14-04-12: NEC - SC Heerenveen (2-4)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

xander
Verified
Superster

14-04-12: NEC - SC Heerenveen (2-4)

Bericht door xander »

Start online verkoop 23 maart 2012 09:00 uur
Einde online verkoop 13 april 2011 21:00 uur

Vrij Vervoer € 21,40
Buscombi € 25,40

Aanvullende informatie

Wanneer u een kaart koopt voor deze wedstrijd vanaf 11 april, dan ontvangt u geen omwisselbiljet meer per post. U wordt dan verzocht de orderbevestiging als bewijs mee te nemen op de wedstrijddag. De toegangskaart ontvangt u van de steward ter plaatse.
Kaarten kunnen hier besteld worden.

Ik betwijfel het dat de ticketbox toeslag er nu vanaf is?
Alle ballen op Henkie!
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Re: NEC - SC Heerenveen (za 14 april 19.45)

Bericht door Fanatic 4-ever »

Nee, die zit er nog steeds bij. Je betaalt voor het uitvak namelijk 18 euro...
Corruption is everywhere, fight it!
MafiosiBianco
Nieuw talent

Bericht door MafiosiBianco »

Dus als ik het goed begrijp steekt de club de ticketboxtoeslag in eigen zak? Smeerlappen.
Patjepeeër
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Als je er vanuitgaat dat er per wedstrijd gemiddeld 250 man meegaan, je doet dat maal 17 (en dan reken je evt Europees of beker niet mee), dan levert dat de club toch een kleine €15.000 euro op per seizoen. Beetje raar dat het er nog niet afgehaald is, terwijl men dit wel toegezegd heeft.
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Inmiddels is het aangepast, bericht van de officiële site:
Tarief Online Ticketing voor uitwedstrijden verlaagd

De Online Ticketing fee is na de afschaffing van TicketBox voor uitwedstrijden verlaagd. In plaats van de €3,40 fee van TicketBox wordt er nu een bedrag van €1,40 betaald voor de handling, dus € 2,- korting!

De korting gaat in bij de uitwedstrijd van NEC. Vrijdag 23 maart start de verkoop om 09:00 uur via online ticketing.
Al klopt het nog niet helemaal, gezien eigen vervoer nu €20,- kost, terwijl het €19,40 zou moeten zijn als er €1,40 toeslag gerekend wordt.
Superfean4
Basisspeler

Bericht door Superfean4 »

UPDATE: Tarief Online Ticketing voor uitwedstrijden verlaagd
Gepubliceerd op 23 maart 2012
De Online Ticketing fee is na de afschaffing van TicketBox voor uitwedstrijden verlaagd. In plaats van de €3,40 fee van TicketBox wordt er, vanaf de wedstrijd tegen NEC, een bedrag van €2,00 betaald voor de handling, dus € 1,40 korting! (eerder deze week is per abuis een verkeerd bedrag gecommuniceerd, red.)

De korting gaat in vanaf de uitwedstrijd van NEC: vandaag, vrijdag 23 maart is de verkoop om 09:00 uur gestart via online ticketing.
clubwebsite
JALALALALALALA .......SCHEISSE 04
Superfean4
Basisspeler

Bericht door Superfean4 »

Toch maar heen op mijn verjaardag. Kan een leuk cadeautje worden.
JALALALALALALA .......SCHEISSE 04
NN4ever
Selectiespeler

Bericht door NN4ever »

Mochten we van Ajax winnen dan verwacht ik toch wel een vol, misschien wel, uitverkocht uitvak. Deze moet hoe dan ook gewonnen worden. Nec doet het weliswaar aardig de laatste weken, maar dit mag geen probleem zijn (als we maar evenveel inzet tonen als Nec, dan komt het op kwaliteit wel goed).
1. Heerenveen
2. Familie
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Een groot voordeel van deze wedstrijd is dat NEC week een wedstrijd heeft gespeeld en wij niet. Wij hebben een dag extra rust gehad want niemand heeft zich vandaag ingespannen.
paparazzi
Superster

Bericht door paparazzi »

Eerlijk gezegd verwacht ik hier ook helemaal niets van. Een NEC dat glimlachend op de bank de verrichtingen van ons topteam heeft kunnen aanschouwen zal eerder gemotiveerd zijn geraakt, en vast niet in de afwachtende houding gaan voetballen.

