Loting Uefacup vrijdag 16 December
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Selectiespeler
Geweldig affiche: sc Heerenveen - US Città di Palermo
Maar in dat geval kan het knap lastig worden, vooral uit. Palermo mag dan Toni kwijt zijn... maar ze blijven een hele gevaarlijke ploeg. Prachtig; vorig seizoen voor het eerst sinds lange tijd terug in de Serie A en nu bijna 3e ronde UEFA cup!
Het zijn in ieder geval de 2 clubs met de mooiste shirts van Europa
en ik heb ze allebei
Maar in dat geval kan het knap lastig worden, vooral uit. Palermo mag dan Toni kwijt zijn... maar ze blijven een hele gevaarlijke ploeg. Prachtig; vorig seizoen voor het eerst sinds lange tijd terug in de Serie A en nu bijna 3e ronde UEFA cup!
Het zijn in ieder geval de 2 clubs met de mooiste shirts van Europa

en ik heb ze allebei
Üvverall jitt et Fans vom FC Kölle
-
- Selectiespeler
De wedstrijden in poule A zijn al om 18.30 begonnen
Tussenstanden
HSV - Slavia 2-0
Monaco - Sofia 2-0
Monaco virtueel koploper.

Tussenstanden
HSV - Slavia 2-0
Monaco - Sofia 2-0
Monaco virtueel koploper.
Laatst gewijzigd door SCH-4-LIVE op 15-12-2005 20:07, 3 keer totaal gewijzigd.
-
- Superster
- Contacteer:
-
- Selectiespeler
-
- Invaller
-
- Invaller
Dat zijn inderdaad voor ons de allermooiste opties!!!. HSV en Strassbourg allebei te berijden. Tegen Strassbourg is er zelfs nog een reeële kans om door te komen. HSV zal moeilijker worden. Maar we zullen zien wat 't lot morgen brengt.Gekko schreef:Ik ga voor HSV of Strassbourg. Geen oostblok. Goed te bereizen en we besparen Poenkt een zéééééér moeilijk, gevoelig bezoek aan onze sfeervolle bioscoop met lekkere koffie.
Hm HSV al geen optie meer. Jammer.
-
- Invaller
-
- Wereldspeler
Pff, lees je wel voordat je post? HSV kunnen we niet treffen dus!
Op dit moment dus:
1 Strassbourg
2 Hertha, Sampdoria of Lens (geen Boekarest!)
3 Middlesbrough (of AZ/Litex, AZ kunnen we niet loten dus)
4 Palermo of Espanyol (geen Moskou!)
5 Monaco
6 Sevilla
7 Rapid Boekarest (overigens staat Stuttgart op de eerste plaats op de site van VI:
1 VfB Stuttgart 4 3 0 1 9 6 - 3
2 R. Boekarest 4 3 0 1 9 5 - 2
3 Shakhtar Donetsk 4 3 0 1 9 4 - 1
Op de UEFA site staat Rapid echter eerste. Hoe kan dat?)
Tuurlijk jongen, het is daarvoor nog maar tien keer gezegd!ik ben niet bekend met het lotingssysteem maar kunnen we niet loten tegen een afvaller uit de champions league?
Op dit moment dus:
1 Strassbourg
2 Hertha, Sampdoria of Lens (geen Boekarest!)
3 Middlesbrough (of AZ/Litex, AZ kunnen we niet loten dus)
4 Palermo of Espanyol (geen Moskou!)
5 Monaco
6 Sevilla
7 Rapid Boekarest (overigens staat Stuttgart op de eerste plaats op de site van VI:
1 VfB Stuttgart 4 3 0 1 9 6 - 3
-
- Invaller
-
- Selectiespeler
Ik denk dat ze naar het aantal gescoorde doelpunten hebben gekeken? Ik weet zo niet uit mijn hoof wat de volgorde is van regels bij gelijk aantal punten. Wellicht het aantal doelpunten in uitwedstrijden dat de doorslag gaf?roelof de vries schreef: 1 VfB Stuttgart 4 3 0 1 9 6 - 3
