Yuki Kobayashi

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Yuki Kobayashi

Berichtdoor Wizard » 13-05-2019 06:26

pes5 schreef:Er lopen er een paar ongeïnteresseerd bij, maar deze man slaat alles. Hoe hij daar blijft staan bij die enorme kans voor NAC na rust. Zo typisch. En dan Ben Sjokstra daarnaast.

Dit viel mij ook op. Wanneer Yuki er zin in heeft, is hij niet te stoppen en strooit hij met prachtige passes, maar dat duurt nooit langer dan 1 helft. Zijn terugval is echt gigantisch groot en zo groot dat het hele elftal daaronder te lijden heeft. Begenadigde voetballer, maar het wil er maar niet uitkomen. Het is goed dat hij vertrekt.
Ik ben al langer geen fan van Rienstra. Laat hem maar naar Twente vertrekken. Ik ben zeer overtuigd dat een Bruijn op zijn positie veel meer los maakt.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor Kaz_SCH » 20-05-2019 11:42

Vitesse wordt genoemd als volgende bestemming voor Yuki. Maar ik gok dat het Utrecht wordt. Die worden gesponsord door Hikoki (voorheen Hitachi), een gigantisch bedrijf uit Japan. Uit marketingoogpunt zou het daarom voor FC Utrecht en Hikoki wel eens interessant kunnen zijn om Yuki te nemen.
Kaz_SCH
Wereldspeler

Berichtdoor Feanfan 1 » 06-09-2019 07:58

Gaat spelen in België, bij Waasland Beveren
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor Thinkman » 06-09-2019 08:04

Feanfan 1 schreef:Gaat spelen in België, bij Waasland Beveren

Dat is zéker geen verbetering tov sc Heerenveen. Jammer dat ie niet terecht kon in Spanje, wat zijn droom was. Maar techniek en inzicht zijn daar onvoldoende als je fysiek onvoldoende de strijd aangaat. Voetballen kan ie verder wel.
Thinkman
Superster

Vorige

Keer terug naar Oud-spelers