvoorbeeld) Een als je niet in de file wilt staan haal je nog even een drankje na de wedstrijd. Ik ga zelf overigens altijd pas weg wanneer de spelers zijn langsgeweest (ook wanneer er verloren is) wat, omdat ik in 427 op zuid zit altijd wel even duurt omdat ze altijd op noord beginnen.SpongeBob schreef:Ik ben van mening dat er best wat gezegt (lees gezongen) mag worden over de mensen die eerder weggaan. Afgelopen zaterdag tegen Twente gingen de eersten al zo'n 7 a 8 minuten voor de wedstrijd weg. Kom dan niet... En als er dan over gezongen wordt, vind ik dat alleen maar grappig, en dat moet kunnen dacht ik zo.. maar ongetwijveld dat er mensen (vooral op de hoofdtribune) zijn die hier anders over denken..
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
- SpongeBob
- Wereldspeler
- Contacteer:
-
- Forumicoon
- Contacteer:
-
- Invaller
- Contacteer:
Denk dat als er nu een wedstrijd was geweest van het Ned 11-tal Marco ook niet om KJH heen gekunt zou hebben. Maar het is duidelijk dat 020-spelers eerder een uitnodiging krijgen.Súrhusterfeanfans schreef:'Marco, zet die Ajax-bril eens af'
Ik vermoed dat KJH binnen de kortste keren opgeroepen wordt voor Oranje
- Frisian Viking
- Superster
Prachtig verwoord, pure poëzie. Een 'unieke blijk van waardering', prachtig omschreven en ik ben het helemaal met je eens. Zoiets hoort speciaal te zijn voor wedstrijden waarin we teams van de mat hebben gespeelt, maar niet voor een standaard potje tegen Twente of RBC waar we nou niet echt denderend tegen speelden.Sjoerd schreef:Het was altijd een unieke blijk van waardering, maar de laatste tijd begint het wat gewoontjes te worden.
Het 'Ajax-publiek' ging niet over de mensen die weggingen, maar over de mensen die terecht bleven zitten.SpongeBob schreef:Ik ben van mening dat er best wat gezegt (lees gezongen) mag worden over de mensen die eerder weggaan. Afgelopen zaterdag tegen Twente gingen de eersten al zo'n 7 a 8 minuten voor de wedstrijd weg. Kom dan niet... En als er dan over gezongen wordt, vind ik dat alleen maar grappig, en dat moet kunnen dacht ik zo.. maar ongetwijveld dat er mensen (vooral op de hoofdtribune) zijn die hier anders over denken..
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
- Fanatic 4-ever
- Forumicoon
-
- Selectiespeler
Misschien een leuk liedje voor Huntelaar op de wijze van: HE Amsterdam, van Drukwerk
hee Amsterdam Hee Huntelaar
ze zeggen dat je bent veranderd we horen dat je bij ons weg gaat
Hee Amsterdam Hee superfries
je kan geen goed meer doen Denk je dat rood wit je staat
Maar wie dat zegt maar wie dat zegt
die is geen Amsterdammer Is geen echte kenner
Want Amsterdam Want Klaas Jan
je bent nog net als toen je hoort nog steeds bij ons
hee Amsterdam Hee Huntelaar
ze zeggen dat je bent veranderd we horen dat je bij ons weg gaat
Hee Amsterdam Hee superfries
je kan geen goed meer doen Denk je dat rood wit je staat
Maar wie dat zegt maar wie dat zegt
die is geen Amsterdammer Is geen echte kenner
Want Amsterdam Want Klaas Jan
je bent nog net als toen je hoort nog steeds bij ons
Tink om de beam!!!!!
-
- Selectiespeler
-
- Wereldspeler
Tegen VVV probeerde ik inderdaad een nieuw lied te introduceren. Super makkelijk en volgens mij net zo'n soort lied als Olympiek de Marseill. Het is de volgende:
http://www.fdl.it/cori.html
En dan de achtste van boven. Kan m hier niet plaatsen.
Rossoneri siamo noi
ma chi cazzo siete voi
noi del Milan siamo quà
e per voi non c'è piet à
quando il Milan segnerà
questo stadio esploderà
dalla curva s'alzerà
la canzone degli ultrà...
Siamo l'armata Rossonera
e mai nessun ci fermerà
noi saremo sempre qua
quando il Milan giocherà
forza Milan vinci ancora per gli ultras....
la la la la la la la la lala
la la la la la la la la la
oooooooooooooooo
oooooooooooooooooo....
Het gaat om het deuntje dat begint na 47 seconden. Lekker pakkend en makkelijk.
Ik begon met:
Oh, sc Heerenvee-een
Come on and sing for Heerenveen
oooooooooooooooo
oooooooooooooooooo....
Ipv het gejalala is een pakkende tekst natuurlijk veel beter, maar ik bang dat ons domme publiek dat te moeilijk vindt. Maar andere voorstellen zijn altijd mogelijk!
http://www.fdl.it/cori.html
En dan de achtste van boven. Kan m hier niet plaatsen.
Rossoneri siamo noi
ma chi cazzo siete voi
noi del Milan siamo quà
e per voi non c'è piet à
quando il Milan segnerà
questo stadio esploderà
dalla curva s'alzerà
la canzone degli ultrà...
Siamo l'armata Rossonera
e mai nessun ci fermerà
noi saremo sempre qua
quando il Milan giocherà
forza Milan vinci ancora per gli ultras....
oooooooooooooooo
oooooooooooooooooo....
Het gaat om het deuntje dat begint na 47 seconden. Lekker pakkend en makkelijk.
Ik begon met:
Oh, sc Heerenvee-een
oooooooooooooooo
oooooooooooooooooo....
Ipv het gejalala is een pakkende tekst natuurlijk veel beter, maar ik bang dat ons domme publiek dat te moeilijk vindt. Maar andere voorstellen zijn altijd mogelijk!
- Freezeman
- Superster
- Frisian Viking
- Superster
Misschien is het beter om deze tekst te doen:roelof de vries schreef:Het gaat om het deuntje dat begint na 47 seconden. Lekker pakkend en makkelijk.
Ik begon met:
Oh, sc Heerenvee-een
oooooooooooooooo
oooooooooooooooooo....
Forza SC Heerenveen
Come and sing for Heerenveen
Deze tekst bekt iets beter dan jou versie