Op teletekst staat/stond St. Petersburg ook op 1, terwijl Uefa melde dat Sevilla dat was.
Edit: Jou stand klopt niet, Stuttgart heeft 4 tegendoelpunten volgens UEFA.com. En er word eerst naar doelsaldo gekeken, dus Stuttgart op 3. Daarna naar gescoorde doelpunten dus Rapid op 1.
-
- Selectiespeler
-
- Basisspeler
-
- Forumicoon
- Contacteer:
-
- Selectiespeler
Het word dus 1 van de volgende 7 clubs:
Monaco: Nummer 6 van de Franse competitie
Palermo: Nummer 9 van de Italiaanse competitie
Steaua Boekarest: Nummer 2 van de Roemeense competitie
Middlesbrough: Nummer 13 van de Engelse competitie
Strasbourg: Nummer 19 van de Franse competitie
Rapid Boekarest: Nummer 7 van de Roemeense competitie
Sevilla: Nummer 8 van de Spaanse competitie
Het liefst zou ik tegen Strasbourg spelen. Palermo lijkt mij ook wel leuk.
Als ik de clubs zo zie zou ik zeggen, geen Middlesbrough, Sevilla of Monaco dat lijken me toch de sterksten. Tegen de andere clubs zijn we beslist niet kansloos.
Monaco: Nummer 6 van de Franse competitie
Palermo: Nummer 9 van de Italiaanse competitie
Steaua Boekarest: Nummer 2 van de Roemeense competitie
Middlesbrough: Nummer 13 van de Engelse competitie
Strasbourg: Nummer 19 van de Franse competitie
Rapid Boekarest: Nummer 7 van de Roemeense competitie
Sevilla: Nummer 8 van de Spaanse competitie
Het liefst zou ik tegen Strasbourg spelen. Palermo lijkt mij ook wel leuk.
Als ik de clubs zo zie zou ik zeggen, geen Middlesbrough, Sevilla of Monaco dat lijken me toch de sterksten. Tegen de andere clubs zijn we beslist niet kansloos.
- Voorstopper
- Superster
- Contacteer:
Als ik even mag speculeren over de tegenstanders:
1. Monaco: Zeer sterk. Lijkt me voor de supporters wel haalbaar. Ik ga er zelf sowiezo heen. Kans om door te gaan is wel klein.
2. Palermo: voor de maffiafans
. De mannen in het excentrieke rose hebben na het vertrek van Toni nog steeds een uitstekend team. Qua reizen toch wel een kluif. Kans om door te gaan lijkt me klein, maar wie weet....
3. Steaua: alsjeblieft niet...Wel sterk team met goede voetballers. Vergelijkbaar met Dinamo.
4. Middlesbrough: Degelijk team, beetje á la Newcastle. Mooi sfeertje. Voor de supporters wel heel mooi. Heerenveen in vorm kan maybe stunten.
5. Strasbourg: makkelijk bereisbaar en op papier een tegenstander die moet kunnen, al blijft Frankrijk uiteraard een sterke competitie hebben. Ik zit zelf in de buurt vanwege een studie in het buitenland, dus hier zal ik ook heen kunnen.
6. Rapid: Zie Steaua (ik dacht zelf dat Shakthar eerste was geworden maar goed, ook bagger natuurlijk)
7. Sevilla: ik heb het idee dat dit wel het sterkste team is. Uitstekende voetballers. Of het te bereizen is, geen idee. Zal vast wel wat kosten. Sevilla is geen massabestemming vanuit NL....
Mijn favorieten; Middlesbrough, Monaco en Strasbourg. Laatste twee omdat ik er bij ben dan
1. Monaco: Zeer sterk. Lijkt me voor de supporters wel haalbaar. Ik ga er zelf sowiezo heen. Kans om door te gaan is wel klein.
2. Palermo: voor de maffiafans