We gaan met windkracht 10 richting de play offs mannen. Gezellig!! 8)
Miereneukert!
Mikadv
Nieuw talent

Bericht door Mikadv »

Vandaag in de rust buiten het stadion (idd, toen ik vertrok) Alex Pastoor al vloekend tegengekomen die ook zijn weg naar huis vervolgde. Blijkt dus ook nog fervent supporter te zijn van us SCH, mooi om te zien.
Otsje P
Verified
Forumicoon

Bericht door Otsje P »

Mikadv schreef:Vandaag in de rust buiten het stadion (idd, toen ik vertrok) Alex Pastoor al vloekend tegengekomen die ook zijn weg naar huis vervolgde. Blijkt dus ook nog fervent supporter te zijn van us SCH, mooi om te zien.
Die is vast nog wel een beetje een Heerenveen fan. Maar ik denk dat hij ook baalt dat hij Heerenveen niet kon analyseren. Na 3 minuten was er immers niks meer te analyseren, aangezien we toen al met 10 man stonden.
Ryback
Invaller

Bericht door Ryback »

Hoe je het went of keert, heerenveen voelt zich beter dan Nec. 9 van de 10 keer win je dan ook. Ik heb alle vertrouwen.
BakCristian
Invaller

Bericht door BakCristian »

Ik denk dat Ajax wel eens de genade klap kan hebben uitgedeeld gisteren.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
Cyclia
Nieuw talent

Bericht door Cyclia »

Kaarten besteld. Vanaf hier gaan er 2 heen.
paparazzi
Superster

Bericht door paparazzi »

BakCristian schreef:Ik denk dat Ajax wel eens de genade klap kan hebben uitgedeeld gisteren.
Ik denk `t ook. In Nijmegen worden we finaal de NEC omgedraaid! :mrgreen:
Miereneukert!
Knipecity
Forumicoon

Bericht door Knipecity »

Weet wel bijna zeker dat we winnen in Nijmegen. Eerherstel. Daarnaast is Nec echt geen bijzondere ploeg.
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Heerenveen gaat een loodzware avond tegemoet in Nijmegen. Ik las dat we 9 van de 10 keer zouden winnen, maar dat gevoel heb ik dus absoluut niet. NEC is gewoon een pittige tegenstander en ze staan zeker niet te hoog. Voor de winterstop vond ze al een prima indruk maken, alleen vergaten ze het vaak af te maken met een lage positie als gevolg. Na de winterstop is het scorend vermogen toegenomen en je ziet direct dat ze zijn opgeklommen naar het linkerrijtje. Ik las dat ze 17 punten hebben overgehouden aan de laatste 7 wedstrijden. Knap.

Ik zie dit NEC wel doorstoten op dezelfde wijze als destijds onder Mario Been, en dat eindigde toen via de play-offs in Europese kwalificatie. Uiteindelijk werd NAC na een goed seizoen aan de kant geschoven, we moeten voorkomen dat Heerenveen dezelfde val gaat maken. Komende zaterdag is weer een interessant meetpunt. Bij winst doe je nog goed mee, bij een nederlaag kan het wel eens als een nachtkaars uit gaan en dan is het lastig om je voor te bereiden op de play-offs.
oldtimer
Superster

Bericht door oldtimer »

NEC is geen bijzondere ploeg, maar is natuurlijk wel in de winning mood op dit moment.
Bij een nieuw en zeker niet denkbeeldig verlies voorzie ik toch dat " we " in de resterende wedstrijden weinig tot geen punten meer zullen halen. En van een vrije val is dan uitsluitend geen sprake omdat de opgebouwde voorsprong dat niet of nauwelijks meer toelaat. Alleen Vitesse kan in het ergste geval op korte termijn behoorlijk dichterbij komen.
Een dergelijk zoals boven beschreven scenario lijkt me verder voor de kansen in de Play Offs buitengewoon ongunstig.
Ik moet trouwens eerlijk zeggen dat mij persoonlijk het halen van Europees voetbal niet meer zo interesseert, ik ga er allang niet meer heen. De laatste maal was tegen Braga. Dat het voor de Club een pluspunt is snap ik natuurlijk wel.
vak-27
Invaller

