Het sc Heerenveen Forum gaat toch niet sluiten
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
Verified
- Wereldspeler
Re: Het SC Heerenveen Forum gaat sluiten
Ik zie dit bericht nu voor het eerst en ik moet zeggen dat ik er best wel van schrik. Dit forum was natuurlijk al lang niet meer zo druk als vroeger, maar het was wel een verademing ten opzichte van het geschreeuw en de clickbait en de verruwing van de reacties op bijvoorbeeld Feanonline.
Wat kost het om het forum nog een jaartje langer in de lucht te houden? Wat mij betreft plaatst Vincent hier een open Betaalverzoek, ik weet zeker dat we hier met een aantal liefhebbers genoeg bij elkaar krijgen om in ieder geval een jaartje te verlengen. Dan is er ook meer tijd om een goed alternatief te vinden, en dan kost het Vincent niks.
Wat kost het om het forum nog een jaartje langer in de lucht te houden? Wat mij betreft plaatst Vincent hier een open Betaalverzoek, ik weet zeker dat we hier met een aantal liefhebbers genoeg bij elkaar krijgen om in ieder geval een jaartje te verlengen. Dan is er ook meer tijd om een goed alternatief te vinden, en dan kost het Vincent niks.
-
Verified
- Superster
Ik vrees dat Vincent sinds de mededeling niet weer online is geweest en dus geen van onze reacties heeft gelezen. Ik hoop dat dat op korte termijn veranderd.
-
Verified
- Forumicoon
Ik naam aan dat een van de oudgedienden weet wie Vincent is.. Wellicht is hij via een omweg rechtstreeks te benaderen
Spijt heb je morgen maar!
-
Verified
- Beheerder
Stuur hem anders een LinkedIn berichtje, daar reageert hij wellicht wel op
Heerenveen fan in Leiden
- jeewee
- Basisspeler
-
Verified
- Forumicoon
Ik heb geen linkedin. Zal iemand anders hem moeten benaderen.Jazz schreef:Stuur hem anders een LinkedIn berichtje, daar reageert hij wellicht wel op
- Hakansson
- Invaller
Zijn tel nummer of twitter staat ook in die link
-
AMDJ Verified
- Beheerder
Ik heb via zijn tel nummer contact opgenomen, hopelijk kunnen we wat regelen voor medio augustus.
-
Verified
- Superster
Goede werk!AMDJ schreef:Ik heb via zijn tel nummer contact opgenomen, hopelijk kunnen we wat regelen voor medio augustus.
-
Verified
- Forumicoon
Top!AMDJ schreef:Ik heb via zijn tel nummer contact opgenomen, hopelijk kunnen we wat regelen voor medio augustus.
- Vincent
- Fanmaster
- Contacteer:
Beste mensen,
Goed om te zien dat er binnen een paar dagen toch wel een aantal reacties zijn en aanbiedingen voor hulp. Hartelijk dank ook voor alle bedankjes.
Wellicht ben ik bij het schrijven van mijn bericht wat te hard van stapel gelopen. Laten we nog eens proberen om er weer wat van te maken hier – ik heb tenslotte ook nog altijd spijt van het opdoeken van de SC Heerenveen Fansite in 2006. Intussen heb ik met mijn provider geregeld dat de opzegging geannuleerd is.
Hosting is in de loop van de tijd wel goedkoper geworden, ik betaal tegenwoordig 290 euro per jaar. Dat kan ik nog wel even dragen, plus de advertenties helpen ook nog steeds een beetje.
Tegelijk zie ik dat het blijkbaar al twee maanden geleden is dat ik deze aankondiging plaatste, daar moet ik ook eerlijk in zijn. Laten we kijken hoe dat de komende weken gaat. Op zich kost het niet heel veel tijd om het forum in de lucht te houden – het modereren was altijd het belangrijkst en vaak waren we (jullie) wel met een stuk of vijf actief. En nu dan even een paar uur achter de schermen om de boel weer bij de tijd te krijgen. De eerste stap is inderdaad om phpBB te upgraden naar de nieuwste versie. Daarna kan ik kijken naar een goede weergave op telefoon. En wie weet wordt het hier dan weer een beetje zo gezellig als in het begin.
Ik ga er tijd voor maken en hou jullie hier op de hoogte.
Goed om te zien dat er binnen een paar dagen toch wel een aantal reacties zijn en aanbiedingen voor hulp. Hartelijk dank ook voor alle bedankjes.