En dan misschien:
Wij komen uit het no-oorden
En we zijn voor niemand bang
.....
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
-
- Forumicoon
Hierbij het nummer kiddy kiddy KISSI...
http://rapidshare.de/files/10399548/Blu ... e.mp3.html
scroll naar beneden, klik op 'free', wacht 45 seconden en downloaden maar...
-
- Nieuw talent
Ik vind in principe dat het helemaal niet moet worden gezongen of 1 keer als het bijna tijd is (na een topprestatie). Ik zit zelf niet in Nieuw Noord, maar ik vind dat de sfeer er een stuk beter op is geworden. Alleen moeten de liedjes wat diverser en aub niet van die thialf liedjesForce schreef:Ik vind, het "Ga staan voor Heerenveen" en de wave dat die alleen moeten worden ingezet, na een echt geweldige wedstrijd. Zoals tegen Levski, en Groningen. Maar tegen RBC en Twente niet. Want dat waren gewoon een "mindere" potten.

- SpongeBob
- Wereldspeler
- Contacteer:
Het wordt de laatste tijd inderdaad wel eens wat te vroeg ingezet... je ziet dan ook dan er bijna niemand opstaat in het ALS..rini schreef:
Ik vind in principe dat het helemaal niet moet worden gezongen of 1 keer als het bijna tijd is (na een topprestatie). Ik zit zelf niet in Nieuw Noord, maar ik vind dat de sfeer er een stuk beter op is geworden. Alleen moeten de liedjes wat diverser en aub niet van die thialf liedjesRoelof keep up the good work!
Vind het persoonlijk alleen gepast in de laatste 3 a 4 minuten gezongen wordt, en SCH een goede prestatie neergezet heeft (lees Lefski, Groningen en Ajaks..)
-
- Wereldspeler
als je dan die drie letters ion hebt gevuld dan komt er een pagina voor met bladeren doe ik iets verkeerds ?Jeroen schreef:Hierbij het nummer kiddy kiddy KISSI...
- SpongeBob
- Wereldspeler
- Contacteer:
- paparazzi
- Superster
Hier volgt een leuke op de tekst van ; "wordt nooit verliefd want dan ben je verloohoren...
Buter brea en greene cheeheeheez, butter brea en greene cheeheeheez, buter brea en greene chees....(en nu heel luid!!) Wa dot neat sizze kin is gjin oprjochte fries!!
Excuses voor de spelfouten...ben ook maar een limbofries!

Buter brea en greene cheeheeheez, butter brea en greene cheeheeheez, buter brea en greene chees....(en nu heel luid!!) Wa dot neat sizze kin is gjin oprjochte fries!!
Excuses voor de spelfouten...ben ook maar een limbofries!

Miereneukert!
-
- Forumicoon