Bericht door vak-27 »

Weet iemand waar de EV-ers het beste de auto kunnen parkeren?
rottevalle
Wereldspeler

Bericht door rottevalle »

Bij het uitvak!
Alderaarst!
vak-27
Invaller

Bericht door vak-27 »

rottevalle schreef:Bij het uitvak!
je meent het, er staan dus borden langs de weg "uitvak" :oops: ?
xander
Verified
Superster

Bericht door xander »

Ik heb nog nooit bij het uitvak van NEC mogen parkeren, ze hebben wel een gigantisch parkeerterrein naast het uitvak maar daar mogen de auto's niet staan om verzekeringsredenen. Met wat lullen kan je de auto wel kwijt bij de hoofdingang en anders in een van de wijken rond het stadion. Of ander sparkeer de auto met open ramen naast het uitvak in het gazon :wink:
Laatst gewijzigd door xander op 12-04-2012 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Alle ballen op Henkie!
rottevalle
Wereldspeler

Bericht door rottevalle »

Oh lang geleden mocht dat nog wel gewoon. :oops:
Hoog tijd om maar weer eens heen te gaan dus.
Alderaarst!
1983
Forumicoon

Bericht door 1983 »

NEC is in de winning mood en wij hebben voor de zoveelste keer in een topduel een enorme dreun gehad (ook nog eens kort op de vorige dreun). Daarom, maar ook omdat we sinds de winter eigenlijk al niet meer goed voetballen, verwacht ik een hele zware wedstrijd ondanks dat wij meer kwaliteit hebben dan NEC. En die hebben ook echt geen slechte ploeg.

Zaak voor de ts om heel snel de koppen weer bij te krijgen en de tikken die ze hebben gehad te verwerken, anders dan zie ik ons nog maar weinig resultaten boeken de komende weken. En dat is niet goed richting playoffs, wij gaan die dan in met een heel ander gevoel als bijvoorbeeld Vitesse en de tegenstander van zaterdag. Meestal worden de playoffs dan ook niet gewonnen door een ploeg die het reguliere seizoen met een slecht gevoel afsluit. En daar ben ik toch wel een beetje bang voor geworden. Het zou toch doodzonde zijn als een seizoen als deze straks helemaal niks oplevert.
AllardP
Wereldspeler

Bericht door AllardP »

Ik heb er wel een goed gevoel bij. Na de dramaweek tegen PSV volgde ook een 'gewone' overwinning op Groningen. Zoals al onze wedstrijden zal het niet gemakkelijk gaan, maar ik zie NEC deze pot niet winnen.
us Hearrenfean
Bankzitter

Bericht door us Hearrenfean »

Ik heb net een tweet gekregen van Robert Veenstra waarin stond dat er maar liefst 77 supporters van Heerenveen meegingen naar NEC.. kan beter dit :stan:
Blue-White Army!!
Flying Tilster
Forumicoon

Bericht door Flying Tilster »

De grote vraag: Kunnen de heren de mentale knop omzetten.. ja / nee.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Baggerraartje
Wereldspeler

Bericht door Baggerraartje »

Flying Tilster schreef:De grote vraag: Kunnen de heren de mentale knop omzetten.. ja / nee.
Laten we het hopen...anders kun je binnen 3 westrijden (ajax, nec en vitesse) die arhemse hommels ook nog als concurent krijgen!
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Flying Tilster schreef:De grote vraag: Kunnen de heren de mentale knop omzetten.. ja / nee.
Ik denk van niet. Ik heb het idee dat er in deze groep weinig echte karakters zitten die de knop om kunnen zetten en er keihard voor gaan strijden. Het zal wel een dusdanige mentale tik gegeven hebben dat ze wat verlamd over het veld gaan lopen. Ik verwacht dan ook een nederlaag in Nijmegen. Schone, Koolwijk, Vadocz, dat is een beter middenveld dan de onze. Achterin is het niveau wel hetzelfde en voorin zijn wij sterker. Maar mentaal is NEC in het voordeel na de afgelopen weken.
Plaats reactie