''Voorzitter gezocht''

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: ''Voorzitter gezocht''

Berichtdoor Trevorp » 08-01-2019 18:52

GeraldSibon35 schreef:De naam van Eelco Derks wordt in de wandelgangen genoemd als mogelijke nieuwe directeur. Veel bestuurlijke ervaring in de sportwereld en een correcte nuchtere man. Is naar voren geschoven door nieuwe RvC lid Willem Jan van Elsacker die elkaar goed kennen van hun gezamenlijke periode in de directie van Thialf.

Van wielrenner naar basketballer. Ach, laat er er niet over oordelen, ik ken de man niet. Eisinga komt mij ook over als een correcte en nuchtere man.
Trevorp
Nieuw talent

Berichtdoor Thinkman » 08-01-2019 21:02

Thinkman schreef:.... Maar goed, we wachten nog steeds op het Stichtingsbestuur. Die AvA duurt wel lang vanavond, maar die duidelijkheid zal zo wel komen!

Stichtingsbestuur is niet verrotte snel in het geven van de beloofde duidelijkheid. RvC en directeur moesten plotseling wegwezen, uitleg zou snel volgen, na inlichten verbaasde personeel.

Het Stichtingsbestuur zwijgt echter nog altijd in alle talen. Niet bepaald ‘grutsk’, integendeel!
Thinkman
Superster

Berichtdoor Wizard » 09-01-2019 07:19

Thinkman schreef:Het Stichtingsbestuur zwijgt echter nog altijd in alle talen. Niet bepaald ‘grutsk’, integendeel!

Na deze harde actie zou het inderdaad correct zijn geweest om via het clubkanaal danwel media een korte update te geven.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor BK2007 » 09-01-2019 17:43

Ik hoorde bij mij in de familie dat de bezoekersaantallen in Thialf ook aan het dalen zijn.
Als dat verhaal klopt dan zou ik het wonderlijk vinden als zo'n voormalig directeur van Thialf uitgerekend bij ons de nieuwe directeur gaat worden.
Du pain, du vin, du Sc-heerenvain.
BK2007
Superster

Berichtdoor Thinkman » 09-01-2019 19:10

BK2007 schreef:Ik hoorde bij mij in de familie dat de bezoekersaantallen in Thialf ook aan het dalen zijn.
Als dat verhaal klopt dan zou ik het wonderlijk vinden als zo'n voormalig directeur van Thialf uitgerekend bij ons de nieuwe directeur gaat worden.

Door allerlei oorzaken (alternatieven, concurrentie, vergrijzing, cultuurtrends etc..) denk ik dat die dalende bezoekersaantallen er helaas gewoon bijhoren. De hele subtop van de eredivisie heeft hier last van.

Thialf heeft tegenwoordig concurrentie uit Leeuwarden, wij binnenkort ook als de Provincie op bevel van de gemeente Leeuwarden onze miljoenen in de Cambeerput wil gooien.

Dat is niet alleen funest voor de middenstand aldaar, ook voor ons toch al armetierige sponsorachterland betekent dit nog meer verschraling en achteruitgang.

De Cambeerput moet dus wel gedempt worden maar niet met onze centen. Waarmee dan wel spreekt voor zich :mrgreen:
Thinkman
Superster

Vorige

Keer terug naar Transfers & geruchten