Jurgen Streppel

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Heerenveen rules » 14-05-2018 20:27

Ik zou Thorsby als eerste op het wedstrijdformulier zetten met deze selectie. Om zijn loopvermogen en inzet. En daarbij creativiteit zoeken. Laat Thorsby het vuile werk maar opknappen.
Heerenveen rules
Superster

Berichtdoor Feanfan 1 » 20-05-2018 11:17

Was vanochtend te gast bij De Tafel van Kees. Hij had soms best goede opmerkingen, over zowel Heerenveen als over de andere gasten aan tafel. Hij vond ook dat hij veel fouten had gemaakt bij Heerenveen
Natuurlijk af en toe ook een leugen. Zo beweerde hij dat Ayoub in de 70e minuut rood kreeg ipv de 50e minuut. En dat hij met Veerman ging spelen sinds Schaars en Odegaard wegvielen, maar dat hij deed hij alleen in de Play-offs tegen Utrecht.
Wel interessant om de uitzending te bekijken, komt meerdere keren op een dag en ook per dag
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor AllardP » 23-05-2018 15:43

Streppel zegt dat wel dat hij fouten heeft gemaakt, maar alleen omdat een beetje zelfkritiek wordt verwacht. Als je zijn andere uitspraken bekijkt, blijkt wat hij echt vindt: het publiek ziet het massaal verkeerd.

Twee voorbeelden. Ten eerste had hij het over 'fantastische wedstrijden' die we dit seizoen zouden hebben gespeeld. Met een beetje goede wil en overdrijving voldoen alleen PSV-thuis en Twente-uit aan die omschrijving, of mis ik wat? De playoffwedstrijd tegen Utrecht was spectaculair, maar ik ga het weggeven van een 3-0 voorsprong tegen tien man niet 'fantastisch' noemen. Ten tweede zei hij dat mensen 'laaiend enthousiast' naar huis gingen na de wedstrijd tegen ADO, terwijl hij het geen beste pot vond. Dit 'enthousiasme' had natuurlijk niets te maken met de kwaliteit van het voetbal (die was inderdaad bagger), maar dat we tegen de verwachtingen in eindelijk weer eens een thuiswedstrijd zonder al te veel problemen wonnen.

Volledig dichtgetikt deze man. We draaien een seizoen met magere resultaten en zeer weinig vermaak in thuiswedstrijden (pas in de playoffs een wedstrijd waarin we meer dan twee goals scoorden) en hij verwacht een staande ovatie.

Maar nu ben ik er echt klaar mee. Hopen dat JOR het publiek beter aanvoelt.
AllardP
Superster

Berichtdoor Mackan68 » 23-05-2018 15:58

AllardP schreef:
Volledig dichtgetikt deze man. We draaien een seizoen met magere resultaten en zeer weinig vermaak in thuiswedstrijden (pas in de playoffs een wedstrijd waarin we meer dan twee goals scoorden) en hij verwacht een staande ovatie.

Maar nu ben ik er echt klaar mee. Hopen dat JOR het publiek beter aanvoelt.

Aangezien er niemand in de media uit de doeken doet hoe enorm geweldig Jurgen het hier heeft gedaan en hoezeer men hem gaat missen, is hij graag bereid zichzelf een gigantische veer in z'n reet te steken. We moeten het nog maar even over ons heen laten komen. Er om glimlachen van verwondering of pure humor en dan maar door. Bevrijdingsdag viel voor ons en de club door de wanstaltige PO's wat later. Maar hij staat nu bijgeschreven in de clubgeschiedenis.
Als we gaan, gaan we met z'n allen. Bedankt directie!!
Mackan68
Superster

Berichtdoor Satyr » 24-05-2018 08:24

Streppel wordt genoemd bij RKC
Satyr
Superster

Berichtdoor hhage » 31-05-2018 14:59

Streppel in gesprek met VVV.Denk dat het wel een goede match is.
hhage
Selectiespeler

Berichtdoor Ebiede » 31-05-2018 17:09

Boeiend!! Interesseert me geen reet waar die clown terecht komt!

Kan dit niet naar oud spelers en staf?
Spijt heb je morgen maar!
Ebiede
Superster

Vorige

Keer terug naar Oud-spelers