Wellicht ben ik bij het schrijven van mijn bericht wat te hard van stapel gelopen. Laten we nog eens proberen om er weer wat van te maken hier – ik heb tenslotte ook nog altijd spijt van het opdoeken van de SC Heerenveen Fansite in 2006. Intussen heb ik met mijn provider geregeld dat de opzegging geannuleerd is.
Hosting is in de loop van de tijd wel goedkoper geworden, ik betaal tegenwoordig 290 euro per jaar. Dat kan ik nog wel even dragen, plus de advertenties helpen ook nog steeds een beetje.
Tegelijk zie ik dat het blijkbaar al twee maanden geleden is dat ik deze aankondiging plaatste, daar moet ik ook eerlijk in zijn. Laten we kijken hoe dat de komende weken gaat. Op zich kost het niet heel veel tijd om het forum in de lucht te houden – het modereren was altijd het belangrijkst en vaak waren we (jullie) wel met een stuk of vijf actief. En nu dan even een paar uur achter de schermen om de boel weer bij de tijd te krijgen. De eerste stap is inderdaad om phpBB te upgraden naar de nieuwste versie. Daarna kan ik kijken naar een goede weergave op telefoon. En wie weet wordt het hier dan weer een beetje zo gezellig als in het begin.
-
Verified
- Wereldspeler
Geweldig om te horen! Het is hier natuurlijk veel te rustig, maar we zijn zo'n beetje de enige club zonder levendig discussieplatform, laten we dat veranderen.
Een open tikkie ben ik nog steeds voor, dat iedereen die dat wil iets kan doneren om de boel in de lucht te houden
Een open tikkie ben ik nog steeds voor, dat iedereen die dat wil iets kan doneren om de boel in de lucht te houden
-
Verified
- Wereldspeler
Goed nieuws om te horen dat de site in de lucht blijft. Ook als naslagwerk belangrijk dat alle verzamelde informatie en gegevens bewaard blijven.
Ik ben wel bereid daarvoor een kleine financiële bijdrage te leveren. Wellicht is een tikkie, zoals Kaz_SCH suggereert, daarvoor wel een goede manier.
Ik ben wel bereid daarvoor een kleine financiële bijdrage te leveren. Wellicht is een tikkie, zoals Kaz_SCH suggereert, daarvoor wel een goede manier.
- Hakansson
- Invaller
Mooi nieuws.
Ik post niet veel , maar lees altijd graag op het forum.
Ik post niet veel , maar lees altijd graag op het forum.
-
FeanfanPieter Verified
- Invaller
Ja ik ben ook erg blij met dit nieuws. Ik post hier ook amper, maar kijk hier wel bijna dagelijks. En ook zeker bereid een kleine bijdrage te leveren wanneer daarom wordt gevraagd.
'Ik voel me meer Fries dan Nederlander. '
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Mag ik nog het verzoek indienen om de site via https te serveren. In Firefox doet het forum hier helemaal niks meer aangezien het enkel via http te bereiken is.
ps. Als je het helemaal slim wilt aanpakken doe je de advertenties uit voor de mensen die doneren
ps. Als je het helemaal slim wilt aanpakken doe je de advertenties uit voor de mensen die doneren
-
Verified
- Forumicoon
Top! Een donatie wil ik ook wel geven..
-
Verified
- Superster
Ik gebruik ook altijd Firefox, zowel thuis als op het werk, en heb nooit problemen.Vrieskist schreef:Mag ik nog het verzoek indienen om de site via https te serveren. In Firefox doet het forum hier helemaal niks meer aangezien het enkel via http te bereiken is.
Maar bovenal, goed nieuws Vincent!
- Fladian
- Invaller
Heel goed nieuws, ik ben er ook heel blij en opgelucht mee om te horen dat het toch goed is gekomen.
Ik heb ook nergens last van met mijn vuurvosje.Vrieskist schreef:Mag ik nog het verzoek indienen om de site via https te serveren. In Firefox doet het forum hier helemaal niks meer aangezien het enkel via http te bereiken is.
-
Verified
- Beheerder
Mooie update, bedankt! Sowieso moet de site aangepast worden naar HTTPS, + moet de site beter functioneren op mobiel. Denk dat heel veel mensen het forum links laten liggen omdat de site op mobiel gewoon niet goed werkt. Een redesign voor UX lijkt mij het beste.
@Vincent, neem aan dat je Google Analytics hebt werken voor dit domein? Zou je wellicht wat data willen delen? Zelf heb ik meer dan 7 jaar ervaring op het gebied van SEO (Search Engine Optimisation) en data analyses (Google Analytics), zou graag met je mee willen denken.