3. Steaua: alsjeblieft niet...Wel sterk team met goede voetballers. Vergelijkbaar met Dinamo.
4. Middlesbrough: Degelijk team, beetje á la Newcastle. Mooi sfeertje. Voor de supporters wel heel mooi. Heerenveen in vorm kan maybe stunten.
5. Strasbourg: makkelijk bereisbaar en op papier een tegenstander die moet kunnen, al blijft Frankrijk uiteraard een sterke competitie hebben. Ik zit zelf in de buurt vanwege een studie in het buitenland, dus hier zal ik ook heen kunnen.
6. Rapid: Zie Steaua (ik dacht zelf dat Shakthar eerste was geworden maar goed, ook bagger natuurlijk)
7. Sevilla: ik heb het idee dat dit wel het sterkste team is. Uitstekende voetballers. Of het te bereizen is, geen idee. Zal vast wel wat kosten. Sevilla is geen massabestemming vanuit NL....
Mijn favorieten; Middlesbrough, Monaco en Strasbourg. Laatste twee omdat ik er bij ben dan

The two most powerful warriors are patience and time.
- Teppie Superfries
- Selectiespeler
-
- Superster
Wat betreft Franse tegenstanders zijn " we " nog nooit gelukkig geweest. Achtereenvolgens bleken Bordeaux, Nantes, Lyon en Marseille teveel van het goede.
Dus Monaco ook maar liever niet. Tenzij het reisje interessanter is dan het resultaat. Straatsburg klinkt dan, wat dat laatste betreft, nog enigszins behapbaar.
Dus Monaco ook maar liever niet. Tenzij het reisje interessanter is dan het resultaat. Straatsburg klinkt dan, wat dat laatste betreft, nog enigszins behapbaar.
-
- Superster
- Contacteer:
Gekko schreef:Ik ga voor HSV of Strassbourg. Geen oostblok. Goed te bereizen en we besparen Poenkt een zéééééér moeilijk, gevoelig bezoek aan onze sfeervolle bioscoop met lekkere koffie.
Samp is geen optie meer, ze werden in de allerlaatste minuut (goh!) uitgeschakeld door Lens. Doe maar Boekarest 1 of 2 .

Graaijax Hamsterdam!!
-
- Superster
Ach er zijn 2 dingen, of eigenlijk 3:
1. Je wileen tegenstander waarbij er een grote kans is dat we doorgaan
2. Je wil een leuk tripje (naar mijn idee gaat het hier veel mensen daar vooral om)
3. Beide (maar dat lijkt al lastig)
De moeilijkste tegenstanders lijken mij Sevilla en Middelsbrough. Die laatste is voor vele de leukste trip, maar doe die maar in de halve finale of zo. We gaan nu natuurlijk voor eenzelfde resultaat als AZ vorig jaar (of beter!)
1. Je wileen tegenstander waarbij er een grote kans is dat we doorgaan
2. Je wil een leuk tripje (naar mijn idee gaat het hier veel mensen daar vooral om)
3. Beide (maar dat lijkt al lastig)
De moeilijkste tegenstanders lijken mij Sevilla en Middelsbrough. Die laatste is voor vele de leukste trip, maar doe die maar in de halve finale of zo. We gaan nu natuurlijk voor eenzelfde resultaat als AZ vorig jaar (of beter!)

- the rockII
- Selectiespeler
- KingBee
- Wereldspeler
Op zich zijn het allemaal leuke tegenstanders al zou ik liever niet tegen de Roemenen loten. Ik heb het idee dat wanneer je Sevilla of Monaco loot dat we bij voorbaat zo goed als kansloos zijn en dat we tegen de andere tegenstanders nog best een kansje op de voglende ronde hebben!
Net fan dat benaude!
-
- Superster
- Contacteer:
- the rockII
- Selectiespeler