De Stamkroeg
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Superster
Ik denk dat barman Michel net op de fiets is gestapt...Nynkuh schreef:Nou, die Beerenburg cola smaakt naar meer! Barman, mag ik er nog eentje??
Maar het voordeel hier is, je mag zelf tappen. Als je dan toch een inschenkt, lust ik nog wel een biertje.
Krijg je in ruil een paar bitterballen.
Wie moet er kapot?
-
- Superster
Mijn dank is groot, Nynkuh! Bitterballen zijn mijn favoriete snacks... Al moet ik zeggen dat kipnuggets met bbq saus ook heel erg lekker zijn!Nynkuh schreef:Oke! *geeft het biertje aan Fotze*
Lekker die bitterballen!
Ik moet zo echt stoppen, heb vandaag al 73 bitterballen en 65 kipnuggets op. Denk dat ik een goede bodem heb voor nog meer bier!
Wie moet er kapot?
-
- Wereldspeler
Johnny wipt ook nog snel even aan om een FM-radio te installeren. http://www.nederland.fm/ Voor ieder wat wils!
Let wel, iedereen heeft een eigen smaak en hier zal rekening mee moeten worden gehouden...dus niet de hele dag Classic FM, tenzij je in je uppie bent natuurlijk
*Wordt gebeld door mem en gaat naar huis...*
Let wel, iedereen heeft een eigen smaak en hier zal rekening mee moeten worden gehouden...dus niet de hele dag Classic FM, tenzij je in je uppie bent natuurlijk
*Wordt gebeld door mem en gaat naar huis...*
-
- Selectiespeler
- Contacteer:
-
- Selectiespeler
-
- Erelid
- Contacteer:
-
- Superster
-
- Wereldspeler
Hmm, ik moet vanavond trainen en van trainen krijg je dorst. Dorstlessen doe je vervolgens in kantine...wordt de kantine gesloten en heb je nog steeds dorst, dan ga je naar de lokale kroeg. Dan wordt ik moe en kom ik uiteindelijk hier mijn laatste pintje van de nacht nog ff halen. En dan HOPEN dat er nog iemand is die de me nog een bitterballetje oid kan aanbieden!Nielshh schreef:Trouwens, hoe laat is de laatste ronde hier?
- Frisian
- Wereldspeler
Tringelingeling Rondje van mij.
Aangezien ik er het hele weekend niet ben (even bijkomen bij center parks) is dit wel het minste wat ik kan doen.
Oja, doe trouwens nog maar zo'n geroosterde hamster, smaakt goed.
Wel even inpakken alstjeblieft, voor onderweg naar huis, moet nog trainen vanavond (kolereweer)
Aangezien ik er het hele weekend niet ben (even bijkomen bij center parks) is dit wel het minste wat ik kan doen.
Oja, doe trouwens nog maar zo'n geroosterde hamster, smaakt goed.
Wel even inpakken alstjeblieft, voor onderweg naar huis, moet nog trainen vanavond (kolereweer)
supporter: in voor en tegenspoed
-
- Wereldspeler
-
- Erelid
- Contacteer:
-
- Wereldspeler
- Teppie Superfries
- Selectiespeler
-
- Wereldspeler
Trainer belde net af, was geen hond die met dit weer wilde trainen...het zij zo.
Voor de vacature barvrouw hebben we inmiddels de eerste aanmelding binnen:
Het gaat om de 41 jarige Marleen. Een ervaren barvrouw die bereid is om ons van 's avonds 22.00 uur tot 's morgens 06.00 uur te bedienen, dus overdag is niet beschikbaar. Frituren is haar specialiteit...
Zeg het maar mensen!
Ben persoonlijk niet zo'n fan van haar, maar de meeste stemmen gelden
Voor de vacature barvrouw hebben we inmiddels de eerste aanmelding binnen:
Het gaat om de 41 jarige Marleen. Een ervaren barvrouw die bereid is om ons van 's avonds 22.00 uur tot 's morgens 06.00 uur te bedienen, dus overdag is niet beschikbaar. Frituren is haar specialiteit...
Zeg het maar mensen!
Ben persoonlijk niet zo'n fan van haar, maar de meeste stemmen gelden
- Teppie Superfries
- Selectiespeler
-
- Wereldspeler
Heel goed Fotze, maar Marleen is min of meer al aangenomen. Ik moest snel handelen dus 22.00 uur vanavond komt ze voor het eerst langs. Hoe heten die msn-dames en wat voor werktijden hadden ze in gedachten? Misschien kunnen we wat schuiven met het rooster
Laatst gewijzigd door Johnny '86 op 10-11-2005 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Beheerder
Hopelijk melden zich er ook een aantal forum-meiden aan, die passen toch meer in de cultuur van onze kroeg dacht ik zo!
Oja, heb dus besloten er ook maar eens een kijkje te gaan nemen, mijn trainen ging ook niet door. Niet erg hoor, had voor mezelf al besloten niet te gaan vanwege het hondenweer! En waar kun je dan beter heen gaan dan naar de stamkroeg, de vraag stellen is 'm beantwoorden, nergens dus!
Over de muziek; beetje stevige metal is ook niet verkeerd... misschien dat Satyricon hier dan ook eens heengaat, en gezellig een colaatje met ons meedrinkt. Verder wat hedendaagse muziek om hier eens wat Breezahchicks heen te lokken; voor de ouwe snoeperds onder ons.
Oh, en nog iets; "morgen is er gratis bier"!
Edit: dan ga ik toch meer voor die meid op het plaatje van Fotze.
Oja, heb dus besloten er ook maar eens een kijkje te gaan nemen, mijn trainen ging ook niet door. Niet erg hoor, had voor mezelf al besloten niet te gaan vanwege het hondenweer! En waar kun je dan beter heen gaan dan naar de stamkroeg, de vraag stellen is 'm beantwoorden, nergens dus!
Over de muziek; beetje stevige metal is ook niet verkeerd... misschien dat Satyricon hier dan ook eens heengaat, en gezellig een colaatje met ons meedrinkt. Verder wat hedendaagse muziek om hier eens wat Breezahchicks heen te lokken; voor de ouwe snoeperds onder ons.
Oh, en nog iets; "morgen is er gratis bier"!
Edit: dan ga ik toch meer voor die meid op het plaatje van Fotze.
Laatst gewijzigd door Riverside op 10-11-2005 21:27, 3 keer totaal gewijzigd.