Via PB mag je ook altijd contact opnemen.
MVG, Jazz
@Vincent, neem aan dat je Google Analytics hebt werken voor dit domein? Zou je wellicht wat data willen delen? Zelf heb ik meer dan 7 jaar ervaring op het gebied van SEO (Search Engine Optimisation) en data analyses (Google Analytics), zou graag met je mee willen denken.
Via PB mag je ook altijd contact opnemen.
MVG, Jazz
Heerenveen fan in Leiden
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Na zoeken kwam ik er achter dat mijn Firefox op HTTPS-only stond ingesteld. Wat bij de meeste moderne sites prima werkt
https staat nog steeds op de wensenlijst natuurlijk, tegenwoordig kan je zelfs gratis ssl certificaten krijgen.
https staat nog steeds op de wensenlijst natuurlijk, tegenwoordig kan je zelfs gratis ssl certificaten krijgen.
-
Verified
- Bankzitter
op welk banknummer kan ik mijn donatie kwijt ?
-
- Superster
- Contacteer:
Verdomme. Kom toevallig hier en dit komt een beetje rauw op het dak....
Dit bericht kun je beter bij elk topic zetten, of een verwijzing hier naar toe want ik denk dat het voor veel mensen plotseling zal zijn als ze dit niet gelezen hebben.
20,5 jaar lid....
Edit:
Bovenstaande was op basis van pagina 1 van dit topic. Verder lezend word ik al wat vrolijker.
Dit bericht kun je beter bij elk topic zetten, of een verwijzing hier naar toe want ik denk dat het voor veel mensen plotseling zal zijn als ze dit niet gelezen hebben.
20,5 jaar lid....
Edit:
Bovenstaande was op basis van pagina 1 van dit topic. Verder lezend word ik al wat vrolijker.
Wéér uit!!!!
-
- Selectiespeler
Ik las hier regelmatig mee, maar om het forum levendig te houden dan toch maar besloten om een account aan te maken om af en toe te mengen in discussie. Hoop dat er met mij een aantal volgen
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Sinds de aankondiging van de sluiting is het forum een stuk actiever gewordenSuperFrysk schreef:Ik las hier regelmatig mee, maar om het forum levendig te houden dan toch maar besloten om een account aan te maken om af en toe te mengen in discussie. Hoop dat er met mij een aantal volgen
- zweed1
- Wereldspeler
Hoop dat deze site in de lucht blijft. Ik kom nooit op dat andere ding feanonlibe. Een vreselijk slechte commerciële site met onzin knip en plakwerk.
Jammer genoeg heb ik weinig ICT kennis maar wil wel financieel bijdragen aan een update van deze site. Ik denk dat FeanOnline dan binnen de kortste keren verdwijnt.
Jammer genoeg heb ik weinig ICT kennis maar wil wel financieel bijdragen aan een update van deze site. Ik denk dat FeanOnline dan binnen de kortste keren verdwijnt.
-
davp Verified
- Wereldspeler
Zoals eerder aangegeven wil ik ook best bijdragen (financieel en in kennis, etc.). Dus hoor graag wat er nodig is!
-
Verified
- Beheerder
Hi Vincent, heb je een update over de voortgang?Vincent schreef:Beste mensen,
Heerenveen fan in Leiden
-
- Selectiespeler
Ik heb je een PB gestuurdVincent schreef:Beste allemaal, ik ben van plan dit forum op te doeken.
Eerlijk gezegd kijk ik er al jaren niet meer naar om en aan het aantal recente berichten te zien geldt dat voor meer mensen. Het is allemaal geen verrassing, wel wordt het tijd om er wat aan te doen.
Per 23 augustus eindigt mijn hosting-abonnement en dat ga ik niet nog eens verlengen. Mocht je een doorstart voor je zien, neem dan gerust contact op.
Hartelijk dank voor je bijdragen, in welke vorm dan ook, in het bijzonder aan de beheerders door de jaren heen. Het is (heel) mooi geweest.
Hartelijke groet,
Vincent
- jeewee
- Basisspeler
Meer mensen problemen met het bereiken van het forum? Lees geregeld even mee, maar inmiddels niet meer via Chrome te bereiken. Via Edge wou het nog wel, echter sinds vanochtend ook dezelfde beveiligingsmeldingen en dat er problemen zijn met de index.html file.
Nu via telefoon, echter niet ideaal…
Nu via telefoon, echter niet ideaal…
.-