SC Heerenveen podcast: Radio Camataru

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: SC Heerenveen podcast: Radio Camataru

Berichtdoor Kaz_SCH » 29-08-2019 08:46

Ik luister met enorm veel plezier naar de podcasts, dank daarvoor heren!

Vraag: Klopt het dat Cees Roozemond ook een keer zal aanschuiven? Dat zou ik wel klasse van hem vinden, en dat lijkt me ook een heel goed moment om bijvoorbeeld hier van te voren een aantal luisteraarsvragen te verzamelen. Ik wil de beste man zo graag het voordeel van de twijfel geven, maar heb er dusdanige twijfels bij dat het me erg veel moeite kost.

Zelf een gesprek met hem aanvragen zou ook een optie kunnen zijn, maar dan voel ik me een beetje zo'n tokkie die de spelersbus staat op te wachten. Een lijstje met pittige vragen die leven onder een groot deel van de supporters in zo'n podcast zou daarom een prachtige middenweg zijn. Zonder journalisten, zonder dingen die net anders opgeschreven of verwoord worden.
Kaz_SCH
Basisspeler

Berichtdoor Marça » 11-09-2019 12:25

Het is hier al een paar keer voorbij gekomen in de suggesties en afgelopen maandag was het dan zover dat een speler (Lucas Woudenberg) is aangeschoven in de uitzending. Denk dat het een leuke uitzending is geworden.

https://www.feanonline.nl/nieuws/sfeer-supporters/248792/radio-camataru-s02e10-natafelen-en-vooruitblikken-met-woudenberg

De vraag om Cees Roozemond ook eens in de uitzending te hebben loopt nog - we wachten nog even op een geschikt moment. De contacten zijn er in elk geval.
Marça
Superster

Berichtdoor Feanfan 1 » 11-09-2019 13:31

Leuk om altijd te beluisteren. Heeft Hamstra al toegezegd voor volgende week of is het nog wachten op de definitieve ja
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor Marça » 12-09-2019 07:53

Feanfan 1 schreef:Leuk om altijd te beluisteren. Heeft Hamstra al toegezegd voor volgende week of is het nog wachten op de definitieve ja

Hamstra heeft inmiddels toegezegd! :)
Marça
Superster

Berichtdoor blauwekater » 17-09-2019 10:15

Vanochtend weer een leuke podcast geluisterd. Mooi dat jullie Hamstra hebben weten te strikken.

Qua geluid wel een opmerking (kan enkel aan mijn liggen) dat zou mijn inziens nog wel wat verbeterd kunnen worden.

Bellen jullie in of zitten jullie samen? Zijn daar mogelijkheden?
blauwekater
Selectiespeler

Vorige

Keer terug naar Sfeer & supporters